Тендер на закупівлю послуг з розробки, організації та проведення стратегічної сесії для команди благодійного фонду
ЗАВЕРШЕНО

Благодійна організація МБФ «Руки Друзів» оголошує Тендер на закупівлю послуг з розробки, організації та проведення стратегічної сесії для команди благодійного фонду. Закупівля відбувається в межах проєкту «Building Вack Вetter ІІ – Будуємо, відбудовуємо, покращуємо. Створення сприятливого середовища для дітей та підлітків в Україні”, що реалізується в партнерстві з міжнародною організацією Plan International та фінансується Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ).
Термін проведення: 17.01.2025 – 31.01.2025
Ми шукаємо експертну організацію яка допоможе здійснити підготовчі заходи, організувати та провести сесію зі стратегічного планування діяльності БО з командою БО.
В результаті проведення стратегічної сесії ми очікуємо отримати стратегічний та операційний плани для діяльності організації до кінця 2030 та 2025 року відповідно, спрямованих на успішні організаційні зміни і зростання продуктивності діяльності організації які допоможуть спланувати подальшу роботу нашої команди та визначити пріоритетні напрямки її діяльності. Синхронізувати всередині команди розуміння цілей, місії та візії організації.
Завдання стратегічної сесії:
- 1. Аналіз поточного стану організації, її ресурсів, можливостей та викликів.
- 2. Оцінка зовнішнього середовища, ризиків та можливостей.
- 3. Визначення ключових стратегічних пріоритетів та цілей на найближчі 5 років.
- 4. Розробка плану реалізації стратегії, включаючи розподіл відповідальних та необхідних ресурсів.
Деталі за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1AUKKOJRsHTujbjmKNdxmNFzYgKUItQTO/edit?usp=drive_link&ouid=116318296172918012035&r pof=true&sd=true
Вимоги до виконавців:
- Досвід роботи з фасилітації (модерації) та стратегування для громадських організацій не менше 2-х років.
- Вміння створювати безпечний простір та будувати роботу на взаємоповазі, правді та підтримці, розділяти цінності поваги до особистості, інклюзії, врахування різноманіття та рівності та притримуватись інших вимог Кодексу поведінки
- Обізнаність із сучасними трендами в розвитку інститутів громадських організацій та благодійних фондів.
- Практична орієнтація на результат команди.
- Розуміння питань конфіденційності
Учасник надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):
- Свідоцтво про державну реєстрацію ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Свідоцтво платника ПДВ (за умови реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (тільки 3-тя група) або витяги з реєстрів платників ПДВ та платників єдиного податку (тільки 3-тя група).
- довідка з банку (реквізити рахунку);
- статут;
- заповнена за зразком загальна інформація по учаснику тендера https://docs.google.com/document/d/1Tw3rls5zalh2HlWc6gFh-8oqK-jlrUbP/edit?usp=drive_link&ouid=116318296172918012035&rtpof=true&sd=true
- заповнена за зразком цінова пропозиція
Чинність пропозиції має бути не менше ніж 30 днів.
- резюме з описом попереднього досвіду роботи у сфері стратегування;
- рекомендаційні листи, сертифікати, або інші документи, які підтверджують навички та досвід роботи з фасилітації;
- програми проведення триденної стратегічної сесії.
Тендерні процедури та вимоги до надсилання тендерної пропозиції
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.
Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення постачання товару.
Тендерні документи (пропозиції) мають бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та
- в електронному форматі PDF мають бути надіслані на електронну адресу БО [email protected] та [email protected] з темою листа « Тендер на закупівлю послуг з розробки, організації та проведення стратегічної сесії. Лот №» не пізніше 23:59 31.01.2025
- або в паперовому оригіналі мають бути надіслані за адресою: 23000, Вінницька область, м.Вінниця, вул.600-річчя, б.1, оф.49 не пізніше 31.01.2025
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 31.01.2025 розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця Тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам Тендеру, викладеним у Тендерній документації.
Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо тендеру за ел. адресою: [email protected]
Кінцевий термін до запитань: до 17:00 31.01.2025