Тендер на закупівлю техніки, канцелярського приладдя та меблів для освітніх просторів м. Кривий Ріг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер tender ntylth(1)
Тендер на закупівлю техніки, канцелярського приладдя та меблів для освітніх просторів м. Кривий Ріг

Тендер на закупівлю техніки, канцелярського приладдя та меблів для освітніх просторів м. Кривий Ріг

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» оголошує відкритий тендер на закупівлю техніки, канцелярського приладдя та меблів для освітніх просторів м. Кривий Ріг в рамках реалізації проекту «Задоволення базових потреб та розширення доступу до адаптованого житла, освіти та якісних послуг із захисту дітей для постраждалих від конфлікту дітей, підлітків та їхніх сімей в Україні», що реалізується за фінансування Фонду Swiss Solidarity та підтримки “Terre des hommes – Надання допомоги дітям по всьому світу – Фонд” в Україні та БО «БФ «Посмішка ЮА».

Дата оголошення тендеру: 05 червня 2023 р.

Термін подання тендерних пропозицій: 14 (чотирнадцять) календарних днів з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 19 червня 2023 року включно. В зв’язку з нагальною потребою в товарі, обмеження були зроблені в термінах подачі тендерних пропозицій на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 20 червня  2023 року, розгляду не підлягатимуть.

Вимоги до  Учасників: До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначеної техніки, канцелярського приладдя та меблів за власний рахунок, у вказаний строк за адресою: м. Кривий Ріг (10 локацій), у вказаній кількості та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо).

Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

1) повне найменування товару, включаючи виробника, торгову марку, бренд, кількість товару в упаковці, масу, об’єм в мл. і т.п;

2) характеристики товару до кожної позиції згідно специфікації №1, №2 та №3;

3) ціну за одиницю товару з ПДВ  та загальну суму з ПДВ згідно специфікації №1, №2 та №3;

4) умови оплати (перевагою буде післяплата);

5) умови та строки поставки до м. Кривий Ріг;

6) пропозиція має бути оформлена українською мовою та скріплена підписом та печаткою;

7) реєстраційні документи:

копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання;

виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;

статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);

документ, що підтверджує право підпису;

для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;

для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку

довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

8) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:

вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;

вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);

вчинення корупційних порушень;

вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;

заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

порушення справ про банкрутство;

наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі;

9) постачальник гарантує, що Товар не виробляється на території російської федерації та республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території рф та республіки білорусь;

10) постачальник має надати рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод.

Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації. 

Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.

Інформація про вимоги до товару технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:

Технічні та якісні характеристики товару:

1) кожен товар повинен бути упакований в індивідуальну коробку заводу виробника;

2) тендерна пропозиція надається за шаблоном, Додаток №1;

3) товари повинні відповідати міжнародним стандартам якості, безпеки, мати сертифікат якості на продукцію, гарантійний талон якщо це передбачено Законодавством України.

Перевага буде надана тому постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни, якості, умов оплати, строків поставки та умов поставки, а саме:

-форма оплати – 100% післяплата;

-умови поставки – за рахунок постачальника за адресою: м. Кривий Ріг (10 локацій).

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» залишає за собою право відхилити будь-які чи всі цінові пропозиції, отримані у відповідь на запрошення до участі у тендері, і жодним чином не зобов’язана приймати будь-яку цінову пропозицію.

Форма подання тендерної пропозиції: Тендерні пропозиції повинні бути надіслані з темою листа «Тендер на закупівлю техніки, канцелярського приладдя та меблів_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА» на електронну адресу: [email protected]

У разі запитань звертатися до спеціаліста із закупівель Боярський Дмитро, контактний телефон: +38 066 597 17 14Специфікації до тендеру №1, №2, №3 Додаток_1 до тендеруДодаток_1 до тендеру


Останні публікації цього розділу:

Закупівля «Аудиторські послуги»

Конкурс на надання послуг тьютора до МБФ "СЕЙВД"

REQ-KYI-24-0089 - Закупівля навчання з медіа права для ФГВ

Запрошення до участі у процесі закупівлі на укладання договорів про надання автотранспортних послуг з соціальних перевезень

Тендер на проведення поточного ремонту в приміщенні Молодіжного центру м. Хирів Самбірського району Львівської області

Тендер на закупівлю індивідуальних психологічних консультацій та консультацій групової терапії