Тендер із закупівлі послуг з організації та проведення заходів

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender_tender_ntylth
Тендер із закупівлі послуг з організації та проведення заходів

закупівля № 2025-11-організація заходів (тренінги)

ФОРМА. ТЕНДЕР

                                                                                   22 квітня 2025 року

Благодійна Організація «Благодійний Фонд «Вітри змін» (надалі БФ «Вітри змін» або «Замовник») в рамках Проєкту за Угодою з Дитячим Фондом ООН (ЮНІСЕФ), запрошує постачальників подати тендерні пропозиції на участь у тендері (далі – Тендер) із закупівлі послуг з організації та проведення заходів.

На Тендер виноситься вісім лотів (див. додаток 3).

Учасники мають право подати тендерну пропозицію як на окремі лоти, так і на усі лоти в цілому. 

Кінцевий термін подачі тендерних пропозицій від Учасників: до 16.00 години 02 травня 2025 року (за київським часом).

ДОСТАВКА

Місце надання послуг з організації заходів: Одеська, Миколаївська та м. Херсон Херсонської області.

ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ДОДАТКИ

Постачальники надають свої тендерні пропозиції електронною поштою з темою повідомлення: «БФ «Вітри змін», надання послуг з організації та проведення заходів, оголошення № UKR-2025-11» на електронну пошту Замовника: [email protected], або в запечатаному конверті, який забезпечує конфіденційність вмісту з вказаною назвою і номером закупівлі за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, буд. 76, офіс 26. Контактні особи Руснак Алена, Опаренко Олег, тел. +38 (050) 052-65-84.

Пропозиції Учасників повинні складатися з таких додатків:

  • Заповненої тендерної пропозиції та специфікації (додатки 1 та 2);
  • Інформації про предмет закупівлі (додаток 3);
  • Додатки до тендерної пропозиції:

- свідоцтво про реєстрацію;

- підтвердження виду діяльності (витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);

- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку (витяг);

- банківські реквізити – довідка з банку;

- ліцензія (дозвіл) на здійснення відповідного виду господарської діяльності (у разі, якщо це вимагається законодавством України);

- інформація про профіль діяльності учасника та досвід (принаймні протягом останнього року досвіду у відповідній сфері), інформація про взаємодію з неурядовими організаціями;

- фінансова звітність принаймні за останній рік діяльності учасника.

Зверніть увагу:

  • усі ціни вказуються в українській гривні;
  • тендерні пропозиції Учасників з усіма необхідними додатками надсилається електронною поштою на зазначену вище електронну пошту Замовника або в запечатаному конверті за вказаною вище адресою з усіма передбаченими цією тендерною документацією документами (підписаними, з печатками (за наявності), у відсканованому вигляді в pdf форматі). Учасники повинні дотримуватись інструкцій, викладених у цій тендерній документації;
  • важливо, щоб Учасники ознайомилися з усіма положеннями тендерної документації та подали пропозиції відповідно до цих вимог. Ненадання необхідних документів або не заповнення текстових полів може призвести до дискваліфікації пропозиції та Учасника.

Запитання про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на електронну пошту [email protected], але не пізніше ніж за 24 години до кінцевого терміну подання заявок.

Пропозиції, подані в іншому форматі, вважатимуться недійсними.

Тендерні пропозиції з необхідними додатками (додатками) повинні бути отримані Замовником не пізніше 16.00 години 01 травня 2025 року.

Пропозиції Учасників будуть розглядатись Замовником після 16.00 год. 02 травня 2025 року.

ПРОПОЗИЦІЇ, ЩО НАДХОДЯТЬ ПІЗНІШЕ, НЕ РОЗГЛЯДАТИМУТЬСЯ

ІНСТРУКЦІЇ для УЧАСНИКІВ

  • Усі додатки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі, бути підписані учасником та з печаткою (у разі її використання) у відсканованому вигляді (у разі подачі пропозиції в електронному вигляді) з додаванням усіх передбачених цією тендерною документацією документів;
  • Заявки, надіслані на іншу електронну або поштову адресу чи в іншій формі та спосіб, ніж це передбачено цією тендерною документацією або отримані після вказаної дати та часу, вважатимуться неналежними;
  • Перед подачею пропозиції доцільно ознайомитися з Політикою закупівель товарів, робіт і послуг Благодійної Організації «Благодійний Фонд «Вітри змін», яка розміщена на офіційному сайті Організації.

