Відкритий конкурс для неурядових організацій з надання послуг з тестування та профілактики ВІЛ як складових моделей диференційованого надання ВІЛ послуг ключовим та пріоритетним групам

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Svitlana Bezymenna

Конкурс грант(1)
Відкритий конкурс для неурядових організацій з надання послуг з тестування та профілактики ВІЛ як складових моделей диференційованого надання ВІЛ послуг ключовим та пріоритетним групам

Відкритий конкурс для неурядових організацій з надання послуг з тестування та профілактики ВІЛ як складових моделей диференційованого надання ВІЛ послуг ключовим та пріоритетним групам

Дата оголошення: 01 липня, 2022 року

Прийом запитань: за надходженням

Надання відповідей на отримані запитання: протягом 1-2 робочих днів після отримання

Установча консультація (1 консультація): 11 липня 2022 року о 14:00 за посиланням в Microsoft Teams

Кінцевий термін подання заявок: 25 липня 2022 року, 18:00 за Київським часом

Заявки мають бути подані шляхом надсилання їх у електронному вигляді на адресу [email protected] із темою повідомлення: «Заявка на субгрант за конкурсом RFA-72012121CA00001-22-02_Назва організації».

Очікувана дата початку впровадження субгрантових проєктів: 1 жовтня 2022 року.

Незалежно від початку, субгрантові проєкти мають бути завершені до 30 вересня 2023 року. 

1. Інформація про Pact Inc.

Міжнародна організація Pact Inc. є лідером у розвитку потенціалу недержавних організацій, мереж та організацій, що їм допомагають. Місія Pact Inc. полягає в тому, щоб допомагати створювати в усьому світі сильні громади, які надають людям можливість заробляти на гідне життя, ростити здорові сім’ї та брати участь у демократичних процесах. Pact Inc. досягає цього шляхом підвищення організаційного й технічного потенціалу громадських організацій, коаліцій та мереж, а також через створення зв’язків між урядом, бізнесом і громадянами задля досягнення соціальної, економічної та екологічної справедливості.

2. Інформація про конкурс на отримання субгрантів

Відповідно до повноважень, наданих Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) за угодою №72012121CA00001, Pact Inc. оголошує конкурс на отримання субгрантів для підтримки реалізації проєкту “Інновації для подолання епідемії ВІЛ” (далі – Проєкт). Профінансований в межах Надзвичайного плану Президента США з надання допомоги у боротьбі зі СНІДом (PEPFAR) через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), Проєкт має на меті збільшити кількість людей, які живуть з ВІЛ (ЛЖВ), які знають свій статус і отримали зв’язок із доглядом та лікуванням з метою досягнення цілей Об’єднаної програми Організації Об’єднаних Націй по ВІЛ/СНІД (UNAIDS) для боротьби з епідемією ВІЛ в Україні.

3. Опис Проєкту

3.1. Інформація про Проєкт

Проєкт

“Інновації для подолання епідемії ВІЛ” реалізується за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках Надзвичайної ініціативи Президента США з надання допомоги у боротьбі з ВІЛ/СНІД (PEPFAR).

Мета проєкту

Прискорення зусиль України у досягненні епідемічного контролю над ВІЛ до 2030 року шляхом покращення профілактики, тестування та зв’язку з доглядом та лікуванням серед ключових та пріоритетних груп. Завданнями проєкту є:

  1. Посилити існуючий комплекс послуг з ВІЛ гнучкими моделями диференційованого надання послуг з профілактики, тестування та зв’язком з догляду та лікування для задоволення потреб ключових груп клієнтів та їх суб-популяцій, з урахуванням демографічних, епідеміологічних, поведінкових, географічних та інших змін.
  2. Посилити спроможність громадських організацій впроваджувати та підтримувати моделі диференційованого надання послуг з ВІЛ на основі потреб ключових та пріоритетних груп шляхом залучення громадянського суспільства та розширення прав і можливостей спільнот.
  3. Створення сприятливого політичного середовища для розширення доступу ключових та пріоритетних груп населення до послуг у сфері протидії ВІЛ, які засновані на дотриманні прав людини та спрямовані на клієнта.

Виконавці

Проєкт “Інновації для подолання епідемії ВІЛ” впроваджується консорціумом організацій – Pact Inc., як головний виконавець, та FHI 360 і МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» як основні технічні партнери.

Термін реалізації проєкту

Реалізація проєкту відбувається протягом 5 років – з 1 липня 2021 року по 30 червня 2026 року.

3.2. Географія реалізації Проєкту

Проєкти, які будуть реалізовуватися за кошти цього грантового конкурсу, можуть впроваджуватись на всій території України, в областях чи їх частинах, які є підконтрольними уряду України. Для визначення актуального статусу території рекомендовано керуватися затвердженим Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України переліком громад у районах бойових дій, на тимчасово окупованих територіях та тих, що в оточенні. Посилання на наказ: https://www.kmu.gov.ua/news/onovleno-aktualnij-perelik-gromad-u-rajonah-bojovih-dij-na-tot-ta-tih-shcho-v-otochenni-22062022

Діяльність проекту в рамках територіальних громад має узгоджуватись з динамічною ситуацією, а рішення щодо змін території діяльності, у зв’язку із зміною статусу території, обов’язково погоджуватися з проектною командою.

Діяльність в районах, де ведуться активні бойові дії, рекомендується виконувати лише з дотримання вимог до безпеки персоналу та інфраструктури.

Очікується, що грантоотримувач у своїй заявці на конкурс викладе обґрунтування вибору конкретної території для діяльності в рамках проекту, враховуючи такі основні, але не виключні характеристики як: епідеміологічний аналіз, доступ до ключових та пріоритетних груп клієнтів проекту (див. Розділ 3.4. Ключові та пріоритетні групи Проєкту), діяльність за іншими проектами, спрямованими на виявлення та лікування нових випадків ВІЛ, стан та доступ до медичної інфраструктури та медичних послуг, та інші важливі характеристики, які впливають на вибір території.

3.3. Бюджет реалізації

Сума одного субгранту становить в середньому 1 500 000 гривень (Один мільйон п’ятсот тисяч гривень 00 копійок). Проте, ця сума буде залежати від зобов’язань, які готова буде взяти на себе кожна організація стосовно кількості тестувань та коефіцієнту виявлення нових клієнтів з позитивним результатом тестувань (не менше 7 400 тестувань при коефіцієнті виявлення 2% (150 нововиявлених клієнтів)).

За наявності потенціалу щодо збільшення кількості виявлених нових клієнтів з позитивним результатом тестувань, суму субгранту може бути збільшено. Пропозиції організацій щодо можливості збільшення кількості виявлених нових клієнтів з позитивним результатом тестувань  буде обговорено під час  установчої консультації 11 липня 2022 року о 14:00 за посиланням в Microsoft Teams.

Шаблон заповнення бюджету наведений у Додатку С “Формат бюджету до Оголошення. Основні вимоги щодо заповнення бюджету наведені у Додатку D “Формат деталізації до бюджету до Оголошення на гранти.

Рекомендації до бюджетування:

Фінансування може передбачати:

  • виплату заробітної плати штатних працівників організації та грошової винагороди працівників, які працюють за угодами цивільно-правового характеру та виконують обов’язки, що належать до реалізації проєкту;
  • грошової винагороди працівників та консультантів, які працюють за угодами цивільно-правового характеру, та тих, хто працює як фізичні особи – підприємці, обов’язки яких безпосередньо належать до проєктної діяльності проєкту (консультанти, соціальні працівники, експерти, психологи, кейс-менеджери, спеціаліст з організаційного розвитку тощо);
  • виплату додаткових витрат, які з’являються внаслідок виплати заробітної плати, грошової винагороди, послуг, видачі товарів/ надання послуг, які можуть бути розцінені як додаткове благо згідно національного законодавства (єдиний соціальний внесок (ЄСВ), інші податки);
  • товари/послуги, які забезпечують виконання проектної діяльності (наприклад, транспортні витрати, бонусне заохочення соціальним працівникам, юридичні послуги, послуги бонусного заохочення клієнтів для мотивації до тестування на ВІЛ (продуктові та гігієнічні набори/сертифікати та медикаменти, сертифікати на поповнення мобільного рахунку, інші заохочення), послуги з відновлення документів, консультації, доставка клієнтів до медичних закладів, інші товари/послуги, пов’язані з втіленням проєктної діяльності), проведення заходів з навчання персоналу та організаційного розвитку (підготовка звіту ІТОСА, Плану організаційних змін (САР));
  • адміністративні витрати організації (банківська комісія, оренда приміщення, комунальні послуги, витрати на мобільний та інтернет зв’язок, послуги доставки, канцелярські товари для офісу, тощо).

Пріоритетом є бюджетування проєктної діяльності. Адміністративні витрати, в т.ч. заробітна плата штатних працівників та інших працівників, які виконують адміністративні функції проєкту, з урахуванням всіх видатків, мають бути обґрунтованими та не перевищувати проєктні витрати.

Грантоотримувачу забороняється використовувати грантові кошти, включно із прямими та непрямими витратами, отриманим доходом в межах проєкту та власним внеском організації, щоб:

  1. Купувати та отримувати “визначені телекомунікаційні послуги”
  2. Продовжувати або поновлювати договір купівлі, чи отримання “визначених телекомунікаційних послуг”; або
  3. Вступати в договірні відносини (або продовжувати, чи поновлювати договір), щоб купувати, або отримувати обладнання, послуги, чи системи, які використовують «визначене телекомунікаційне обладнання та послуги», як суттєвий або значний компонент будь-якої системи, або невід’ємну технологію, яка є частиною будь-якої системи.

Витрати на телекомунікаційні послуги та послуги відео-нагляду, а також обладнання таке, як телефони, інтернет, відео-нагляд та «хмарні сервери» є дозволеними, за винятком тих, які вказані вище.

Терміни, які мають таке значення:

«Визначене телекомунікаційне обладнання та послуги» включають будь-яке із наведеного нижче:

  • Телекомунікаційне обладнання, виготовлене Huawei Technologies Company або ZTE Corporation (або будь-якими дочірніми, чи афілійованими структурами даних cуб’єктів);
  • Використання з метою безпеки громадських місць, охорони державних закладів, фізичної охорони особливо важливої інфраструктури, та для інших цілей національної безпеки, – обладнання для телекомунікації та відео-нагляду, виготовлене Hytera Communications Corporation, Hangzhou Hikvision Digital Technology Company, або Dahua Technology Company (або будь-якими дочірніми, чи афілійованими структурами даних cуб’єктів).
  • Телекомунікаційні послуги або відео-нагляд, який надається вказаними суб’єктами, або їхнім обладнання.
  • Обладнання/послуги із телекомунікацій або відео-нагляду, виготовлене/надані суб’єктом, який є у власності, контролюється, або іншим чином пов’язаний із урядом «Визначеної іноземної держави», якщо так обґрунтовано вважає Міністр із оборони США, проконсультувавшись із Директором національної розвідки США чи Директором Федерального бюро розслідувань США.
  • «Визначена іноземна держава» – це Китайська Народна Республіка
  • Телекомунікаційні витрати – витрати на використання комунікації та телефони, такі як мобільні телефони, наземні лінії та інтернет.

Також, грантооримувачу забороняється витрачати кошти грантів на наступні види товарів/послуг:

  • Проведення різних видів ремонтів та реконструкцій (за винятком критичних потреб відновлення інфраструктури після погодження з донором);
  • Військове спорядження;
  • Обладнання для спостереження;
  • Товари та послуги для підтримки діяльності поліції або інших правоохоронних органів;
  • Обладнання та послуги для переривання вагітності;
  • Предмети розкоші та обладнання для азартних ігор, або обладнання для зміни погоди, тощо.

3.4. Ключові та пріоритетні групи Проєкту

Проєкт має забезпечити надання послуг таким ключовим та пріоритетним групам (в тому числі серед внутрішньо переміщених осіб):

  • ЛВІН (люди, що вживають ін’єкційні наркотики) + їх статеві/ін’єкційні партнери;
  • ЧСЧ (чоловіки, що мають секс із чоловіками) + їх статеві партнери;
  • СП (секс-працівники/працівниці) + їх клієнти /статеві партнери.
  • Статеві партнери ЛЖВ та їхні біологічні діти віком 0-18 років;
  • ЛВНЕІН (люди, що вживають неін’єкційні наркотики);
  • Дорослі чоловіки з ризикованою формою поведінки щодо інфікування ВІЛ;
  • Люди, що нещодавно звільнились із місць позбавлення волі (протягом останніх 6 місяців);
  • Трансгендерні люди.

Відповідно до цілей цього Проєкту очікується, що виконавці працюватимуть із усіма ключовими та пріоритетними групами Проєкту, з фокусом на надання послуг з тестування на ВІЛ в ключових групах та їх підгрупах:

  1. ЛВІН (люди, що вживають ін’єкційні наркотики) + їх статеві/ін’єкційні партнери;
  1. ЧСЧ (чоловіки, що мають секс із чоловіками) + їх статеві партнери;
  2. СП (секс-працівники/працівниці) + їх клієнти /статеві партнери.
  3. Статеві партнери ЛЖВ та їхні біологічні діти віком 0-18 років;
  1. Колишні ув’язнені, люди які звільнились з місць позбавлення волі протягом останніх 6 місяців.

З переліком та описом підгруп ключових груп клієнтів можна ознайомитись у Додатку А2. Перелік та опис ключових та пріоритетних груп та підгруп

 проекту до цього Оголошення.

3.5. Очікувані активності організацій – субгрантерів у Проєкті

Тестування на рівні громади

Завданням напряму є залучення до тестування ключових та пріоритетних груп проєкту,  наближення до клієнтів послуг з тестування у громаді через запровадження підходу з диференційованого надання послуг з ВІЛ; збільшення кількості пацієнтів, які знають свій статус та розпочали лікування АРТ.

Завдання 1 має передбачати такі активності, але не обмежуватися ними:

 

Активності

Очікувані результати

  1. Здійснення аналізу каскаду надання послуг з профілактики, тестування та лікуванням ВІЛ (далі – Каскад) в межах території впровадження проекту з метою виявлення прогалин у:
    • способах залучення до Каскаду тих ключових та пріоритетних груп клієнтів, які мають ризик інфікування ВІЛ, але не охоплені наявними послугами;
    • організації процесу, способах надання послуг Каскаду для ключових та пріоритетних груп клієнтів;
    • складі послуг, які входять до існуючих пакетів з профілактики ВІЛ.

 

Ця діяльність впроваджується спільно з технічною командою Проєкту.

Здійснено аналіз надання послуг в рамках Каскаду на регіональному рівні; розроблено пропозиції для подолання виявлених недоліків в межах діяльності Проєкту.

  1. Сегментація та розробка “профілів ризику” клієнтів з числа ключових та пріоритетних груп з метою визначення тих категорій клієнтів, які потребують цілеспрямованих зусиль з метою залучення їх до Каскаду. Очікується, що організація-виконавець спільно з технічною командою Проєкту доповнить вже існуючи “портрети клієнтів” та розділить ключові та пріоритетні групи на підгрупи, які виконавець планує залучати до Каскаду.

 

Ця діяльність впроваджується спільно з технічною командою Проєкту.

Розроблено “профілі ризику” клієнтів; визначено категорії та підгрупи клієнтів, які потребують цілеспрямованих зусиль з метою залучення їх до Каскаду на рівні регіону/території діяльності.

  1. Розробка ефективних підходів з диференційованого надання послуг з ВІЛ (ДНП), визначення нових потенційно ефективних способів пошуку та залучення нових клієнтів з числа ключових та пріоритетних груп з метою залучення їх до Каскаду, зокрема:
    • Розробка стратегій досягнення клієнтів через різні канали комунікацій (інтернет, соціальні мережі, месенджери тощо);
    • Розробка підходів залучення клієнтів до послуг з профілактики ВІЛ, в тому числі доконтактної профілактики ВІЛ (ДКП), з числа “ризикованих мереж”;
    • Картування послуг партнерських організацій (державних та недержавних) та розвиток партнерства з ними задля надання додаткових послуг клієнтам. Наприклад, релігійні організації та реабілітаційні центри, організації, які надають допомогу та послуги постраждалим від насильства (домашнє, сексуальне, гендерно-зумовлене й ін.), залучені до протидії торгівлі людьми, гуманітарними та тими, що надають всі види допомоги внутрішньо переміщеним особам у зв’язку з бойовими діями росії на території України, правозахисними організаціями та іншими ініціативами з метою побудови нових джерел доступу до потенційних клієнтів з числа ключових та пріоритетних груп.
    • Картування послуг медичних закладів на території діяльності проекту задля перенаправлення клієнтів в заклад охорони здоров’я (ЗОЗ) для отримання медичних послуг з ВІЛ та інших хронічних захворювань.

 

Ця діяльність впроваджується спільно з технічною командою Проєкту.

Розроблено моделі диференційованого надання послуг (ДНП) з ВІЛ для кожної підгрупи з чиста ключових та пріоритетних груп, визначено  потенційно ефективні способи пошуку нових клієнтів з метою залучення їх до Каскаду

  1. Здійснення тестування на ВІЛ швидкими тестами серед ключових та пріоритетних груп для виявлення нових випадків ВІЛ, поза межами медичних закладів:

4.1. Тестування на ВІЛ швидкими кров’яними тестами:

  • асистоване та неасистоване самотестування на ВІЛ на базі громад – на базі організації, консультаційних центрів, інших немедичних пунктів тестування;
  • індексне тестування на ВІЛ статевих партнерів людей, які живуть з ВІЛ;
  • тестування на ВІЛ людей, які мають спільні соціальні зв’язки з людьми, які живуть з ВІЛ, або тими, які мають підвищений ризик інфікування ВІЛ;
  • тестування на ВІЛ людей, залучених до спільних поведінкових практик з людьми, які живуть з ВІЛ, ВІЛ, або тими, які мають підвищений ризик інфікування ВІЛ

4.2. Розповсюдження оральних тестів для самотестування на ВІЛ серед ключових та пріоритетних груп проєкту. Діяльність передбачає цільове розповсюдження наборів для самотестування серед ключових та пріоритетних груп, яких важко залучити до тестування кров’яними тестами на базі громади.

 

Рекомендовані групи клієнтів для розповсюдження оральних тестів:

  • індексні клієнти (статеві та/або ін’єкційні) для їх партнерів, якщо індексний клієнт відмовляється від послуг залучення партнера для отримання послуг в рамках проєкту;
  • статеві/ін’єкційні партнери, які відмовляються отримати послугу з тестування на ВІЛ кров’яним тестом.

 

Організація виконавець також має запропонувати механізм та способи відслідковування результатів розповсюдження оральних тестів. В разі отримання позитивного результату орального тесту, клієнтам, які звернулись до організації, має бути забезпечений соціальних супровід до ЗОЗ з метою підтвердження результату та постановки на облік та АРТ.

Ця діяльність впроваджується організаціями-субгрантерами.

Збільшено кількість людей з числа  ключових та пріоритетних груп на рівні регіону, які знають про свій ВІЛ статус.

  1. Здійснення супроводу та перенаправлення для постановки на диспансерний облік

 

Люди, які в ході тестування на ВІЛ швидкими кров’яними або оральними тестами отримали позитивний результат, мають бути перенаправленні в медичний заклад для підтвердження діагнозу “ВІЛ-інфекція” та подальшої постановки на диспансерний облік.  Результати перенаправлення мають бути відслідковані виконавцем.

 

Ця діяльність впроваджується організаціями-субгрантерами.

95% представників  ключових та пріоритетних груп, які отримали позитивний результат швидкого тесту на ВІЛ, зареєстровані під медичним наглядом та отримали підтвердження діагнозу “ВІЛ-інфекція”.

  1. Здійснення супроводу та сприяння невідкладному початку лікування АРТ серед тих людей, які отримали діагноз “ВІЛ-інфекція”.

 

Люди, які в ході тестування на ВІЛ швидкими кров’яними або оральними тестами отримали позитивний результат та мають підтверджений діагноз “ВІЛ-інфекція”, мають бути перенаправлені в медичний заклад для отримання АРТ.  Результати перенаправлення мають бути відслідковані виконавцем.

Ця діяльність впроваджується організаціями-субгрантерами.

95% представників цільових груп, які отримали підтвердження діагнозу “ВІЛ-інфекція”, розпочали отримувати АРТ.

  1. Забезпечення супроводу осіб, які перебувають в умовах високого ризику інфікування ВІЛ, для отримання доконтактної профілактики ВІЛ (ДКП)

7.1. Проведення немедичного скринінгу серед клієнтів проекту, які бажають отримати ДКП щодо відповідності критеріям включення в проєкт та наявності ознак, при яких рекомендується  застосування ДКП;

7.2  Перенаправлення та\або супровід клієнтів до ЗОЗ з подальшим від слідкуванням початку клієнтом ДКП.

У ВІЛ-негативних клієнтів проекту є доступ до послуг з отримання ДКП;

Клієнти мають можливість пройти немедичний скринінг та отримувати ДКП в рамках проєкту.

 

  1. Надання соціально-психологічних послуг та супроводу клієнтів проекту

8.1. Додаткові соціально-психологічні послуги, які забезпечують комплексність послуги та сприяють прихильності клієнтів до організації та утримання у Каскаді, можуть включати (але не обмежуватися):

  • оцінку потреб клієнтів (початкова, проміжна та фінальна);
  • індивідуальні та групові консультації психолога;
  • індивідуальні та групові консультації соціального працівника;
  • індивідуальні та групові консультації юриста;
  • групи взаємопідтримки для клієнтів;
  • представництво інтересів клієнтів у державних, медичних установах та організаціях з метою забезпечення дотримання їх прав на медичне обслуговування та доступу до лікування;
  • допомогу в отриманні та доставці АРТ;
  • інше за обґрунтованої потреби.

8.2. Проектом будуть підтримуватись ініціативи щодо проведення психологічних індивідуальних та\або групових супервізій та консультацій для персоналу проекту з метою профілактики емоційного та професійного вигорання й сприяння збереженню психічного здоров’я співробітників. 

Ця діяльність впроваджується організаціями-субгрантерами.

Клієнти проекту за потребою забезпечені соціально-психологічними послугами та супроводом з метою доведення клієнтів на лікування;

Працівникам проекту надаються індивідуальні та групові супервізії та консультації для профілактики розвитку синдрому професійного вигоряння та надання психо-емоційної підтримки.

  1. Видача мотиваційних наборів та профілактичних товарів клієнтам

Для збільшення попиту на послуги з тестування та залучення більшої кількості клієнтів до послуг з тестування на ВІЛ (ПТВ), Проектом передбачена діяльність з видачі та розповсюдження:

- мотиваційних наборів для забезпечення базових гуманітарних потреб клієнтів;

- профілактичних товарів (шприци, презервативи, лубриканти);

- транспортних проїзних квитків, сертифікатів на товари та послуги, карток поповнення мобільного рахунку тощо.

