Тендерна пропозиція щодо постачання нестандартних непродовольчих товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Презентація1
Тендерна пропозиція щодо постачання нестандартних непродовольчих товарів
№ RFQ 2024-152. НА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ ПОСТАЧАННЯ НЕСТАНДАРТНИХ НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ В МЕЖАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЄКТУ УВКБ ООН “КОМПЛЕКСНА ДОПОМОГА У СФЕРІ ЗАХИСТУ ТА ЖИТЛА ДЛЯ ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ, РЕПАТРІАНТІВ ТА ЛЮДЕЙ, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВІД ВІЙНИ” (КОД КОНТРАКТУ 21141Y24M162685). ДАТА ТА ЧАС ЗАКРИТТЯ: 26 ЛИПНЯ 2024 РОКУ – 15:00 год.
 
ПЕРЕДМОВА ПРО ГО «ПРОЛІСКА» 

ГО «Проліска» – некомерційна, неполітична гуманітарна організація, що з 2014 року надає всебічну допомогу та захист населенню, що постраждали від конфлікту на Сході України.

Більш детальну інформацію про ГО «Проліска» можна знайти на веб-сайті: https://proliska.org/.

  1. ПОТРЕБИ

ГО «Проліска» пропонує потенційним постачальникам надати тендерну пропозицію щодо постачання нестандартних непродовольчих товарів для виконання технічного завдання щодо реалізації індивідуальної допомоги в захисті (ІРА) для покращення ефективності та впливу послуг із захисту, захисту дітей та ведення справ, які надаються в межах реалізації контракту УВКБ ООН “Комплексна допомога у сфері захисту та житла для переміщених осіб, репатріантів та людей, які постраждали від війни” (код контракту 21141Y24M162685):

       Лот №1. Меблі;

       Лот №2. Електроніка та мобільний зв’язок;

       Лот №3. Побутова техніка

       Лот №4 Комплект меблів

Лот №5. Матрац

ГО «Проліска» повідомляє, що Ви можете подати свою тендерну пропозицію на всю закупівлю № RFQ 2024-152 або за окремим Лотом. ГО «Проліска» проведе оцінку для кожного Лота окремо. Будь ласка, зверніть увагу, що часткова пропозиція для будь-якого лота не буде прийнята. 

ВАЖЛИВО:

Детальна інформація про кількість та технічні характеристики товарів наведені в Додатку А

до цього документа. Додаток А містить інформацію за 5 (п’ятьма) Лотами

Зазначте, будь ласка, в своїй пропозиції (Додаток А) наступну інформацію  щодо товарів за принципом «все включено»:

  • Валюта тендерної пропозиції та взаєморозрахунків – українська гривня;
  • Умови оплати: безготівкова форма;
  • Загальна вартість товару;
  • Доставку товарів за адресою, визначеною замовником (вказана в Додатку А), постачальник здійснює за власні кошти;
  • Фактом надання тендерної пропозиції учасники тендеру гарантують збереження своєї оголошеної ціни протягом проведення тендеру та до моменту поставки.

Граничний строк доставки товарів: до 14 календарних днів з дати укладання договору постачання товарів. 

ВАЖЛИВО:

Фактом подачі тендерної пропозиції учасник закупівлі підтверджує, що виробники запропонованих ним товарів не включені до переліку міжнародних спонсорів війни відповідно до НАЗК України та запропоновані товари не вироблені у російській федерації та/або Республіці Білорусь.

 Учасникам тендеру слід подавати запити на роз’яснення щодо цього тендеру електронною поштою на адресу [email protected]. Кінцевий термін надходження запитів – 25 липня 2024 року до 12:00. Прохання до учасників тендеру структурувати свої питання лаконічно. Запитання телефоном до персоналу ГО «Проліска»  стосовно тендеру заборонено.

  1. ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ.

Ваша пропозиція (Додаток А, комерційна пропозиція або рахунок на оплату) повинна бути подана не пізніше 15:00 год. 26.07.2024 р. електронною поштою у форматі PDF, завірена підписом та печаткою (за наявності) та у форматі Excel на адресу [email protected].

Реєстраційна форма постачальника: Вам слід заповнити, підписати та надіслати разом з пропозицією Додаток В «Реєстраційна форма постачальника».

Кодекс поведінки постачальника ГО «Проліска»: Фактом подання своєї пропозиції, Ви підтверджуєте, що ознайомлені та погоджуєтесь з Кодексом поведінки постачальників (Додаток С).

Зазначте, будь ласка, в темі листа:  RFQ 2024-152 та назву Вашої компанії.

Звертаємо Вашу увагу: документи, що подаються учасником закупівлі, повинні бути належного рівня зображення та доступними до перегляду. Вважаються не наданими та під час розгляду пропозицій до уваги не прийматимуться такі документи, які не відкриваються або текст яких неможливо ідентифікувати.

