Закупівля послуг експерта/ки з розробки плану дій у надзвичайних ситуаціях

Благодійна Організація «Благодійний Фонд «Вітри змін» (надалі БФ «Вітри змін» або «Замовник») в рамках Проєкту з розвитку недержавного ресурсного центру ментального здоров’я в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях за підтримки Міжнародного фонду «Відродження», запрошує постачальників подати пропозиції на участь у закупівлі послуг експерта з розробки плану дій у надзвичайних ситуаціях.
На закупівлю виноситься один лот (див. додаток 3).
Учасники мають право подати свої пропозиції на лот в цілому.
Кінцевий термін подачі пропозицій від Учасників до 16.00 години 28 серпня 2025 року (за київським часом).
ПРОПОЗИЦІЇ ТА ДОДАТКИ
Зверніть уваги, що Постачальники надають свої пропозиції електронною поштою з темою повідомлення: «БФ «Вітри змін», закупівля послуг з розробки плану дій у надзвичайних ситуаціях, оголошення № UKR-2025-39» на електронну пошту Замовника: [email protected], або в запечатаному конверті, який забезпечує конфіденційність вмісту з вказаною назвою і номером закупівлі за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, буд. 76, офіс 26. Контактні особи Руснак Алена, Опаренко Олег, тел. +38 (050) 052-65-84.
Пропозиції складаються з:
- Заповненої пропозиції та специфікації (додатки 1 та 2);
- Інформації про предмет закупівлі (додаток 3);
- Додатки до пропозиції:
- підтвердження виду діяльності (витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);
- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку (витяг);
- банківські реквізити – довідка з банку;
- ліцензія на здійснення відповідного виду господарської діяльності (якщо вимагається);
- інформація про профіль діяльності учасника, інформація про взаємодію з неурядовими організаціями в довільній формі;
- фінансова звітність принаймні за останній рік діяльності учасника (декларації про сплати єдиного податку, ЄСВ, або податку на прибуток, ПДВ, залежно від системи оподаткування учасника);
- інформацію про досвід діяльності в сфері надання аналогічних послуг (відгуки, рекомендації тощо);
- резюме безпосереднього надавача послуг, сертифікати, дипломи тощо.
Зверніть увагу:
- ціни вказуються в українській гривні;
- пропозиції Учасників надсилається електронною поштою на зазначену вище електронну пошту Замовника або в запечатаному конверті за вказаною вище адресою з усіма передбаченими цією документацією документами (підписаними, з печатками (за наявності), у відсканованому вигляді в pdf форматі). Учасники повинні дотримуватись інструкцій, викладених у цьому оголошенні;
- важливо, щоб Учасники ознайомилися з усіма положеннями цього оголошення та подали пропозиції відповідно до цих вимог. Ненадання необхідних документів або не заповнення текстових полів може призвести до дискваліфікації пропозиції та Учасника.
Запитання про надання додаткової інформації щодо цієї закупівлі повинні надсилатися на електронну пошту [email protected], але не пізніше ніж за 24 години до кінцевого терміну подання заявок.
Пропозиції, подані в іншому форматі або пізніше встановленого строку, вважатимуться недійсними та розглядатися не будуть.
Пропозиції з необхідними додатками повинні бути отримані Замовником не пізніше 16.00 години 28 серпня 2025 року.
Пропозиції Учасників будуть розглядатись Замовником після 16.00 год. 28 серпня 2025 року.
ПРОЦЕС ТА МЕТОД ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЙ
Реалізацію контракту буде доручено Постачальнику, який надав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною та відповідність Учасника усім іншим критеріям оцінки (досвід діяльності, репутація, технічна можливість виконання контракту, якість запропонованих послуг та підтвердження спроможності надати якісні, змістовні та своєчасні послуги).
Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати пропозицію, було надано; запропоновані послуги відповідають технічним та іншим вимогам оголошення (див. додаток).
ЧИННІСТЬ ПРОПОЗИЦІЙ
Пропозиції повинні зберігати свою чинність не менше 30 календарних днів після їх відкриття.
Додаток 1
ПРОПОЗИЦІЯ
Відомості про Учасника процедури закупівлі |
|
Повне найменування (П.І.Б.) Учасника |
|
Керівництво (ПІБ, посада) |
|
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ юридичної особи або РНОКПП фізичної особи |
|
Юридична адреса |
|
Фактична адреса |
|
Тел. |
|
Електронна адреса (адреса веб-сайту, за наявності) |
|
Інформація про строк чинності пропозиції (не менше 30 календарних днів) |
|
Підпис/печатка |
|
Ми, (назва Учасника процедури закупівлі), надаю свою пропозицію відповідно до оголошення БФ «Вітри змін» № UKR-2025-39 від 21.08.2025 згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.
Після вивчення оголошення зобов’язуємося виконувати свої зобов’язання відповідно до визначених умов Замовника та ціни пропозиції. Пропозиція включає в себе всі витрати, податки і збори, інші обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України.
Постачальник приймає на себе зобов’язання при наданні послуг (постачанні товарів) дотримуватись політик протидії сексуальній експлуатації та нарузі, дотримуватись принципів толерантності у взаєминах.
Додаток 2
УМОВИ та ПОЛОЖЕННЯ
СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ з/п |
Опис |
Одиниця виміру |
Кількість |
Ціна за одиницю |
Загальна ціна |
ВСЬОГО |
Додаток № 3
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ
ЛОТ: послуги експерта з розробки плану дій у надзвичайних ситуаціях.
Найменування, характеристики, кількість:
Характеристики послуги:
Мета отримання послуг: формування знань та навичок поведінки учасників проєкту на випадки виникнення відповідних надзвичайних ситуацій в умовах сьогодення.
Очікуваний обсяг отримуваної послуги:
Орієнтовний строк надання послуг: не більше 1 місяця з моменту укладання договору про надання послуг.
Форма оплати – безготівкова.
|
Вартість послуги за одиницю виміру (визначити) становить
____________ грн.
Загальна вартість становить
____________ грн.
|
https://windsofchanges.com.ua/storage/app/uploads/public/68a/887/43c/68a88743c08f7886906665.pdf