 

Мотиваційні набори та профілактичні товари  розглядається як спосіб захисту від інфікування та  запобігання поширенню ВІЛ серед партнерів ЛЖВ, і є методом заохочення клієнтів та їх партнерів залучення до ПТВ та, як наслідок, збільшення кількості виявлення нових випадків.

 

Ця діяльність впроваджується організаціями-субгрантерами.

Попит клієнтів до користування послугами проекту, зокрема послугами з тестування на ВІЛ та отримання доконтактної профілактики ВІЛ, зростає у разі отримання мотиваційних наборів та/або профілактичних товарів

 

  1. Розвиток партнерських мереж з місцевими організаціями (державними та недержавними) для задоволення потреб клієнтів шляхом переадресації до установ, інституцій, об’єднань тощо. Переадресація клієнтів може здійснюватися для отримання та забезпечення інших медичних, соціальних, гуманітарних, юридичних й інших послуг наявних у громаді. Наприклад, перенаправлення ЛЖВ з числа ВПО до центрів зайнятості або тимчасових притулків.

 

Ця діяльність впроваджується організаціями-субгрантерами.

Проведене картування наявних ресурсів, установ та організацій партнерських організацій на території впровадження проєкту;

Маршрути переадресації клієнтів та картування послуг проведені та створені.

 

  1. Здійснення постійного моніторингу та аналізу процесу впровадження діяльності з надання послуг в рамках Каскаду на рівні організації, з метою оперативного реагування, ефективності програмних зусиль та планування, заснованого на результатах.

Ця діяльність впроваджується організаціями-субгрантерами.

На рівні організації здійснюється постійний оперативний моніторинг стану виконання цілей Проєкту; за необхідності, оперативні зміни у програмній діяльності впроваджуються базуючись на результатах постійного моніторингу.

 

  1. Участь у навчально-практичних заходах:
  • консультаціях, тренінгах з розробки моделей диференційованого надання послуг для ключових та пріоритетних груп клієнтів (Пункт 3.4);
  • консультаціях, тренінгах з покращення процесу впровадження тестування на ВІЛ, включаючи індексне тестування на ВІЛ, тестування в соціальних та “ризикових” мережах;
  • консультаціях з питань покращення системи переадресації клієнтів з ключових та пріоритетних груп за медичними, соціальними, юридичними, правовими послугами, які не пов’язані напряму з ВІЛ.

 

Ця діяльність впроваджується спільно з технічною командою Проєкту.

Отримано нові знання стосовно розробки та впровадження диференційованих моделей надання послуг; посилено технічну спроможність у наданні послуг з тестування на ВІЛ; визначено організації, установи для переадресації клієнтів на рівні регіону.

 

 

  1. Розробка та впровадження комунікаційних заходів, зокрема за потреби інформаційно-освітніх матеріалів для залучення ключових груп, здійснення комунікації про результати роботи в рамках проєкту.

 

Ця діяльність впроваджується організаціями-субгрантерами.

Організація підтримує комунікацію з ключовими групами та комунікує про результати роботи проєкту, зокрема через свої соціальні мережі, сайт тощо. За наявності бюджету організація наймає  співробітника, який займається комунікаціями.

  1. За наявності та постачання тест систем на вірусні гепатити та сифіліс, Проект буде проводити перемовини з організаціями-субгрантерами про запровадження додаткової активності щодо залучення до мультитестування на ВІЛ/ ВГС/ ВГВ та сифіліс представників ключових та пріоритетних груп для виявлення нових випадків інфекцій, що передаються статевим шляхом та ко-інфекцій, поза межами медичних закладів.

Збільшено виявлення клієнтів/ пацієнтів з ВІЛ-інфекцією, а також осіб з ко-інфекцією ВІЛ/ВГС та розширено доступу до діагностики та лікування.

Основні теоретичні та практичні засади розробки та опису моделей викладені у Додатку A1. Теоретичне підгрунтя впровадження ДНП. Проект рекомендує уважно ознайомитись зі змістом Додатку А1 перед тим, як переходити до опису пропонованих організацією – субгрантером інтервенцій, та врахувати Додаток А2 із переліком  та описом пропонованих підгруп ключових та пріоритетних груп клієнтів Проекту. Для опису моделей диференційованого надання послуг на ВІЛ в рамках очікуваних активностей у Проєкті скористайтесь Додатком A3. Формат опису моделей ДНП.

Діяльність проєкту також буде зосереджуватися на створенні ефективних умов та посилення спроможності організації – субгрантера щодо виконання закладених показників проєкту, сталості надання сервісів з профілактики ВІЛ, тестування та перенаправлення на лікування. Тому пропонуємо організаціям передбачити у своїх заявках відповідального фахівця (-чиню) з функцією розбудови спроможності організації та передбачити заходи для посилення спроможності організації, зокрема проект буде поширювати адаптовані інструменти з розвитку потенціалу, очікується, що організація – субгрантер проведе фасилітовану базову оцінка спроможності організації (ОРІ), яка буде завантажена на платформу інструментів розвитку потенціалу (CSP) для подальшого моніторингу змін.  

На підставі проведеної оцінки організаціям буде запропоновано створити плани організаційних змін за технічної підтримки фахівців Проєкту

3.6. Показники ефективності

Проєктом визначено обов’язкові показники моніторингу ефективності реалізації програмної діяльності, які представлені у Додатку В. Таблиця обов’язкових показників до цього Конкурсу. Від заявників очікується постановка цілей за показниками у таблиці, наведеній в Додатку В. Кількість показників може бути збільшена заявниками або Проектом після отримання заявки, в залежності від описаних в заявці активностей. В такому випадку від заявників очікуватиметься постановка цілей також за додатковими показниками. Детальні інструкції щодо визначення цілей також наведені у таблиці показників в Додатку В. Таблиця обов’язкових показників, відповідно.

3.7. Умови впровадження діяльності:

  • Організація-виконавець Проєкту буде забезпечена швидкими кров’яними та оральними тестами для діагностики ВІЛ, а також товарами медичного призначення та іншими товари, які використовуються для надання послуг з профілактики інфікування ВІЛ. Організація-субгрантер проєкту має забезпечити зберігання швидких тестів та профілактичних товарів на складі організації, регіональних центрів СНІДу або інших ЗОЗ/партнерських організацій для забезпечення належних умов зберігання засобів діагностики, наданих в рамках реалізації даного проєкту.
  • Заявники повинні мати налагоджені контакти із регіональною службою СНІДу для здійснення щомісячної дедуплікації даних щодо виявлених нових випадків ВІЛ-інфекції
  • Для здійснення моніторингу за послугами, наданими в рамках проекту використовуватиметься комп’ютерна програма «Інформаційно-телекомунікаційна система «Моніторинг надання соціальних послуг в Україні: DATACHECK UKRAINE» (скорочено та надалі по тексту – «DATACHECK»).
  • Заявники мають забезпечити участь відповідальних за МіО спеціалістів в установчій сесії та наступних технічних зустрічах з МіО, регулярне внесення даних щодо наданих послуг, верифікацію якості внесених даних згідно наданих інструкцій та своєчасну звітність за показниками.
  • Заявники мають розробити план організаційних змін (САР) та призначити відповідального фахівця з розвитку потенціалу організації.
  • Участь регіональних проєктних команд (координатор проєкту, соціальні працівники, психолог, юрист, документатор, спеціаліст з аналітики/моніторингу та оцінки тощо) у тренінгах, супервізіях, спільнотах практиків, семінарах та інших програмах, організованих командою Проєкту, є обов’язковою.

3.8 Строки впровадження проєктів

Проєкти розпочнуть діяльність не раніше 1 жовтня 2022 року. Незалежно від початку, проєкти мають бути завершені до 30 вересня 2023 року. У разі результативного впровадження діяльності, Проєкт розглядатиме можливість продовження суб-гранту.

Фінансування проєктів буде проведено за умови затвердження зазначених проєктів донором.

4. Подання заявок

4.1. Відповідність вимогам

Громадські або благодійні організації, що подаватимуть проєктні пропозиції за цим Конкурсом, мають відповідати наступним обов’язковим вимогам:

  • бути офіційно зареєстрованими зі статусом юридичної особи на території України;
  • мати статус неприбуткової або благодійної організації (коди неприбутковості 0032, 0034, 0036, 0038, 0039 або 0048);
  • мати досвід роботи відповідно до тематики конкурсу (у сфері профілактики ВІЛ, догляду та підтримки, адвокації, тощо);
  • мати підтверджений досвід впровадження щонайменше двох проєктів за тематикою конкурсу;
  • мати відповідних фахівців та персонал проєкту для його реалізації. У випадку, якщо залучення фахівців передбачається лише за умови підтримки проєктної пропозиції, описова заявка має містити ключові вимоги, що висуватимуться до кожного з фахівців, передбаченого проєктом (профільна освіта, досвід роботи, тощо);

У рамках цього конкурсу Pact Inc. не може надавати субгранти державним та/чи політичним структурам, партіям, силам та релігійним організаціям. Також не можуть надаватися субгранти фізичним особам.

Заявники повинні мати номер UEI[1] (дванадцятизначний ідентифікаційний номер, який відображає та ідентифікує діяльність організації – бізнес суб’єкта).

 4.2. Фінансування

Pact Inc. передбачає, що із заявниками будуть підписані субгрантові угоди. Остаточний тип субгранту для кожного субгрантера буде обиратися виходячи із потреб Проєкту та результатів попередньої оцінки ризиків партнера, яку Pact Inc. проведе до надання субгрантової підтримки.

У разі значного коливання курсів валют, граничний бюджет може бути скоригований із врахуванням коливання курсів у субгрантових угодах із відібраними організаціями – субгрантерами.

Із переможцями конкурсу за результатами розгляду їх заявок будуть проведені перемовини. Pact Inc. залишає за собою право надати фінансування лише деяким заявникам, або взагалі не надавати фінансування в межах цього Конкурсу.

4.3. Подання заявок після кінцевого строку, внесення змін або відкликання заявок

На розсуд Pact Inc., будь-яка заявка, отримана після кінцевого строку подання, буде вважатися такою, що не може бути розглянута. Заявки можуть бути відкликані за письмовим запитом через електронну пошту або особисто організацією чи її уповноваженим представником.

4.4. Політика щодо конфлікту інтересів

Заявники повинні повідомити про будь-які минулі, теперішні, або майбутні відносини з будь-якою із сторін, пов’язаною з наданням, розглядом або управлінням заявкою на субгрант чи очікуваним субгрантом. Ненадання повної і відкритої заяви може призвести до необхідності проведення нової оцінки щодо вибору потенційного заявника.

4.5. Запитання

Запитання мають подаватися у електронному вигляді на електронну адресу [email protected]. Запитання мають бути надіслані не пізніше ніж за 48 годин до кінцевого строку подання проєктних пропозицій.

У темі повідомленні має бути зазначено “Запитання – 72012121CA00001-22-02 – Назва організації”.

Усі запитання та відповіді на них будуть поширені серед усіх зацікавлених осіб до дати закриття цього Запиту.

4.6. Установча консультація

Для надання додаткової інформації про цей Конкурс, а також з метою надання відповідей на найбільш поширені запитання, технічна команда проєкту планує проведення однієї установчої консультації. Установча консультація відбудеться 11 липня 2022 року о 14:00 за посиланням в Microsoft Teams.

Зацікавлені організації мають приєднатися до онлайн-зустрічі у зазначений час, а також надіслати запитання, які у них виникли в процесі підготовки проєктних пропозицій принаймні за 24 години до її проведення.

4.7. Процедура подачі заявок

 

Заявки мають бути подані до 25 липня 2022 року, 18:00 за Київським часом.

Заявки мають подаватися у електронному вигляді на електронну адресу [email protected]. Бажано, щоб одна заявка була подана одним пакетом документів. У разі якщо розмір заявки перевищує граничний розмір листів, що допускаються сервером, в такому випадку заявка подається декількома листами. Не потрібно архівувати файли, чи використовувати файлообмінні ресурси.

За цим Запитом подання заявок у паперовому вигляді не передбачається.

У темі повідомлення має бути зазначено “Заявка на субгрант за конкурсом №72012121CA00001-22-02_Назва організації”. Форма заявки на отримання субгранту має бути подана у форматі Microsoft Word, з одинарним відступом, шрифтом Times New Roman, розмір 12, та не перевищувати 12 сторінок. Бюджет має бути поданий у форматі Microsoft Excel.

5. Вимоги до заявки

5.1. Загальні вимоги

Заявники розроблятимуть свої заявки на основі їх розуміння потреб, попереднього інституційного досвіду, а також визначення підходів, які були б можливими і успішними. У всіх випадках заявники повинні чітко пояснити обґрунтування для запропонованих підходів.

Щоб полегшити конкурентний розгляд заявок, Pact розглядатиме лише заявки, що відповідають наступним критеріям:

  • Описова частина заявки повинна бути чіткою, лаконічною і правильно організованою (Додаток A. Формат заявки на отримання субгранту та Додаток A3. Формат опису моделей ДНП).
  • Заявки мають подаватися українською мовою.
  • Паперові копії заявок не приймаються до розгляду.
  • Форма заявки на отримання субгранту і бюджет мають бути подані у вигляді окремих файлів.

Усі заявки, отримані до кінцевого терміну, будуть розглянуті на відповідність специфікаціям, викладеним у цьому запиті, а також на відповідність запропонованому формату заявки. Заявки також повинні враховувати зазначені критерії оцінки.

Заявка має складатися із наступних документів:

  • Заповнена Форма заявки на отримання субгранту (у форматі Word) – (Додаток А та Додаток А3 до оголошення);
  • Заповнена коротка форма «Оцінка ризиків і відповідальності грантоотримувача (SRRA snapshot)» (у форматі PDF) (Додаток Е до оголошення);
  • Відскановані копії реєстраційних документів організації: свідоцтво про реєстрацію або витяг; довідка з податкової інспекції про внесення організації до Реєстру неприбуткових організацій з зазначенням коду неприбутковості; Статут (у форматі PDF).
  • Заповнена бюджетна заявка та деталізація до бюджету (у форматі Excel) – (Додаток C та Додаток D до оголошення);
  • Заповнена таблиця обов’язкових показників (у форматі Excel) (Додаток В до оголошення).
  • Таблиця з відображенням освіти та досвіду роботи членів проєктної команди, які будуть займати ключові позиції в проєкті (Голова Правління, директор, бухгалтер, комірник, консультанти, кейс-менеджери, юрист, психолог, тощо) – (Додаток F до оголошення).

Заявники можуть надати  інші відповідні документи, такі як листи підтримки чи меморандуми про співпрацю на свій розсуд. 

6. Оцінка заявок

6.1. Процедура розгляду заявок

Розгляд заявок відбуватиметься у декілька етапів:

  • Оцінка відповідності заявки технічним критеріям (повнота пакету документів та відповідність мінімальним вимогам до організації-заявника). На цьому етапі заявка може бути відхилена без переходу на наступний етап;
  • Розгляд заявок Комітетом з оцінки проєктних пропозицій та надання рекомендацій для фінансування;
  • Проведення переговорів з організаціями та подальше затвердження рекомендованих заявок з USAID;
  • Отримання затвердження USAID
  • Підписання субгрантових угод (за умови отримання затвердження від USAID).

Із представників різних компонентів Проєкту “Інновації для подолання епідемії ВІЛ” Pact створить Комітет з оцінки проєктних пропозицій, відповідальний за швидке прийняття рішень щодо отриманих заявок. Усі члени комітету пройдуть перевірку для виключення будь-якого конфлікту інтересів. Оцінювання базуватиметься на критеріях оцінки, викладених у цьому Запиті. Після оцінки заявок, Комітет з оцінки проєктних пропозицій передасть рекомендації щодо їх фінансування чи відхилення до відділу управління грантами і контрактами. Заявники отримають проміжне рішення протягом двох тижнів з дня, коли Pact отримає повний прийнятний пакет документів по заявці. Остаточне ухвалення заявок відбуватиметься шляхом їх затвердження із USAID, тому фінансування зможе бути надане лише після отримання такого погодження та у разі схвалення відібраної заявки USAID.

Рішення Комітету з оцінки проєктних пропозицій є остаточним і не підлягає перегляду. Про результати розгляду заявок учасників буде повідомлено у письмовому вигляді.

Для полегшення розгляду заявок, будь ласка, використовуйте шаблони, надані Pact.

6.2. Критерії оцінки

Під час оцінки заявок, Pact вивчить загальні переваги та доцільність, а також відповідність критеріям, зазначеним у таблиці нижче. Апліканти мають взяти до уваги, що зазначені критерії слугують як стандартами відповідно до яких відбуватиметься оцінка так і важливими компонентами, які мають знайти відображення у їх заявках. Pact надасть інструкції Комітету з оцінки проєктних пропозицій щодо того, як оцінювати заявки у відповідності із встановленими критеріями і їх вагою у загальній оцінці проєктної пропозиції.

 

Критерій оцінки

Max бали

  1. Ситуаційний аналіз

Буде оцінюватись обізнаність та розуміння заявником проблеми та специфічних потреб на рівні одного з цільових кластерів.

15

  1. Попередній досвід, управління та персонал

Буде оцінюватись відповідний досвід із виконання схожих заходів, або участі у схожій діяльності; наявність необхідного  персоналу для виконання запропонованих заходів. 

15

III. План з моніторингу та оцінки

Буде оцінюватися як заявник має намір збирати дані, забезпечувати якість даних та вимірювати прогрес, використовуючи відповідні показники в Додатку В до оголошення. Буде оцінюватися доцільність запропонованих цілей за наданими показниками.

25

  1. Робочий план

Буде оцінюватись, як запропоновані заходи сприятимуть досягненню результатів відповідно до завдань Проєкту «Інновації для подолання епідемії ВІЛ»

25

  1. Оцінка бюджету

Бюджет буде оцінюватися за принципами доцільності, економічної ефективності та реальності.

Pact Inc. залишає за собою право визначати рівень фінансування субгрантів, обраних за цим Запитом, незалежно від того, що заявник вказує в своїй бюджетній заявці.

20

Загалом

100

6.3. Підтверджуючі документи для проведення оцінки перед наданням гранту /польові візити

Після процесу оцінки заявки, будь-яка обрана організація буде зобов’язана пройти фінансову попередню оцінку для того, щоб Pact визначив, чи має організація можливість успішно виконувати свої обов’язки, відповідно до умов запропонованого гранту. В рамках процесу попередньої оцінки, заявників можуть попросити надати додаткову документацію, щоб проілюструвати, що організація має можливість реалізувати грант. Співробітники Pact можуть проводити польові візити для оцінки організації у цих сферах

7. Умови

7.1. Стандартні умови

Для грантів, наданих в результаті цього конкурсу, в необхідному застосовному обсязі будуть чинними Стандартні умови USAID для НУО, зареєстрованих за межами США.

7.2. Дозвіл на використання та розголошення інформації

Подаючи заявку за цим оголошенням, заявник надає згоду на розкриття інформації, що міститься в поданих ним документах, експертам, залученим до оцінки у процесі відбору. Звертаємо вашу увагу на те, що всі експерти несуть зобов’язання за угодами про нерозголошення інформації. 

7.3. Відмова від відповідальності

  • Pact може скасувати цей грантовий конкурс і не підтримати жодну заявку.
  • Pact може відхилити будь-яку одержану заявку або усі.
  • Оголошення конкурсу не є зобов’язанням Pact щодо надання фінансування.
  • Pact зберігає за собою право не допустити до участі у конкурсі будь-яку заявку на підставі неспроможності заявника дотримуватися вимог конкурсу.
  • Pact не надає заявникам компенсації витрат, пов’язаних із участю у цьому конкурсі.
  • Pact залишає за собою право присуджувати грант на основі початкового оцінювання заявок без його подальшого обговорення.
  • Pact може вирішити фінансувати тільки частину заходів, поданих на конкурсний розгляд, або присудити кілька грантів по конкурсних заходах.
  • Задля сприяння конкуренції, Pact залишає за собою право не зважати на деякі невеликі недоліки у заявках, які можуть бути виправлені до того, як буде визначено присудження грантів.
  • Pact може звертатися до заявників, щоб уточнити дані про контактну особу, адресу, а також факт подання заявки на цей конкурс.
  • Pact може без повідомлення заявника звертатися по відгуки щодо минулих результатів його діяльності до осіб або інстанцій, зазначених у списку рекомендацій. Pact також залишає за собою право звертатися до інших джерел інформації щодо минулих результатів діяльності заявника, не зазначених ним у заявці.
  • Подаючи заявку, заявники підтверджують, що вони розуміють умови конкурсу.

8. Додатки

Наступні документи є частиною цього Запиту про отримання заявок:

А  Формат заявки на отримання субгранту

А1. Теоретичне підґрунтя впровадження ДНП

А2. Перелік та опис ключових та пріоритетних груп та підгруп

А3. Формат опису моделей ДНП

B  Формат таблиці показників проєкту

C  Формат бюджету

D  Формат деталізації до бюджету

E  Формат короткої форми «Оцінка ризиків і відповідальності грантоотримувача (SRRA snapshot)

F  Формат таблиці з відображення освіти та досвіду роботи членів проєктної команди

У разі виникнення технічних проблем із надсиланням документів прохання звертатись за електронною адресою [email protected].

 У темі всіх повідомлень, пов’язаних із цим Запитом, обов’язково вказуйте його номер №72012121CA00001-22-02.

[1] Відповідно до Федерального закону про підзвітність та прозорість фінансування (FFATA або Закон про прозорість), щоб мати можливість отримати субгрант, що фінансується урядом США, Ви повинні отримати унікальний номер суб’єкта (Unique Entity Identifier або номер UEI). Номер  UEI можна отримати онлайн за посиланням https://www.sam.gov. Номер UEI не вимагається для подання заявки, однак вимагатиметься для одержання наданого фінансування. Якщо вам необхідна детальна інструкція для отримання номера, зв’яжіться з нами за адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю інвентарю, сантехніки для облаштування спеціалізованих служб підтримки

Конкурс для організацій, які планують впровадження або розвиток контрактної та/або кооперативної моделі вирощування свиней

Тендер щодо проведення офлайн тренінгів на тему «Підвищення особистої ефективності та ефективності команди» та/ або «Ефективний тайм менеджмент та управління ресурсами»

FREE ZONE шукає постачальника продуктових наборів

FREE ZONE шукає постачальника гігієнічних наборів

Тендер на закупівлю ІТ обладнання