Конкурс проєктних пропозицій щодо реалізації заходів із дослідження потреб у послугах психічного здоров’я та психосоціальної підтримки та картування таких послуг у кожній неокупованій / деокупованій громаді Запорізької/Херсонської області

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Chemonics PFRU

тендер tender 1 (9)
Конкурс проєктних пропозицій щодо реалізації заходів із дослідження потреб у послугах психічного здоров’я та психосоціальної підтримки та картування таких послуг у кожній неокупованій / деокупованій громаді Запорізької/Херсонської області

 ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС

ФОНД «ПАРТНЕРСТВО ЗА СИЛЬНУ УКРАЇНУ»

Оголошення про конкурс № PFRU-CFP017-07

 

Дата оголошення: 3 жовтня 2023 р.

Кінцевий термін подання: 17 жовтня 2023 р.

Шановний учаснику!

Програма «Фонд «Партнерство за сильну Україну»» (ФПСУ), що реалізується компанією «Кімонікс Інтернешнл», оголошує конкурс проєктних пропозицій щодо реалізації заходів із дослідження потреб у послугах психічного здоров’я та психосоціальної підтримки та картування таких послуг у кожній неокупованій / деокупованій громаді Запорізької/Херсонської області.

Гранти надаватимуться українським неурядовим організаціям (НУО) та організаціям громадського суспільства (ОГС). У цьому документі описується процедура прийняття та оцінки пропозицій від НУО/ОГС.

Гранти присуджуватимуться і впроваджуватимуться відповідно до правил Міністерства закордонних справ, справ Співдружності та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК), що регулюють надання грантів за договорами, та внутрішніх політик управління грантами ФПСУ.

Фонд проведе попередню консультацію стосовно подання заявок 10 жовтня 2023 р. о 16:30. Консультація проводитиметься на платформі Microsoft Teams за посиланням нижче:

Microsoft Teams meeting

Join on your computer, mobile app or room device

Click here to join the meeting

Meeting ID: 248 976 488 786
Passcode: La7ogN

Download Teams | Join on the web

Під час цієї консультації зацікавлені учасники, що відповідають критеріям відбору, зможуть задати питання щодо конкурсу, отримати рекомендації стосовно підготовки грантової пропозиції та інформацію про процедуру подання грантової заявки.

Просимо направляти всі питання стосовно цього конкурсу на адресу [email protected] (тема листа: Questions PFRU-CFP017-07). Відповіді на питання надаватимуться в письмовій формі в міру надходження. Звертаємо увагу на те, що питання прийматимуться не пізніше, ніж за 48 годин до кінцевого терміну подання пропозицій.

Співробітники ФПСУ та Кімонікс не мають право вимагати, а учасникам заборонено пропонувати будь-які грошові винагороди, гонорари, комісію, кредит, подарунки, чайові, цінності чи компенсацію в обмін на сприятливе ставлення під час конкурсу. Про всі неналежні вимоги з боку співробітників Фонду слід повідомляти керівнику групи ФПСУ або за адресою [email protected].

До запрошення додаються наступні додатки:

Додаток А – Форма грантової пропозиції

Додаток В – Детальна форма бюджету

Додаток С- Форма відбору партнерів Фонду

РОЗДІЛ І. ОПИС ПРОГРАМИ

IA. МЕТА

Кімонікс Інтернешнл оголошує конкурс за програмою «Фонд «Партнерство за сильну Україну»» (далі – «ФПСУ»).

ФПСУ присуджуватиме гранти українським НУО/ОГС з метою дослідження потреб у послугах психічного здоров’я та психосоціальної підтримки та картування таких послуг у кожній неокупованій / деокупованій громаді Запорізької/Херсонської області.

За результатами Конкурсу передбачається присудження двох грантів у наступних регіонах: Запорізька/Херсонська область.

Відбір пропозицій проводитиметься у формі відкритого конкурсу пропозицій, щоб надати всім зацікавленим сторонам рівні можливості для подання заявок на отримання фінансування. Конкурс не зобов’язує ФПСУ, Кімонікс чи МЗС СК надавати грант і не передбачає покриття жодних витрат, пов’язаних із підготовкою та/або поданням пропозицій або закупівлею чи укладанням договорів на послуги чи товари. Крім того, ФПСУ залишає за собою право відхилити будь-яку із поданих заявок або всі заявки, провести перемовини з будь-яким учасником із метою внесення змін до заявки чи бюджету або надати гранти без подальших перемовин із учасником.

IB. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ) – це багаторічна донорська програма, за якою надається підтримка з метою зміцнення стійкості українського уряду перед лицем російської агресії проти України та надання необхідної підтримки українським державним інституціям, громадянському суспільству та засобам масової інформації. Програма впроваджується компанією-розпорядником коштів – Кімонікс Інтернешнл. Програмою керує МЗС СК за додаткового фінансування з боку інших урядів, у тому числі США, Канади, Швеції, Швейцарії та Фінляндії.