ВИМОГИ ТА ВМІСТ ПРОПОЗИЦІЙ

1) Перелік документів, які Учасники повинні надати як частину їхньої пропозиції:

Нижче наведено критерії успішного/неуспішного проходження Учасників. Якщо Учасник не надасть будь-який з нижчезазначених документів, його заявка може не розглядатиметься у межах подальшої оцінки:

  • Заповнені та підписані додатки № № 1, 2 та 3 до цієї документації;
  • Інформація про профіль діяльності компанії (репутація, попередній досвід співпраці з НУО тощо);

2) У комерційній частині необхідно дотриматись таких критеріїв:

- Валюта: гривня;

- Зразок пропозиції: постачальники повинні використовувати Зразок пропозиції у підготовці своїх пропозицій (див. додатки);

3) Замовник зберігає за собою право на те, щоб:

- запросити у Учасників необхідні додаткові або підтверджувальні дані;

- прийняти будь-яку пропозицію повністю або відхилити її;

- вступити у переговори з обраним Постачальником.

ПРОЦЕС ТА МЕТОД ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЙ

Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який надав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати пропозицію, було надано; запропоновані товари (роботи, послуги) відповідають необхідним специфікаціям (див. додаток).

ЧИННІСТЬ ПРОПОЗИЦІЙ

Пропозиції повинні зберігати свою чинність не менше 30 календарних днів після їх відкриття, якщо інше не передбачено Спеціальними умовами.

ДОРУЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТРАКТУ

1) Реалізацію контракту буде доручено Учаснику (Постачальнику), який подав технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною, чия пропозиція є прийнятною з комерційної та технічної точок зору та чия пропозиція відповідає усім інструкціям, умовам та положенням, наведеним у тендерній документації за умови, що пропозиція є прийнятною і відповідає інтересам Замовника;

2) Замовник залишає за собою право досягнути декілька домовленостей щодо товарів, якщо, на думку Замовника, Постачальник (Учасник), який найкраще відповідає вимогам Тендеру, не може повністю задовольнити потреби у товарах/послугах, або якщо Замовник вважатиме, що це найбільше відповідатиме його інтересам. Будь-яка домовленість згідно з цією умовою буде оформлюватись на основі першої найкращої, другої найкращої, третьої найкращої і т.д. пропозиції, яка відповідає усім вимогам тендерної документації.

 

Додаток 1

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

Відомості про Учасника процедури закупівлі

Повне найменування (П.І.Б.) Учасника

 

Керівництво (ПІБ, посада)

 

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ юридичної

особи або РНОКПП фізичної особи

 

Юридична адреса

 

Фактична адреса

 

Тел.

 

Електронна адреса (адреса веб-сайту, за

наявності)

 

Інформація про строк чинності пропозиції  (не

менше 50 календарних днів)

 

Підпис/печатка

 

 

Ми, (назва Учасника процедури закупівлі), надаю свою тендерну пропозицію відповідно до оголошення БФ «Вітри змін» № UKR-2025-11 від 22.04.2025 року згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.

Після вивчення тендерної документації зобов’язуємося виконувати свої зобов’язання відповідно до визначених умов Замовника та ціни пропозиції. Пропозиція включає в себе всі витрати, доставку, податки і збори, інші обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України.

 

Додаток 2

УМОВИ та ПОЛОЖЕННЯ

СПЕЦИФІКАЦІЯ

№ з/п

 Опис

 Одиниця    

   виміру

Кількість

Ціна за одиницю

  Загальна ціна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

Додаток № 3

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ

Найменування, характеристики, кількість:

1.

ЛОТ № 1: організація проведення чотирьох одноденних тренінгів для представників ромської спільноти

Місце проведення заходів: м. Одеса.

Строк проведення заходів: травень, серпень і листопад 2025 року, а також лютий 2026 року.

