Тендер на закупівлю послуг з розробки, організації та проведення стратегічної сесії для команди благодійного фонду

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Тендер (8)
Тендер на закупівлю послуг з розробки, організації та проведення стратегічної сесії для команди благодійного фонду

Благодійна організація МБФ «Руки Друзів» оголошує Тендер на закупівлю послуг з розробки, організації та проведення стратегічної сесії для команди благодійного фонду. Закупівля відбувається в межах проєкту «Building Вack Вetter ІІ – Будуємо, відбудовуємо, покращуємо. Створення сприятливого середовища для дітей та підлітків в Україні”, що реалізується в партнерстві з міжнародною організацією Plan International та фінансується Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).

Термін проведення: 17.01.2025 – 31.01.2025

Ми шукаємо експертну організацію яка допоможе здійснити підготовчі заходи, організувати та провести сесію зі стратегічного планування діяльності БО з командою БО.

В результаті проведення стратегічної сесії ми очікуємо отримати стратегічний та операційний плани для діяльності організації до кінця 2030 та 2025 року відповідно, спрямованих на успішні організаційні зміни і зростання продуктивності діяльності організації які допоможуть спланувати подальшу роботу нашої команди та визначити пріоритетні напрямки її діяльності. Синхронізувати всередині команди розуміння цілей, місії та візії організації.

Завдання стратегічної сесії:

  • 1. Аналіз поточного стану організації, її ресурсів, можливостей та викликів.
  • 2. Оцінка зовнішнього середовища, ризиків та можливостей.
  • 3. Визначення ключових стратегічних пріоритетів та цілей на найближчі 5 років.
  • 4. Розробка плану реалізації стратегії, включаючи розподіл відповідальних та необхідних ресурсів.

Деталі за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1AUKKOJRsHTujbjmKNdxmNFzYgKUItQTO/edit?usp=drive_link&ouid=116318296172918012035&r pof=true&sd=true 

Вимоги до виконавців:

  1. Досвід роботи з фасилітації (модерації) та стратегування для громадських організацій не менше 2-х років.
  2. Вміння створювати безпечний простір та будувати роботу на взаємоповазі, правді та підтримці, розділяти цінності поваги до особистості, інклюзії, врахування різноманіття та рівності та притримуватись інших вимог Кодексу поведінки
  3. Обізнаність із сучасними трендами в розвитку інститутів громадських організацій та благодійних фондів.
  4. Практична орієнтація на результат команди.
  5. Розуміння питань конфіденційності

Учасник надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  • Свідоцтво про державну реєстрацію ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтво платника ПДВ (за умови реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (тільки 3-тя група) або витяги з реєстрів платників ПДВ та платників єдиного податку (тільки 3-тя група).
  • довідка з банку (реквізити рахунку);
  • статут;
  • заповнена за зразком загальна інформація по учаснику тендера       https://docs.google.com/document/d/1Tw3rls5zalh2HlWc6gFh-8oqK-jlrUbP/edit?usp=drive_link&ouid=116318296172918012035&rtpof=true&sd=true
  • заповнена за зразком цінова пропозиція

https://docs.google.com/document/d/1yo86jfLWDaM67XHmc9EZaAerJObbfM09/edit?usp=drive_link&ouid=116318296172918012035&rtpof=true&sd=true 

        Чинність пропозиції має бути не менше ніж 30 днів. 

  • резюме з описом попереднього досвіду роботи у сфері стратегування;
  • рекомендаційні листи, сертифікати, або інші документи, які підтверджують навички та досвід роботи з фасилітації;
  • програми проведення триденної стратегічної сесії.

 Тендерні процедури та вимоги до надсилання тендерної пропозиції

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення постачання товару.

Тендерні документи (пропозиції) мають бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та 

  • в  електронному форматі PDF мають бути надіслані на електронну адресу БО [email protected] та [email protected] з темою листа « Тендер на закупівлю послуг з розробки, організації та проведення стратегічної сесії. Лот №» не пізніше 23:59 31.01.2025
  • або в паперовому оригіналі  мають бути надіслані за адресою: 23000, Вінницька область, м.Вінниця, вул.600-річчя, б.1, оф.49 не пізніше 31.01.2025

 

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 31.01.2025 розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця Тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам Тендеру, викладеним у Тендерній документації.

 

Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо тендеру за ел. адресою: [email protected]

Кінцевий термін до запитань:  до 17:00 31.01.2025

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер з вибору постачальника обладнання колективних об'єктів для Вінницької, Тернопільської, Хмельницької, Івано-Франківської та Чернівецької областей (UHF-7)

Закупівля офісних меблів для офісів в Полтаві, Харкові, Києві, Одесі, Миколаїві, Дніпро та у Львові

Тендер на закупівлю бронежилетів і шоломів

Тендер на закупівлю мотиваційних продуктових сертифікатів ТМ АТБ

Тендер на укладення договору з надання послуг з перевезення пасажирів та вантажів у м. Кривий ріг

Стажування у Відділі комунікацій Міжнародного фонду “Відродження”