Запит на послуги будівництва тимчасових споруд (7 шт.)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
IamSaved

тендер-tender-1-11
Запит на послуги будівництва тимчасових споруд (7 шт.)

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ 

Запит на послуги будівництва тимчасових споруд (7 шт.) 

Опис завдання:

Нове будівництво тимчасових споруд (7 шт.) ринку «Ніка» за адресою: м. Харків, вул. Академіка Проскури 5/7

Місце роботи:

м. Харків,  вул. Академіка Проскури 5/7

Дата початку:

дата укладання договору

Дата завершення:

25.11.2025

Тип об’єкта

Тимчасові торговельні споруди (7 окремих модульних павільйонів) для розміщення підприємців ринку «Ніка»

Замовник:

Громадська організація «Я Врятований» (скорочено – ГО «Я Врятований») (ЄДРПОУ: 42691943, 61171, м. Харків, вул. Базарна, буд. 98), [email protected]

Метод оцінювання:

Найнижча цінова пропозиція, яка відповідає всім критеріям, заявлених у технічному завданні

Закупівля товарів/сервісів/послуг за цим технічним завданням здійснюється у рамках ініціативи «Будівництво торговельного павільйону», що реалізується у межах проєкту «Трансформаційне відновлення задля безпеки людей в Україні», що фінансується урядом Японії та впроваджується Програмою розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в Україні.

КОНТЕКСТ ТА ОПИС ПРОЄКТУ

Внаслідок ракетного обстрілу було повністю зруйновано ринок «Ніка» в Київському районі міста Харкова, що унеможливлює існування, здійснення та розвиток малого та середнього бізнесу, який залежить від цього ринку для ведення комерційної господарської діяльності.

Крім економічних наслідків, ситуація призвела до погіршення соціально-побутових умов мешканців району: понад 10 000 осіб втратили постійний доступ до свіжих продуктів харчування, товарів першої необхідності та базових торговельних послуг, що здійснювались через ринок.

З огляду на вищезазначене, з метою відновлення функціонування інфраструктурного об’єкта та забезпечення базових потреб населення, виникла нагальна потреба у здійсненні нового будівництва тимчасових споруд для організації роботи ринку.

ЗАГАЛЬНА МЕТА ТА ЗАВДАННЯ

Загальною метою цього завдання є закупівля послуг з будівництва торговельних павільйонів – семи тимчасових споруд для здійснення комерційної підприємницької діяльності, площа яких складає 207, 34 м2. Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС1. Будівництво торгівельних павільйонів сприятиме відновленню економічної активності, забезпеченню базових потреб населення і зміцненню соціально-економічної стійкості громади в умовах воєнного та післявоєнного відновлення.

Ця закупівля відповідає досягненню цілей Угоди про надання гранту UNDP_UKR_2024_JSB_20, яка укладена між ГО “Я Врятований” та Програмою розвитку Організації Обʼднаних Націй, допоміжним органом Організації Обʼднаних Націй, створеним Генеральною Асамблеєю ООН.

Будівництво тимчасових споруд має здійснюватись відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», а також з дотриманням Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженому наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244, із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку громад та територій № 284 від 23.11.2020 та на підставі  розробленого проєкту.

Конкретні очікувані результати включають у себе, з-поміж інших, наступні:

  • Будівельно-монтажні роботи;
  • Підготовка території: очищення, планування, вирівнювання основи, встановлення реперів тощо;
  • Влаштування фундаментів плитних по ґрунту;
  • Зведення 7 одноповерхових модульних споруд загальною площею 207,34 м², висотою 4 м, із внутрішньою висотою приміщень 2,8 м;
  • Монтаж металевого каркасу з утепленням мінераловатними плитами (товщиною 50–200 мм);
  • Обшивка фасадів хвилястим металевим листом та композітними панелями;
  • Монтаж поєднаної утепленої вентильованої покрівлі;
  • Установлення віконних і дверних блоків з металопластику з однокамерними склопакетами; 
  • Внутрішнє оздоблення;
  • Влаштування підлогового покриття — лінолеум комерційного типу;
  • Фарбування, оздоблення, встановлення освітлювальних приладів, розеток, вимикачів;
  • Інженерне забезпечення;
  • Підключення до існуючих міських мереж електропостачання з улаштуванням окремих електрощитів та захисних автоматів;
  • Підключення водопроводу від існуючої районної мережі;
  • Улаштування господарсько-фекальної (побутової) каналізації до діючої міської мережі;
  • Опалення не передбачається.
  • Завершальний етап;
  • Проведення контролю якості, оформлення актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3);
  • Передача об’єкта замовнику з повним пакетом виконавчої та технічної документації;
  • Введення споруд в експлуатацію.

ОБСЯГ РОБІТ

Завдання

Опис завдання

Кількісний показник

Кількість одиниць

1

Підготовчі роботи

Проведення топографічної зйомки, розмітка ділянки, планування території, підготовка основи, встановлення тимчасового електропостачання.

Площа підготовленої території

301,35   м2

2

Влаштування основи підлоги

Облаштування піщано-гравійної підсипки товщиною 300 мм як підготовчого шару під залізобетонну плиту.

Обсяг робіт (товщина 0,3 м)

100,00 м³

3

Гідроізоляційні роботи

Укладання ПВХ плівки товщиною 0,5 мм по всій площі підлоги для запобігання капілярному підсосу вологи.

Площа покриття

207,34 м²

4

Монтаж залізобетонної плити підлоги

Улаштування плити основи підлоги товщиною 150 мм із бетону В12 з армуванням.

Обсяг бетону

50,00 м³

5

Влаштування підлогового покриття

Настилання керамічної плитки на цементно-клейовій суміші як фінішного покриття.

Площа покриття

207,34 м²

6

Монтаж металевого каркаса споруд

Виготовлення, постачання та монтаж металоконструкцій (профілі, швелери, листовий прокат) відповідно до проєктної документації.

Загальна маса металу

14,23 т

7

Монтаж зовнішніх стін

Встановлення металевого каркаса, утеплення мінераловатними плитами (50–200 мм), обшивка металевим хвилястим листом із полімерним покриттям, пароізоляція.

Площа стінових панелей

386,00 м²

8

Покрівельні роботи

Влаштування утепленої вентильованої покрівлі з використанням мінераловатного утеплювача, пароізоляції, металевого листа.

Площа покрівлі

293,30 м²

9

Оздоблення козирків та фасадів

Монтаж алюмінієвих композитних листів товщиною 5 мм для оздоблення фасадів і козирків покрівлі.

Площа облицювання

200,00 м²

10

Зовнішнє скління

Установлення металопластикових вікон і дверей із однокамерним склопакетом.

Площа скління

120,00 м²

11

Внутрішнє оздоблення

Обшивка стін гіпсокартоном, шпаклювання, фарбування, облаштування стелі, монтаж освітлення та електропристроїв.

Площа оздоблення

207,34 м²

12

Інженерне обладнання

- підключення водопроводу до існуючої мережі;

- улаштування побутової каналізації в існуючу міську мережу;

- підключення електроживлення до міської мережі, монтаж електрощита;

Комплекс інженерних систем

1 комплект

13

Зовнішнє оздоблення фасадів

Обшивка фасадів металевим фарбованим хвилястим листом відповідно до проєкту.

Площа облицювання

66,00 м²

14

Контроль якості та введення в експлуатацію

Проведення технічного контролю, підготовка актів виконаних робіт, оформлення виконавчої документації, передача об’єкта Замовнику.

Кількість звітних одиниць

1 комплект

 

ВАЖЛИВО!

Фактичні обсяги робіт фіксуються актами виконання робіт після їх виконання тристоронньою комісією з представників замовника, підрядника та проектувальника

Усі роботи мають виконуватися з урахуванням кліматичного району І (згідно з ДСТУ-Н Б Ст.1.1-27:2010).

Коефіцієнт надійності для даного класу відповідальності – 1,05.

Відмітка 0.000 відповідає рівню чистої підлоги першого поверху.

Матеріали мають бути сертифіковані в Україні та відповідати вимогам ДБН, ДСТУ.

Вартість робіт визначається відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» (наказ Мінрегіону № 281 від 01.11.2021).

Основні природно-кліматичні умови майданчика будівництва:

  1. Кліматичний район будівництва за ДСТУ-Н Б Ст. 1.1-27:2010 – I
  2. Категорія складності об’єкта – не має. 
  3. Коефіцієнт надійності для даного класу відповідальності і категорії відповідальності – 1,05.
  4. За відносну відмітку 0.000 прийнятий рівень чистої підлоги першого поверху.
  5. Фундаменти:- стовпчасте або плита по ґрунту.
  6. Перегородки: – ГКЛ 140 мм.
  7. Зовнішні стіни: – утеплювач мінераловатний 50-200мм, хвилястий металевий лист по металевому каркасу.
  8. Покрівля: – поєднана утеплена вентильована покрівля.
  9. Віконні і дверні блоки: – металопластиковий профіль з заповненням однокамерним склопакетом.
  10. Підлога: лінолеум.
  11. Внутрішня і зовнішня обробка згідно з рішеннями, передбаченими робочим проєктом.
  12. Інженерне обладнання:
  • водопровід – від існуючої районної мережі;
  • каналізація – господарсько-фекальна (або побутова), в існуючу мережу;
  • опалення – не має;
  • електропостачання – від існуючої міської мережі.        

Основні техніко-економічні показники:

  1.   Загальна (торгова) площа приміщень – 207, 34 м2
  2.   Будівельний об’єм – 1205, 4 м3
  3.   Площа  забудови – 301, 35 м2
  4.   Поверховість – 1
  5.   Загальна висота – 4 м
  6.   Висота приміщень – 2,8 м.

Відомість основних матеріалів (без металоконструкцій для виготовлення несучого каркаса,  матеріалів на внутрішнє електропостачання, водопостачання)

(Таблиця 1)

№ з/п

Позначення виду робіт

Найменування матеріалу

      кількість

Одиниця виміру

1

Покриття підлоги

Керамічна плитка на цементно-клейовій суміші

207,34

М2

2

Плита основи підлоги

Залізобетонна плита 150 мм бетон В 12

50,00

М3

3

Гідроізоляція

ПВХ плівка 0,5 мм

207,34

М2

4

Підстава плити підлоги

Піщано-гравійна підсипка 300 мм

100,00

М3

5

Покриття покрівлі 

Металевий незабарвлений хвилястий лист

293,30

М2

6

Утеплювач покрівлі та стін

Мінераловатна плита утеплення 50 мм

15,50

М3

7

Пароізоляція

Рулонна ізоляція 

207,34

М2

8

Оздоблення козирку покрівлі та зовнішніх стін

Алюмінієвий композитний лист 5мм

200,00

М2

9

Внутрішнє оздоблення стін

ГКЛ 12,5 мм

386,00

М2

10

Зовнішнє оздоблення стін

Металевий фарбований хвилястий лист

66,00

М2

11

Зовнішнє скління

Алюмінієвий із защільненням, однокамерним пакетом

120,00

М2

   

Відомість основних матеріалів (металоконструкції)

(Таблиця 2) 

№ з/п

Найменування профілю ГОСТ, ДСТУ, ТУ

Найменування або марка металу ГОСТ, ДСТУ, ТУ

Номер або розміри профілю

Маса металу, конструкцій    за елементами, т

1

Профілі сталеві гнуті, замкнені зварні квадратні та прямокутні для будівельних конструкцій

ДСТУ Б В2.6-8-95(ГОСТ 30245-94)

С245

ГОСТ 27772-88

20х2

0,13

30х3

0,31

40х3

3,17

60х3

1,10

40х20х2

0,44

60х40х3

6,04

 

Усього профілю

 

 

11,19

2

Прокат листовий гарячекатаний

ДСТУ 8540:2015

С245

ГОСТ 27772-88

Н47

0,05

 

Усього профілю

 

 

0,05

3

Профілі сталеві листові гнуті з трапецієвидними гофрами для будівництва ДСТУ Б В2.6-9-2008

С245

ГОСТ 27772-88

Н57-750-0,6

1,88

 

Усього профілю

 

 

1,88

4

Швелери сталеві гарячекатані 

ДСТУ3436-96

С245

ГОСТ 27772-88

Н37

1,12

 

Усього профілю

 

 

1,12

 

УСЬОГО МАСА МЕТАЛУ

 

 

14,23

   

Кошторисна вартість будівництва визначається відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова).

Щоб забезпечити належне виконання вищезазначених завдань, Підрядник зобов’язується

- Підготувати детальний план роботи з розкладом виконання цього завдання, але не пізніше 25 листопада 2025 року.                    

- Підтримувати зв’язок і постійну координацію з командою проєкту щодо всіх аспектів завдання та миттєво інформувати про будь-які труднощі або затримки, що виникли під час виконання завдання. Проводити регулярні зустрічі з командою проєкту за запитом.

- Надавати всі результати робіт для перегляду, коментарів і затвердження команді проєкту відповідно до вимог.

- Забезпечити врахування гендерної рівності та розширення можливостей жінок у діяльності, сприяти безпечному та сприятливому середовищу, вільному від будь-якої дискримінації та жорстокої поведінки, та використовувати принципи гендерно-чутливих комунікацій відповідно до організаційних стандартів ПРООН.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ 

Передбачається, що Підрядник досягне наступних результатів протягом нижчезазначених строків. 

№ 

Результат

Строк виконання

1

Проведено підготовчі та топографо-геодезичні роботи, виконано планування та очищення будівельного майданчика

до 3 календарних днів від дати підписання договору 

2

Завершено улаштування піщано-гравійної підсипки під основу підлоги, виконано гідроізоляцію ПВХ-плівкою

до 20 календарних днів від дати підписання договору та/або попереднього етапу будівництва

3

Влаштовано монолітну залізобетонну плиту основи підлоги (бетон В12, товщина 150 мм), проведено армування

до 5 календарних днів від дати підписання договору та/або попереднього етапу будівництва

4

Змонтовано металеві каркаси 7 тимчасових споруд, загальна маса металоконструкцій – 14,23 т

до 20 календарних днів від дати підписання договору та/або попереднього етапу будівництва

5

Виконано утеплення зовнішніх стін мінераловатними плитами (50–200 мм), встановлено пароізоляцію та зовнішнє облицювання металевим профлистом

до 10 календарних днів від дати підписання договору та/або попереднього етапу будівництва

6

Влаштовано покрівлю із використанням мінераловатного утеплювача, пароізоляції та металевого хвилястого листа; змонтовано козирки та елементи фасадів

до 10 календарних днів від дати підписання договору та/або попереднього етапу будівництва

7

Встановлено металопластикові вікна та двері з однокамерним склопакетом; виконано зовнішнє скління 120 м²

до 10 календарних днів від дати підписання договору та/або попереднього етапу будівництва

8

Завершено внутрішнє опорядження, покриття підлоги керамічною плиткою 207,34 м², проведено фарбування, встановлено освітлення та електрообладнання

до 10 календарних днів від дати підписання договору та/або попереднього етапу будівництва

9

Підключено інженерні мережі: електропостачання, водопровід, побутову каналізацію

до 10 календарних днів від дати підписання договору та/або попереднього етапу будівництва

10

Проведено перевірку якості робіт, складено акти виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3), підготовлено виконавчу документацію

до 21.11.2025

11

Передано об’єкт Замовнику та введено в експлуатацію 7 тимчасових торговельних споруд загальною площею 207,34 м²

до 25.11.2025 (включно)

   

Очікування від будівництва ринку:

  •  Побудовано 7 тимчасових споруд із повним інженерним забезпеченням;
  •  Загальна торгова площа – 207,34 м², площа забудови – 301,35 м², будівельний об’єм – 1 205,4 м³;
  •  Створено 14 робочих місць для місцевих підприємців;
  •  Забезпечено населення району доступом до товарів першої необхідності у зручному та безпечному форматі;
  •  Об’єкт підготовлено до тривалої експлуатації з дотриманням вимог ДБН, ДСТУ та Настанови з визначення вартості будівництва (наказ Мінрегіону №281 від 01.11.2021).

УМОВИ ОПЛАТИ 

Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги не повинен  містити податок на додану вартість, сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».

Підрядник укладає договір з ГО «Я Врятований». Якщо Підрядник є фізичною особою-підприємцем, то він/вона, самостійно сплачує відповідні податки. 

Оплата за договором здійснюватиметься ГО «Я Врятований» після фактичного виконання Підрядником відповідного обсягу робіт.

Підставою для проведення розрахунків є підписаний Сторонами акт виконаних робіт, який підтверджує належне виконання Підрядником обумовленого обсягу робіт.

Оплата проводиться протягом 3 (трьох) календарних днів з дати підписання акту виконанних робіт.

Всі акти виконаних робіт мають бути підписані до 25.11.2025 (включно).

Перелік документів, які повинен надати учасник публічного тендеру для підтвердження своєї кваліфікації для здійснення нового будівництва:

- заповнена цінова пропозиція  у запропонованій формі (додаток № 1);

- довідка, яка містить загальну інформацію про учасника: найменування, код ЄДРПОУ, банківські реквізити, місцезнаходження та/або юридична адреса, телефон, електронна адреса, відомості про особу, уповноважену на підписання документів пропозиції та договору про закупівлю (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).

- свідоцтво про державну реєстрацію/виписка або Витяг з ЄДРПОУ; 

- статут для юридичних осіб / паспорт для ФОП;

- інформація або документ про реєстрацію учасника платником єдиного податку; 

- діючий кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника та/або спеціаліста кошторисника.

Кваліфікація персоналу

- Довідка у довільній формі про наявність у підрядника працівників, що мають відповідну кваліфікацію та досвід у сфері будівництва (із зазначенням посад, ПІБ) 

- Копії сертифікатів/кваліфікаційних посвідчень, тощо для наявних спеціалістів.

- Наказ або договір про призначення відповідального за охорону праці та техніку безпеки на об’єкті.

Досвід виконання аналогічних договорів

- Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання будівельних робіт.

