Запит на подання заявок для програми “Український фонд швидкого реагування IREX”

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Anastasiia_IREX

prostirgrant_grant_uhfyn(3)
Запит на подання заявок для програми “Український фонд швидкого реагування IREX”

Кінцевий термін подання: 26 січня 2026 

Кінцевий час подання: 23:59 за Києвом 

Тема: Запит на подання заявок (RFA) № FY26-URRF-Prosthetics and Rehabilitation 

Український фонд швидкого реагування (URRF) IREX 

Посилання: Видано в рамках проєкту Ради міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) / URRF, що фінансується Державним департаментом США. 

Цей Запит на подання заявок на грантову підтримку (далі – RFA) містить інформацію, необхідну для напрацювання та подання пропозиції для розгляду. Заявники повинні уважно ознайомитися, зрозуміти та дотримуватися всіх інструкцій, вимог і умов, викладених у цьому RFA. Недотримання цих вимог здійснюється на власний ризик заявника та може призвести до відхилення заявки. 

Для реалізації проєкту до гранту можуть бути включені витрати (як прямі, так і непрямі), які вважаються обґрунтованими та допустимими, а також відповідають стандартам витрат, а саме: Стандартні правила та умови Державного департаменту США та 2 CFR 200 Subpart A–E.   

Цей RFA складається з цього супровідного листа, Додатку А та решти Додатків.  

Публікація цього RFA не означає зобов’язання щодо надання фінансування з боку IREX або програми URRF, а також не зобов’язує IREX та URRF покривати витрати, понесені під час підготовки та подання заявки. Заявки подаються на власний ризик заявника. Усі витрати на підготовку та подання несе виключно заявник. 

Дякуємо за Вашу зацікавленість у Програмі URRF та діяльності IREX. 

 

ДОДАТОК A 

РОЗДІЛ I: ОПИС МОЖЛИВОСТІ ФІНАНСУВАННЯ 

 

A. Передумови програми

Програма Український фонд швидкого реагування (URRF) – це п’ятирічна програма, що фінансується Державним департаментом США (DOS) та втілюється IREX. Загальна мета URRF: реагувати на нагальні потреби та підвищувати стійкість уряду України, громадянського суспільства та цивільного населення в умовах російського вторгнення, підтримуючи національну систему стійкості України. 

B. Цілі програми:

  • Швидке та гнучке реагування: Забезпечити швидкі та гнучкі механізми допомоги цивільним та ключовим групам громадянського суспільства для запобігання найгіршим наслідкам бойових дій. 
  • Посилена координація: Зміцнити планування та координацію між урядом, між урядом і громадянським суспільством, а також між урядом, громадянським суспільством і зовнішніми партнерами для більш ефективного реагування. 

C. Пріоритети активностей у даному RFA 

У межах цього конкурсу IREX планує підтримати два проєкти, спрямовані на підвищення якості послуг з протезування, а також допротезної та післяпротезної реабілітації в Україні для ветеранів та цивільних, які зазнали поранень через війну, а також на розробку та зміцнення нормативно-правової бази, що регулює сферу протезування та реабілітаційних послуг. 

Проєкти можуть включати заходи зі зміцнення спроможності таких установ для надання якісних реабілітаційних  послуг у широкому масштабі та на довгостроковій основі: 

  • Органи місцевого самоврядування та державної влади. 
  • Державні та комунальні медичні заклади. 
  • Протезні підприємства. 
  • Заклади освіти у сфері охорони здоров’я. 

Для покращення медичних послуг, що надаються українцям, пораненим внаслідок війни, зацікавлені сторони повинні дотримуватися встановлених медичних протоколів, координувати ресурси та вдосконалювати спеціалізовані навички йкомпетенції, необхідні для надання комплексної допомоги протягом протезування, допротезної та післяпротезної  реабілітації в Україні. Це означає забезпечення безперервності наданих послуг від первинної оцінки та психологічної  підтримки до складної реабілітації в територіальних громадах. 

Усі запропоновані ініціативи мають безпосередньо вирішувати проблеми, спричинені триваючою війною, та  відповідати загальним цілям програми URRF – відновлення мобільності, незалежності та доступу до медичних послуг для ветеранів і цивільних, поранених через війну. Ці зусилля зміцнять стійкість сектору охорони  здоров’я України на всіх рівнях – від національного до місцевого. 

Запропоновані рішення та підходи мають бути спрямовані на забезпечення сталості надання послуг, розвиток  спроможності надавачів послуг продовжувати надавати послуги самостійно після завершення проєкту, а також, де це доречно, запровадження механізмів передачі після завершення проєкту, які гарантують покриття пов’язаних  витрат іншими зацікавленими сторонами, такими як місцеві чи державні органи влади або партнери з приватного сектору. 

Результати запропонованих заходів мають бути значущими та вимірюваними. IREX очікує, що обрана громадська  організація (ГО) або консорціум ГО очолить реалізацію цільових заходів за такими завданнями: 

  • Покращити систему медичних послуг України для забезпечення протезами/ортезами ветеранів та цивільних, які втратили кінцівки через війну, гарантуючи сталі довгострокові моделі. 
  • Удосконалити законодавчі стандарти та нормативно-правову базу для підтримки доступної допротезної та післяпротезної реабілітації в Україні та сприяти обміну  досвідом між державними та комунальними надавачами послуг. 
  • Зміцнити спроможність закладів освіти, що забезпечують підготовку фахівців у сфері протезування, реабілітації та суміжних спеціальностей, впроваджуючи нові знання та навички, включно з перевіреними міжнародними  практиками та підходами, у формальні програми до- та післядипломної освіти, та впроваджуючи сталі рішення. 

D. Ілюстративні заходи 

Пропозиції проєктів та бюджети повинні включати, але не обмежуватися такими заходами: 

  • Навчання щонайменше 200 медичних фахівців (протезистів-ортезистів, спеціалістів з реабілітації та психічного здоров’я, а також інших відповідних фахівців, таких як медсестри та сімейні лікарі) з ключових тем, включно із застосуванням мультидисциплінарного підходу. Це може включати обмін досвідом між американськими та  українськими партнерами та адаптацію американських практик та протоколів. 

Очікувані результати: 60% фахівців повідомлять про підвищення рівня експертизи у наданні послуг протезування,  реабілітації та іншого  лікування травм, а 70% учасників навчальних заходів оцінять отримані знання та навички як корисні. 

  • Проведення тренінгу для тренерів (ToT) для щонайменше 12 протезистів-ортезистів, спеціалістів з реабілітації, психічного здоров’я або інших медичних фахівців із щонайменше п’яти  областей України, що дозволить їм передати знання та навички щонайменше 45 менш досвідченим фахівцям у тих самих сферах по всій Україні. Інтеграція американського досвіду буде перевагою. 

Очікувані результати: 60% фахівців повідомлять про підвищення рівня експертизи у наданні послуг протезування,  реабілітації та іншого  лікування травм, а 70% учасників навчальних заходів оцінять отримані знання та навички як корисні. 

  • Посилення співпраці між членами мультидисциплінарних команд у щонайменше п’яти медичних закладах України шляхом впровадження спільних спеціалізованих  навчальних  програм для медичних працівників. 

Очікувані результати: 60% фахівців повідомлять про підвищення рівня експертизи у наданні послуг протезування,  реабілітації та іншого  лікування травм, а 70% учасників навчальних заходів оцінюють отримані знання та навички як корисні. 

  • Проведення комплексної оцінки прогалин у законодавстві та політиках. Розробка щонайменше двох нормативних документів, таких як методології, політики, процедури або регуляторні рамки, для зміцнення державної політики у сфері реабілітації та/або протезування для українців, поранених через війну. Забезпечення координації між відповідальними державними установами з метою ухвалення цих документів. 

Очікувані результати: щонайменше два нормативні акти  або політики (наприклад, методологія, процедура, або інші релевантні документи) офіційно подані до відповідних державних або медичних установ для  розгляду та отримали необхідні відгуки експертного середовища та/або громадськості. 

  • Розвиток спроможності щонайменше одного навчального закладу, що готує фахівців у сфері протезування та/або реабілітації для надання сучасного та якісного навчання майбутнім і діючим спеціалістам. Заходи можуть включати розробку та інтеграцію нової або оновленої навчальної програми у відповідні освітні  програми, створення навчальних матеріалів, стандартизацію навчання відповідно до чинних міжнародних та  національних стандартів або обмін знаннями між американськими та українськими партнерами. 

Очікувані результати: нові матеріали інтегровані у відповідні навчальні програми. 60% опитаних викладачів із цільових навчальних закладів оцінять нові навчальні матеріали як корисні та релевантні  для підготовки фахівців з протезування та/або реабілітації. 

