Директор програми “СОС Дитячі містечка” Україна

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Вакансія
Директор програми “СОС Дитячі містечка” Україна

«Благодійний Фонд «СОС Дитячі Містечка»Україна є міжнародною благодійною організацією. Ми допомагаємо дітям, позбавленим батьківського піклування та сім’ям, які знаходяться в складних життєвих обставинах, поширюючи міжнародні стандарти якості соціальних послуг в Україні.

Ми шукаємо досвідченого фахівця на посаду.

ДИРЕКТОР ПРОГРАМИ СОС ДИТЯЧІ МІСТЕЧКА М. КИЄВА І КИЇВСЬКОЇ ОБЛ.

Обов’язки:

  • Управління програмою SOS Дитяче містечко і її розвиток у відповідності зі стратегією організації, стандартами якості.
  • Організація взаємодії співробітників програми з персоналом Керуючого офісу, відповідно до стандартів, процедур, політик.
  • Забезпечення якості роботи програми і ефективності послуг через оптимальне використання ресурсів.
  • Координація та контроль виконання поставлених завдань по всіх напрямках роботи програми.
  • Представлення інтересів Організації в державних і недержавних органах за місцем знаходження Дитячого містечка, а також на офіційних зустрічах, робочих групах та ін.
  • Участь в щорічному стратегічному плануванні Організації.
  • Ефективне управління і розвиток персоналу.
  • Підготовка звітності відповідно до фінансових і адміністративних політик, стандартів.
  • Управління процесом бюджетування в програмі.
  • Здійснення правильного розподілу і використання коштів.
  • Ведення переговорів та укладання угод з органами влади та іншими організаціями, за вказівкою Генерального директора.
  • Просування Організації перед громадськістю і виявлення потенційних джерел доходів спільно з відділом фандрайзингу та комунікацій.
  • Забезпечення якісного функціонування SOS Дитячого містечка.

Вимоги:

  • Вища освіта: економічна, юридична, педагогічна, соціальна, організаційний менеджмент, ділове адміністрування, ін.
  • Досвід управління в сфері соціального забезпечення (буде перевагою).
  • Досвід роботи на керівних посадах та управління персоналом від 3-х років.
  • Сильні лідерські, управлінські якості.
  • Відмінні навички планування, проведення переговорів, організаційні та комунікативні навички.
  • Хороші знання в сфері фінансового менеджменту, бюджетування.
  • Бажання працювати в соціальній сфері.
  • Зацікавленість у розвитку себе і своєї команди.
  • Комп’ютерна грамотність.

Особистісні якості: організованість, відповідальність, орієнтація на результат, відкритість для інновацій, здатність працювати в команді, високий рівень презентаційних навичок, стресостійкість.

Ми пропонуємо:

  • Цікаву та динамічну роботу в міжнародній організації
  • Надихаючі завдання і нові виклики
  • Професійну і особистісну самореалізацію
  • Офіційне працевлаштування та конкурентну з / п
  • Місце роботи – м. Бровари

Звертатись: e-mail: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель