УВАГА! ПРОДОВЖЕНО ТЕРМІН ПРИЙОМУ ПРОПОЗИЦІЙ ПО ЗАКУПІВЛІ № RFQ 2023-246 до 08 ГРУДНЯ 2023 РОКУ до 13:00 год. ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ПРОЦЕСІ ЗАКУПІВЛІ: № RFQ 2023-246 НА УКЛАДАННЯ РАМКОВОГО ДОГОВОРУ ПОСТАЧАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ВИВІСОК ДЛЯ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ НАДАНОЇ ДОПОМОГИ ДАТА ТА ЧАС ЗАКРИТТЯ: 01 ГРУДНЯ 2023 РОКУ – 12:00 год.

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Слайд1
УВАГА! ПРОДОВЖЕНО ТЕРМІН ПРИЙОМУ ПРОПОЗИЦІЙ ПО ЗАКУПІВЛІ № RFQ 2023-246 до 08 ГРУДНЯ 2023 РОКУ до 13:00 год. ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ПРОЦЕСІ ЗАКУПІВЛІ: № RFQ 2023-246 НА УКЛАДАННЯ РАМКОВОГО ДОГОВОРУ ПОСТАЧАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ВИВІСОК ДЛЯ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ НАДАНОЇ ДОПОМОГИ ДАТА ТА ЧАС ЗАКРИТТЯ: 01 ГРУДНЯ 2023 РОКУ – 12:00 год.

ВАЖЛИВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЕТИЧНУ ПОВЕДІНКУ

Ні за яких обставин постачальник не повинен платити ГО «Проліска» або співробітнику ГО «Проліска» за подання пропозиції або за укладання Договору. До переліку належать будь-які подарунки, послуги, гостинність, тощо для співробітників. Зверніть увагу, що ГО «Проліска» радить своїм постачальникам не пропонувати співробітникам ГО «Проліска» жодних подарунків, послуг, гостинності тощо. Пам’ятайте, що в разі здійснення виплати або надання подарунків або послуг, буде негайне припинення дії Договору з постачальником, і постачальник буде дискваліфікований з усіх майбутніх процедур закупівель ГО «Проліска». Радимо ознайомитися з Кодексом поведінки постачальників ГО «Проліска», зокрема його статтями 18-21 про етичну поведінку.

ВАЖЛИВО: Фактом подання тендерної пропозиції Учасник підтверджує, що ознайомився та погоджується з Кодексом поведінки постачальників Громадської організації «Проліска»

 ПЕРЕДМОВА ПРО ГО «ПРОЛІСКА» 

ГО «Проліска» – некомерційна, неполітична гуманітарна організація, що з 2014 року надає всебічну допомогу та захист населенню, що постраждало від збройного конфлікту на території України.

Більш детальну інформацію про ГО «Проліска» можна знайти на веб-сайті: https://proliska.org/.

  1. ПОТРЕБИ

ГО «Проліска» пропонує потенційним постачальникам надіслати тендерну пропозицію щодо постачання інформаційних вивісок:

Лот 1 Інформаційні вивіски 640 мм * 440 мм. 

ВАЖЛИВО:

Детальна інформація про кількість товарів та опис їх мінімальних технічних характеристик наведена в Додатку А до цього документа.

 Зазначте, будь ласка, в своїй пропозиції (Додаток А) наступну інформацію  щодо товарів за принципом «все включено»:

  • Валюта тендерної пропозиції та взаєморозрахунків – українська гривня;
  • Умови оплати: безготівкова форма;
  • Вартість одиниці товару;
  • Орієнтовна кількість вивісок, що постачатиметься до кінця строку дії договору – 1000 штук.
  • Постачання здійснюватиметься партіями, відповідно до заявок замовника (ГО «Проліска»). Склад однієї партії не буде сталим та визначатиметься відповідно до поточної потреби ГО «Проліска». Мінімальна кількість товарів у складі однієї партії– 1 штука.
  • Кінцевий строк постачання партії товару – протягом п’яти робочих днів з моменту отримання постачальником заявки від замовника.
  • Учасник тендеру бере на себе зобов’язання доставляти товар до будь-якого відділення ТОВ «Нова Пошта» із зазначенням у відділенні адреси замовника для доставки, а оплата за доставку здійснюватиметься замовником.
  • Строк дії договору – до 31.12.2024 року.
  • Фактом надання тендерної пропозиції учасники тендеру гарантують збереження оголошеної ціни за одиницю товару протягом проведення тендеру та до кінця строку дії договору. 

ВАЖЛИВО:

Фактом подачі тендерної пропозиції учасник закупівлі підтверджує, що виробники запропонованих ним товарів не включені до переліку міжнародних спонсорів війни відповідно до НАЗК України.

