Тендер на надання послуг з впровадження системи контролю доступу в офісних приміщеннях (продовжено) 

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

prostirtender tender_ntylth(8)
Тендер на надання послуг з впровадження системи контролю доступу в офісних приміщеннях (продовжено) 

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» продовжує збір заявок на надання послуг з впровадження системи контролю доступу в офісних приміщеннях межах проєкту «РАДА: наступне покоління»,  що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). 

МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з впровадження системи контролю доступу задля підвищення безпеки та організації зручного керування доступом до приміщень. Період виконання робіт: лютий – березень 2025 року. 

ОПИС ПОСЛУГ: обраний підрядник надаватиме послуги з встановлення, налаштування та подальшого обслуговування системи контролю доступу, метою якої є забезпечення належного рівня безпеки, зонування та звітності щодо присутності співробітників на об’єкті у разі надзвичайної ситуації або інших обставин. Детальні параметри тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які: 

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; детальна комерційна пропозиція; документ, що підтверджує попередній успішний досвід у сфері; копії сертифікатів або ліцензій, що підтверджують право на виконання відповідних робіт; 
  • заповнені українською мовою; 
  • закріплені підписом та печаткою; 
  • вчасно надіслані електронною поштою. 

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 26 січня 2025 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_система контролю доступу». 

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.  

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ. 

Участь в тендері можуть брати фізичні особи-підприємці (ФОП) та юридичні особи. 

Для ФОП – до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи). 

Для юридичних осіб – до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта. 

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ 

  • Раціональна фінансова пропозиція. 
  • Готовність надавати послуги у визначені терміни. 
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг. 
  • Якість надання послуг. 
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації. 
  • Технічна підтримка після впровадження. 

ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЩОДО ДОТРИМАННЯ ВИМОГ ОСНОВНОГО ДОНОРА 

ГО «Інтерньюз-Україна» звертає увагу учасників тендеру на те, що оскільки послуги надаватимуться в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), підрядник повинен дотримуватися вимог основного донора (USAID), що будуть викладені у додатку до договору укладеного із переможцем тендеру. Зазначені вимоги доступні для ознайомлення за посиланням

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном. 

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Миколи Канівця за електронною адресою: [email protected]

Просимо звернути увагу, що даний тендер є продовженням тендеру на надання послуг з впровадження системи контролю доступу в офісних приміщеннях  від 03.12.2024 р., в межах якого відбулися зміни в технічному завданні. Вимоги до учасників та основні критерії вибору переможця залишаються без змін


Останні публікації цього розділу:

Future Development Agency оголошує тендер №2-G14-G7-G6 та запрошує постачальників до участі у тендері на закупівлю за різними напрямками (Лотами №1-3)

Запит на послуги з підготовки підготовки та проведення регіональних презентацій

Тендер на розробку онлайн-курсу щодо захисту цивільного населення у збройних конфліктах

Послуги перевезення з місцем базування у м. Суми, Сумська обл, м. Дніпро, Дніпропетровська обл. (Термін приймання пропозицій по закупівлі подовжено)

Послуги з перевезення автомобілем, включаючи водійські послуги

Консультаційні послуги щодо розробки проєктів нормативно-правових документів та внесення змін у національне законодавство з питань дотримання прав спільнот людей, вразливих до ВІЛ