Тендер з відбору надавачів послуг з організації заходів (харчування, проживання, компенсація проїзду)
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Студія громадських жіночих ініціатив» оголошує тендер з відбору надавача послуг з організації заходів (харчування, проживання, компенсація проїзду) в межах проєкту «ВПО як ресурс для розвитку громади», які відбудуться протягом жовтня 2022 р.- лютого 2023 року у селі Хомутець Миргородського району Полтавської області.
Проєкт впроваджується ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» у рамках проекту ПРООН «ЄС за діалог: Зміцнення стійкості України для реагування на нагальні потреби центральної і місцевої влади, а також населення, що постраждало в наслідок війни» за фінансової підтримки Європейського Союзу(ЄС).
Мета:
В рамках організації заходів забезпечення тренерів, консультанта, команди, учасників та учасниць заходів комфортними умовами проживання, харчування, відшкодування витрат на проїзд.
Організація заходів включатиме:
1.Організація проживання 2 тренерів та 1 консультанта у м. Миргород
8 – ночей при двомісному поселені;
Вимоги до готелю: зручне розташування до транспортного сполучення, клас готелю – не вище 3 зірок.
- Компенсація проїзду 2 тренерів, 1 консультанта та команди до місця проведення заходів:
2.1 Трансфер тренерів (2 особи) та консультанта (1 особа) до міста Миргород і у зворотньому напрямку (міжміське сполучення- компенсація проїзду);
4-поїздки тренерів для проведення заходу “Колективний вплив”: 2 поїздки * 2 тренера маршрут до м. Миргород, 2 поїздки* 2 тренери маршрут з міста Миргород;
4 – поїздки консультанта для проведення 2 заходів з опитування (в обох напрямках (до м. Миргород/ з м. Миргород)
2.2 Трансфер тренера, команди Миргород/ Хомутець- Хомутець/ Миргород (компенсація за проїзд)
4 поїздки консультанта для проведення опитування маршрутом Миргород-Хомутець/Хомутець-Миргород;
30 поїздок команди ГО з 3 людей для організації та проведення 5 заходів спільної дії (керівниця проєкту, фотограф-волонтер, голова ГО) в дні проведення заходів;
24 поїздки- 2 представники команди для організації та проведення 6 засідань (1 раз на місяць) Координаційної ради ВПО; 4 поїздки 2 представників команди для підготовки (напередодні) проведення заходу “Колективний вплив”;
4 поїздки 2 представників команди для проведення та участі у заході “Колективний вплив”.
- Організація харчування
3.1 Харчування 2 тренерів та консультанта у м.Миргород:
3.1.1 Харчування для організації заходу «Колективний вплив» – 2 тренери (загальна кількість: Сніданків-6; обідів-4; вечерь-6)
1 день приїзду – 2 вечері у Миргороді
2 день(захід) – 2 сніданки у Миргороді, обід – 2 у с.Хомутець (меню як і у решти учасників), вечеря – 2 у Миргороді
- день (від’їзд)- 2 сніданки у Миргороді
3.1.2 Харчування консультанта
1 день: сніданок -1 у Миргороді, обід у с.Хомутець, вечеря- 1 у Миргороді
2 день: сніданок -1 у Миргороді, обід у с.Хомутець, вечеря -1 у м Миргород
Загальна кількість: Сніданків-6; обідів-4; вечерь-6
Сніданки та вечері включають в собі по 2 страви, напій, хліб
Обід – три страви, напій, хліб
3.1.3 Харчування учасників заходу “Колективний вплив” (2 кава-брейки, обід)- на виїзді у селі Хомутець
50 – кількість учасників заходу (відповідно учасників кави-брейку та обіду) 2 кави брейки * 50 учасників * 1 день; 1 обід – 50 учасників* 1 день
Обід включає в собі три страви, напій, хліб
Кава-брейк включає в собі- різновиди гарячих напоїв, воду з розрахунку 1 л на 1 особу, солодощі
3.1.4 Кейтерінг для проведення Культурно- просвітницьких заходів на виїзді в селі Хомутець:
Кейтерінг (16 заходів по 15 учасників), включає в собі гарячі напої, солодощі;
Вимоги до організації харчування (на виїзді): одноразовий посуд, вода, серветки.
Критерії відбору виконавця:
1.Фізична особа підприємець 3 групи
2.Наявність підтверджуючих документів і КВЕД
3.Цінова пропозиція
4.Забезпечення комфортних умов в рамках заходу для всіх учасників проект
Пакет документів:
1.цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх послуг, перерахованих в технічному завданні та оголошенні. Цінова пропозиція по харчуванню повинна містити розкладку меню.
2.реєстраційні документи ФОП або юридичної особи.
3.розкладка меню на кожний захід.
Термін подачі _03 листопада 2022 року. Заявки, надані пізніше, розглядатися не будуть.
Тендерні пропозиції та скановані документи повинні бути відправлені в електронному вигляді на адресу: [email protected] (з темою «Організація заходів»).
Для кого надаватиметься послуга?
ВПО, місцеві мешканці
Контактна особа
Лічереп Оксана, [email protected], 0956994698
Додаткові матеріали (тендерна пропозиція, технічне завдання): https://drive.google.com/drive/folders/1hWG0ZaE4q21Egx5dH0VjbOMpwHOwyRyU?usp=sharing