Від заявників очікується спроможність втілити всі наведені приклади діяльності. Для досягнення цього заявники можуть співпрацювати з партнерами-співвиконавцями для підвищення технічної експертизи або покращення якості реалізації, якщо це необхідно для  досягнення цілей. Такі партнерства мають бути задокументовані та містити чіткий розподіл ролей, обов’язків і бюджету. 

Заявники можуть запропонувати додаткові заходи, що сприятимуть досягненню мети та завдань цього RFA. 

Кожна проєктна пропозиція має включати навчання для фахівців щонайменше двох дисциплін, розробку законодавчих актів, спрямованих на зміцнення державної політики у сфері реабілітації та/або протезування для українців, поранених через війну, а також щонайменше двох нормативних актів, що підтримують реалізацію Програми діяльності Кабінету Міністрів України та/або Стратегії безбар’єрності. 

Вихідні критерії (Exit Benchmark).              Усі запропоновані активності в межах RFA мають містити чітко визначені критерії та план забезпечення сталості  діяльності. Їхньою невід’ємною частиною мають бути механізми того, як витрати на подальшу проєктну діяльність та  надання послуг будуть взяті на себе іншими суб’єктами чи підтримані альтернативними джерелами фінансування  після завершення підтримки за цим RFA. Вихідні критерії можуть включати, за потреби: 

  • Формальні зобов’язання (фінансові та/або у негрошовій формі) від органів державної та місцевої влади та/або інших партнерів; 
  • Чіткі графіки передачі відповідальності за надання послуг; 
  • Докази того, що активності є одноразовими та обмеженими у часі, без необхідності постійного фінансування з боку США після завершення RFA. 

 

РОЗДІЛ II: ІНФОРМАЦІЯ ПРО ГРАНТ 

За умови наявності фінансування IREX планує надати два гранти, кожен на суму до 300 000 доларів США. 

Очікуваний період реалізації: березень 2026 р. – січень 2027 р. IREX залишає за собою право: 

  • Фінансувати будь-яку або жодну із поданих заявок. 
  • Коригувати кількість грантів, їхні суми та період реалізації. 
  • Не надавати жодного гранту за результатами цього RFA. 

Одна організація або консорціум організацій може подати одну пропозицію для розгляду. IREX братиме участь на всіх етапах реалізації гранту, як зазначено в грантовій угоді. 

Витрати до отримання гранту не дозволяються та не підлягають відшкодуванню. 

Норми, які застосовуються: 

Стандартні умови та положення Державного департаменту США та 2 CFR 200 Єдині адміністративні вимоги, Підрозділи A–E. 

 

РОЗДІЛ III: ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРАВО НА УЧАСТЬ 

Заявники повинні відповідати всім наведеним нижче критеріям: 

Реєстрація та правовий статус 

  • Бути офіційно зареєстрованими як юридична особа відповідно до законодавства України 
  • Діяти у відповідності до всіх застосовних цивільних, фінансових та інших норм. 
  • Не бути організацією або фізичною особою зі США чи іншої третьої країни (допускаються лише українські юридичні особи). 

Контекст діяльності 

  • Повинні здійснювати діяльність в Україні.  
  • Повинні мати статус неприбуткової організації. 

Відповідність цілям Програми 

  • Запропоновані проєкти повинні відповідати цілям та принципам URRF.  
  • Заявка повинна містити очікувані результати та показники, які узгоджуються та чітко пов’язані з цілями проєкту. 

Партнерство та співпраця 

  • Необхідно офіційно співпрацювати з відповідними державними органами виконавчої влади, державними та  місцевими медичними й освітніми установами в межах проєкту. 
  • Така співпраця має бути задокументована через листи підтримки, меморандуми про взаєморозуміння, угоди про співпрацю або подібні документи. 

 Політичні та географічні обмеження 

  • Не представляти та не бути афілійованими з будь-якою політичною партією; не бути призначеними чи обраними посадовими особами. 

Виключення та дотримання вимог (комплаєнсу) 

  • Не бути організацією, якій було відмовлено в участі, призупиненою або іншим чином організацією, яка не відповідає вимогам.  
  • Дотримуватися відповідних регуляцій уряду США, включно з принципами витрат та стандартами закупівель.  
  • Мати або бути готовими отримати унікальний номер організації (UEI number). 

Мова та терміни 

  • Заявки повинні подаватися українською або англійською мовами.  
  • Запропоновані терміни реалізації проєкту не повинні виходити за межі кінцевої дати, зазначеної в цьому RFA. 

Типи допустимих грантоотримувачів 

Організації громадянського суспільства (ОГС), включаючи: 

  • Громадські організації 
  • Благодійні організації 
  • Благодійні фонди 
  • Консорціум ОГС із чітко визначеними ролями, обов’язками та частками бюджету. 

