“Центр “Розвиток КСВ” оголошує закупівлю послуг постачальника продуктів харчування, напоїв, засобів гігієни та канцтоварів для офлайн хабу, м. Івано-Франківськ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CareerHub

тендер tender ntylth(3)
“Центр “Розвиток КСВ” оголошує закупівлю послуг постачальника продуктів харчування, напоїв, засобів гігієни та канцтоварів для офлайн хабу, м. Івано-Франківськ

ГО «Центр «Розвиток КСВ» в рамках проєкту «UWE Hub офлайн (Ukrainian Women Entrepreneurs Hub)», що реалізується за підтримки GlobalGiving,  оголошує тендер на обрання постачальника/ів для облаштування Хабу в м. Івано-Франківськ.

Про проєкт: UWE Hub (Ukrainian Women Entrepreneurs Hub) – це проєкт Центру “Розвиток КСВ” (надалі – Центр), спрямований на допомогу жінкам, в тому числі жінкам-переселенкам, розпочати або розширити свій бізнес. Проєкт було розроблено Центром як відповідь на війну. Наразі проєкт об’єднує спільноту жінок-підприємниць та організацій і компаній, які готові підтримувати бізнеси жінок. Програма UWE Hub започаткована у серпні 2022 року Центром “Розвиток КСВ” в рамках Програми “Мріємо та діємо”.

Подання пропозицій: Дедлайн подачі пропозиції: 04 липня 2023 року, 18:00. Всі пропозиції, отримані після кінцевого терміну, розгляду не підлягають. До розгляду допускаються лише пропозиції, що відповідають вимогам даного оголошення та специфікації з додатками до нього. Пропозиції приймаються шляхом електронної пошти (відскановані документи) на адресу ел. пошти [email protected]

  1. Специфікація Тендеру - Додаток 1
  1. Критерії відбору переможців – Переможця тендеру буде обрано на засіданні тендерної комісії, яке відбудеться, як очікується, не пізніше «06» липня 2023 р., після детальної технічної, фінансової та правової оцінки пропозицій. Протягом 2 (двох) робочих днів з моменту прийняття такого рішення організатор тендеру проінформує переможця у письмовій формі.
  1. Вимоги до пропозиції. Учасник визначає ціни на товари та послуги у гривні з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені та передбачені законодавством, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, комісійних, інсталяцію обладнання, навчання персоналу, гарантійне обслуговування та усіх інших витрат. Доставка товарів здійснюється в місто Івано-Франківськ. Надані учасниками тендеру пропозиції мають бути дійсними без змін впродовж 30 днів.
  1. Умови поставки.  Договір буде укладений і оплата буде здійснюватися у гривнях України.  Термін постачання товарів – до «15» липня 2023 р включно. 
  1. Умови оплати: 50% передоплата або постоплата. 
  1. Кваліфікаційні критерії: Суб’єкт підприємницької діяльності за законодавством України (юридична або фізична особа), що зареєстрована на підконтрольній Україні території.  Не є платником ПДВ.
  1. Зміст тендерних заявок. Учасники повинні включати таку інформації до тендерних заявок:
  • Копії реєстраційних документів; 
  • Копії сертифікатів партнерства з виробниками продукції (за наявності, якщо учасник діє як офіційний дистриб’ютор);
  • Заповнені та підписані Додатки №1-2 до специфікації.

Додатки:

  • Специфікація з відповідними додатками.

Додатки можна отримати, звернувшись електронною поштою на електронну адресу [email protected], або завантажити під даним оголошенням.

