Закупівля на обрання постачальника щодо забезпечення харчуванням учасників тренінгів у м. Кременчук

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
natakobzista

prostirtender_tender_ntylth2
Закупівля на обрання постачальника щодо забезпечення харчуванням учасників тренінгів у м. Кременчук

19.03.2025 р.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

 

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю

на обрання постачальника щодо забезпечення харчуванням учасників тренінгів у                                       м. Кременчук.

 

Предмет закупівлі: організація харчування (перелік, найменування, розмір та ін. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції) 5 дводенних заходів, які включають в себе:

- кава-паузу (2 в день);

- обід (1 день).

 

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється у рамках проєкту 1/CFP7, NIZHNA/WIWAT

 

Термін надання послуг:

за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії» (чотири місяці).

 

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання гарячих обідів для учасників тренінгів

 

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Надання послуг згідно найменування, розміру та інших характеристик, зазначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Цінова пропозиція.

4.

Відпуск товарів без ПДВ.

Цінова пропозиція.

5.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.

Цінова пропозиція.

 

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.

 

Орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

Увага: кількість осіб є орієнтовною та може бути змінена!

ВАЖЛИВО: організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  1. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
  4. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Кобзиста Наталія, пров. Шеметів Братів, 17 А.

Тел.: 050 060 60 81, 050 405 04 89.

e-mail: [email protected] .

 

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Шеметів Братів, 17 А

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом,

або e-mail: [email protected] .

 

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«26» березня 2025 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.

 Цінова пропозиція


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю товарів (стіл для переговорів, крісла конференційні, стіл - тумба під 3D принтер)

Тендер на закупівлю товарів (ноутбуки, багатофункціональний пристрій, принтер лазерний)

Тендер на послуги кейтерингу та харчування під час проведення тренінгів у м. Біла Церква

Закупівля ITB 2025-131 від 28 березня скасована

Тендер на укладання договорів про надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень та евакуації населення – подовжено

Тендер на укладання разового договору на капітальний ремонт приміщень — м. Миколаїв