 

РОЗДІЛ IV:ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОДАННЯ ЗАЯВКИ 

Будь-які запитання щодо цього RFA повинні бути подані в письмовій формі не пізніше, ніж за десять днів до кінцевої дати на адресу [email protected] із темою листа: “URRF RFA Prosthetics and Rehabilitation-Question.”  

Повний пакет заявки має бути отриманий не пізніше кінцевої дати, зазначеної на титульній сторінці цього RFA. Заявки, отримані із  запізненням або неповні заявки ризикують не бути взятими для розгляду. 

Пакет заявки 

Повна заявка повинна містити такі компоненти: 

  1. UEI Номер (або заяву про готовність отримати UEI до отримання гранту).  
  2. Проєктна пропозиція (у шаблоні наданому IREX), включно з:  

                    a. Інформацією про органзацію (макс. 3000 символів з пробілами) 

                    b. Описом програми (макс. 1000 символів з пробілами)

                    c. Бенефіціарами, результатами та очікуваним впливом 

                    d. Планом роботи (текстовим та/або у вигляді таблиці)  

                    e.Комунікаційним планом 

                    f. Планом моніторингу 

                    g. Планом реагування на ризики 

        3. Резюме або короткі біографії ключових співробітників проєкту.  

        4. Бюджет (у шаблоні, наданому IREX).  

        5. Інші підтверджувальні матеріали, такі як:

                   a. Листи підтримки, меморандуми про взаєморозумінняабо угоди про співпрацю з 

                   партнерами. Загальний обсяг – не більше 20 сторінок. 

Заявники повинні зберегти одну копію всіх поданих документів для власного архіву. 

Відібрані фіналісти будуть зобов’язані подати Опитувальник грантоотримувача (Due Diligence Questionnaire) за шаблоном IREX перед прийняттям остаточного рішення про надання фінансування. 

Обмеження на використання коштів 

Кошти гранту, надані за цим RFA, не можуть бути використані для:  

  • Закупівлі товарів або послуг у постачальників, зазначених у зведеному списку уряду США підрядників, яким заборонено співпрацювати, які тимчасово відсторонені або не відповідають вимогам  (див.: http://www.sam.gov/). 
  • Закупівель або діяльності, окрім необхідних для успішного завершення проєкту, включно з витратами  грантоотримувача, у тому числі адміністративними, що не пов’язані безпосередньо з реалізацією проєкту. 
  • Попередніх зобов’язань та/або заборгованостей. 
  • Штрафів та/або пені. 
  • Азартних ігор. 
  • Витрат на міжнародні подорожі та відряджень. 
  • Витрат, спрямованих прямо або опосередковано на підтримку Збройних Сил України, підрозділів територіальної оборони ЗСУ та інших сил оборони. 
  • Лікарських засобів. 
  • Індивідуальних протезів. 
  • Спеціалізованого медичного обладнання. 
  • Продуктів харчування, гуманітарної допомоги та одноразових товарів. 
  • Благодійності або підтримки політичних партій. 
  • Лобіювання релігійної діяльності. 
  • Позик. 
  • Алкогольних напоїв. 
  • Витрат, понесених заявниками до або після затвердженого періоду реалізації проєкту. 
  • Великогабаритного  обладнання тривалого користування. 
  • Витрат на будівництво або ремонт. 
  • Організацій, пов’язаних з обраними посадовими особами, політичними партіями або релігійними групами.  
  • Політичної або партійної діяльності. 
  • Заходів, що проводяться за межами України. 
  • Наукових досліджень для спеціальних експериментів або цілей, орієнтованих на науку. 
  • Придбання або оренди земельних ділянок та/або цілих будівель. 
  • Венчурного капіталу, комерційних проєктів або стягнення плати за участь у проєкті. 
  • Індивідуальних стипендій. 
  • Подарунків або призів. 
  • Будь-яких витрат, що є недопустимими згідно з 2 CFR 200 Subpart E Cost Principles та FAR 31.2 Cost Principles for Commercial Organizations.  

ЗАЯВКИ, ОТРИМАНІ З ЗАПІЗНЕННЯМ 

Заявки, отримані після визначеного строку подачі, будуть позначені як «пізні» та не підлягають розгляду. Однак, IREX на власний розсуд залишає за собою право прийняти та включити пізні заявки до процесу розгляду та надання гранту, якщо: 

  • Це відповідає інтересам IREX; 
  • Заявки, подані вчасно, ще не були відкриті або розглянуті. 

Заявки, подані із запізненням, або неповні заявки,  ризикують не бути взятими для розгляду. 

 

РОЗДІЛ V:ІНФОРМАЦІЯ ПРО РОЗГЛЯД ЗАЯВОК 

Критерії оцінки:  

Заявки оцінюватимуться за такими критеріями (загалом 100 балів):  

Технічна якість 40 балів 

  • Відповідність цілям програми URRF 
  • Реалістичність запропонованих підходів, включно з обґрунтованими та релевантними кроками для досягнення цілей проєкту 
  • Очікуваний вплив на бенефіціарів та охоплення цільової аудиторії 
  • Чітка стратегія виходу та заходи, спрямовані на сталість результатів та/або інституціоналізацію практик і моделей 

Попередній досвід / Організаційна спроможність - 30 балів 

  • Продемонстрований досвід реалізації подібних проєктів 
  • Відповідні навички та досвід персоналу, узгоджені із запропонованими заходами 
  • Досвід у розробці нормативних актів та партнерстві з державними установами 
  • Спроможність дотримуватися фінансових та комплаєнс-вимог Державного департаменту США 

Реалістичність та цільове використання коштів - 30 балів 

  • Обґрунтованість, допустимість та розподілюваність запропонованих витрат 
  • Економічна ефективність запропонованого підходу 

За необхідності (якщо грант не буде надано на основі початкових заявок) IREX може провести уточнення та/або переговори із заявниками, чиї заявки вважаються такими, що мають високі шанси на відбір. 

 

 РОЗДІЛ VI:ІНФОРМАЦІЯ ПРО ГРАНТ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ 

Рекомендація або відбір заявки відповідно до встановлених процедур не гарантує надання гранту. Усі заявники повинні продемонструвати, що вони мають або можуть отримати достатню управлінську спроможність  для забезпечення належної підзвітності за кошти та інші надані ресурси. 

A. Повідомлення про отримання гранту

  • Успішні заявники можуть очікувати отримання Листа про отримання гранту, підписаного IREX, із запитом подати Опитувальник грантоотримувача (Due Diligence Questionnaire) разом із необхідними ючими документами. Лист про отримання гранту буде адресований уповноваженому представнику організації, зазначеному в заявці. 
  • Заявники, які не були відібрані, отримають письмове повідомлення про те, що не були відібрані. IREX не зобов’язується надавати детальний зворотний зв’язок щодо окремих заявок або організацій, а також не гарантує пояснення причин прийнятих рішень. 

Після надсилання Листа  з пропозицією фінансування проєкту, відбудуться остаточні консультації із фіналістом перед підписанням грантової угоди. 

BВимоги до звітності

Вимоги до звітності будуть детально викладені в грантовій угоді. Форми звітності будуть надані грантоотримувачам.  Вимоги можуть включати, але не обмежуватися: 

  • Періодичні програмні звіти 
    Подаються під час реалізації проєкту відповідно до графіка, зазначеного в грантовій угоді. Ці звіти  описуватимуть прогрес, виявлені проблеми, заходи для їх вирішення та заплановану діяльність на наступний період.  
  • Фінальний програмний звіт 
    Опис того, як були досягнуті цілі та завдання проєкту, ключові результати та отримані уроки, включно з проблемами та рішеннями під час реалізації, огляд сталості проєкту та історії успіху 
  • Фінансові звіти 
    Подаються відповідно до графіка, зазначеного в грантовій угоді. Типи та частота фінансової звітності залежатимуть від типу гранту, тривалості проєкту та суми фінансування. Обов’язковим є детальний фінальний фінансовий звіт.  

Виплата фінального траншу коштів гранту залежить від отримання та прийняття IREX/URRF фінального програмного та фінансового звітів. 

У разі успішного виконання зобов’язань грантоотримувачем та за наявності підтвердженої потреби, IREX може розширити обсяг і тривалість гранту. 


Останні публікації цього розділу:

Відкрита закупівля послуг налаштування таргетованої реклами для підвищення загальної впізнаваності та активностей

Tендер «Постачання лабораторного обладнання у с. Бородянка»

Тендер на закупівлю техніки для міст Запоріжжя, Харків, Кривий Ріг

Тренер/ка для надання послуг он-лайн тренінгу з адвокації та громадянської освіти для проєкту “Стаємо сильнішими”

Тендер на закупівлю гігієнічних наборів для дітей та для людей з інвалідністю