Бухгалтер/ка / Accountant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
PFRU

vacancy_dfrfycsz(14) prostirjob
Бухгалтер/ка / Accountant

Загальна інформація:

Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ) — це багаторічна, донорська програма, якою керує Міністерство закордонних справ, справ Співдружності Націй та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК) у співпраці з Урядом України.

Метою ФПСУ є забезпечення українській державі кращих умов для керування інклюзивним відновленням і відродженням України в партнерстві з громадянським суспільством і приватним сектором в умовах російської агресії. Це має сприяти розбудові більш стійкої, соціально згуртованої, інклюзивної, незалежної, демократичної, суверенної та процвітаючої України. ФПСУ надає фінансування українським і міжнародним партнерам-виконавцям і реалізує проєкти на основі результатів досліджень і доказової бази.

Обов’язки включають:

· Облік видатків у фінансових системах ФПСУ. Підготовка чеків, квитанцій, журналів та допомога у введенні платежів у банківські системи.

· Ведення рахунків постачальників товарів і послуг, включаючи рахунки-фактури, ведення головної книги, записи в журналі, звірка рахунків. Коректні та своєчасні розрахунки з постачальниками товарів і послуг.

· Перевірка всіх платіжних запитів, створених програмою, із забезпеченням наявності всієї необхідної документації та дозволів для здійснення транзакцій.

· Допомога фінансовому директору та заступнику керівника групи з фінансів і операційних питань в обробці щомісячних проєктних витрат місцевого офісу у фінансовій системі та щомісячному поданні даних головному офісу. Підготовка щомісячних банківських звірок і допомога в підготовці запиту на банківський переказ.

· Допомога в спеціальному фінансовому моніторингу та аналізі грантів, якщо це необхідно, у координації з іншими співробітниками.

· Допомога в веденні належних фінансових даних і фінансових файлів. Забезпечення збереження всієї фінансової документації в друкованому та електронному вигляді в цифрових файлах проєкту.

· Допомога фінансовому директору в складанні та перевірці табелів обліку робочого часу місцевого персоналу з метою своєчасного та точного нарахування заробітної плати із забезпеченням точності інформації, включеної до трекерів щорічних відпусток і лікарняних.

· Допомога фінансовому директору в перевірці фінансових підтверджуючих документів щодо операційних і програмних витрат з метою своєчасного та точного здійснення платежів.

· Допомога в обробці звітів про витрати та допомога в управлінні дрібною готівкою.

· Допомога з фінансовим відстеженням місцевих субпідрядників і контрактів з фіксованою ціною, якщо це необхідно.

· Підготовка листів, кореспонденції, запитів та інших форм відповідальних документів для підпису керівництва.

· Підготовка щомісячних звітів із ПДВ для подання до місцевих податкових органів.

· Комунікація з місцевим(и) офісом(ами) проєкту для забезпечення безперебійних фінансових операцій між офісами.

· Виконання функцій бухгалтера чи фінансового директора за його/її відсутності.

· Інші обов’язки за дорученням фінансового директора.

Кваліфікація:

· Ступінь у галузі бухгалтерського обліку, бізнесу чи комерції.

· Дуже бажано знання податкового законодавства України.

· Дуже бажано досвід роботи з нарахуванням заробітної плати.

· Досвід роботи у сфері бухгалтерської та адміністративної підтримки не менше 3 років.

· Уміння ефективно використовувати програмне забезпечення, в тому числі додатки для фінансового управління, такі як ABACUS чи інші, програми для роботи з текстами та інші програми MS Access.

· Також необхідний підтверджений високий рівень навичок роботи з електронними таблицями Excel.

· Уміння ефективно спілкуватися як усно, так і письмово, а також розставляти пріоритети завдань і дотримуватись термінів.

· Професійний рівень володіння англійською мовою, вільне володіння українською мовою.

Підпорядкування:

Бухгалтер підпорядковується фінансовому директору.

Термін роботи: повний робочий день до 30 листопада 2024 року

Місце роботи: Київ (Україна)

Інструкції щодо подання резюме:

Подавайтеся за допомогою цього посилання до 11 червня 2024 р. Для позицій, де англійська мова є обов’язковою, бажано (але не обов’язково) надсилати резюме на англійській мові.Закликаємо подавати заявки людям з обмеженими можливостями.  Заявки розглядатимуться на постійній основі. Без запитань по телефону, будь ласка. Кімонікс зв’яжеться з фіналістами.

https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca 

Кімонікс – це роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам, і у якого немає дискримінації за расою, кольором шкіри, віросповіданням, статтю, національністю, політичними переконаннями, сексуальною орієнтацією, гендерною ідентичністю, сімейним статусом, інвалідністю, генетичною інформацією, віком, членством у професійних організаціях або за іншими факторами, не пов’язаних із виконанням професійних обов’язків.

Summary:   

The Partnership Fund for a Resilient Ukraine (PFRU) is a multi-year, multi-donor funded programme managed by the UK’s Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO) and governed in collaboration with the Government of Ukraine.    

The PFRU’s aim is to set improved conditions for the Ukrainian state, in partnership with civil society and the private sector, to lead inclusive national recovery and revitalisation in the context of Russia’s aggression. This outcome is designed to facilitate rebuilding a more resilient, socially cohesive, inclusive, independent, democratic, sovereign, and prosperous Ukraine. The PFRU provides funds to Ukrainian and international delivery partners and implements projects based on research and evidence.

Responsibilities Include: 

  • Record expenditures in PFRU’s financial systems. Prepare checks, receipts, journals and assist with entering payments in banking systems.
  • Handle vendors’ and suppliers’ accounts including invoices, general ledger maintenance, journal entries and account reconciliation. Carry out correct and timely payments to vendors and service providers.
  • Review all payment requests generated by the program, ensuring that all back-up documentation and approvals are available for transactions.
  • Assist the Finance Director and Deputy Team Lead (Finance & Ops) in the processing of monthly field office project expenditures (locals) in financial system and submit locals to the home office on monthly basis. Prepare monthly Bank Reconciliation and assist with preparing Wire Transfer request.   
  • Assist with ad hoc financial monitoring and analysis of grants as needed, in coordination with other staff.    
  • Assist with maintaining proper financial data and financial files.   Ensure all financial documentation is filed in both hard copy and soft and saved in project digital files.
  • Assists with the compiling and review of field staff timesheets for the Finance Director so that payroll is processed in a timely and accurate fashion, ensuring the accuracy of the information included in the annual and sick leave trackers.
  • Assist in reviewing financial back-up documents for operational and programmatic expenses for the Finance Director so that payments are issued in a timely and accurate fashion.   
  • Assist with processing expense reports and and assist with petty cash management. 
  • Assist with financial tracking of local sub-contractors and fixed price contracts as needed.
  • Prepare letters, correspondence, requisitions, and other forms of documents of consequence to be signed by the management.
  • Prepare monthly VAT reports for the submission to the local tax authorities.
  • Liaise with project field office(s) to ensure seamless financial operations between offices.
  • Cover for the Accountant or Finance Director in his/her absence.
  • Other duties as assigned by the Finance Director.

  Qualifications:  

  •  A degree in accounting, business, or commerce.
  • Knowledge of Ukrainian tax regulations is strongly preferred.
  • Experience administering a payroll is strongly preferred.
  • A minimum of 3 years’ experience in accounting and administrative support.
  • Ability to effectively use computer software including financial management applications such as ABACUS or others, word processing and other MS Access applications. 
  • Demonstrated high proficiency with Excel spreadsheet applications is also a requirement.    
  • Ability to communicate effectively, both verbally and in writing, and to prioritize tasks and meet deadlines.
  • Professional level in English, fluent in Ukrainian.  

Reporting 

The Accountant will report to the Finance Director.

Duration of Assignment: Full time through 30 November 2024

Location of Assignment: Kyiv (Ukraine) 

Application Details

Please click on the Apply button above and fill out the Smartsheet form. The application for this role will remain open till June 11th, 2024. We encourage to apply people with disabilities. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists.

Application link: https://app.smartsheet.com/b/form/a44f8791237c4df2a2c0d3d2ad86b2ca  

Chemonics is an equal opportunity employer and does not discriminate in its selection and employment practices on the basis of race, color, religion, sex, national origin, political affiliation, sexual orientation, gender identity, marital status, disability, genetic information, age, membership in an employee organization, or other non-merit factors.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель