Експерт з юридичних питань у сфері управління активами в програму USAID DOBRE

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансія
Експерт з юридичних питань у сфері управління активами в програму USAID DOBRE

Програма «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE), що виконується міжнародною організацією Глобал Комьюнітіз (Global Communities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), шукає експерта з юридичних питань у сфері управління активами:

ПОЗИЦІЯ:                                                Експерт з юридичних питань у сфері управління активами

 

ПЕРІОД РОБОТИ:                                6 місяців

 

МІСЦЕ РОБОТИ:                                  Дистанційно через засоби онлайн комунікації з візитами до Міністерства розвитку громад та територій України (за потреби)

 

РОБОЧЕ НАВАНТАЖЕННЯ:          до 30% робочого часу (максимум 60 робочих днів за весь період). Точна кількість днів буде визначена індивідуально під час процесу контрактування.

 МЕТА:

 Глобал Комьюнітіз (Global Communities) виконує проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE) в Україні.

Цей проект розпочався у 2016 році і надає допомогу лідерам нових об’єднаних територіальних громад (ОТГ) для кращого управління ресурсами, підвищення якості комунальних послуг, стимулювання місцевої економіки та підвищення залученості громадян. Протягом 2016-2020 року програма підтримала 75 громад в 7 областях України. Виходячи з успішного досвіду програми, в червні 2020, USAID розширив мандат програми. Наразі проведено відбір для ще 25 громад в трьох додаткових областях, що отримають підтримку від DOBRE. Також для узагальнення та інституалізації досвіду, до завдань програми було додано компонент з підтримки покращення законодавчого поля для місцевого самоврядування через співпрацю з різними стейкхолдерами процесу.

За новим компонентом, підтримка програми має на меті заохотити інклюзивні підходи в формуванні політики, забезпечити використання доказових даних в процесі прийняття рішень та посилення спроможності ключових стейколдерів, в тому числі шляхом надання експертної підтримки у розробці відповідного законодавства, одним із яких є Міністерство розвитку громад та територій.

В рамках процесу децентралізації, протягом 2020 року було прийнято (готується додатково до прийняття) низку змін до законодавства, відповідно до яких буде відбуватися масштабна передача майна спільної власності територіальних громад районів у власність держави та територіальних громад. Також у зв’язку із укрупненням територіальних громад та розширенням повноважень ОМС базового рівня виникне потреба у підсиленні законодавства з питань розпорядження та управління майном, майновими правами та зобов’язаннями територіальних громад (у першу чергу – коригування чинних законів, приведення у відповідність чинних або розробка нових підзаконних актів), а також у розробці методичних рекомендацій та зразків документів з цих питань. Додатково виникне низка питань щодо управління майном спільної власності територіальних громад через місцеві державні адміністрації як квазівиконавчі органи місцевого самоврядування.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ / КОНКРЕТНІ ЗАВДАННЯ:

Для покращення законодавчого поля для місцевого самоврядування та надання правового супроводу реформи децентралізації, DOBRE шукає експерта з юридичних питань у сфері управління активами, який надаватиме експертну підтримку Міністерству розвитку громад та територій, зокрема аналітичну та консультатційну підтримку, юридичну підтримку в підготовці змін та пропозицій до профільних законів та нормативно-правових актів.

Конкретні завдання експерта з юридичних питань у сфері управління активами:

Завдання 1: Розробка (або участь у розробці) пропозицій до законодавчих та підзаконних актів з питань, пов’язаних із розпорядженням та управлінням майном комунальної форми власності, включаючи спільну власність територіальних громад районів та областей, із застосуванням партисипативних та інклюзивних підходів на основі фактичних даних. Для визначення практичних аспектів імплементації законодавчих змін та пропозицій будуть проводитися консультації з громадами DOBRE. У окремих випадках можливе проведення дистанційного опитування громад для отримання переліку проблемних запитань у окремих галузях. Мінімальний результат – 6 аналітичних записок із пропозиціями щодо відповідних законодавчих актів та презентаційними матеріалами до них (від 10 стор. кожна). (Орієнтовна кількість робочих днів – 20).

Завдання 2: Розробка (або участь у розробці) методичних рекомендацій, публікацій, роз’яснень та додаткових графічних матеріалів з питань, пов’язаних із розпорядженням та управлінням майном комунальної форми власності, включаючи спільну власність територіальних громад районів та областей. Мінімальний результат – 2 методичні рекомендації чи збірки роз’яснень із презентаційними матеріалами до цих рекомендацій (від 20 стор. кожна). (Орієнтовна кількість робочих днів – 10).

Завдання 3: Розробка тренінгових матеріалів для посадових осіб місцевого самоврядування, місцевих державних адміністрацій з питань, пов’язаних із розпорядженням та управлінням майном комунальної форми власності, включаючи спільну власність територіальних громад районів та областей. Мінімальний результат – 3 тренінгових матеріали із презентаційними матеріалами до них. (Орієнтовна кількість робочих днів – 11).

Завдання 4: Участь не менше, ніж у шести заходах: конференції, семінари, а також наради під головуванням заступника Міністра/Міністра, або заходів, які підтримуються/організовуються Міністерством з питань, передбачених п. 1-3. (Орієнтовна кількість робочих днів – 6).

Завдання 5: Надання профільних консультацій з питань, пов’язаних із розпорядженням та управлінням майном комунальної форми власності, включаючи спільну власність територіальних громад районів та областей, на запит Міністерством, експертів Офісу підтримки реформ. Мінімальний результат – не менше 9 письмових консультацій. (Орієнтовна кількість робочих днів – 11).

Завдання 6: Скласти один узагальнюючий звіт про результати виконаної роботи (українською мовою, до 5-ти сторінок). (Орієнтовна кількість робочих днів – 2).

У разі, якщо експерт виконує одне з перелічених вище завдань у групі з іншими експертами Офісу підтримки реформ, звіт експерта включає інформацію про його індивідуальний внесок у результат групової роботи.

КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ:

Обсяг завдань експерта узгоджується кожні два місяці за пропозицією Міністерства у рамках навантаження (кількості днів), які передбачені на виконання завдання. Раз на два місяці експерт подає проміжний звіт про виконану за період роботу із додатками.

Для забезпечення виконання вищезазначених завдань консультант буде:

  • забезпечувати постійне спілкування / координацію з командою проекту DOBRE та консультантами / експертами, які уже працюють з ОТГ у сфері управління активами;
  • узгоджувати з командою з розробки політики DOBRE остаточні документи, матеріали, розроблені в межах завдань, перед подачею їх Міністерству;
  • надавати, у відповідь на запити, всі результати роботи для перегляду, коментарів та схвалення командою проекту DOBRE;
  • проводити консультації та брифінги з командою проекту DOBRE у разі необхідності.

ПРОЦЕС ВІДБОРУ КАНДИДАТІВ:

Глобал Комьюнітіз обиратиме консультантів відповідно до таких критеріїв:

  • Досвід роботи та знання в сфері управління активами на місцевому рівні.
  • Досвід підготовки пропозицій до законодавчих та підзаконних актів, підготовки методичних рекомендацій або посібників.
  • Ґрунтовні знання процесів децентралізації.
  • Наявність юридичної освіти буде перевагою.
  • Попередній досвід роботи з міністерствами, ОТГ або асоціаціями органів місцевого самоврядування буде перевагою.

Будь ласка, надсилайте резюме та супровідний лист з коротким описом досвіду роботи, який відповідає вимогам на цю посаду, на електронну адресу [email protected], зазначивши “Експерт з юридичних питань у сфері управління активами” в темі листа до 10 жовтня 2020 року.

Тільки обрані кандидати будуть запрошені на співбесіду. Довідки телефоном не надаватимуться.


Останні публікації цього розділу:

Соціальний(на) фахівець(чиня) ЦДВ, м.Запоріжжя

Communications Assistant до ЮНЕСКО

Operations Assistant до ЮНЕСКО

Пакт шукає консультанта/ку з надання юридичної підтримки Міністерству охорони здоров’я України (МОЗ) та його Офісу відновлення системи охорони здоров’я

Керівник(ця) проєкту в "Навчай для України", (Київ)

Senior Finance Officer/Провідний(на) фахівець(чиня) з фінансів