Відкритий тендер на закупівлю канцелярських товарів та витратних матеріалів для представників Офісу Омбудсмана

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

тендер-tender-1-11
Відкритий тендер на закупівлю канцелярських товарів та витратних матеріалів для представників Офісу Омбудсмана

Відкритий тендер на закупівлю канцелярських товарів та витратних матеріалів для представників Офісу Омбудсмана   

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю канцелярських товарів та витратних матеріалів для представників Офісу Омбудсмана за проєктом, що реалізується за фінансової підтримки Агенства ООН у справах біженців в Україні (УВКБ ООН)

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 03 грудня 2023 року.

Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію

Основні вимоги:

  1. Підтверджений досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів.
  2. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
  3. Наявність відповідних КВЕДів.
  4. Строк надання товарів:протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати підписання Договору поставки. 
  5. Умови оплати 100% оплата протягом 3(трьох) банківських днів після отримання товару.

Документи, які подає учасник тендеру:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію.
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  3. Аналогічні договори постачання відповідних товарів і/або рекомендаційні листи.
  4. Оригінал рахунку-фактури.
  5. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А. Тендерна пропозиція).
  6. Технічна специфікація з характеристиками та фото до запропонованих товарів (Додаток Б. Технічна специфікація).

Зверніть увагу! Додаток Б. Технічна специфікація має 2 (два) Лоти. 

Учасник тендеру може подати свою пропозицію за одним або всіма Лотами. 

Доставка здійснюється за рахунок Постачальника.

Документи повинні бути надіслані до 23:59 03 грудня 2023 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Канцелярські товари та витратні матеріали”, на адресу: [email protected].

 


Останні публікації цього розділу:

Запит цінової пропозиції на постачання бензинових генераторів

Тендер щодо постачання товарів для забезпечення потреб дитячих просторів у Харківській, Полтавській, Запорізькій, Дніпропетровській та Вінницькій областях

Програма грантів відUSAID АГРО

Тендер на закупівлю робіт із ремонту покрівель в Харківській та Херсонській областях (2 лоти)

Технічна підтримка для медіа в Україні: програма Voices of Ukraine

Відкритий тендер із закупівлі виконавця робіт на поточний ремонт нежитлового приміщення