Capacity Building Coordinator / Координатор (-ка) з питань підвищення спроможності

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
GC_UkraineHR

вакансія vacancy робота(4)
Capacity Building Coordinator / Координатор (-ка) з питань підвищення спроможності

Організація «Глобал Ком’юнітіз», раніше відома як CHF International, — це міжнародна неприбуткова організація, яка тісно працює з громадами по всьому світу, щоб запровадити сталі зміни, які покращуватимуть життя вразливих груп. Організація «Глобал Ком’юнітіз» реагує на кризу та війну в Україні, надаючи гуманітарну допомогу через заходи реагування під керівництвом громади. Заходи реагування організації «Глобал Ком’юнітіз» покликані рятувати життя, зменшувати страждання, забезпечувати нагальні потреби, водночас підтримуючи громади в їх власному реагуванні та допомагаючи їм у відновленні.

Опис вакансії

Організація «Глобал Ком’юнітіз» шукає кваліфікованого координатора з питань нарощення спроможності для допомоги менеджеру з питань партнерства в нагляді за розвитком потенціалу партнерських місцевих НУО й ОГС, у тісній співпраці з іншими членами команди з питань грантів і партнерства, фахівцями галузі та технічними керівниками. Обов’язки передбачатимуть підтримку та координування програм нарощення спроможності організації «Глобал Ком’юнітіз» під керівництвом менеджера з питань партнерства та в співпраці з технічними та галузевими керівниками. Особа на цій посаді відповідатиме перед партнерами за розробку та нагляд за підготовкою та нарощенням спроможності. Особа на цій посаді звітуватиме менеджеру з питань партнерства.

Основні обов’язки

Координатор із питань нарощення спроможності матиме перелічені нижче обов’язки.

  • Перегляд планів впровадження організації «Глобал Ком’юнітіз» і партнерів та тісна робота з технічними та галузевими керівниками й партнерами, щоб забезпечити узгоджене впровадження планів.
  • Участь у плануванні засідань для координування нарощення спроможності в межах програми.
  • Проведення перегляду, оцінювання й фокус-груп для виявлення основних прогалин у спроможності, методах пом’якшення ризиків і керування ними, обмін результатами й рекомендаціями з відповідними відділами й керівництвом країни.
  • Підтримка розробки плану нарощення спроможності під керівництвом менеджера з питань партнерства.
  • Розробка ресурсів для нарощення спроможності й використання інструментів нарощення спроможності в тісній співпраці з технічними та галузевими керівниками.
  • Розробка та забезпечення підготовки для персоналу у сфері нарощення спроможності, сприяння підготовці, а також розробка ресурсів у сфері нарощення спроможності.
  • Розробка й підтримання ефективних робочих відносин із відповідними зацікавленими сторонами, зокрема лідерами громад та іншими партнерами з впровадження.
  • Необхідні вчасна підготовка та подання робочих планів щотижня, щомісяця й щокварталу та включення в них відгуку супервайзера.

Вимоги до кандидата

Освіта

Диплом бакалавра чи рівноцінний досвід; бажано диплом у галузі соціальних наук, міжнародного розвитку й інших пов’язаних галузей.

Досвід роботи

  • Щонайменше 3 роки досвіду роботи в умовах гуманітарної надзвичайної ситуації, конфлікту, ситуації після конфлікту чи катастрофи.
  • Знання принципів і практики управління змінами для застосування довгострокових змін.
  • Досвід у нарощенні спроможності персоналу відповідної країни у сфері розвитку навичок розробки програм, лідерства й управління.
  • Знання вимог USAID/Бюро гуманітарної допомоги.

Навички

  • Підтверджена здатність налагоджувати та підтримувати ефективні робочі відносини із зацікавленими сторонами проєкту, працівниками в країні та персоналом на всіх рівнях організації.
  • Здатність запроваджувати зміни через ефективне донесення нових ідей, здатність ефективно обговорювати й переконувати на всіх рівнях організації.
  • Здатність надавати пріоритету основним рушіям організаційних змін і використання доказів та навчання для оптимальних позитивних змін.
  • Зразковий тайм-менеджмент, навички багатозадачності й увага до деталей, необхідні для дотримання термінів і координування кількох проєктів у швидкоплинному середовищі.
  • Командна людина, яка може працювати разом з іншими, а також із людьми різного походження.
  • Глибоке розуміння ситуації в Україні.
  • Комп’ютерна грамотність, знання текстових редакторів, програм Excel і PowerPoint.
  • Відмінні навички письма та презентації.
  • Здатність і бажання подорожувати (до 25%) у складних та вимогливих умовах (поїздки тривалістю від одного до шести тижнів).

Мова

Професійне володіння письмовою й усною англійською, українською та/або російською мовами. Обов’язкове вміння читати та тлумачити документи, а також спілкуватися з іншими, якщо це необхідно для ефективного виконання службових обов’язків.

Зацікавлених кандидатів просимо якомога швидше надсилати резюме та супровідні листи на [email protected], вказуючи назву посади в темі. Співбесіди проводитимуться на постійній основі. Посада відкрита до заповнення.


Останні публікації цього розділу:

Послуги тренера/ки для підтримки швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів  

Фахівець/чиня з аналітики та звітності

HR менеджер/ка

Аналітик/иня з Питань Житлових Прав Ветеранів Війни

Національний/а Керівник/ця Відділу Інформаційних та Комунікаційних Технологій

Фахівець/чиня проектів з протимінної діяльності / HMA Officer