Учасникам пропонується надати свої пропозиції ціни за надання послуги одного одноденного тренінгу, а також чотирьох одноденних тренінгів, виходячи з таких характеристик та вимог:

  • Кількість тренінгів – чотири одноденних тренінги;
  • Кількість учасників у кожному тренінгу – 22 (двадцять два), із яких 20 осіб це слухачі та 2 тренери;
  • Місце проведення тренінгів – м. Одеса, центральна частина міста,
  • Конференц-зала виходячи з вказаної кількості учасників має бути оснащена відповідними меблями, світловим та звуковим обладнанням, проектором, резервним енергопостачанням, приміщення має бути оснащене бомбосховищем або найпростішим укриттям на випадок оголошення повітряної тривоги;
  • Часи проведення – орієнтовно з 10.00 год. до 18.00 год.;
  • Забезпечення дворазовим харчуванням учасників тренінгу, а також дворазова кава-брейк – протягом кожного одноденного тренінгу, а також загалом протягом чотирьох тренінгів;
  • Забезпечення кожного учасника тренінгу канцелярським приладдям (блокноти для записів, ручки, компактна сумка-шопер).

 

 

Ціна послуги за проведення одного одноденного тренінгу становить

 

___________ грн.

 

 

 

 

 

Ціна по лоту № 1 в цілому (за проведення чотирьох одноденних тренінгів) становить  

 

___________ грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ціна по лоту № 2 становить

___________ грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ціна послуги за 1 захід становить

 

__________ грн.

 

 

 

 

 

Ціна по лоту № 3 становить

 

___________ грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ціна послуги за 1 захід  становитиме

 

_________ грн.

 

 

 

Ціна по лоту № 4 становитиме

 

__________ грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ціна послуги за проведення одного дводенного тренінгу становить

 

___________ грн.

 

 

 

 

 

Ціна по лоту № 5 в цілому (за проведення чотирьох дводенних тренінгів) становить  

 

___________ грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ціна послуги за проведення одного дводенного тренінгу становить

 

___________ грн.

 

 

 

 

 

Ціна по лоту № 6 в цілому (за проведення двох дводенних тренінгів) становить  

 

___________ грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ціна послуги за проведення одного заходу становить

 

___________ грн.

 

 

 

 

Ціна по лоту № 7 в цілому (за проведення чотирьох заходів) становить  

 

___________ грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ціна послуги за проведення одного заходу становить

 

___________ грн.

 

 

 

Ціна по лоту № 8 в цілому (за проведення трьох заходів) становить  

 

___________ грн.

 

 

ЛОТ № 2: розробка програми лідерства для ромських жінок на основі фактичних даних.

Послуга надається в строк не пізніше жовтня 2025 року.

Учасникам пропонується надати свої пропозиції ціни за кожною із наведених нижче послуг та в цілому по лоту:

  • проведення фокус-груп, анкетування, залучення трьох експертів, організація проведення трьох фокус-груп у громадах Одеської та Миколаївської областей;
  • проведення 15 поглиблених інтерв’ювань за заданою тематикою представниць (жінок та молодих дівчат) ромських громад та спільнот з обробкою отриманих даних;
  • проведення структурованого аналізу отриманої інформації (аналіз локального контексту, соціокультурний аналіз, визначення бар’єрів, рівня дискримінації та його чинників, підготовка аналітичного звіту;
  • розробка навчальної програми із 7 модулів щодо адаптації до потреб ромської спільноти; підбір тем та контексту кожного модуля, наповнення конкретними прикладами, практичними кейсами, сценаріями;
  • професійне редагування отриманого матеріалу згідно освітніх стандартів;
  • розробка навчальних матеріалів на основі отриманих даних (створення посібника, презентацій, буклетів, включення історій успіху);
  • дизайн матеріалів (візуальна адаптація, інфографіка) у зручному форматі для учасниць в ході використання під час роботи;
  • адаптація інформаційних та навчальних матеріалів у доступну мову для ромських жінок;
  • підтримка та супровід, в тому числі забезпечення комунікації в громадах.

Підготовка ґрунтовного звіту за результатами надання послуг.

 

ЛОТ № 3: організація проведення професійних курсів з розвитку навичок підприємницької діяльності для жінок і дівчат ромів.

Учасникам надати свої пропозиції щодо організації та проведення протягом 10 (десяти) календарних місяців поспіль 2 (два) рази на місяць, починаючи з червня 2025 року професійних офлайн курсів на тему розвитку підприємницьких навичок для 100 жінок та дівчат ромів в 12 громадах, всього 240 заходів.

