Тендер із закупівлі тістомісу на 25 кг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Тендер tender
Тендер із закупівлі тістомісу на 25 кг

Тендерне оголошення № 3

про проведення відкритого тендеру із закупівлі

Тістоміс

ГО «Кремінська бізнес-асоціація”» в межах грантового проєкту «Кризисний бізнес-хаб», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю тістомісу 25 кг.

Дата оголошення про тендер: 07.06.2022р.

Термін подання тендерних пропозицій: 22.06.2022

Предметом закупівлі є Тістоміс 25 кг

Детальний опис товарів/послуг, що оголошуються:

Вилочний промисловий тістоміс для пекарні з об'ємом діжи 32 л. Разове завантаження: 25 кг. Дежа: фіксована. Робочий орган фіксований. Напруга: 220/380 В. Потужність: 0,37 кВт.
Або аналог.

Строк надання товарів/ послуг: протягом 30 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – відділеня Нової пошти м. Берегово Закарпатської області.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт).

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;

  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус

  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);

  4. Оригінал Рахунка-фактури

  5. Зразок договору поставки товару (бажано)

  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, догвори на аналогічні роботи/послуги тощо) (бажано)

  7. Документи, що підтверджують фінансовий стан (довідка з банку та ін.)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;

  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення

  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора

  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою andresimsim65@gmail.com до 20.06.2022 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/робіт/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН grants.ua@undp.org, nadiia.borodina@undp.org з темою листа «Вікритий тендер RPP/2022/04/028/BSP” до 22.06.2022 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18 години 22.06.2022 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 29.06.2022 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа:______________ телефон____________ 

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

КОНКУРСНА/ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ 

м. ____________                                                                                  «____» ____________ року

Повне найменування учасника, що надає пропозицію згідно тендерного/конкурсного оголошення №3 від 07.06.2022 до угоди №RPP/2020/08/028/BSP (ГО «Кремінська бізнес-асоіація») щодо участі в тендері на постачання тістомісу

 

Ідентифікіційний номер /ЄДРПОУ

 

КВЕД та податковий статус

 

ФІО контактної особи

 

E-mail, контакти

 

Вивчивши конкурсні вимоги ГО «Кремінська бізнес-асоціація”, _________________________(повне найменування учасника) цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари ГО «Кремінська бізнес-асоціація»,  відповідно до наступних умов:

Найменування та Опис

Кількість, од

Строк постачання, календарних днів

Умови оплати

Ціна, грн

Всього, грн

1.

Найменування 1, характеристики та якість

1

       

2.

Найменування 2, характеристики та якість

1

       

3.

Найменування 3, характеристики та якість

1

       

Загальна вартість цієї пропозиції ____________________________,00 грн. (_____грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

У разі надання пропозиції учасником – не платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, із зазначенням відповідної позначки «без ПДВ».

  • Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _________________________________.

  • Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.

До цієї Пропозиції додається:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;

  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус

  3. Цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);

  4. Зразок договору поставки товару (бажано);

  5. Оригінал Рахунка-фактури (за необхідністю);

  6. Гарантійний талон, гарантія не менше 12 місяців (за необхідністю) (бажано);

  7. Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду

Загальні положення:

  • Умови оплати товарів: безготівковий переказ:

  • Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію чи всі надані пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами:

  • Ми розуміємо та погоджуємося, що ви можете відмінити процедуру закупівлі;

  • Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір;

  • Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними Замовником за вказаним предметом закупівлі.

ПІБ уповноваженої особи_______________________/ __________________(підпис та печатка)

Дата


Останні публікації цього розділу:

Інноваційні рішення для сільського розвитку

Конкурс на закупівлю обладнання: портативна колонка, проектор, екран подовжувач кріплення для проектора, магнітно-маркерний фліпчарт, сумка для ноутбука, мишка бездротова, кабель HDMI, електроконвектор, струменевий принтер, накопичувач SanDisk

Конкурс на закупівлю обладнання (фліпчарт, колонка, ноутбук, подовжувач, проєктор, проекційний екран, миша, флеш пам'ять)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг встановлення та імплементації ліцензій та технічної підтримки для CRM системи на 2025 рік

Закупівля ІТ-послуг для вдосконалення цифрової платформи правової допомоги (PravoVsim.org)

Конкурс грантів «Сприяння у виконанні обласних планів дій 1325» для жіночих/феміністичних організацій