Фахівець_чиня служби підтримки (адміністратор_ка)/Support Services Officer

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Представництво Данської Ради у справах біженців в Україні (далі ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі ДРБ шукає Фахівця служби підтримки (адміністратора) у Харкові.

Загальна мета ролі:

  • Посада провідного фахівця (адміністратора) служби підтримки здійснює підтримку команди з матеріального та технічного забезпечення, адміністративної підтримки та інших наскрізних завдань на підтримку команд ДРБ з гуманітарного роззброєння та розбудови миру (HDP), котрі часто працюють на виїздах і за графіками, що відрізняються від інших команд. 
  • Ця посада служить мостом між командами HDP на місцях та службами підтримки в районі або базовому офісі та підпорядковується регіональному менеджеру служби підтримки. 

Основні обов’язки:

Логістика/закупівлі/управління автопарком

  • Супровід завдань пов’язаних з логістикою та закупівлями ( пошук постачальників, аналіз потреби у матеріалах для команд, розподіл товарів, та супровідна документація.
  • Відповідає за управління автопарком; координація використання транспортного засобу та залучення водія найбільш ефективним способом.
  • Управління та ведення трекера закупівель, звіту про управління автопарком та контрольного списку запасів під наглядом керівника служби підтримки.
  • Забезпечити управління основними засобами та програмним обладнанням.
  • Створювати/підтримувати в актуальному стані інвентаризацію всіх інструментів (активів) із розмінування.
  • Підтримка в завданнях пов’язаних з логістикою зосереджених на роботах з розмінування, але згідно вимоги керівника може бути необхідність підтримати інші програмні відділи.

 Адміністрування/HR

  • Контролювати ідентифікацію, налаштування та повсякденну роботу офісу (у тісній співпраці з адміністратором офісу).
  • Контролювати адміністративні обов’язки, включаючи запаси канцелярського приладдя, планування, переклад (письмовий та особистий) та інші адміністративні завдання.
  • Супровід з проїзними документами для персоналу підбази (запити на замовлення, звіти про відрядження).
  • Підтримка у відстеженні контрактів персоналу, надбавок та інших документів, пов’язаних з кадрами.
  • Допомога в адміністративних завданнях відповідно до внутрішніх правил і процедур DRC.
  • Підтримка у визначенні та укладанні контрактів на створення відповідного місця для спеціальних тренінгів HDP, якщо це необхідно

Необхідний досвід та компетенції:

  • Відповідний університетський ступінь або рівноцінна професійна кваліфікація.
  • Розмовні та комунікативні навички
  • Просунуті організаторські навички
  • Акуратність у роботі з документами
  • Чесність

Ця посада відкрита лише для громадян України. Необхідне поглиблене знання англійської мови. Залежно від рівня досвіду, кандидати також розглядатимуться на посади молодшого фахівця та провідного фахівця. 
 

Усі посади DRC вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: безстроковий контракт після успішного завершення тримісячного випробувального терміну
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Тип договору: повна зайнятість, робота в офісі Дніпра.
  • Заробітна плата та умови: будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
  • Медичне страхування та страхування життя.

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням:Support Services Officer – Application Form (hr-manager.net)

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 24 вересня 2023 р.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель