Тендер з оренди та адміністрування сервера для CRM «Реєстрація та облік звернень на Національну Гарячу лінію» на один рік (2023-2024 рр.)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


sever-g1ccc711c9_640
Тендер з оренди та адміністрування сервера для CRM «Реєстрація та облік звернень на Національну Гарячу лінію» на один рік (2023-2024 рр.)

Благодійна організація «Благодійний фонд «Надія та Довіра» оголошує тендер з Оренди та адміністрування сервера для CRM «Реєстрація та облік звернень на Національну Гарячу лінію» на один рік (2023-2024 рр.)

Тендер проводиться в рамках Статутної діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд «Надія та Довіра» (Організатор), метою діяльності якої є формування здорового суспільства, шляхом профілактики соціально-негативних явищ на території України.

Дата оголошення тендеру: 19 травня 2023 року.

  1. Мета та предмет тендеру:

Мета тендеру: забезпечення оренди та адміністрування серверу в 2023 р. – 2024 р.

Предметом тендеру є тендерна пропозиція та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у цьому оголошенні.

  1. Кваліфікаційні вимоги до характеристик учасників тендеру:

До участі у тендері запрошуються юридичні особи та фізичні особи/фізичні особи – підприємці усіх форм власності, які надають послуги з оренди та адміністрування серверу та можуть забезпечити виконання наступних вимог

Оренда сервера та адміністрування програми CRM «Реєстрації та облік звернень на

Національну Гарячу лінію» 

Конфігурація серверу:

  • Операційна система Freebsd
  • Web сервер nginx
  • База MariaDb
  • php fpm
  • 8 – 16 GB DDR4
  • SATA, SSD 1 Tb
  • 4 CPU
  • Широкополосний доступ до точки обміну трафіку ua-ix

Адміністрування серверу:

  • встановлення додаткового програмного забезпечення та зміна його конфігурації;
  • встановлення ОС (та переустановка ОС);
  • встановлення панелі керування
  • тюнінг Apache, ngnix;
  • встановлення та оновлення PHP-модулів;
  • налаштування та встановлення нестандартного програмного забезпечення;
  • налаштування оповіщення та моніторингу;
  • оновлення операційних систем;
  • налаштування кластера для забезпечення відмовостійкості веб-ресурсу;
  • захист від DDos-атак;
  • розробка скриптів з метою автоматичного виконання завдань;
  • обробка системних повідомлень про можливі проблеми;
  • налаштування та оптимізація сервера;
  • встановлення, оптимізація та налаштування бази даних;
  • моніторинг навантаження та доступності сервера, а також можливих проблем;
  • аналіз та впровадження налаштувань безпеки;
  • постійне оновлення програмного забезпечення;
  • контроль доступу;
  • налаштування бекапу.

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус надавача послуг:

– фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

– фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 

  1. Вимоги до комерційної пропозиції:

Кошторис має бути реалістичним та передбачати лише ті витрати, які безпосередньо стосуються оренди та адміністрування серверу.

  1. Визначення переможця тендеру:

Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться тендерною комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру.

Інформацію про переможця тендеру, буде розміщено на сайті Фонду. 

Кінцевий термін надання заявок – 25 травня 2023 р.

Адреса для подання заявок: м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх. Подання сканкопії заявок Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ на е-mail: [email protected]

Контактні особи:

  • Контактна особа з технічних питань та вимог

Яровий Андрій

тел.: +38 (063)8140999;

е-mail: [email protected]

- Контактна особа з питань щодо документів, які мають супроводжувати тендерну пропозицію

Яновська Оксана

тел.: +38 (050)4493409;
е-mail: [email protected]

 

Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку. Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.


Останні публікації цього розділу:

Обрання постачальника послуг оренди складського приміщення БО «Світло надії»

Тендер на закупівлю інвентарю, сантехніки для облаштування спеціалізованих служб підтримки

Конкурс для організацій, які планують впровадження або розвиток контрактної та/або кооперативної моделі вирощування свиней

Тендер щодо проведення офлайн тренінгів на тему «Підвищення особистої ефективності та ефективності команди» та/ або «Ефективний тайм менеджмент та управління ресурсами»

FREE ZONE шукає постачальника продуктових наборів

FREE ZONE шукає постачальника гігієнічних наборів