Загальними цілями ФПСУ є:

  • збереження співробітництва в громадах та зв’язків між громадянами та українською державою;
  • збереження довіри до державних інституцій і виборних органів через реалізацію ними ефективного раннього відновлення на звільнених територіях;
  • відродження України – посилення згуртованості громад та їхньої готовності до післявоєнної трансформації.

Основним партнером ФПСУ є Уряд України – центральна та місцева влада, політичне та адміністративне керівництво відповідних органів центральної, обласної та місцевої влади. Хоча Уряд і є основним партнером ФПСУ, ФПСУ не переказуватиме кошти безпосередньо Урядові; натомість ФПСУ фінансуватиме проєкти від імені Уряду. Окрім того, ФПСУ взаємодіє з іншими основними партнерами, в тому числі громадами, суб’єктами громадянського суспільства, НУО та приватним сектором. Продовжуючи свою роботу із посилення стійкості, ФПСУ взаємодіятиме безпосередньо з одержувачами грантів, постачальниками товарів і послуг з метою підтримки проєктів і найважливішими партнерами-виконавцями та зацікавленими сторонами за проєктами. 

IC. ОПИС ПРОГРАМИ

Обрана громадська організація надаватиме підтримку в координації у сфері психічного здоров’я та психосоціальної підтримки в Запорізькій та Херсонській областях. Основною метою програми діяльності є вирішення низки важливих проблем:

  • Нерозуміння потреб населення у сфері психічного здоров’я та психосоціальної підтримки. Завдяки проведенню досліджень та аналізу даних, організація допоможе зрозуміти реальні потреби місцевого населення в цих сферах. Це дасть змогу адаптувати програми та послуги для вирішення конкретних проблем та інформувати стейхолдерів залучених до надання цих послуг.
  • Недостатня координація та інформованість про наявні послуги у сфері психічного здоров’я. Картування послуг допоможе визначити існуючих надавачів послуг та прогалини у системі. Це сприятиме покращенню координації та наданню послуг з охорони психічного здоров’я та психосоціальної підтримки
  • Потреба у співпраці та обміні досвідом. Участь у консультаціях з різними місцевими стейкхолдерами допоможе створити спільну платформу для обговорення проблем та обміну досвідом. Це сприятиме покращенню співпраці та координації між різними організаціями та установами
  • Недостатня обізнаність та розуміння питань психічного здоров’я. Публічні презентації результатів та інформаційні заходи допоможуть підвищити обізнаність громади про психічне здоров’я та психосоціальну підтримку. Це сприятиме кращому розумінню цих питань серед громадськості, місцевих органів влади та політиків
  •  Недостатня спроможність місцевих гравців в сфері психічного здоров’я.  Обрана організація зможе підсилити свій внутрішній потенціал в сфері психічного здоров’я та стане сильним імплементуючим партнером регіональних координаторів Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» в Запорізькій та Херсонській областях. Ця співпраця дозволить об’єднати зусилля для реалізації програм та ініціатив, спрямованих на поліпшення психічного здоров’я населення та психосоціальної підтримки в регіоні.

Три обов’язкові цілі:

1. Дослідження потреб у сфері психічного здоров’я та психосоціальної підтримки в області (Запорізька/Херсонська область)

  • проведення досліджень серед населення області з використанням рандомізованої репрезентативної вибірки.
  • аналіз наступних трьох індикаторів впливу мети: суб’єктивне благополуччя, соціальна поведінка та соціальні зв’язки
  • використання щонайменше одного кількісного методу верифікації з запропонованих для кожного індикатора впливу мети
  • використання щонайменше одного якісного методу верифікації з запропонованих для кожного індикатора впливу мети
  • проведення статистичного аналізу для інтерпретації кількісних даних та отримання змістовних висновків.
  • підготовка комплексного звіту про результати дослідження, що включатиме резюме, вступ, опис методології, аналіз даних, висновки та рекомендації.

2. Провести картування послуг з ПЗПСП для кожної неокупованої громади в області (Запорізька/Херсонська область)

  • визначення та оцінка наявних надавачів послуг із охорони психічного здоров’я та психосоціальної підтримки в кожній неокупованій громаді Запорізької/Херсонської області, в тому числі державних, неурядових і місцевих громадських організацій у наступних сферах: медичні заклади громади, сусідське оточення та групи в громадах, сектор соціального захисту, школи, робота, домівка
  • класифікація заходів реагування відповідно до піраміди інтервенцій з ПЗПСП в умовах надзвичайної ситуації МПК
  • визначення кодів усіх послуг відповідно до 4Ws.
  • перевірка отриманих даних на наявність значних невідповідностей або помилок. У разі нелогічних відповідей (наприклад, два консультанти не можуть проконсультувати 2000 осіб за один місяць) необхідно повторно зв’язуватися з першоджерелом
  • порівняння зібраних даних із відповідними даними субкластера ПЗПСП кластерів охорони здоров’я, освіти та захисту (дітей) і усунення значних невідповідностей через звернення до відповідних першоджерел
  • підготовка звіту, що міститиме узагальнення цих даних. У звіті мають бути розглянуті всі очевидні прогалини у заходах реагування. Звіт повинен містити наступні основні результати аналізу:

