Бухгалтер/ка з обліку заробітної плати / Accountant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Caritas Ukraine

Графік: full time (очно + дистанційно)

Локація: Львів/Київ

МБФ Карітас України шукає фахівця на позицію : Бухгалтера з обліку заробітної плати до команди Фінансового департаменту.

Обов’язки:

  • Введення в BAF документів для нарахування заробітної плати та авансу по заробітній платі: прийоми, звільнення, переводи, зміни окладів, відпустки, лікарняні листи, договори ЦПХ, банківські дані працівників;
  • Внесення в BAF даних по розподілу між проектами заробітної плати працівників;
  • Нарахування та виплата авансу по заробітній платі – розрахунок авансу (контроль відпрацьованих днів, внесення в BAF всіх кадрових документів, договорів ЦПХ, відпусток та лікарняних) та підготовка платіжних доручень. Завантаження платіжних доручень в клієнт-банк;
  • Нарахування та виплата заробітної плати – розрахунок (контроль відпрацьованих днів, нарахування індексації, внесення в BAF всіх кадрових документів, договорів ЦПХ, відпусток та лікарняних) та підготовка платіжних доручень. Завантаження платіжних доручень в клієнт-банк;
  • Міжрозрахунки – здійснення розрахунків з працівниками, які звільняються або йдуть у відпустку (розрахунок виплати, підготовка та завантаження в клієнт-банк платіжних доручень);
  • Щомісячна підготовка та роздруківка документів для підпису керівництвом: табель обліку робочого часу (державна форма), розрахункова відомість (державна форма), розрахункова відомість по проектах, відомість відрахувань у фонди;
  • Підготовка даних по розрахунку лікарняних, протоколу засідання комісії по соціальному страхуванню для призначення відшкодування. Підготовка та подача заявки на відшкодування лікарняних до фонду соціального страхування. Підготовка та подача повідомлення про виплату лікарняних. Заповнення та контроль підпису лікарняного керівництвом;
  • Розрахунок та утримання сум по виконавчих листах, підготовка звітів у виконавчу службу;
  • Підготовка та подання через BAF-звіт повідомлення про прийом працівників;
  • Контроль за бухгалтерськими рахунками 661, 663, 6411, 642, 651, 378, 471;
  • Щомісячний розрахунок та внесення в BAF даних по резервах відпусток;
  • Підготовка довідок по заробітній платі та благодійній допомозі – для банків, податкових, органів соціального забезпечення, фонду безробіття, Державної податкової служби;
  • Відповіді на запити контролюючих органів – центру зайнятості, органів соціального забезпечення, Пенсійного фонду, Державної податкової служби;
  • Підготовка та подання щомісячної звітності: 1-ПВ місячний, 3-борг місячний, Об’єднаний звіт з ЄСВ та ПДФО/ВЗ;
  • Підготовка та подання щоквартальної звітності: 1-ПВ квартальний, 1-ДФ (звірка з банківськими виписками, щодо перерахованих податків; перевірка сум та підготовка даних по оплатах СПД в BAF; подання звітів в ДПС Києва та Львова), Податковий Розрахунок – Об’єднаний звіт з ЄСВ та ПДФО/ВЗ у розрізі місяців кварталу;
  • Підготовка та подання річної звітності: Звіт до фонду інвалідів (4% квота), Звіт до Центру зайнятості (5% квота);
  • Надання консультацій по розрахунку заробітної плати в BAF бухгалтерам локальних Карітасів.

Вимоги:

  • Вища освіта («Бухгалтерський облік», «Фінанси», «Економіка» чи в суміжних галузях);
  • Досвід роботи зі спеціальності у сфері бухгалтерського обліку організацій та підприємств не менш 3 років;
  • Досвід ведення обліку заробітної плати та кадрового діловодства;
  • Бажаний досвід роботи у неприбуткових організаціях;
  • Вільне володіння українською мовою (усно та письмово);
  • Достатній рівень володіння англійською мовою.

Повинен знати:

  • законодавчі і нормативні правові документи, що визначають вимоги до фінансово-господарської діяльності організації;
  • принципи фінансового контролю;
  • податкове законодавство України;
  • бухгалтерський облік;
  • засоби обчислювальної техніки, телекомунікації та зв’язку;
  • трудове законодавство;
  • кадрове діловодство.

Необхідні професійні навички:

  • Досконале володіння бухгалтерськими програмами (BAS, BAF, 1С), впевнений користувач пакетом MS Office, зокрема MS Exсel;
  • Досвід роботи з банківськими системами;
  • Знання правил та ведення документообігу, а також підготовки звітності;
  • Комунікабельність та навички роботи в команді;
  • Вміння визначати пріоритети у роботі;
  • Бажання навчатись та ділитись досвідом з іншими.

Ми пропонуємо:

  • офіційне працевлаштування
  • конкурентний рівень заробітної плати
  • потрібні ресурси для виконання поставлених завдань
  • можливість професійного зросту
  • можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій

Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу — з нами у вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!

Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.

Кандидат на цю посаду  перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.

З політиками та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті: https://caritas.ua/sfg/.

Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з  перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.

Якщо у вас є успішний відповідний досвід і ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та супровідний лист на електронну адресу: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель