Закупівля обладнання та розхідних матеріалів на 8 місяців для лабораторій Lviv Open Lab
ЗАВЕРШЕНО
Закупівля обладнання та розхідних матеріалів на 8 місяців для лабораторій Lviv Open Lab
«Запит на цінові пропозиції (мультилотова закупівля) № 01-2025 RFQ»
Львів 24.02.2025
Молодіжна громадська організація “Львівська відкрита лабораторія” в межах реалізації проєкту «Modelling interschool STEAM lab based on experience of Lviv Open Lab» запрошує кваліфіковані організації, ФОП, підприємців прийняти участь у тендері із закупівлі Обладнання та розхідних матеріалів на 8 місяців для лабораторій Lviv Open Lab.
Мета закупівлі: вибір виробників/постачальників, які зможуть поставити Обладнання та розхідні матеріали на 8 місяців для лабораторій Lviv Open Lab, із доставкою даного обладнання у м. Львів, проспект Червоної Калини, 58.
Предмет закупівлі: поставка Обладнання та розхідних матеріалів на 8 місяців для лабораторій Lviv Open Lab, в нище зазначених кількостях відповідно до лотів:
№ лоту |
Назва лоту |
|
Лот №1 |
3D сканер – 1 шт. |
|
Лот №2 |
Набір розхідних матеріалів для проведення занять з хімії – 1 шт. |
|
Лот №3 |
Набір розхідних матеріалів для проведення занять з біології – 1 шт. |
|
Лот №4 |
Набір розхідних матеріалів для проведення занять з фізики та робототехніки – 1 шт. |
|
Лот №5 |
Пластик для 3D друку – 50 котушок; Мультиметр – 8шт.; Струмові кліщі- 4 шт., Осцилограф – 4 шт., Портативні батареї – 10 шт.; Детектор шуму- 2 шт., Цифровий мікроскоп – 4 шт.; Пульт керування – 4 шт., Відеоприймач- 6 шт., Тепловий детектор – 2 шт., Гібридний інвертор – 1 шт., Термопот – 2 шт., Акумулятори стаціонарні – 8 шт. |
|
Лот №6 |
Засоби індивідуального захисту:
|
|
Лот №7 |
Мікропіпетка – 12 шт. |
|
Лот №8 |
Набір розхідних матеріалів для проведення занять з трудового навчання – 1 шт. |
Джерело фінансування: грантові кошти.
Спосіб оплати: безготівковий розрахунок.
Кінцевий термін подання тендерної пропозиції: до не пізніше 23:00 год за Київським часом 02.03.2025.
Кваліфікаційні вимоги до Учасників:
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги |
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам |
бути суб’єктом підприємництва |
|
відповідність предмету закупівлі |
|
УВАГА! Учасник може подати одну пропозицію на один або декілька лотів одночасно.
Учасники тендеру:
- Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем другої чи третьої групи оподаткування, зареєстрованою відповідно до законодавства України, що здійснює відповідну діяльність згідно КВЕД;
- Перевага надається юридичним особам або фізичним особам-підприємцям, які не є платниками ПДВ.
- Учасник для участі у закупівлі може подати у своїй тендерній пропозиції обладнання та матеріали, котрі за своїми технічними характеристиками відповідають вимогам, зазначеним в технічному завданні або є кращими (більшими).
Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня.
Ціна тендерної пропозиції повинна включати податки та збори, передбачені нормами чинного законодавства України.
Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).
До ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, пов’язані з поданням пропозиції або укладенням договору.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів, складених мовою іншою, ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Подаючи тендерну пропозицію учасник підтверджує те, що:
- Вся інформація, подана у заявці на попередню кваліфікацію, є актуальною і правдивою;
- Учасник має необхідний досвід та ресурси для виконання умов закупівлі.
Спосіб надіслання цінової пропозиції:
- листом на адресу Замовника: за адресою: м. Львів, проспект Червоної Калини, 58 або
- наручно у запакованому конверті за адресою: м. Львів, проспект Червоної Калини, 58 або
- скан копії документів на електронну пошту [email protected]. з подальшою передачею оригіналів в момент підписання договору (у випадку акцепту цінової пропозиції).
Будь ласка, вкажіть у темі листа:
№ 01-2025 RFQ
Назва Вашої організації
Кількість відправлених повідомлень (наприклад,1/2, 2/2)
Ваша цінова пропозиція повинна бути чинною найменше 30 днів.
Контактна особа Замовника – Подольчак Софія, мобільний номер +380673102844.
Електронна пошта [email protected].
Термін реалізації поставки: Обладнання та розхідні матеріали на 8 місяців для лабораторій Lviv Open Lab – до 25.03.2025 року.
Методика обрання переможця:
- після розкриття цінових пропозицій, Замовник оцінює в першу чергу наявність повного пакету документів. У випадку неподання або подання в неповному обсязі – пропозиція такого учасника підлягає відхиленню.
- замовник проводить аналіз цінових пропозицій (в т.ч. технічного завдання, порівняльних таблиць чи інших документів, поданих Учасником в складі своєї цінової пропозиції, котрі підтверджують технічні та якісні характеристики обладнання/товару), у випадку, якщо за своїми технічними характеристиками пропоновані учасником товари не відповідають вимогам Замовника – пропозиція такого Учасника підлягає відхиленню.
- замовник визначає переможця з числа учасників пропозиції, котрих не були відхилені, шляхом співвідношення технічних характеристик товарів, зазначених у пропозиції та їх вартості.
Важливо! Пропозиції, які не відповідають технічним вимогам тендеру, будуть відхилені.
Запит на цінову пропозицію Обладнання та розхідні матеріали (мультилотова закупівля) 24.02.2025
Додаток 02 Технічні характеристики Лоти №№1-8 2025