Тендер на закупівлю мотиваційних продуктових сертифікатів ТМ АТБ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
natakobzista

prostirtender_tender_ntylth
Тендер на закупівлю мотиваційних продуктових сертифікатів ТМ АТБ

ПРОСИМО ЗВЕРНУТИ УВАГУ НА ЗМІНУ В ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ.

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення тендерної процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує тендер на закупівлю мотиваційних продуктових сертифікатів ТМ АТБ.

Предмет закупівлі: продуктові сертифікати ТМ АТБ (перелік, найменування, розмір та ін. характеристики зазначені у Тендерній пропозиції).

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється згідно загального плану закупівель у рамках проекту “Реагування та розширення доступу вразливих груп населення людей до якісних послуг у сфері протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу на рівні громад” термін реалізації 01.01.2025р. – 31.12.2025р.; ГУ № 100-GF-24

Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.

Термін надання послуг:

по 31 грудня 2025 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання продуктових сертифікатів.

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших технічних характеристик, визначених у тендерній пропозиції.

Тендерна пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Тендерна пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Тендерна пропозиція.

4.

Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника

м. Полтава, пров. Братів Шеметів, 17А

9.

Відпуск послуг без ПДВ.

Тендерна пропозиція.

 

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

 

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Тендерній пропозиції!

ТЕНДЕРНа ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. Пропозиція подається у формі офіційної тендерній пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
  2. Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб);
  • Ліцензія на пасажирські перевезення.
  1. Також, просимо додати до Вашої Тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй цінової пропозиції несе учасник.
  4. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Кобзиста Наталія, пров. Братів Шеметів, 17-а.

Моб. 0504050489.

Тел./факс. (050) 60-60-81.

e-mail: [email protected]

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів, 17-а.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.     до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом, або e-mail: [email protected]

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«03» березня 2025 року, до 10 год. 00 хв. за київським часом. 

Тендерна пропозиція 2


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг з розробки проектно-кошторисної документації

Запит цінової пропозиції на стаціонарну комп'ютерну техніку (системні блоки)

Закупівля на обрання постачальника щодо забезпечення харчуванням учасників тренінгів у м. Кременчук

Запрошення до участі в тендері на поставку товарів, згідно Лот №1 та №2

Тендер на укладення рамкової угоди з постачання канцелярських товарів для потреб організації

Тендер із закупівлі офтальмологічних витратних матеріалів