Матеріально-технічна база

- Довідка про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт (будівельна техніка, вантажний транспорт, монтажне обладнання, електроінструменти, тощо) 

Порядок подання пропозицій:

Пропозиції подаються українською мовою та надсилаються електронною поштою на адресу: [email protected] до 16 год 00 хв 29 жовтня 2025 року, із зазначенням у темі листа назви тендеру «Нове будівництво тимчасових споруд ринку «Ніка». Документи мають подаватися одним пакетом у PDF форматі з наявністю на документах дат, підписів та печаток (у разі наявності).

Обмеження участі у закупівлі, передбачені діючим законодавством та наказом голови ГО «Я врятований» від 06.01.2025 року № 1/1к

Учасником та/чи виконавцем процедури закупівлі не може бути фізична або юридична особа, яка є пов’язаною з особою будь-якого із членів Конкурсної комісії або Закупівельного комітету. 

Учасником процедури закупівлі не можуть бути резиденти держав, щодо яких: 

-  чинним законодавством України встановлена заборона (ембарго) на торгівлю; 

- чинним законодавством України, прийнятим на виконання резолюції Ради Безпеки ООН, схваленої на підставі Глави VII Статуту ООН, заборонено імпорт товарів та послуг, а також здійснення розрахунків з особами, які є резидентами такої держави.

Організатор публічного тендеру приймає рішення про відмову в участі учаснику публічного тендеру  якщо:

- учасник є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі – активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; 

- відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;

- керівника учасника, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;

- фізична особа, яка є учасником, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;

- керівник учасника був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;

- учасник визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;

- у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів);

- учасник або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи – учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління Агентства з Розшуку та Менеджменту Активів;

- місцезнаходження учасника, згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зареєстроване на тимчасово окупованій території, в цьому випадку учасник надає у складі документів пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України у вигляді повідомлення (заяви за встановленою формою) до податкового органу про зміну податкової адреси платника податків.

Додаткові застереження:

Учасник цього тендеру/конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор залишає за собою право вимагати від учасника тендеру/конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного/конкурсного оголошення.

Учасник цього тендеру/конкурсу, надсилаючи документи для участі у загальній процедурі за цим тендером/конкурсом, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру/конкурсу може відхилити його пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

До участі у тендерному/конкурсному відборі допускаються тендерні/конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення. Тендерні/конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру/конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг. 

              Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку.

Учасник не повинен відступати від даної форми. 

 

Додаток 1

 

      Форма «Цінова пропозиція»

 

Ми, _____________________________________________________________________ (повна назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у публічному тендері, предметом якого є Нове будівництво семи тимчасових споруд ринку «Ніка» за адресою: м. Харків, вул. Академіка Проскури 5/7 в рамках ініціативи «Будівництво торговельного павільйону», що реалізується у межах проєкту «Трансформаційне відновлення задля безпеки людей в Україні», що фінансується урядом Японії та впроваджується Програмою розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в Україні.

Вивчивши зміст документів щодо проведення публічного тендеру та додатків до нього на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання договору про закупівлю, маємо можливість та погоджуємося виконати вищезазначені роботи на умовах, встановлених Організатором цього тендеру  за нижченаведеною ціною: 

 

                  ______________________________________________________________________________   

                  (ціна цінової пропозиції, зазначена цифрами та словами), без ПДВ.

Ціна наведена без ПДВ.

Вартість включає усі прямі та супутні витрати, пов’язані з матеріалами, транспортом, оплатою праці, логістикою, технічним контролем та адміністративними витратами.

Остаточна сума буде підтверджена кошторисною документацією.

Термін завершення робіт – не пізніше 25 листопада 2025 року.

Оплата здійснюється поетапно, після підписання актів виконаних робіт.

 

               ________________________________________________________________________________

   (Дата, посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи Учасника, (підпис) завірені печаткою (за наявності)).

 


Останні публікації цього розділу:

Оголошення про прийом заявок: фінальна оцінка проєкту SUMS

Запит цінових пропозицій на постачання послуги тренера/ки для проведення: “Тренінг з основ клінічної ультразвукової діагностики POCUS (Point-of-Care Ultrasound) для фахівців первинної медичної ланки”

Запит цінових пропозицій на постачання послуги тренера/ки для проведення: “Тренінг для сімейних лікарів по взаємодії з ветеранками та ветеранами”

Конкурс на пошук підрядника для надання комплексної послуги з навчання цифрових амбасадорів та створення матеріалів онлайн-курсу «Цифровий амбасадор» на Освітній онлайн-платформі Зрозуміло!

У Луцьку стартував IV грантовий сезон від misto.cafe — «Місто теплих ідей»

Конкурс на закупівлю спортивного інвентарю