Адміністратор/ка Центру (Бури́нь, Сумська обл.)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Vacancy_dfrfycsz(15) prostirjob
Адміністратор/ка Центру (Бури́нь, Сумська обл.)

Опис вакансії

Громадська організація «Клуб рибалок України — Юей Фішинг Клуб» є інноваційною організацією, спрямованою на створення кращого майбутнього для дітей, молоді України та світу. Ми активно займаємося неформальною освітою, психосоціальною допомогою та адвокацією.

ГО «Клуб рибалок України» має представництва та офіси у 15 областях України, основна команда організації налічує понад 400 осіб постійного персоналу.

Організація працює у Донецькій, Дніпропетровській, Полтавській, Чернігівській, Харківській, Сумській, Хмельницькій, Тернопільській, Закарпатській, Київській, Одеській, Вінницькій, Херсонській та Сумській областях.

Запрошуємо до співпраці: Адміністратор(ка)

Вимоги до кваліфікації

  • Вища освіта в галузі менеджменту, соціальних наук, адміністрування або суміжних сфер.
  • Щонайменше 2 роки досвіду на адміністративних чи операційних посадах, бажано в неурядовому чи гуманітарному секторі.
  • Відмінні організаційні навички та здатність працювати з великим обсягом інформації.
  • Впевнене користування MS Office (Word, Excel, Outlook).
  • Базові знання логістики та фінансової звітності будуть перевагою.
  • Вільне володіння українською мовою; знання англійської є перевагою.

Основні обов’язки

  • Адміністративне управління
  • Організація щоденної адміністративної роботи Центру (включаючи прийом відвідувачів, ведення графіків, внутрішню та зовнішню кореспонденцію).
  • Забезпечення збереження та впорядкування документації відповідно до внутрішніх процедур і вимог донора.
  • Взаємодія з місцевими органами влади, постачальниками та партнерськими організаціями.
  • Логістична підтримка
  • Підтримка закупівельних та логістичних процесів, включаючи замовлення товарів та послуг для потреб Центру.
  • Організація постачання, облік залишків та ведення документації (накладні, звіти, картки обліку тощо).
  • Фінансово-адміністративна підтримка
  • Ведення підзвітної готівки (за необхідності) та надання підтвердних документів для звітності.
  • Підготовка щомісячних фінансових звітів і звірка витрат у координації з фінансовим відділом.
  • Управління приміщенням
  • Контроль за технічним станом, чистотою, безпекою та загальним функціонуванням Центру.
  • Організація ремонтів і технічного обслуговування.
  • За потреби – координація допоміжного персоналу (прибиральники, охоронці тощо).
  • Підтримка програмної діяльності
  • Надання адміністративної підтримки програмній команді (роздруківка матеріалів, підготовка приміщень, координація розкладу тощо).
  • Забезпечення візуальної ідентифікації проєкту/донора в Центрі.

Підтримка доступності Центру для бенефіціарів (у тому числі осіб з інвалідністю).

Ми пропонуємо:

  • Конкурентну заробітну плату
  • Оформлення відносин через ФОП 3 групи
  • Цікаву роботу в інноваційному проєкті з важливою громадською місією.
  • Професійний розвиток та навчання від міжнародних програм

    Якщо ти готовий приєднатись до нашої команди чекаємо на твоє резюме на електронну адресу або за номером телефону.

  • [email protected]

  • 0990858086 (Telegram / Viber)


Останні публікації цього розділу:

Регіональний/а координатор/ка у Миколаївській області

Керівник/ця консорціуму PULSE

Менеджер/ка з обліку

Закупівлю послуг фізичної особи-підприємця, що здійснює діяльність психолога

Тренер/ка для проведення тренінгу «Комунікація і вплив: як діяти, коли є ідея чи проблема?» (Львів)

Послуги із закупівель