Асистент/ка з адміністративних питань / Administrative Assistant

Зафіксувати у Google календарі!


prostirjob_vacancy_dfrfycsz(2)
Асистент/ка з адміністративних питань / Administrative Assistant

Загальна інформація

Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ) — це багаторічна, мультидонорова фінансована програма, координатором якої є Міністерство закордонних справ, у справах Співдружності Націй та розвитку Сполученого Королівства (МЗС Британії та здійснюється у співпраці з Урядом України.

Метою ФПСУ є створення покращених умов для української держави у партнерстві з громадянським суспільством та приватним сектором, щоб очолити інклюзивне національне, відновлення і відродження в контексті російської агресії. Цей результат покликаний сприяти відновленню більш стійкої, соціально згуртованої, інклюзивної, демократичної  та процвітаючої України. ФПСУ надає кошти українським і міжнародним партнерам і реалізує проєкти, засновані на дослідженнях і фактичних даних.

Опис посади

До основних обов’язків Асистента з адміністративних питань входить підтримка команди з операцій і фінансів у щоденному веденні документів, управлінні матеріально-технічним забезпеченням офісу, інвентаризацією проекту та допомога з подорожами. Асистент з адміністративних питань  контролюватиме повсякденну роботу проектного офісу, матеріально-технічне забезпечення відряджень та забезпечення повного оснащення офісу необхідними матеріалами, щоб дозволити персоналу успішно виконувати свою роботу. Будучи членом операційної команди, асистент з адміністративних питань   підпорядковуватиметься фахівцю з адміністрації та логістики, який відповідатиме за координацію його завдань і нагляд за його роботою. 

Основні обов’язки та відповідальність

  • Допомога в оформленні заявок на закупівлю та видачі необхідних канцелярських матеріалів та обладнання  
  • Допомога в підготовці листів, службових записок, факсів і звітів, розсилка документів  
  • Допомога в проведенні інвентаризації всього майна програми в офісах проекту  
  • Бути переконаним, що копіювальний апарат та інше офісне обладнання належним чином обслуговується, працює належним чином, а також забезпечує достатнє постачання витратних матеріалів  
  • Співпрацювати з логістичною компанією, якщо необхідно, щоб забезпечити безпеку транспортування та розміщення в Україні та в межах України для міжнародного та національного персоналу та консультантів  
  • Контролювати організацію поїздок, оформлення та бронювання готелів 
  • Допомога у збереженні архівів у електронній та друкованій формі  
  • Допомога в плануванні подій і конференцій, працюючи з постачальником логістичних послуг PFRU.
  • Допомога з реєстрацією експатів в Україні, дозволом на тимчасове проживання, реєстрацією проекту ITA за потреби та під наглядом спеціаліста з кадрів та операцій, адміністратора та менеджера з операцій та фінансів.  
  • Призначати та організовувати зустрічі. Вітати та допомагати відвідувачам, робити протоколи зборів.  
  • Виконувати всі інші подібні обов’язки, доручені фахівцем з адміністрації та логістики  або уповноваженою особою  

Кваліфікаційні вимоги

  • Необхідний ступінь бакалавра в галузі ділового адміністрування, фінансів, права, менеджменту або іншій відповідної галузі  
  • Мінімум два роки відповідного досвіду роботи в кадровій сфері, офісному управлінні, фінансовому менеджменті або подібній сфері  
  • Розуміння трудового законодавства України, пільг персоналу та податків  
  • Відмінні організаторські та комунікативні здібності, вміння працювати з конфіденційною інформацією  
  • Здатність працювати самостійно, розставляти пріоритети для багатьох завдань у швидко мінливому середовищі, дотримуватись дедлайнів  
  • Висока комп’ютерна грамотність, досвід роботи з електронною поштою, обробкою текстів і електронними таблицями  
  • Бажано досвід роботи з міжнародними організаціями або донорськими проектами  
  • Володіння англійською та українською мовами обов’язкове 

Місце роботи:

Посада базується в Дніпрі.

Період перебування на посаді: повня зайнятість.

Звітність:

Асистент з адміністративних питань буде підпорядковуватися безпосередньо Фахівцю з адміністративної діяльності.