Також учасники можуть надати свої тендерні пропозиції на паперовому носії, скориставшись послугами Укрпошти, Нової Пошти, кур`єрської доставки, або доставити конверт самостійно, опустивши його у поштову скриньку, розміщену при вході офісу ГО «Проліска», за адресою:

89421, Закарпатська обл., Ужгородський р-н, с. Сторожниця, вул. Ужгородська, 43. На конвертах має бути чітко зазначена назва тендера та його номер, що зазначено нижче: 

ОСОБІ, ВІДПОВІДАЛЬНІЙ ЗА ВІДКРИТТЯ КОНВЕРТІВ З ТЕНДЕРНИМИ ПРОПОЗИЦІЯМИ/ПРОПОЗИЦІЯМИ, RFQ 2024-152

ГО «Проліска»

89421, Закарпатська область, Ужгородський р-н, с. Сторожниця, вул. Ужгородська, 43.

Тендерні пропозиції на паперовому носії, подані будь-яким іншим чином, не приймаються. 

ВАЖЛИВО:

Будь-яку тендерну пропозицію, отриману після 26.07.2024 або надіслану на іншу електронну адресу ГО «Проліска», буде відхилено. ГО «Проліска» може, на свій розсуд, продовжити термін подання тендерних пропозицій, повідомивши про це одночасно всіх потенційних учасників тендеру на доступних інформаційних ресурсах (веб-сторінка ГО «Проліска», сторінка у соціальній мережі Facebook, тощо).

Після закриття тендеру учасники, які подали пропозиції, не мають права змінювати умови та ціни в пропозиції. З цієї причини радимо Вам ретельно підійти до підготовки пропозиції.

  1. ПРИЙНЯТТЯ ПРОПОЗИЦІЙ:

ГО «Проліска», за наявності обґрунтовано виняткових обставин, може продовжити термін подання пропозицій учасників, повідомивши про це всіх учасників тендеру у письмовій формі. Продовження терміну може супроводжуватися зміною закупівельної документації, підготовленої ГО «Проліска» за власною ініціативою або у відповідь на роз’яснення, надіслані потенційним постачальником.

ГО «Проліска» залишає за собою право прийняти або скасувати всю закупівлю, або за окремим лотом на будь-якому етапі проведення процедури закупівлі.

Зверніть увагу, що  ГО «Проліска» не зобов’язана обрати будь-яку з компаній, які подають пропозиції, й у жодному разі не бере на себе зобов’язання щодо вибору компанії, яка пропонує найнижчу ціну. Крім того, Договір буде укладений з учасником закупівлі, пропозиція якого вважатиметься такою, що найбільш відповідає потребам, а також загальним принципам ГО «Проліска», зокрема економії та ефективності й найкращого співвідношення ціни і якості.

Учасники тендерного відбору повинні гарантувати збереження ціни та пропозиція повинна бути чинною щонайменше 30 днів. Після закриття тендеру учасники, які подали пропозиції, не мають права змінювати умови та ціни в пропозиції. З цієї причини радимо Вам ретельно підійти до підготовки пропозиції.

  1. УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ

ГО «Проліска» може укласти Договір з одним або декількома учасникам закупівлі. ГО «Проліска» залишає за собою право відтермінувати підписання Договору з переможцем (-цями) закупівлі на невизначений термін після оголошення результатів. Після укладення Договору, будь-яка сторона може розірвати Договір тільки через 10 робочих днів з дати повідомлення іншої сторони в письмовій формі або електронною поштою.

  1. ВАЛЮТА

Оплата за постачання товару за Договором, укладеним за результатами цієї закупівлі, буде оформлено у національній валюті України – гривня. Оплата здійснюватиметься згідно із загальними умовами договорів ГО «Проліска» у національній валюті України – гривня. Платежі будуть ініціюватися тільки після підтвердження зі сторони ГО «Проліска» успішного постачання товарів згідно з умовами Договору.

Щиро дякуємо за увагу.

Документи до запрошення до участі у процесі закупівлі

Наступні додатки, які є невід’ємною частиною Запрошення до участі у процесі закупівлі ви знайдете за посиланнями нижче:

Запрошення: Запрошення RFQ 2024-152

Додаток А:  3.1. Додаток А RFQ_2024-152

Додаток В: 3.2.-Dodatok-B-Reiestratsijna-forma-postachalnyka-RFQ_2024-152

Додаток С

Чекаємо на ваші пропозиції!

Дякуємо за увагу!


Останні публікації цього розділу:

Тендерне оголошення про проведення тендеру із закупівлі квадрокоптера

Запит цінової пропозиції: надання послуг з організації та логістичної підтримки тренінгу для тренерів: підготовка викладачів університетів для навчання фармацевтів надання послуг з вакцинації

Тендер на закупівлю послуг з організації заходів

Конкурс на пошук підрядника будівельних (ремонтних) робот в м. Ірпінь, пришкільне приміщення

Тендер на закупівлю Послуг встановлення та імплементації ліцензій та технічної підтримки для CRM системи на 2025 рік

Запит цінової пропозиції на постачання обладнання