Відбір експерта/ сервіс провайдера для розробки маркетингової стратегії для продуктів організації

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
UNIC

grant_tender_29.03_2
Відбір експерта/ сервіс провайдера для розробки маркетингової стратегії для продуктів організації

Опис

Громадська Спілка “Підтримка діяльності Всеукраїнської мережі Доброчесності і Комплаєнсу” в рамках програми “Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства” оголошує тендер на наступні послуги:

Проведення аналізу та підготовка маркетингової стратегії для продуктів організації

Інформація про замовника

Всеукраїнська Мережа Доброчесності і Комплаєнсу (UNIC або Мережа) розпочала свою діяльність у 2017 році за ініціативи українського бізнесу та підтримки Ради бізнес-омбудсмена (РБО), Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) і Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР).

UNIC це платформа для активного діалогу між представниками бізнесу та бізнесом і владою. Метою Мережі є об’єднання представників відповідального бізнесу України та просування практик доброчесності у бізнес-середовищі за допомогою організації освітніх заходів, розробки комплаєнс-політик й програм, підвищення обізнаності щодо зовнішньої оцінки рівня комплаєнсу та побудова довірчих відносин з урядом.

Забезпечення реалізації цілей та завдань UNIC, як ініціативи колективної дії, здійснює Громадська Спілка “Підтримка діяльності Всеукраїнської мережі Доброчесності і Комплаєнсу” (неурядова, неприбуткова організація).

Об’єм роботи та очікувані результати

Розробка маркетингової стратегії для продуктів організації буде здійснена з метою визначення підходів до ефективного просування продуктів, які створює Мережа, на ринку та реалізації бізнес-плану щодо переходу на підприємницький підхід ведення діяльності. Попередньо, Мережа не займалася активно продажами власних інтелектуальних продуктів (навчань, досліджень, проектів документів), водночас ухвалена Стратегія на 2024-2025 роки передбачає активний перехід до продажу власних продуктів. Саме тому є потреба у проведенні аналізу та підготовці стратегічного орієнтиру, яким чином організація може позначити конкурентні переваги, розвинути власний бренд та збільшувати продажі продуктів.

Форма надання послуг: Проведення структурованих онлайн інтерв’ю, опитувань, дослідження ринку послуг. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. Аналіз наявних продуктів Мережі. Написання маркетингової стратегії для продажу продуктів та рекомендацій щодо її впровадження. 

Від Виконавця вимагається провести аналіз ринку, конкурентів та їх продуктів й визначити цільову аудиторію організації, переглянути продуктовий портфель та оцінити точки зростання, розробити позиціонування бренду та головні меседжі, а також сформувати чіткі цілі та завдання для команди в контексті реалізації маркетингової стратегії.

Приклади продуктів Мережі:

Мережа планує продавати інтелектуально-інформаційні продукти, наприклад:

  • навчання з тематик комплаєнсу: одноденні та інші короткострокові тренінги із запровадження комплаєнсу для різних секторів та структурних підрозділів бізнесу, у тому числі корпоративні; онлайн та офлайн курси з питань ESG й відповідального ведення бізнесу, довготривалі курси для комплаєнс-офіцерів, тощо;
  • консультування бізнесу з питань побудови комплаєнс-контролю, у тому числі проведення комплаєнс-аудитів, діагностик, підготовка звітів та планів розвитку за їх результатами;
  • підготовка та імплементація комплаєнс-політик, як на базі власних шаблонів, так і індивідуально під запит бізнесу, тощо.

Орієнтовний план надання послуг експертом:

  1. Вивчити наявні внутрішні документи Спілки – до 21 червня
  2. Провести зустрічі з працівниками Спілки – до 01 липня
  3. Підготувати маркетингову стратегію організації – до 31 липня
  4. Підготувати рекомендації щодо впровадження стратегії та презентувати їх працівникам Спілки – до 10 серпня

Виконавці мають подати такі результати:

Результат 1. Описовий звіт за результатами проведення оцінки, що включатиме аналітичну частину із аналізом ринку, конкурентів, визначенням портрету користувача продуктів, результати SWOT-аналізу організації та перегляду продуктового портфеля із пропозиціями щодо його позиціонування;

Результат 2. Маркетингову стратегію для продуктів Мережі із чіткими цілями для розвитку потенціалу цих продуктів  та рекомендації щодо їх подальшого просування та продажу.

Документи, що необхідні для подачі пропозиції

 Бажаючим взяти участь у відборі (Заявники) необхідно подати такі документи:

  1. Копії документів, що підтверджують державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
  2. Довідку про компанію/ експерта, яка включатиме інформацію про попередній досвід виконання схожих робіт (не менше 3х прикладів подібних маркетингових стратегій/планів та успішно впроваджених планів з контактами організацій, яким такі послуги були надані) і контактну інформацію для Секретаріату Мережі;
  3. Резюме основних виконавців/ виконавця робіт, які включатимуть інформацію про попередній досвід виконання ними схожих робіт та кваліфікацію експертів;
  4. Пропоновану методологію та орієнтовний план роботи із урахування строків, визначених цим Технічним завданням;
  5. Цінову пропозицію у гривні, яка включатиме як загальну вартість послуг, так і вартість кожного етапу надання послуг (проведення опитувань/інтерв’ю, підготовка стратегії та підготовка рекомендацій).

У разі необхідності – додаткова інформація чи документи будуть запитані окремо. Пропозиції повинні залишатися чинними впродовж 15 календарних днів з дати їх подання.

Оцінка і порівняння пропозицій

Усіх заявників буде перевірено на предмет доброчесності ведення бізнесу шляхом пошуку інформації у публічному просторі. Лише ті заявники, які відповідатимуть вимозі щодо ведення бізнесу із дотриманням принципів етичності та доброчесності будуть допущені до технічної оцінки.

При оцінці пропозицій використовується процедура, в межах якої оцінюється кожна технічна пропозиція на основі її відповідності Технічному завданню відповідно до зазначених нижче критеріїв оцінки.

Критерії технічної оцінки:

  1. Офіційно зареєстрована організація (комерційна або некомерційна) / фізична особа – підприємець, які надають послуги з розробки та впровадження маркетингових стратегій, інші релевантні послуги;
  2. Методологія та орієнтовний план роботи із урахування строків, визначених цим Технічним завданням;
  3. Попередній успішний досвід організації / експерта із розробки та впровадження маркетингових стратегій (аналіз наданих 3х прикладів);
  4. Кваліфікація експертів, які безпосередньо виконуватимуть роботи за проектом.

Найменша цінова пропозиція з тих, які пройшли технічну оцінку, якщо інше не буде запропоновано Тендерним комітетом, буде обрана переможцем.

Додаткова інформація

Для участі в тендері його учасникам потрібно до кінця робочого дня 10.06.2024 року надіслати заявку на електронну адресу: [email protected], з темою листа “Пропозиція: розробка маркетингової стратегії”. Заявки подаються українською мовою.

Запитання та коментарі щодо тендеру прохання також надсилати на електронну пошту [email protected]. Крім того, консультацію можна отримати у контактної особи Спілки – Юлії Врублевської, проектної координаторки Мережі, тел. +38 067 544 00 93. Більше інформації про UNIC бажаючі взяти участь у відборі можуть знайти на сайті Мережі – https://unic.org.ua/

Переможець тендеру має бути зареєстрованим на платформі «Дім громадянського суспільства» та мати верифіковані послуги на https://home.ednannia.ua. Про верифікацію свідчить зелена позначка «Верифіковано» у профілі провайдера послуг.

Результати тендерного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Пріоритетною є повна післяплата за надані послуги або оплата частинами за результатами реалізації етапів проекту. Будь ласка, зверніть увагу, що сплата податку на додану вартість (ПДВ) за кошти гранту не дозволяється. Якщо вартість послуги провайдера включає ПДВ – сума ПДВ не може бути сплачена за кошти гранту.

Вимоги до виконавців

Виконавець повинен відповідати таким вимогам:

  1. Офіційно зареєстрована організація (комерційна або некомерційна) / фізична особа – підприємець, які надають послуги з розробки маркетингових стратегій, інші релевантні послуги;
  2. Організація/ експерт, що у веденні бізнесу дотримується принципів етичності та доброчесності;
  3. Попередній релевантний досвід організації / експерта – не менше ніж 5 років.

Зверніть увагу, що переможець тендеру й відповідно експерт, який надаватиме послуги за кошти даного гранту, обов`язково має бути зареєстрованим на платформі ”Дім громадянського суспільства” та мати верифіковані послуги на https://home.ednannia.ua  


Останні публікації цього розділу:

Запит цінових пропозицій: Послуги з проведення тренінгів щодо розбудови спроможності у сфері захисту дітей, також убезпечення, інклюзії, підзвітності постраждалому населенню та запобігання сексуальній експлуатації та насильству для команди проєкту

50 стипендій для відвідування Lviv Urban Forum

Конкурсні торги на закупівлю послуг УЗД вен

Закупівля «Аудиторські послуги»

Конкурс на надання послуг тьютора до МБФ "СЕЙВД"

REQ-KYI-24-0089 - Закупівля навчання з медіа права для ФГВ