Тендер на закупівлю товару/обладнання (елементи) для дитячих та/або спортивних майданчиків на відкритому повітрі для Великоолександрівської ТГ
ЗАВЕРШЕНО
Тендер № DOBRE 2 – В01-2024 на закупівлю товару/обладнання (елементи) для дитячих та/або спортивних майданчиків на відкритому повітрі.
Громадська організація «Громадський центр «Нова генерація» запрошує Вас подати заявку на участь у тендері на закупівлю товару/обладнання (елементи) для дитячих та/або спортивних майданчиків на відкритому повітрі з доставкою до відвідної територіальної громади згідно специфікації №1/1 (додаток №1) в межах проєкт “DOBRE 2: Голос громади в місцевому самоврядуванні в Херсонській області: Великоолександрівська, Високопільська, Кочубеївська, Музиківська, Новорайська, Нововоронцовська, Станіславська ТГ” в рамках Угоди про субгрант № DOBRE 2-SA-24-8-NG укладеною між Глобал Комьюнітіз та ГО “Громадський центр “Нова генерація». Глобал Комьюнітіз є виконавцем проєкту “Децентралізація приносить кращі результати та ефективність ” в Україні від Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), угода про співпрацю № AID-121-A-16-00007.
Перелік товару/обладнання відображений у специфікації №1/1 (див. Додаток №1)
Оцінка пропозицій буде здійснюватися за загальною вартістю. Постачальник має подати свою пропозицію на всі позиції в тендері.
Умови оплати: 50% передоплати та 50% протягом трьох днів після підписання видаткової накладної. (або за домовленістю сторін).
Термін надання товарів: протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання договору. (або за домовленістю сторін).
Умови доставки: доставку забезпечує постачальник за свій рахунок за адресою: Херсонська обл., Великоолександрівська територіальна громада, с.Мала Олександрівка.
Кваліфікаційні вимоги до підрядника:
- Досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів, що підтверджується аналогічними договорами;
- Відповідність технічним характеристикам запитуваних товарів;
- Здатність виконувати поставки товарів у визначений термін;
- Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів через сервіс електронного документообігу “ВЧАСНО”.
Документи, які подає учасник тендеру (підрядник):
- Належним чином заповнена та підписана Тендерна форма, надіслана у форматі .pdf (див. Додаток №2).
- Належним чином заповнена підписана Технічна специфікація, надіслана у форматі .pdf та в електронному вигляді в форматі .xls (див. Додаток №3).
- Належним чином заповнена та підписана Фінансова пропозиція, надіслана у форматі .pdf та в електронному вигляді в форматі .xls (див. Додаток №4).
- Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у форматі .pdf .
- Документ про податковий статус або лист про перебування на загальній системі оподаткування у форматі .pdf.
- Сертифікати відповідності та гарантії на запропонований товар/обладнання у форматі .pdf.
- Щонайменше два аналогічні договори постачання відповідних товарів/обладнання за останні три роки або інформаційна довідка з контактами замовників, а також документи, що підтверджують повне виконання договору, а саме видаткова накладна.
У разі ненадання вищезазначених Обов’язкових документів заявка може вважатися НЕДІЙСНОЮ.
Кінцевий термін подачі документу – 13 грудня 2024 року до 17,00;
Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: «Тендер № DOBRE 2 – В01-2024 закупівлю товару/обладнання (елементи) для дитячих та/або спортивних майданчиків на відкритому повітрі» не пізніше 17:00, 13 грудня 2024 року.
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 08 грудня 2024 року.