PitchUA+: прийом заявок на конкурс соціально вагомого аудіовізуального контенту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
medvid

PitchUA+
PitchUA+: прийом заявок на конкурс соціально вагомого аудіовізуального контенту

Проєкт Transformation Communications Activity (TCA), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), у партнерстві з Міністерством культури та інформаційної політики України оголошують прийом заявок на чергову ітерацію конкурсу соціально вагомого аудіовізуального контенту PITСHUA+.

PITСHUA+ має на меті сприяти створенню якісного контенту для телебачення, онлайн-платформ та кінотеатрів, який висвітлює єдність України в її різноманітності, спонукає не бути осторонь, брати активну участь у житті країни та надихає історіями про сильних особистостей. Переможці PITCHUA+ отримають часткове або повне фінансування виробництва проєкту, а також експертний супровід на всіх етапах його створення.     

Категорії PITСHUA+ 2024:  

  • Підтримка проєктів на стадії постпродакшену. 
  • Підтримка повного циклу виробництва документальних проєктів. 

Ця ітерація конкурсу  PITCHUA+ пропонує підтримку проєктів, які перебувають на стадії виробництва, але потребують додаткових коштів для реалізації стадії постпродакшену, а також підтримку повного циклу виробництва документальних проєктів

  • Аудіовізуальні проєкти, що подаються на конкурс PITCHUA+ у категорії «постпродакшн», можуть бути різноманітних жанрів, наприклад: серіали для ТБ чи стримінгових платформ, документальні та художні фільми, анімаційні проєкти.   
  • Аудіовізуальні проєкти, що подаються на конкурс PITCHUA+ у категорії «документальні проєкти», можуть бути документальними фільмами чи серіалами хронометражем понад 40 хв. Документальні проєкти, яким необхідна фінансова підтримка на постпродакшн, треба подавати за категорією «постпродакшн». 

Проєкт має бути вироблено до квітня 2025 року та опубліковано до кінця 2025 року. 

На конкурс НЕ приймаються короткометражні односерійні художні та документальні проєкти (до 40 хв), подкасти та радіопередачі.    

Проєкти, які зараз фінансуються USAID, не можуть подаватися в рамках цього конкурсу на підтримку постпродакшену на проєкт, який уже фінансує USAID. 

Наративи, які має розкривати контент, поданий на конкурс: 

  1. Національна єдність: незважаючи на різноманітний досвід, погляди та вірування, українці є суспільством, об’єднаним різноманітністю, зі спільними традиціями, спільним минулим, спільними викликами в сьогоденні та спільним безпечним майбутнім. За цією темою проєкти можуть досліджувати, серед інших предметів, важливість подолання розбіжностей заради досягнення більшої мети. 
  2. Війна та післявоєнне відновлення: післявоєнне відновлення — це не лише відновлення зламаного, це можливість переосмислити та змінити Україну. Це момент для створення кращої інфраструктури, стійких інституцій та енергійного суспільства. Це трансформаційне бачення підживлюється незламним духом українського народу, його здатністю до адаптації та непохитною підтримкою наших глобальних союзників. За цією темою проєкти можуть досліджувати, серед інших тем, трансформації, які відбуваються в Україні в результаті реформ; рух України до вступу до Європейського Союзу, європейські цінності, які рухають Україну вперед. 
  3. Реінтеграція: мужність українців у захисті своєї землі, культури, історії та свободи прокладає шлях до майбутнього оновлення, яке дає шанс побудувати більш інклюзивну, різноманітну та сталу націю, що зрештою принесе користь загальному благу для всіх, хто вважає себе частиною цієї країни. За цією темою проєкти можуть досліджувати, серед інших тем, повернення в Україну тих, хто виїхав за кордон; реінтеграцію в повсякденне життя ветеранів і цивільних осіб, які отримали фізичні чи психологічні травми внаслідок війни. 

