Тендер на до закупівлю техніки та обладнання для просторів дружніх до дитини м. Кривий Ріг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

тендер-tender-1-10-300x225
Тендер на до закупівлю техніки та обладнання для просторів дружніх до дитини м. Кривий Ріг

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» оголошує відкритий тендер на до закупівлю техніки та обладнання для просторів дружніх до дитини м. Кривий Ріг в рамках реалізації проекту «Задоволення базових потреб та розширення доступу до адаптованого житла, освіти та якісних послуг із захисту дітей для постраждалих від конфлікту дітей, підлітків та їхніх сімей в Україні», що реалізується за фінансування Центру кризи та підтримки Міністерства Європи та закордонних справ Франції та підтримки “Terre des hommes – Надання допомоги дітям по всьому світу – Фонд” в Україні та БО «БФ «Посмішка ЮА».

У зв’язку з нагальною потребою в техніці та обладнанні, обмеження були зроблені в термінах подачі тендерних пропозицій на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Дата оголошення тендеру: 02 квітня 2023 року

Кількісні характеристики наведені у Додатку №1, закупівля буде проведена для 7 (семи) освітніх закладів. 

Термін подання  тендерних пропозицій: 14 (Чотирнадцять) календарний день з дати публікації оголошення, до 15 квітня 2024 року включно.

Вартість товару повинна включати витрати на доставку техніки та обладнання на 7 (Сім) локації.

Постачальник має надати гарантійне обслуговування за місцем знаходження техніки та обладнання впродовж 12 місяців.

Постачальник має здійснити доставку за власний рахунок.

Строки поставки: 5 (П’ять) днів з моменту підписання договору.

Термін подання  тендерних пропозицій: 14 (Чотирнадцять) календарних днів з дня публікації оголошення тендеру, до 23:59 15 квітня 2024 року включно.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 15 квітня 2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Вимоги до Учасників:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності України та, крім вказаних в пункті 2 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022р., які мають бути належним чином зареєстровані за законодавством України / мати представництво та банківський рахунок в Україні; мають досвід роботи у відповідній сфері не менше 24 місяців, відповідні КВЕД для здійснення зазначеної діяльності; постачальник має можливість здійснити доставку товару та обладнання, зробити поставку у вказаний строк на локації у м. Кривий Ріг та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо).

Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

1) повне найменування товару, включаючи виробника, торгову марку, бренд, тощо;

2) характеристики товару до кожної позиції Додаток №1;

3) ціну за одиницю товару та загальну суму згідно Додатку №1;

4) умови оплати (перевагою буде відтермінування платежу 5(п’ять) банківських днів після отримання партії товару);

5) умови та строки поставки техніки та обладнання на локації у м. Кривий Ріг;

6) пропозиція має бути оформлена українською мовою, скріплена підписом та печаткою;

7) реєстраційні документи:

-           копію паспорта – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання;

-           виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

-           статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);

-           документ, що підтверджує право підпису уповноваженої особи;

-           для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;

-           для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку

-           довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

8) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:

-           вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;

-           вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);

-           вчинення корупційних порушень;

-           вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;

-           заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

-           порушення справ про банкрутство;

-           наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі.

9) постачальник гарантує, що Товар не виробляється на території російської федерації та республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території рф та республіки білорусь;

Вимоги до Учасника, щодо наявності відповідного досвіду та відгуків:

1)         Учасник має надати не менше двох відгуків від своїх Клієнтів, якому були надана аналогічна послуга чи товар в період 24 місяців до дати Конкурсу;

2)         Відгук має містити вичерпну інформацію про наступне – Назва Отримувача, строк поставки, обсяг поставки (в грошах чи одиницях), умови оплати на яких були проведені поставки, загальне враження чи оцінка Отримувачем співпраці;

3)         До розгляду допускаються лише відгуки видані на Учасника з вказанням його, як сторони виконання зобов’язань, листи щодо делегування чи передавання спільного досвіду з третьою особою, яка надає інформацію, що досвід її поставок може рахуватися досвідом Учасника не будуть прийняти до уваги, будуть рахуватися помилковими і такими, що не відповідають кваліфікаційним вимогам Конкурсу;

4)         Інформація про загальний досвід – референс-лист має бути складений в форматі таблички, яка містить наступну інформацію: повна назва клієнта, обсяг поставки за договором, посилання на договір (номер, дата), умови оплати за якими була здійснена поставка;

5)         Надати інформацію щодо виконання поставок (не менше ніж як за 5 договорів за останні 36 місяців). Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка  ЮА» повідомляє, що не вимагає ніякої інформації, даних, документів, посилань чи тощо, що розкривають інформацію про третіх осіб.

Вимоги до надання фінансової звітності та даних для оцінки фінансової спроможності Учасника

Учасник має надати наступні документи:

-           Податкову декларацію за останні 2 роки (у разі звітний період Учасника за останній рік не наступив, то тоді Учасник надає звітність за 9 місяців, якщо період звітування рік —- розписати);

-           Баланс та Звіт про фінансові результати за останні 2 роки;

-           Обіг коштів на банківських рахунках;

-           Лист-гарантію щодо виконання обов’язків відповідно до умов тендеру – що постачальник розуміє, що постачання товарів відбувається з відтермінуванням платежу і всі необхідні кошти та зусилля до поставки товарів і виконання Договору (за лотом чи всією закупівлею) лежать на Учаснику (цей документ можливо не обов’язковий, але він заставить Учасника зрозуміти в яких умовах він буде робити поставку, щодо його фінансової власної спроможності чи кредитних ліній, домовленостей з його постачальниками тощо);

Строк дії пропозиції наданої Учасником складає не менше 30 календарних днів з моменту розкриття пропозицій.

Учасник розуміє, що предмет Закупівлі може бути розділений на партії постачання по додатковому запиту від Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА».

Учасник, що надає пропозицію розуміє всі викладені терміни, вимоги та інформацію в документації конкурсних торгів і все що виходить з неї – права, обов’язки сторін, відповідальність.

Учасник, що надав пропозицію приймає та гарантує дотримання всіх умов – комерційних, кваліфікаційних, технічних та інших, що викладені в Документації конкурсних торгів.

Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.

Якщо до комерційної пропозиції не буде прикріплено всі вищезгадані документи, то така пропозиція буде не розглянута.

Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.

Інформація про вимоги до товару, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:

Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.

Товари повинні відповідати міжнародним стандартам якості, безпеки, мати сертифікат якості на продукцію, якщо це передбачено Законодавством України.

Перевага буде надана тому постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни, якості, умов оплати, строків поставки та умов поставки, а саме:

- форма оплати – відтермінування платежу 5 (п’ять) банківських днів після отримання партії товару;

- умови поставки – за рахунок постачальника на локації у м. Кривий Ріг впродовж 5 (П’яти) календарних днів з дати підписання договору;

- продукція, що пропонується має бути можливість обслугована в авторизованих сервісних центрах в межах пропонованих населених пунктів.

У випадку, якщо постачальник надає свою комерційну пропозицію він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація» має значення будь – якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах».

Форма подання комерційної пропозиції: Комерційна пропозиція повинна мати термін дії (бажано не менше 30 днів) та бути надіслана до 23:59 15.04.2024 року з темою листа «КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ_НАЗВА ПОСТАЧАЛЬНИКА_ТЕХНІКА ТА ОБЛАДНАННЯ» на електронну адресу: [email protected].

БО БФ «Посмішка ЮА» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.

Конфіденційна гаряча лінія по боротьбі з шахрайством та зловживаннями доступна для всіх учасників тендерів, про підозрілі та шахрайські дії має бути повідомлено на пошту:  [email protected] або за тел: +380503211288 «гаряча лінія»

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» залишає за собою право відхилити будь-які чи всі цінові пропозиції, отримані у відповідь на запрошення до участі у конкурсі, і жодним чином не зобов’язана приймати будь-яку цінову пропозицію, а також обирати на поставку товару декількох постачальників.

У разі запитань звертатися до спеціаліста із закупівель Боярським Дмитром, е-мейл [email protected], контактний телефон: +38 (066)-597-17-14.

Голова фонду                                                                                                В.В. Веселкова

Додаток 1 до тендеру на до закупівлю техніки та обладнання для просторів дружніх до дитини м. Кривий Ріг

 

№ п/п

Найменування

Од. виміру

Загальна кількість, шт.

1.

БФП струменевий, кольоровий з наступними характеристиками: вбудований факс, друк кольоровий та чорно-білий, Wi-Fi, форма і щільність паперу: формат фотографій: 10×15 см, 13×18 см, 9×13 см, 10×18 см, 13×20 см, 20×25 см, щільність паперу: 64-256 г/м², сфера друку 210 x 297 мм, споживана потужність 12 Вт, габарити: 498 x 358 x 245мм

Штук

1

2.

БФП струменевий, кольоровий з наступними характеристиками: максимальна роздільна здатність друку 5760х1440 dpi, особливості вбудований СНПЧ, друкування без комп’ютера,  друкування без полів, друкування з телефону, підтримка СБПЧ, швидкість чорно-білого друку 33 стор./хв, Wi-Fi, швидкість кольорового друку 15 стор./хв, габарити 375 х 347 х 179мм

Штук

5

3.

Принтер лазерний з наступними характеристиками: друк кольоровий, чорно-білий, максимальна роздільна здатність друку 1200×1200 dpi, мережеві інтерфейси Ethernet 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T, Wi-Fi, швидкість чорно-білого друку 33 стор./хв, швидкість кольорового друку 33 стор./хв, габарити 425 x 427 x 300мм

Штук

1

4.

Комплект чорнил Epson L14150

Штук

1

5.

Комплект чорнил Epson EcoTank L3260

Штук

5

6.

Ламінатор з наступними характеристиками: формат А3, максимальна ширина ламінування 320мм, максимальна товщина плівки 125 мкм, швидкість ламінування 400 мм/хв, робоча температура 115 °C, габарити 438 x 130 x 90 мм

Штук

1

 У разі запитань звертатись до спеціаліста із закупівель Боярського Дмитра, е-мейл [email protected], контактний телефон: +38 (066)-597-17-14.

Додаток 1 до тендеру від 02.04.2024 року

Тендер на до закупку техніки та обладнання


Останні публікації цього розділу:

Пошук консультанта з працевлаштування та самозайнятості

Тренери з проведення офлайн тренінгів з навчання переможців компоненту «Гранти групам взаємодопомоги»

Тендер на розробку цілей організаційного розвитку ГО Екодія

Послуги психотерапевта-супервізора

Конкурс пропозицій від організацій громадянського суспільства для сприяння ґендерній рівності в Україні

Тендер на надання послуг з проведення аудиту цифрової доступності вебресурсів Верховної Ради України