Асистент з комплаєнсу (Внутрішній аудит)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ACTED

вакансія
Асистент з комплаєнсу (Внутрішній аудит)

ACTED, французська гуманітарна організація, шукає молодого, енергійного спеціалиста, що приєднається до нашої команди на позицію Асистента з комплаєнсу (Внутрішній аудит).

Remuneration: USD 550 – USD 635 before taxation

Location: Kyiv

Experience required: 1+ year

Full-time position (part-time can be discussed)

Objective

The Compliance Assistant contributes to:

(i) controlling, on a risk-based audit approach, the implementation of ACTED’s processes in compliance with ACTED’s guidelines, specific donor guidelines, best practices and national regulations in the relevant country;

(ii) S/He also provides technical support for donor external audits and due diligence preparation and follow up.
S/He should comply and ensure compliance to the audit code of conduct.

 DUTIES & RESPONSIBILITIES

1. Internal Audit function
a) Control the monthly flow of documentation from the Field to the Capital office; Review documentation compliance level;
b) Supervised by the Country Finance Manager in compiling, filing and checking all project
related financial, logistics, administrative, HR, and programme information (including documentation from the areas and the partners;
c) Support in identifying the compliance issues by filling the compliance checklists;

2. External audit: 

a) Participate to the preparation of external audits and due diligences;

3. Training:

a) Provide practical training for staff on specific areas of ACTED procedures in case of necessity;

4. Transparency:

a) Participate in minimizing risk of fraud and corruption by ensuring adherence to ACTED policies and procedures.

 Required skills:

  1. Higher education in Audit/Accounting/Economics
  2. 1+ year of relevant experience in accounting / audit
  3. Written/ verbal English: Upper-intermediate+
  4. Advanced user of Excel
  5. Self-organized, very attentive to details, pro-active, problem solver

Why join us:

  • International team of strong professionals
  • Multinational working environment
  • Centrally located office
  • Reasonable and fair working conditions
  • Medical insurance (after trial period)
  • Working cell phone
  • Tea, coffee, nuts

Applications should be submitted to the following address: [email protected] with the title or reference of the position (e-mails without mentioned position will be not considered) in the E-mail till February 11, 2019. Only short-listed candidates will be contacted for an interview. ACTED is equal opportunity employer.


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України