Заходи будуть проводитися орієнтовно у 8 (восьми) центрах (просторах) Замовника в Одеській (шість центрів: 1) м. Березівка; 2) м. Біляївка; 3) м. Болград; 4) м. Балта; 5) м. Подільськ; 6) с. Старокозаче в Білгород-Дністровському районі Одеської області) та Миколаївській (два центри: 1) м. Вознесенськ Вознесенського району Миколаївської області; 2) с. Велика Корениха Миколаївського району Миколаївської області) областях.

Очікувана винагорода за проведення 1 (одного) заходу буде становити не більше 1500 гривень.

 

ЛОТ № 4: організація навчання лідерству для жінок та дівчат ромів з метою підвищення їх ролі в громадській діяльності та прийнятті рішень.

Строки проведення заходів: протягом липня – вересня 2025 року.

Учасникам надати свої пропозиції щодо організації та проведення тренінгів з навчання лідерству для жінок та дівчат ромів з метою підвищення їх ролі в громадській діяльності та розвитку навичок у прийнятті самостійних рішень.

Всього планується проведення 5 (п’яти) тренінгів в 12 (дванадцяти) громадах для 10 (десяти) жінок та дівчат ромів у кожній із громад.

Заходи будуть проводитися орієнтовно у 8 (восьми) центрах (просторах) Замовника в Одеській (шість центрів: 1) м. Березівка; 2) м. Біляївка; 3) м. Болград; 4) м. Балта; 5) м. Подільськ; 6) с. Старокозаче в Білгород-Дністровському районі Одеської області) та Миколаївській (два центри: 1) м. Вознесенськ Вознесенського району Миколаївської області; 2) с. Велика Корениха Миколаївського району Миколаївської області) областях

Очікувана винагорода за проведення 1 (одного) заходу в 1 (одній) громаді буде становити не більше 4900 гривень, кава-брейк і витратні канцелярські матеріали/1людина/1 захід – до 200 грн. 

 

ЛОТ № 5: організація проведення чотирьох дводенних тренінгів в м. Одесі.

Строки проведення заходів: два дводенних тренінги в травні 2025 року та два дводенних тренінги в листопаді 2025 року.

Учасникам пропонується надати свої пропозиції ціни за надання послуги організації проведення одного дводенного тренінгу, а також окремо за проведення чотирьох дводенних тренінгів, виходячи з таких характеристик та вимог:

  • проживання для 25 учасників одного дводенного тренінгу, проживання протягом 2 діб; проживання в готелі, не менше «3зірки», центральна частина міста Одеси, зручна транспортна розв’язка, наявність резервного електропостачання, наявність бомбосховища або найпростішого укриття на випадок оголошення повітряної тривоги;
  • для одного дводенного тренінгу дворазове харчування на 1 учасника протягом 2 діб (всього 25 учасників/2 доби/дворазове харчування протягом доби), організація харчування в місці проживання та проведення тренінгу;
  • для одного дводенного тренінгу організація кави-брейк 2 рази протягом доби, дві доби, для 25 учасників;
  • конференц-зала для проведення одного дводенного тренінгу виходячи з вказаної кількості учасників має бути оснащена відповідними меблями, світло та звуковим обладнанням, проектором, резервним енергопостачанням, конференц-зала має знаходитися в готелі проживання учасників тренінгу;
  • послуга перевезення 25 учасників одного дводенного тренінгу (в межах м. Одеси) та інші можливі витрати (витратні канцелярські товари).

 

ЛОТ № 6: організація проведення двох дводенних тренінгів в м. Одесі для спеціалістів по роботі в громадах.

Строки проведення заходів: один захід в червні 2025 року та один захід в листопаді 2025 року.

Учасникам пропонується надати свої пропозиції ціни за надання послуги організації проведення одного дводенного тренінгу, а також окремо за проведення двох дводенних тренінгів, виходячи з таких характеристик та вимог:

  • проживання для 26 учасників одного дводенного тренінгу, проживання протягом 2 діб; проживання в готелі, не менше «3зірки», центральна частина міста Одеси, зручна транспортна розв’язка, наявність резервного електропостачання, наявність бомбосховища або найпростішого укриття на випадок оголошення повітряної тривоги;
  • для одного дводенного тренінгу дворазове харчування на 1 учасника протягом 2 діб (всього 26 учасників/2 доби/дворазове харчування протягом доби), організація харчування в місці проживання та проведення тренінгу;
  • для одного дводенного тренінгу організація кави-брейк 2 рази протягом доби, дві доби, для 26 учасників;
  • конференц-зала для проведення одного дводенного тренінгу виходячи з вказаної кількості учасників має бути оснащена відповідними меблями, світло та звуковим обладнанням, проектором, резервним енергопостачанням, конференц-зала має знаходитися в готелі проживання учасників тренінгу;
  • послуга перевезення 26 учасників одного дводенного тренінгу (в межах м. Одеси) та інші можливі витрати (витратні канцелярські товари).

 

ЛОТ № 7: організація проведення чотирьох зустрічей в громадах (Одеська та Миколаївська області) для обговорення та розробки місцевих стратегічних планів розвитку, політик захисту дітей, заходів боротьби з сексуальним та гендерним насильством.

Час проведення заходів: по одному в червні, серпні та листопаді 2025 року та один в січні 2026 року.

Учасникам пропонується надати свої пропозиції ціни за надання послуги організації проведення однієї робочої зустрічі в територіальній громаді в Одеській області (або в Миколаївській області) протягом одного дня, а також окремо за проведення чотирьох таких робочих зустрічей, виходячи з таких характеристик і вимог:

  • протягом 1 заходу дворазове харчування для 30 осіб;
  • протягом 1 заходу організація 2 кави-брейк для 30 осіб;
  • надання приміщення коференц-зали з відповідним обладнанням (наявнфість проектору, світло та звукове обладнання, наявність відповідних меблів, наявність резервного електропостачання) для 1 заходу для 30 осіб;
  • послуга перевезення для 30 учасників із розрахунку місцем проведення заходу та інші можливі витрати (витратні канцелярські товари).

 

ЛОТ № 8: організація проведення протягом травня і червня 2025 року трьох установочних зустрічей, кожна по 2 дні поспіль, по одній зустрічі в Одеській області (м. Одеса), в Миколаївській області (м. Миколаїв) та в Херсонській області (м. Херсон) з метою презентації Проєкту місцевим органам влади та місцевим службам у справах дітей.

Учасникам пропонується надати свої пропозиції ціни за надання послуги організації проведення однієї установочної зустрічі (в м. Одесі, в м. Миколаєві та в м. Херсоні) протягом двох днів, а також окремо за проведення трьох таких робочих зустрічей, виходячи з таких характеристик та вимог:

  • проживання для 26 учасників одного заходу, проживання протягом 2 діб; проживання в готелі, не менше «3зірки», центральна частина міста (з урахуванням поточної обстановки та вимог безпеки), зручна транспортна розв’язка, наявність резервного електропостачання, наявність бомбосховища або найпростішого укриття на випадок оголошення повітряної тривоги;
  • для одного заходу дворазове харчування на 1 учасника протягом 2 діб (всього 26 учасників/2 доби/дворазове харчування протягом доби), організація харчування в місці проживання та проведення заходу;
  • для одного заходу організація кави-брейк 2 рази протягом доби, дві доби, для 26 учасників;
  • конференц-зала для проведення одного дводенного заходу виходячи з вказаної кількості учасників має бути оснащена відповідними меблями, світло та звуковим обладнанням, проектором, резервним енергопостачанням, конференц-зала має знаходитися в готелі проживання учасників заходу;
  • транспорті витрати з перевезення учасників місцем проведення заходу, витратні канцелярські товари для учасників заходу.

 

 

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на укладення договору з надання офісних приміщень в оренду в м. Миколаїв

Тендер на закупівлю товарів для облаштування вуличного молодіжного простору (м. Олександрія Кіровоградської області)

Відкритий тендер: Оренда транспортного засобу для Харківської області (Diaconia)

Тендер на укладення договору з надання послуг з пасажирських перевезень (м. Миколаїв)

Тендер на закупівлю товарів для облаштування дитячого майданчика (с. Михайло-Лукашеве)

Послуги з організації та проведення літньої школи (табору) для дітей та батьків із сімейних форм виховання