Фахівець/чиня з кадрів / HR specialist

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

Графік: full time  

Локація: Київ  

МБФ Карітас України шукає в Київський офіс Фахівця з кадрів– спеціаліста, який буде займатися веденням кадрового діловодства в повному обсязі та військовим обліком.

Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу: з нами у Вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві! 

Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів. 

Обов’язки: 

1.Ведення кадрового діловодства в повному обсязі, а саме:

  • Оформлення прийому працівників, підготовка всіх необхідних кадрових документів, (трудового договору, наказу та ін)
  • Оформлення  звільнення працівників (контроль проходження обхідного листа).
  • Відстеження та підписання трудових договорів та термінів їх дії, завчасне інформування керівників структурних підрозділів та працівників щодо закінчення дії Трудового договору
  • Складання та ведення графіку відпусток працівників КУ, оформлення відпустки, надання своєчасної комунікації до фінансового департаменту про відпустки працівників
  • Ведення табелів обліку робочого часу працівників КУ, відслідковування своєчасного підписання табелів
  • Оформлення наказів з кадрового діловодства, своєчасна комунікація співробітникам щодо виданого наказу (прийом, звільнення, переведення, неповний робочий день, зменшення/збільшення зайнятості, декрет, зміна прізвища та ін.)
  • Формування та оновлення штатного розпису
  • Підготування договорів цивільно-правового характеру
  • Підготування/складання посадових інструкцій
  • Створення та підтримка у робочому стані політик та процедур, що регламентують ведення кадрового діловодства (процедура прийому, звільнення, відпусток працівників тощо)
  • Робота в програмі BAF/1С
  • Надання довідок працівникам за вимогою
  • Формування особових справ працівників
  • Формування особової картки працівників П-2
  • Контроль виконання кадрових завдань і доручень
  • Збір та обробка необхідної інформації за запитом
  • Перевірка/звірка кадрових документів
  • Надання консультацій працівникам Карітасу України, щодо кадрових питань
  • Адміністрування кадрової документації (оформлення документів, оновлення, перевірка, супровід узгодження) і контроль їх виконання
  • Перевірка та підготовка документів до архіву
  • Проходження внутрішніх та зовнішніх аудитів у частині кадрового документообігу

2. Ведення військового обліку в повному обсязі:

  • Забезпечення ведення персонального обліку військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних за банком у мирний час і на період мобілізації та воєнного часу
  • Забезпечення повноти та достовірності облікових даних призовників та військовозобов’язаних
  •  Взаємодія з РТЦК та СП щодо строків та способів звірки даних особових карток, списків призовників і військовозобов’язаних їх облікових даних, внесення відповідних змін до них

Вимоги:

  • Повна вища освіта
  • Досвід роботи інспектором з кадрів- не менше 3-ох років
  • Досконале знання пакетів Microsoft Office та MS Windows (Excel, Word, PowerPoint, Outlook), досвід використання task-менеджерів
  • Рівень володіння англійською мовою- В2 (Upper-Intermediate)
  • Досвід роботи в неурядових громадських об’єднаннях (буде перевагою)

Повинен знати: 

  • трудове законодавство
  • стандарти та уніфіковані форми кадрової документації
  • формування та систему оплати праці
  • порядок розробки та заключення трудових договорів, регулювання трудових спорів
  • порядок розробки та впровадження політик та процедур, що регулюють кадрове діловодство
  • етику ділового спілкування
  • методи оброблення інформації із застосування сучасних технічних засобів комунікації
  • правила та норми охорони праці, пожежної безпеки
  • правила внутрішнього трудового розпорядку

Ми пропонуємо: 

  • Офіційне працевлаштування 
  • Конкурентний рівень заробітної плати 
  • Потрібні ресурси для виконання поставлених завдань 
  • Можливість професійного зросту 
  • Можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій
  • Мікс онлайн/офлайн роботи в офісі в історичному центрі Києва

Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.  

З політикою та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті

Звертаємо Вашу увагу на те, що ця вакансія передбачає проведення низки перевірок, зокрема перевірка рекомендацій від попередніх працедавців та даних щодо доброчесності та законослухняності пошукача.

Якщо у Вас є успішний відповідний досвід і Ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме на електронну адресу: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель