Бухгалтер/ка

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
childrenrights

vacancy_dfrfycsz(14) prostirjob
Бухгалтер/ка

ГО “Стаття 3” створена з метою, аби кожна дитина могла реалізовувати свої права, а держава виконувала взяті на себе зобов’язання з недопущення порушень та гарантій забезпечення прав дитини. 

Більше про діяльність організації можна дізнатись

на сайті: https://article3.ngo 

у соціальних мережах:

Запрошуємо до співпраці бухгалтера для офіційного входження на цю позицію на умовах часткової зайнятості (до 20 годин на місяць; 5 год/тиждень).

Сфера відповідальності на посаді:

Забезпечення фінансової чіткості та прозорості неприбуткової організації через ведення бухгалтерського, кадрового, програмного та проєктного обліків.

м. Київ.

Основні функції та робочі задачі:

  • ведення бухгалтерського та кадрового обліків ГО;
  • участь у бюджетуванні програм, проєктів та річного бюджету;
  • формування бюджетних звітів для керівництва та фінансових партнерів;
  • формування платіжних документів, проведення оплат;
  • перевірка та, за потреби, формування договорів, додатків, актів, тощо;
  • моніторинг змін у законодавстві щодо бухгалтерського обдіку та пов’язаної діяльності, своєчасне впровадження змін у діяльність;
  • підготовка податкової та фінансової звітності;
  • співрозробка та оновлені політик та процедур ГО, пов’язаних із бухгалтерською, фінансовою, кадровою та дотичної діяльністю;
  • підтримка процесів аудиту;
  • комунікація з податковою службою, надавачами адміністративних послуг (в т.ч. послуг кореспонденції), банком.

Очікувана зайнятість:

До 20 годин на тиждень (спрощений трудовий договір).

Очікування до досвіду та навичок:

  • освіта у сфері бухгалтерського обліку, фінансів або аудиту.
  • досвід ведення бухгалтерського обліку в неприбуткових організаціях;
  • знання чинного законодавства у сфері бухгалтерського обліку, звітності, оподаткування;
  • досвід підготовки податкової, фінансової, статистичної та донорської звітності;
  • досвід ведення кадрової документації (накази, табелі, лікарняні, відпустки тощо);
  • навички підготовки та аналізу договорів, актів, платіжних документів;
  • досвід взаємодії з податковими органами, банками, аудиторами;
  • впевнене володіння Excel (включно з формулами, зведеними таблицями, форматуванням для звітності);
  • досвід роботи з бухгалтерськими програмами (наприклад, M.E.Doc, 1С/БАС, кабінет платника податків, інші);
  • навички роботи з інтернет-банкінгом, електронним документообігом та системами подання звітності;
  • вільне володіння українською мовою.

Досвід створення бюджетів, роботи з кількома джерелами фінансування та проходження аудитів буде перевагою.

Вам це підходить?

Так, якщо Ви:

  • маєте високу самоорганізованість,
  • слова «бюджет», «проєкт» та «звіт» Вас не тільки не лякають, а й (хоч інколи) надихають;
  • вмієте розбиратись в деталях та просто комунікувати податкові та бухгалтерські питання для членів команди інших фахових напрямків;
  • для Вас норма підтримувати ввічливу комунікацію всередині команди, з партнерами та державними установами;
  • шукаєте постійну довготривалу роботу на умовах часткової зайнятості.

ГОТОВІ ДОЄДНАТИСЯ? Пройдіть перший етап співбесіди, розказавши про свій досвід в анкеті за посиланням

З кандидатами, які відповідають очікуванням, призначається співбесіда.

Очікуваний час початку роботи: від середини вересня 2025 (можливо почати співпрацю раніше чи пізніше). На цю позицію ми шукатимемо людину стільки, скільки знадобиться.


Останні публікації цього розділу:

Координатор/ка проєкту з психосоціальної підтримки ветеранів в ГО «Повернись до мирного життя»

Асистент/ка проєкту з психосоціальної підтримки ветеранів в ГО «Повернись до мирного життя»

Фінансовий менеджер/ка проєкту з психосоціальної підтримки ветеранів в ГО «Повернись до мирного життя»

Логіст/ка проєкту з психосоціальної підтримки ветеранів в ГО «Повернись до мирного життя»

Соціальний працівник/ця проєкту з психосоціальної підтримки ветеранів в ГО «Повернись до мирного життя»