Приклади тем, які можна досліджувати в рамках основних наративів (цей список не є вичерпним): 

  • стійкість українців (розповіді про мирних жителів); 
  • зміна ставлення суспільства до вразливих груп та вплив війни на них (наприклад, особи з інвалідністю, етнічні меншини, ЛГБТК+, внутрішньо переміщені особи); 
  • усунення стереотипів для боротьби з розколом суспільства; 
  • українська культура зближує людей; 
  • меморіалізація та документування військових злочинів; 
  • вплив війни на психічне здоров’я; 
  • дослідження джерел сили українського суспільства (наприклад, горизонтальні зв’язки); 
  • європейські цінності, перевірені війною; 
  • виправлення хибних уявлень про Україну, які існують у світі, в тому числі через культуру; 
  • що відрізняє Україну від поняття «русскій мір»; 
  • протидія російській пропаганді та неправдивим наративам про Україну та українців; 
  • наслідки ігнорування загроз, які несе «русскій мір» для світу; 
  • відповідальність та активність особистості; 
  • свобода і демократія — це свідомий вибір, а не даність; 
  • українці можуть поділитися силою та стійкістю зі світом. 

Виробники контенту повинні планувати проведення публічних заходів, таких як покази з подальшим обговоренням, а також участь у заходах, організованих TCA або його партнерами та присвячених питанням, порушеним у проєкті.  

Заявниками повинні бути українські організації, зареєстровані як один з наступних суб’єктів господарювання:  

  • товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ);  
  • акціонерне товариство (АТ);  
  • господарські товариства: повні товариства, товариства з обмеженою відповідальністю і товариства з додатковою відповідальністю;  
  • кооперативи;  
  • неурядова організація (НУО), громадське об’єднання (ГО) [як неприбуткове, так і прибуткове];  
  • представництво та/або філіал компанії;   
  • приватні підприємці, які можуть надати організаційну структуру та штатний розпис на підтвердження своєї повної організаційної спроможності до виконання пропонованої діяльності в межах гранту. Зауважте, що нещодавно прийняте законодавство оподатковує гранти для приватних підприємців, і тому ці організації будуть платити необхідні податки. Ці податки не можуть покриватися грантом.  

Фізичні особи не можуть подавати заявки за цим конкурсом. 

Кожна організація, незважаючи на свій зв’язок з іншими організаціями (наприклад, виробнича компанія в рамках більшого медіахолдингу), може подати до двох заявок на одну категорію, але отримає не більше одного гранту на категорію (конкурс містить дві категорії). 

7 травня 2024 року о 15:00 за київським часом буде проведено онлайн захід-відкриття, під час якого буде представлено тему та правила цієї ітерації конкурсу PITCHUA+. Цей захід дасть змогу зацікавленим заявникам дізнатися більше про процес, таймлайн, концепцію PITCHUA+ та надасть інформацію стосовно подання заявок. Заявники повинні повідомити про свою зацікавленість відвідати онлайн захід-відкриття, заповнивши заявку (Реєстрація на подію-відкриття PITCHUA+ Post-prod and Docs (google.com) не пізніше 13:00 за київським часом 7 травня 2024 року.        

Заявки оцінюватиме група українських та міжнародних медіаекспертів за критеріями, зазначеними в Запиті на надання заявок (RFA). 

Детальніше про конкурс PITCHUA+ та умови участі читайте тут (RFA_014_Post-prod and Docs.pdf – Google Диск) 

Усі запитання повинні бути надіслані в письмовій формі на електронну пошту: [email protected] не пізніше 14 травня 2024 року

Прийом заявок проєктів — до кінця доби 31 травня  2024 року. 

Подати заявку в категорії «Постпродашн»Форма грантової заявки для PITCHUA+: Пост-продакшн / Application form for PITCHUA+: Post-prod (google.com)

Подати заявку в категорії «Документальні проєкти»Форма грантової заявки для PITCHUA+: Документалістика/ Application form for PITCHUA+: Docs (google.com)

 


Останні публікації цього розділу:

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг

Тендерна пропозиція на надання послуг друку інформаційних бюлетенів

Тендерна пропозиція щодо надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень, евакуації населення

Навчальна програма DreamStart для осіб з інвалідністю

Конкурс на закупівлю портативних акумуляторів (повербанків)