Інструкції щодо подання резюме:

Подайте заявку за наступним посиланням до 02 червня. Для ролей, що вимагають знання англійської мови, англомовні резюме є бажаними (але не обов’язковими). Ми заохочуємо подавати заявки людей з інвалідністю. Заявки будуть розглядатися на постійній основі. Будь ласка, не телефонуйте. Chemonics зв’яжеться з фіналістами. 

PFRU-2 Recruitment – Candidate Application

Programme Background:

The Partnership Fund for a Resilient Ukraine (PFRU) is a multi-year, multi-donor funded program managed by the UK’s Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO) and governed in collaboration with the Government of Ukraine.  

The PFRU’s aim is to set improved conditions for the Ukrainian state, in partnership with civil society and the private sector, to lead on inclusive national recovery and revitalisation in the context of Russia’s aggression. This outcome is designed to facilitate the rebuilding of a more resilient, socially cohesive, inclusive, democratic, and prosperous Ukraine. The PFRU provides funds to Ukrainian and international delivery partners and implements projects based on research and evidence.

Position Description:

The Administrative Assistant’s main responsibilities include supporting the operations and finance team with day-to-day filing, office logistic management, project inventory, and travel management. The Administrative Assistant will oversee the day-to-day operations of the project office, travel logistics, and ensuring the office is fully equipped with the necessary supplies to allow staff to successfully complete their work. As a member of the Operations team, Administrative Assistant will report to the Administrative and Logistics Officer who shall be responsible for coordinating his/her assignments and supervising his/her work.  

Principal Duties and Responsibilities:  

  • Assist in preparing purchase requests and issuance of the necessary stationery materials and equipment.
  • Assist in preparing letters, memos and reports, distribution of documents.
  • Assist in conducting inventory checks of all programme property in the project offices.
  • Ensures that the photocopier and other office equipment is well maintained, operating properly and ensure adequate supply of consumables.
  • Works with a logistics company as needed to security transport and accommodation into and within Ukraine for international and national staff and consultants.
  • Oversees travel arrangements, clearances through movement request forms (ensuring the appropriate approvals are secured) and hotel reservations.
  • Assist maintaining archives in soft and hard copies.
  • Assist with event planning and conferencing working with the PFRU logistics provider.
  • Assist with registration of expats in Ukraine, temporary residence permit, recipients’ registration and registration of ITA project as required and under the supervision of theAdministration and Logistics Officer
  • Setting appointments and arranging meetings. Greet and assist visitors, taking minutes.
  • Performs all other similar duties as assigned by the admin & logistics officer or designee.

Minimum Qualifications:

  • Bachelor’s degree in business administration, finance, law, management or another relevant field required
  • Minimum two years of relevant working experience office administration, financial management or a similar field  
  • Understanding of Ukrainian Labor Laws, personnel benefits, and taxes is preferred but not required
  • Excellent organizational and communications skills, ability to work with confidential information
  • Ability to work independently, to prioritize multiple assignments in fast changing environment, to meet deadlines
  • High computer literacy, with experience in e-mail, word processing, and spreadsheet management 
  • Experience working with international organizations or donor-funded projects preferred  
  • Proficiency in English and Ukrainian is required

Location:

This position will be based in Dnipro, Ukraine.

Duration of Assignment: Full time.

Supervision: 

The Administrative Assistant will report to Administrative Officer.  

Application Details:

Apply using the following link by June 2nd. For roles requiring English language skills, English language CVs are preferred (but not required). We encourage to apply people with disabilities. Applications will be considered on a rolling basis. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists. 

PFRU-2 Recruitment – Candidate Application


Останні публікації цього розділу:

Експерт/ка з супроводу контрактів

Послуги з моніторингу та аналізу у видобувній галузі

Фахівець/чиня з соціальних питань (Полтава)

Фахівець/-чиня з соціальних питань по роботі з вразливими категоріями населення (Догляд вдома) у м. Дніпро

Фахівець/-чиня з соціальних питань по роботі з вразливими категоріями населення (Догляд вдома)

Послуги з прибирання офісного приміщення