а)кругові діаграми, гістограми або таблиці. Наприклад:

  • частота проведення різних поточних і запланованих проєктних заходів
  • частота проведення різних проєктних заходів на 100 000 населення
  • частота проведення проєктних заходів для різних цільових груп
  • частота підзаходів
  • порівняння частоти заходів, орієнтованих на конкретну громаду, та заходів, орієнтованих на конкретні випадки.

b) нанесення звітних заходів на піраміду з Посібника МПК з ПЗПСП

c) кругові діаграми, гістограми або карти, що забезпечують географічне представлення критично важливої інформації. Це може бути актуальним для інформування про чисельність населення в різних громадах.

d) перелік контактних даних усіх першоджерел, які надали дані.

3. Залучення стейкхолдерів та посилення координації заходів щодо ПЗПСП в регіоні (Запорізька/Херсонська область)

  • сприяння обміну досвідом та найкращими практиками у сфері психічного здоров’я та психосоціальної підтримки між різними стейкхолдерами та партнерами, в тому числі з представниками місцевої влади та громадянського суспільства з тимчасово окупованих територій (ТОТ) Запорізької/Херсонської областей для моделювання плану дій у відповідних регіонах у сфері ПЗПСП після їх деокупації
  • тісна співпраця з відповідними регіональними координаторами Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» в Запорізькій/Херсонській областях
  • поширенню знань про стан справ у сфері психічного здоров’я та психосоціальної підтримки серед владних структур в області, що може сприяти виділенню більше ресурсів для цієї сфери
  • сприяння збільшенню свідомості громадськості щодо питань психічного здоров’я та психосоціальної підтримки
  • участь у спільних заходах та ініціативах, які організовує ПФРЮ, для публічного обговорення та вирішення питань, пов’язаних з психічним здоров’ям та психосоціальною підтримкою
  • презентація результатів дослідження та картування на регіональному та національному рівні

Конкретні результати:

  1. Покращене розуміння потреб у сфері психічного здоров’я та психосоціальної підтримки. За результатами досліджень у Запорізькій та Херсонській областях буде сформоване комплексне розуміння потреб населення у сфері психічного здоров’я та психосоціальної підтримки. Це допоможе адаптувати інтервенції та послуги для вирішення конкретних проблем.
  2. Рекомендації на основі даних. У звітах про результати досліджень міститимуться сформовані на базі даних рекомендації щодо покращення послуг з охорони психічного здоров’я та психосоціальної підтримки в цих областях. Ці рекомендації ґрунтуватимуться на результатах статистичного аналізу та якісних висновках, що забезпечать їхню актуальність та ефективність.
  3. Покращення надання послуг з ПЗПСП. Завдяки картуванню послуг з ПЗПСП буде сформовано комплексне бачення існуючих послуг у кожній неокупованій громаді. Класифікація послуг і визначення прогалин у рамках проєкту покращить координацію та надання послуг з охорони психічного здоров’я та психосоціальної підтримки в різних секторах.
  4. Покращення співпраці та координації. Створення переліку контактних даних установ, що надають дані, та усунення невідповідностей у рамках проєкту сприятиме покращенню співпраці та координації між різними організаціями, що надають послуги в сфері ПЗПСП, що підвищить ефективність надання послуг. Це призведе до оптимізації та підвищення ефективності заходів реагування на потреби у сфері психічного здоров’я.
  5. Підвищення обізнаності про ПЗПСП. Результати та звіти проєкту підвищать обізнаність про потреби в сфері психічного здоров’я та психосоціальної підтримки в регіоні, що сприятиме кращому розумінню цих питань серед зацікавлених сторін, політиків та громадськості.

Примітка. У рамках цього Конкурсу пропозиції прямої гуманітарної допомоги громадянам (у вигляді пакетів допомоги, що включають продукти харчування, медикаменти, гуманітарні товари тощо) не розглядатимуться.

ID. КЕРІВНИЙ ОРГАН / РЕГУЛЮЮЧІ ДОКУМЕНТИ 

Гранти присуджуватимуться і впроваджуватимуться відповідно до правил Міністерства закордонних справ, справ Співдружності та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК), що регулюють надання грантів за договорами, та внутрішніх політик управління грантами ФПСУ.

