Адміністратор/ка Центру (Дубов’язівка, Сумська обл.)
Опис вакансії
Громадська організація «Клуб рибалок України — Юей Фішинг Клуб» є інноваційною організацією, спрямованою на створення кращого майбутнього для дітей, молоді України та світу. Ми активно займаємося неформальною освітою, психосоціальною допомогою та адвокацією.
ГО «Клуб рибалок України» має представництва та офіси у 15 областях України, основна команда організації налічує понад 400 осіб постійного персоналу.
Організація працює у Донецькій, Дніпропетровській, Полтавській, Чернігівській, Харківській, Сумській, Хмельницькій, Тернопільській, Закарпатській, Київській, Одеській, Вінницькій, Херсонській та Сумській областях.
Запрошуємо до співпраці: Адміністратор(ка)
Вимоги до кваліфікації
- Вища освіта в галузі менеджменту, соціальних наук, адміністрування або суміжних сфер.
- Щонайменше 2 роки досвіду на адміністративних чи операційних посадах, бажано в неурядовому чи гуманітарному секторі.
- Відмінні організаційні навички та здатність працювати з великим обсягом інформації.
- Впевнене користування MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Базові знання логістики та фінансової звітності будуть перевагою.
- Вільне володіння українською мовою; знання англійської є перевагою.
Основні обов’язки
- Адміністративне управління
- Організація щоденної адміністративної роботи Центру (включаючи прийом відвідувачів, ведення графіків, внутрішню та зовнішню кореспонденцію).
- Забезпечення збереження та впорядкування документації відповідно до внутрішніх процедур і вимог донора.
- Взаємодія з місцевими органами влади, постачальниками та партнерськими організаціями.
- Логістична підтримка
- Підтримка закупівельних та логістичних процесів, включаючи замовлення товарів та послуг для потреб Центру.
- Організація постачання, облік залишків та ведення документації (накладні, звіти, картки обліку тощо).
- Фінансово-адміністративна підтримка
- Ведення підзвітної готівки (за необхідності) та надання підтвердних документів для звітності.
- Підготовка щомісячних фінансових звітів і звірка витрат у координації з фінансовим відділом.
- Управління приміщенням
- Контроль за технічним станом, чистотою, безпекою та загальним функціонуванням Центру.
- Організація ремонтів і технічного обслуговування.
- За потреби – координація допоміжного персоналу (прибиральники, охоронці тощо).
- Підтримка програмної діяльності
- Надання адміністративної підтримки програмній команді (роздруківка матеріалів, підготовка приміщень, координація розкладу тощо).
- Забезпечення візуальної ідентифікації проєкту/донора в Центрі.
Підтримка доступності Центру для бенефіціарів (у тому числі осіб з інвалідністю).
Ми пропонуємо:
- Конкурентну заробітну плату
- Оформлення відносин через ФОП 3 групи
- Цікаву роботу в інноваційному проєкті з важливою громадською місією.
- Професійний розвиток та навчання від міжнародних програм
Якщо ти готовий приєднатись до нашої команди чекаємо на твоє резюме на електронну адресу або за номером телефону.
- 0990858086 (Telegram / Viber)