Питання щодо тендеру: Будь-які питання щодо тендеру необхідно надсилати у письмовому вигляді до 11 липня 2023 року, 18:00 на електронну адресу  [email protected]  

Додаток 1. Специфікація продуктів харчування, напоїв, засобів гігієни та канц товарів

Товар  Кількість Вартість за одиницю, грн. Сума, грн.
1 Печиво затяжне Napoleon Grona в індивідуальній упаковці, 10 шт в упаковці (10 печив в 1 упаковці) 484 упаковки    
2 Печиво в коробці Biscotti Американське зі шматочками глазурі або аналог, 400 гр 27 коробок    
3 Сушки Малютка, упаковка 340 гр 27 упаковок    
4 Цукерки шоколадні вагові АВК Трюфель або аналог, 1 кг 7 кг    
5 Трубочки Roshen Konafetto вафельні , 140 гр 27 упаковок    
6 Цукор в стіках, упаковка 200 шт 8 упаковок    
7 Вода бутильована, бутлі по 20 л з доставкою на локацію 21 бутль    
8 Чай пакетований чорний, 100 пакетиків в упаковці 6 упаковок    
9 Чай пакетований зелений, 100 пакетиків в упаковці 6 упаковок    
10 Чай пакетований ягідний, 20 пакетиків в упаковці 8 упаковок    
11 Чай пакетований ромашковий, 25 пакетиків в упаковці 8 упаковок    
12 Кава розчинна в стіках, 26 стіків в упаковці 30 упаковок    
13 Сік яблучний Наш Сік (для дітей), 200 мл 94 шт.    
14 Склянки пластикові, 150 мл, упаковка 100 шт. 18 упаковок    
15 Антисептик для рук з дозатором, 500 мл 2 шт.    
16 Серветки сухі, 100 шт в упаковці 7 упаковок    
17 Мішалка для кави дерев’яна, 14 см,  400 шт. в упаковці 3 упаковки    
18 Мішки для сміття, 40 шт на 60 л 2 упаковки    
19 Фліпчарт магнітно-маркерний підлоговий або з підлоговою підставкою, 65х100 см 1 шт.    
20 Набір кольорових олівців “Raffine” (7100-24), 36 кол., картон. упаковка, MARCO 1 шт.    
21 Набір фломастерів Centropen, 12 шт 1 шт.    
22 Олівці дитячі MARCO пастель, 12 кольорів 1 шт.    
23 Олівці дитячі MARCO яскраві, 12 кольорів 3 шт.    
24 Гумка для олівця 10 шт.    
25 Папір А4 офісний, 500 аркушів 1 упаковка    
26 Клей-олівець Axent PVA 8 г (D7131) 12 шт.    
27 Набір кольорового паперу А4, односторонній, по 7 аркушів 5 наборів    
28 Ножиці дитячі 12 шт.    
29 Набір кольорового гофро-паперу, 10 аркушів 4 набори    
30 Розмальовка для дівчаток і хлопчиків (різні), для віку 1-10 років 15 шт.    
31 Точилка Buromax автоматична з контейнером Синя (BM.4796) 1 шт.    
32 Набір для ліплення Легкий повітряний пластилін Super Clay 36 кольорів 2 набори    
33 Набір різнокольорових маркерів для фліпчарту Buromax, 4 шт 2 набори    
34 Губка для сухостиральних дошок Buromax з магнітом 1 шт.    
35 Набір крейди для малювання на вулиці, 16 кольорів, у пластиковому відрі 2 набори    
36 Серветки дитячі вологі, 120 шт 2 упаковки    
37 Органайзер на стіну (мудборд), чорний, 160*100 см 1 шт.    
38 Блок паперу для фліпчарта, 20 арк, клітинка, 64*90 см 1 шт.    

Додаток №2 до Специфікації на постачання товарів для облаштування Хабу (м.Івано-Франківськ)

Загальна інформація

Будь ласка, заповніть таблицю:

1. Повна назва компанії  
2. Юридична адреса компанії  
3. Фактична адреса компанії  
4. Керівник компанії: посада, ПІБ  
5. Контактний номер телефону керівника компанії  
6. Контактна особа з питань подання пропозиції  
7. Номер мобільного телефону контактної особи  
8. E-mail контактної особи   

 

« » 202 р. 

  [підпис]                 [посада]

 

Уповноважений підписати тендерну пропозицію для та від імені 


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг офіс-менеджера_ки в м. Миколаїв

Закупівля послуг спеціаліста_ки із закупівлі

Закупівля послуг менеджера_ки з моніторингу та оцінки

Закупівля послуг фінансового асистента_ки

Закупівля послуг менеджера_ки із закупівель

Закупівля послуг фінансового_ї менеджера_ки