Адміністратор(ка)/асистент(ка) з управління персоналом/Administration & Human Resources Assistant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі Датська рада у справах біженців шукає Адміністратора/асистента з управління персоналом у місто Херсон.

Загальна мета вакансії:

Адміністратор та асистент з управління персоналом забезпечує безперебійну роботу херсонської бази ДРБ. Обов’язки включають виконання адміністративних завдань (подальша підтримка та підтримка адміністративних дозволів, управління закупівлями канцелярського приладдя, бронювання поїздок, нагляд за завданнями, пов’язаними з приміщеннями, та виконання інших обов’язків за призначенням) та кадрових завдань (загальна підтримка в наборі персоналу, підтримка в процесах управління персоналом та документації). Виконуючи ці обов’язки, ця роль сприяє підтримці ефективної діяльності та наданню суттєвої підтримки діяльності ДРБ у Херсонській області. Працівник повинен бути здатним приймати самостійні рішення і дії у своїй сфері діяльності, допомагаючи виконувати основні вимоги організації та розвитку групи реагування.

Географічне охоплення: Херсон

Основні обов’язки:  

  • Виконувати адміністративні завдання згідно принципів ДРБ.
  • Підтримка із завданнями, пов’язаними з персоналом, включаючи проведення інтерв’ю та перевірки рекомендацій, збір та сканування документів, пов’язаних з персоналом. 
  • Вітати та брати участь в адміністративному інструктажі нових кадрів.
  • Управління завданнями, пов’язаними з приміщеннями, включаючи зв’язок з орендодавцями, підготовку та підтримку угод та вирішення питань, пов’язаних з офісами та гостьовими будинками. Підтримка у вирішенні завдань, пов’язаних з фінансами, включаючи обробку дрібної готівки, якщо вас попросять. 
  • Підтримка в закупівлях, пов’язаних з офісом, включаючи замовлення та зберігання канцелярських товарів. 
  • Надавати підтримку різним відділам у завданнях введення даних.
  • Бронювання готелів/поїздок для співробітників ДРБ, національних та міжнародних подорожей
  • Отримувати і відправляти офіційну кореспонденцію і вести її облік.
  • Подальші дії та підтримка з адміністративними дозволами. Контроль за дотриманням міжнародного кодексу поведінки організації, внутрішніх та донорських інструкцій/процедур щодо закупівель ДРК, щоб уникнути конфлікту інтересів.
  • Виконувати спеціальні офісні завдання (наприклад: закупівлі, обслуговування офісу, пошук приміщень). 
  • Брати участь в організації навчання. 
  • Завдання та обов’язки, визначені в цій посадовій інструкції, не є вичерпними і залежать від потреб проекту. 

Необхідний досвід та компетенції:   

  • Диплом з ділового адміністрування або еквівалентна професійна кваліфікація
  • Попередній досвід роботи від 1 року
  • Знання херсонського місцевого громадянського суспільства є перевагою.  
  • Бажані навички роботи з Microsoft Office, зокрема MS Excel та Word, досвід роботи з ERP-системами.
  • Аналітичний склад розуму, увага до деталей, комунікабельність. 
  • Володіння англійською мовою Upper-Intermediate є обов’язковим
  • англійська B-2 або вище
  • вільне володіння українською та російською мовами

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань. 

Ми пропонуємо:

  • Цікаву роботу у міжнародній гуманітарній організації.
  • Офіційне працевлаштування. Контракт: 12 місяців із можливістю продовження залежно від результатів роботи та фінансування. Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну 
  • Медичне страхування та страхування життя.

Процес подачі заявки

Заявки відкриті лише для громадян України.

Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування національного персоналу ДРБ в Україні. 

Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською або українською мовами за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=168611&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою розглядатися не будуть.

 Кінцева дата подачі резюме: 21 серпня 2023 р.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель