Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю Брендованої продукції
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на укладання рамкової угоди для закупівлі Брендованої продукції за проєктом, що реалізується за фінансової підтримки Агенства ООН у справах біженців в Україні (УВКБ ООН).
Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2016 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовує систему соціального захисту та захищає права людини в нашій державі.
Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 09 лютого 2025 року.
Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію.
Основні вимоги:
- Підтверджений досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів.
- Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
- Наявність відповідних КВЕДів.
- Доставка здійснюється за рахунок Постачальника, на склад Замовника у м. Київ (вартість доставки повинна бути включена у вартість товарів).
- Можливість термінового друку/виготовлення необхідної продукції після отримання замовлення.
- Виготовлена продукція здійснюються однією поставкою відповідно до замовлення.
- Макети продукції розробляються Виконавцем за власні кошти, попередньо узгодивши з Замовником до моменту виготовлення продукції.
Будь ласка, зверніть увагу:
- Ціни у формі фінансової пропозиції (Додаток B) повинні бути зазначені за принципом «все включено».
- Обраний постачальник повинен надати робочу силу для розвантаження товарів із вантажівки та перенесення вручну до конкретного розташування місця доставки. Залежно від розміру та ваги товарів, можливо, їх доведеться переносити вручну, якщо скористатися ліфтом буде неможливо.
Під час транспортування товари повинні бути належним чином упаковані для захисту від погодних умов та інших ризиків, що призводять до фізичного пошкодження.
Документи, які подає учасник тендеру:
УВАГА! Ваша тендерна пропозиція повинна містити наступні два комплекти документів, які потрібно надіслати окремими електронними листами:
- Технічна пропозиція
- Реєстраційні документи:копія Виписки/Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завірена у встановленому порядку.
- Копія документу, що підтверджує податковий статус.
- Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (мінімум 1 виконаний Договір, Листи відгуки, Рекомендації, тощо).
- Заповнена належним чином Реєстраційна форма постачальника (Додаток А). Необхідно скачати та заповнити.
- Заповнена належним чином Технічна специфікація (Додаток Б). Необхідно скачати та заповнити..
- Уточнені технічні характеристики з орфєнтовним зображенням для уявлення постачальників про вигляд товару – за посиланням
- Будь-яка інша суттєва документація на думку учасника тендеру.
Фінансова пропозиція
- Заповнена Фінансова пропозиція (Додаток В) Необхідно скачати та заповнити.
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді на ел. адресу: [email protected] до 18:00 03 лютого 2025 року.
Документи повинні бути надіслані до 23:59 09 лютого 2025 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою «Відкриті торги: Брендована продукція », на адресу: [email protected]