Тендер з відбору надавачів послуг з організації заходів (харчування, проживання, компенсація проїзду)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Studio

тендер мобил
Тендер з відбору надавачів послуг з організації заходів (харчування, проживання, компенсація проїзду)

Громадська організація «Студія громадських жіночих ініціатив» оголошує тендер з відбору надавача послуг з організації заходів (харчування, проживання, компенсація проїзду) в межах проєкту «ВПО як ресурс для розвитку громади», які відбудуться протягом жовтня 2022 р.- лютого 2023 року у селі Хомутець Миргородського району Полтавської області.

Проєкт впроваджується ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» у рамках проекту ПРООН «ЄС за діалог: Зміцнення стійкості України для реагування на нагальні потреби центральної і місцевої влади, а також населення, що постраждало в наслідок війни» за фінансової підтримки Європейського Союзу(ЄС). 

Мета:

В рамках організації заходів забезпечення  тренерів, консультанта, команди, учасників та учасниць заходів комфортними умовами проживання, харчування, відшкодування витрат на проїзд.

Організація заходів включатиме:

1.Організація проживання 2 тренерів та 1 консультанта  у м. Миргород

8 – ночей при двомісному поселені;

Вимоги до готелю: зручне розташування до транспортного сполучення,  клас готелю – не вище 3 зірок.

 

  1. Компенсація проїзду 2 тренерів, 1 консультанта та команди до місця проведення заходів:

2.1 Трансфер тренерів (2 особи)  та консультанта (1 особа) до міста Миргород і у зворотньому напрямку  (міжміське сполучення- компенсація проїзду);

4-поїздки тренерів для проведення заходу “Колективний вплив”: 2 поїздки * 2 тренера маршрут до м. Миргород, 2 поїздки* 2 тренери маршрут з міста  Миргород;

4 – поїздки  консультанта для проведення 2 заходів з опитування (в обох напрямках (до м. Миргород/ з м. Миргород)

2.2  Трансфер тренера, команди Миргород/ Хомутець- Хомутець/ Миргород (компенсація за проїзд)

4 поїздки консультанта для проведення опитування маршрутом Миргород-Хомутець/Хомутець-Миргород;

30 поїздок команди ГО з 3 людей для організації та проведення 5 заходів спільної дії (керівниця проєкту, фотограф-волонтер, голова ГО) в дні проведення заходів;

24 поїздки- 2  представники команди для організації та проведення  6 засідань (1 раз на місяць) Координаційної ради ВПО; 4 поїздки 2 представників команди для підготовки  (напередодні) проведення заходу “Колективний вплив”;

4 поїздки 2 представників команди для проведення та участі у заході “Колективний вплив”.

  1. Організація харчування

3.1 Харчування 2 тренерів та консультанта у м.Миргород:

3.1.1  Харчування для організації заходу «Колективний вплив» – 2 тренери (загальна кількість: Сніданків-6; обідів-4; вечерь-6)

1 день приїзду – 2 вечері у Миргороді

2 день(захід) – 2 сніданки у Миргороді, обід – 2 у с.Хомутець (меню як і у решти учасників), вечеря – 2 у Миргороді

  • день (від’їзд)- 2 сніданки  у Миргороді

3.1.2 Харчування консультанта

1 день: сніданок -1 у Миргороді, обід у с.Хомутець, вечеря- 1 у Миргороді

2 день: сніданок -1 у Миргороді, обід у с.Хомутець, вечеря -1 у м Миргород

Загальна кількість: Сніданків-6; обідів-4; вечерь-6

Сніданки та вечері включають в собі по 2 страви, напій, хліб

Обід – три страви, напій, хліб

3.1.3  Харчування учасників заходу “Колективний вплив” (2 кава-брейки, обід)- на виїзді у селі Хомутець

50 – кількість учасників заходу (відповідно учасників кави-брейку та обіду) 2 кави брейки *   50 учасників * 1 день; 1 обід – 50 учасників* 1 день

Обід включає в собі три страви, напій, хліб

Кава-брейк включає в собі- різновиди гарячих напоїв, воду з розрахунку 1 л на 1 особу, солодощі

3.1.4 Кейтерінг для проведення Культурно- просвітницьких заходів на виїзді в селі Хомутець:

Кейтерінг (16 заходів по 15 учасників), включає в собі гарячі напої, солодощі;

Вимоги до організації харчування (на виїзді): одноразовий посуд, вода, серветки.

Критерії відбору виконавця:

1.Фізична особа підприємець 3 групи

2.Наявність підтверджуючих документів і КВЕД

3.Цінова пропозиція

4.Забезпечення комфортних умов в рамках заходу для всіх учасників проект

Пакет документів:

1.цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх послуг, перерахованих в технічному завданні та оголошенні. Цінова пропозиція по харчуванню повинна містити розкладку меню. 

2.реєстраційні документи ФОП або юридичної особи.

3.розкладка меню на кожний захід.

Термін подачі _03 листопада 2022 року. Заявки, надані пізніше, розглядатися не будуть.

Тендерні пропозиції та скановані документи повинні бути відправлені в електронному вигляді на адресу: [email protected] (з темою «Організація заходів»).

Для кого надаватиметься послуга?

ВПО, місцеві мешканці

Контактна особа

Лічереп Оксана, [email protected], 0956994698

Додаткові матеріали (тендерна пропозиція, технічне завдання): https://drive.google.com/drive/folders/1hWG0ZaE4q21Egx5dH0VjbOMpwHOwyRyU?usp=sharing

 


Останні публікації цього розділу:

Набір на нову магістерську програму «Публічне управління та адміністрування молодіжної політики» у м. Луцьк

Конкурсний відбір на спеціалізований тренінг «Підходи та інструменти публічного управління у молодіжній сфері» програми «Молодіжний працівник»

Реєстрація на участь в квест-грі “У пошуках довгокрила”

Конкурс на відбір консультантів-параюристів

RFP-4056-2024-08_Запит пропозицій на послуги з організації заходів та логістичні послуги_Provision of events organization and logistics support

Тендер на подання конкурсної пропозиції організації та проведення Серпневої річної звітної події програми неформальної освіти для підлітків з малих громад "UActive"