Запит комерційної пропозиції на закупівлю меблів для офісів у м. Дніпро та м. Мерефа (Харківська обл.)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Dmitry Skichko

тендер tender 1 (10)
Запит комерційної пропозиції на закупівлю меблів для офісів у м. Дніпро та м. Мерефа (Харківська обл.)

Добрий день!

Звертаємося до вас від імені міжнародної, недержавної, гуманітарної організації Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (DRC), яка представляє інтереси донорів, та реалізує в Україні програми допомоги постраждалим від конфлікту і переміщеним особам. У зв’язку з цим DRC проводить закупівлі продуктів харчування, будівельних матеріалів, господарсько-побутових і гігієнічних товарів, одягу і взуття, канцелярії і так далі.

Запрошуємо вас подати комерційну пропозицію на поставку меблів для офісу у м. Дніпро та м. Мерефа (Харьківська область).

Правила складання пропозицій, процес аналізу пропозицій і вибору постачальника описані в інструкції, що знаходиться на другій сторінці файлу форма комерційної пропозиції 101.
Додаток 1 до форми комерційної пропозиції 101
форма комерційної пропозиції 101
Ваша пропозиція має містити заповнену форму комерційної пропозиції з підписом і печаткою та технічний опис та фото пропонованих товарів у вільній формі.
Заповнена форма комерційної пропозиції повинна бути підписана уповноваженою особою та завірена печаткою.

Ваша комерційна пропозиція повинна включати у вартість продукції зборку меблів та адресну доставку до:
LOT 1: проспект Д.Яворницького, 17-В, м. Дніпро, Україна, 49005
LOT 2: вул. Дніпровська, буд. 131, Харківська область, Харківський район, м. Мерефа, Україна, 61000

Пропозиції необхідно подати до зазначеного в формі комерційної пропозиції терміну закінчення збору пропозицій. Скан пропозиції потрібно надіслати за адресою: [email protected]

Скани повинні бути кольоровими і чіткими, невеликий текст повинен легко читатися.
У темі повідомлення електронної пошти або на конверті необхідно вказати:

RFQ-UKR-2022-101 Furniture for Dnipro and Merefa offices 11.10.2022 15-00 [назва вашого підприємства].

Пропозиції, отримані після закінчення терміну подачі або за адресою електронної пошти, відмінному від зазначеного вище, розглядатися не будуть.
Всі питання щодо цього конкурсу необхідно надсилати електронною поштою за адресою:
[email protected]

Просимо утриматися від дзвінків або візитів.

Переможець тендеру або переможці зобов’язуються підписати контракт за формою наданою ДСДБ, невід’ємною частиною якого є Загальні умови закупівлі товарів і Етичні правила. Докладаємо дані документи для вашого ознайомлення.
етичний кодекс
загальні умови контракту на закупівлю товарів_2019

Кожен новий постачальник зобов’язаний заповнити та підписати Анкету та реєстраційну форму постачальника і підписати Supplier Code of Conduct. Докладаємо дані документи для заповнення.
CT Procurement 02_Supplier Profile and Registration Form ENG (2)
CT Procurement 23_Supplier Code of Conduct (Standard)

Дякуємо.


Останні публікації цього розділу:

Відбір організації для збору даних щодо впровадження нових/недостатньо поширених лікарських засобів та медичних виробів з профілактики ВГС серед ЛВІН

Конкурс на послуги перевезення вантажів автомобільним транспортом (Дніпропетровська, Запорізька обл)

Послуги Digital Assessment Implementer (Eurasia Foundation)

Тендер на закупівлю комп’ютерного обладнання

Тендер на закупівлю меблевих виробів

Відкритий тендер із закупівлі меблів для облаштування «Зелених кімнат» у Харківській області