Стань частиною мережі локальних бізнес-інкубаторів!

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Zahody

бізнес-хаби
Стань частиною мережі локальних бізнес-інкубаторів!

ГО “Заходи” реалізовує проєкт: Локальні бізнес-інкубатори.

Запрошуємо Ваш хаб/організацію стати партнерами мережі локальних бізнес-інкубаторів. Ми навчимо вас створенню бізнес-інкубатору, надамо методологію, інституційну та проєктну підтримку.

Пілот проєкту планується реалізувати в 9 областях України. До кінця 2023 року в 20 областях. Старт проєкту в травні.

ЩО ТАКЕ “ЛОКАЛЬНИЙ БІЗНЕС ІНКУБАТОР”?

Простір розвитку і навчання навичкам необхідних молоді, ВПО, місцевим мешканцям для  відкриття власної справи. Обмін досвідом і нетворкінгу, пошуку шляхів розвитку власного бізнесу. Формування проєктів на розвиток економіки та соціального підприємництва.

ХТО МОЖЕ ПОДАВАТИСЯ НА ПАРТНЕРСТВО?

громадські організації та благодійні фонди, 

молодіжні центри, хаби, коворкінги, 

вищі навчальні заклади,

які мають власне або орендоване приміщення / офіс, що може вмістити до 10-15 людей та бажають створити власний Хаб.

Дедлайн реєстрації: 8 лютого 2023, включно

Партнери ініціативи: Міністерство молоді та спорту України. 

Партнери навчальної програми з підприємництва: ТОВ “Атілог” та ГО “Кластер підприємців ВПО”

Реєструйтесь за посиланням: https://forms.gle/knKpMjESyANvEsXK8  

Долучайтесь до розвитку молодіжного та соціального підприємництва в Україні.

 


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на постачання: мобільний сходовий підйомник для крісел колісних

Тендер на послуги кейтерингу та харчування під час проведення тренінгів у м. Біла Церква

Пошук постачальника послуг з організації та проведення тренінгу з підвищення обізнаності про вороже середовище (HEAT)

Тендер на закупівлю друкованих та брендованих матеріалів / Invitation to participate in the Tender for the purchase of printed and branded materials

БФ «Благомай» шукає партнера для реалізації інклюзивного освітнього проєкту «Girl Power Ukraine»

Тендер на закупівлю послуг з організації заходу