Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю поліграфічної та брендованої продукції

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

тендер-tender-ntylth3
Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю поліграфічної та брендованої продукції

Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю поліграфічної та брендованої продукції

      Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю поліграфічної та брендованої продукції.

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 20 березня 2024 року.

Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію: за посиланням

Основні вимоги:

  1. Підтверджений досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів.
  2. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
  3. Наявність відповідних КВЕДів.
  4. Строк надання товарів: в строк визначений у заявці
  5. Умови оплати: 100% післяплата або 50% передплата після направлення Заявки, 50% оплата після отримання товару.
  6. Доставка здійснюється за рахунок Постачальника, на склад Замовника у м. Київ (вартість доставки повинна бути включена у вартість товарів);
  7. Можливість термінового друку, – друку необхідної продукції впродовж 1-2 календарних днів  після отримання замовлення. 

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Мінімальна вартіть замовлення для Термінового друку складає 800 грн. 

  1. Виготовлена продукція здійснюються однією поставкою відповідно до замовлення;
  2. Макети продукції розробляються Виконавцем за власні кошти, попередньо узгодивши з Замовником після отримання замовлення.

Будь ласка, зверніть увагу, що у Додатку Б. Технічній специфікації вказана орієнтовна кількість товарів першого партії, а решта – в залежності від потреби. Це не є зобов’язанням БО «БФ «ССС» замовити зазначену кількість товарів. Кількість може змінюватись і буде залежати від фактичних потреб та наявних коштів, шляхом надання окремих замовлень згідно рамкового Договору.

БО «БФ «ССС»  оцінюватиме отримані пропозиції щодо товарів на основі таких факторів, як якість товарів, конкурентоспроможність ціни, строки поставки та відповідність технічним специфікаціям.

УВАГА! Додатки Б,В мають 2 Лоти! Ви можете надати свою пропозицію як за всією закупівлею, так і за окремим Лотом. 

Документи, які подає учасник тендеру:

1.Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію (сформованої не пізніше 01.01.2024 року).

  1. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  2. Аналогічні договори постачання відповідних товарів (за наявності).
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додаток А).
  4. Технічна специфікація з характеристиками запропонованих товарів (додаток Б).
  5. Фінансова пропозиція (Додаток В)
  6. Будь яка інша документація, яка на думку учасника є суттєвою.

Документи повинні бути надіслані до 23:59 20 березня 2024 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Поліграфічна та брендована продукція ”, на адресу: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на закупівлю послуг психологів/инь

Відкритий тендер на закупівлю послуг вчителів/льок, тренерів/ок, арт-терапевтів/ок

Тендер серед готелів міста Києва на забезпечення проживанням гостей Docudays UA

Тендер на закупівлю послуг з аудіодескрипції фільмів для 21-го Міжнародного фестивалю Docudays UA

PitchUA+: прийом заявок на конкурс соціально вагомого аудіовізуального контенту

НДІ оголошує конкурс на консультаційні послуги з гендерних питань