 Будь ласка, зверніть увагу: інформація щодо загальної кількості товару є орієнтовною. Це не є зобов’язанням ГО «Проліска» замовити зазначену  в цьому запрошенні кількість інформаційних вивісок. Кількість може змінюватись і буде залежати від фактичних потреб та наявних коштів, шляхом надання окремих замовлень згідно Рамкового Договору.

 Якщо у Вас немає можливості надати пропозицію (Додаток А), – надайте, будь ласка, Вашу комерційну пропозицію або рахунок на оплату.

 Оплата здійснюватиметься згідно із загальними умовами закупівлі товарів в безготівковій формі, у валюті – гривня протягом 25 (двадцяти п’яти) робочих днів з дня поставки Товару на підставі рахунка на оплату та підписаної обома сторонами видаткової накладної, яка складається під час приймання-передачі Товару.

Потенційні учасники закупівлі зобов’язані подавати будь-який запит щодо роз’яснення цього Запрошення до участі у процесі закупівлі виключно на електронну адресу: [email protected].

 Кінцевий термін надходження запитів – 17:00 год. за східноєвропейським часом 30.11.2023.

  1. ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ 

Ваша пропозиція (Додаток А, комерційна пропозиція або рахунок на оплату) повинна бути подана не пізніше 12:00 год. 01.12.2023 року . електронною поштою у форматі PDF або JPEG завірені підписом та печаткою (за наявності) та у форматі Excel на адресу proliska.mail.tender@gmail.com.

 Реєстраційна форма постачальника: Вам слід заповнити, підписати та надіслати разом з пропозицією Додаток В «Реєстраційна форма постачальника».

Гарантійний лист: підписанням цього листа Ви погоджуєте відтермінуванням оплати строком до 25 робочих днів з дня підписання видаткової накладної.

Кодекс поведінки постачальника ГО «Проліска»: фактом подання тендерної пропозиції Учасник підтверджує, що ознайомився та погоджується з Кодексом поведінки постачальників Громадської організації «Проліска».

 Звертаємо Вашу увагу: документи, що подаються учасником закупівлі, повинні бути належного рівня зображення та доступними до перегляду. Вважаються не наданими та під час розгляду пропозицій до уваги не прийматимуться такі документи, які не відкриваються або текст яких неможливо ідентифікувати.

 Зазначте, будь ласка, в темі листа:  RFQ 2023-246 та назву Вашої компанії.

 Також учасники можуть надати свої пропозиції на паперовому носії, скориставшись послугами Укрпошти, Нової Пошти, кур`єрської доставки, або доставити конверт самостійно, опустивши його у поштову скриньку, розміщену при вході офісу ГО «Проліска», за адресою:

поштовий індекс 89421, вул. Ужгородська, 43, с. Сторожниця, Ужгородський р-н., Закарпатська обл.

На конвертах має бути чітко зазначена назва тендера та його номер, що зазначено нижче:

ОСОБІ, ВІДПОВІДАЛЬНІЙ ЗА ВІДКРИТТЯ КОНВЕРТІВ З ТЕНДЕРНИМИ ПРОПОЗИЦІЯМИ/ПРОПОЗИЦІЯМИ RFQ 2023-246

ГО «Проліска», поштовий індекс 89421, вул. Ужгородська, 43, с. Сторожниця, Ужгородський р-н., Закарпатська обл.

 Учасники процедури закупівлі повинні гарантувати збереження ціни та пропозиція повинна бути чинною протягом дії угоди до 31.12.2024 року. Після завершення закупівлі учасники, які подали пропозиції, не мають права змінювати умови та ціни в пропозиції. З цієї причини радимо Вам ретельно підійти до підготовки пропозиції.

 Вся необхідна інформація за посиланнями нижче:

Запрошення http://surl.li/nnbgb

Додаток А

Додаток В

Додатко С http://surl.li/nnbpa

 Гарантійний лист 

 Чекаємо на Ваші пропозиції!


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з оренди легкових автомобілів з водіями

Продовження конкурсу грантів для громадських організацій Закарпатської та Івано–Франківської області

Тендер: постачання супутникових телефонів для забезпечення телекомунікаційного зв’язку в зоні бойових дій та умовах блекауту

Програма USAID АГРО підтримає розвиток центрів агроскаутингу

Конкурс на надання ілюстраційних\дизайнериських послуг. Call for illustration\design services

Tендер на залучення експерта/експертки для проведення фасилітації та експертного супроводу в процесі розробки комунікаційної стратегії ГО «Молодіжна Платформа»