РОЗДІЛ II. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИСУДЖЕННЯ ГРАНТІВ 

ФПСУ планує присудити гранти двом окремим організаціям у кожному з регіонів (Запорізькій і Херсонській області) або одній організації, що працюватиме в обох регіонах. Остаточна сума гранту залежатиме від грантових заходів та результатів остаточних переговорів, і може бути менше чи більше зазначеного діапазону. Очікується, що строк реалізації грантових проєктів за цим конкурсом не перевищуватиме шість місяців.

РОЗДІЛ III. ЦІЛЬОВІ ТЕРИТОРІЇ ЦЬОГО КОНКУРСУ 

Грантові заходи можуть охоплювати лише наступні вибрані міста/громади/об’єднані територіальні громади (ОТГ):

Кожна неокупована/деокупована громада Запорізької/Херсонської області.

РОЗДІЛ IV. КРИТЕРІЇ ПРИЙНЯТНОСТІ

IVA. ПРИЙНЯТНІ РЕЦИПІЄНТИ

Організації, що подають проєктні пропозиції для участі в цьому Конкурсі, повинні відповідати наступним вимогам:

  • статус громадської організації чи НУО, офіційно зареєстрованої та визнаної за українським законодавством;
  • статус неприбуткової організації;
  • знання мови – вільне володіння українською;
  • готовність пройти процедуру належної перевірки (due diligence), щоб продемонструвати здатність розробити / запровадити політики щодо обов’язку належної турботи / охорони здоров’я, добробуту та прав людини / інші необхідні політики і процедури.
  • підтверджений досвід реалізації грантів, пов’язаних із тематикою даного Конкурсу, а саме у сфері психічного здоров’я та психосоціальної підтримки;
  • бухгалтер повинен мати вищу освіту (пов’язану з бухгалтерською справою), а також від 1 року досвіду роботи бухгалтером;
  • готовність дотримуватися всіх правил і норм співпраці, запропонованих міжнародним донором;

Грантова заявка повинна супроводжуватися резюме персоналу, залученого до реалізації проєкту. Наведений нижче перелік критеріїв оцінки не слід вважатися вичерпним, але в пропозицію повинні бути включені технічні спеціалісти з наступною кваліфікацією:

  • досвід реалізації проєктів у сфері психічного здоров’я та психосоціальної підтримки;
  • досвід інтеграції гендерних питань в програмні заходи, досліджень і навчання на досвіді (learning), звітування згідно зі встановленими донорами термінами подання звітів з моніторингу, оцінки та навчання на досвіді (MEL).

ФПСУ визначатиме, чи відповідає НУО / ОГС вимогам для отримання фінансування ФПСУ, на базі заповненої Форми відбору партнерів Фонду (додаток С).

Учасники повинні продемонструвати наявність надійної системи управління у формі фінансових, адміністративних і технічних політик і процедур та представити систему внутрішнього контролю, що забезпечує збереження активів; захищає від шахрайства, марнотратства і зловживань; і сприяє досягненню цілей і завдань програми. Перед наданням гранту ФПСУ проведе оцінку цієї спроможності.

Заявки від організацій, які не відповідають вищезазначеним вимогам, не розглядатимуться. Заявки від фізичних осіб, комерційних організацій, державних установ та організацій, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій та релігійних організацій не розглядатимуться.

 Наступні організації НЕ МАЮТЬ ПРАВА подавати заявки на отримання грантів за цим конкурсом:

  • жодні організації, що зловживали донорськими коштами в минулому (окрім випадків, коли участь організації в конкурсі прямо затверджена донорами ФПСУ);
  • жодні організації, включені в додаткові матеріали, надані урядом Великої Британії чи іншими сторонами, стосовно осіб чи організацій, яким заборонено надавати допомогу;
  • жодні організації, чиї назви чи керівництво є в системі «Віжуал Комплайенс» (Visual Compliance – система пошуку по міжнародних переліках заборонених осіб та організацій, опублікованих Великою Британією, США, Канадою, ЄС, ООН, та іншим міжнародним перелікам);
  • жодні організації, пов’язані з російськими організаціями та/або організації, зареєстровані в Росії.

IVB. НЕПРИЙНЯТНІ ВИТРАТИ 

Всі витрати грантових коштів мають демонструвати оптимальне співвідношення ціни та якості, бути прийнятними і обґрунтованими.

Грантові кошти ФПСУ не можуть використовуватися для таких цілей: 

  • заходи, що не узгоджуються з Паризькою (кліматичною) угодою;
  • експлуатація дорослих працівників або дитяча праця;
  • предмети розкоші (в тому числі алкоголь, тютюн, хутро, перли, коштовне й напівкоштовне каміння);
  • ліки, не включені до списку основних лікарських засобів Всесвітньої організації охорони здоров’я (з урахуванням обмежених винятків);
  • пестициди, якщо вони не затверджені радником з питань клімату та довкілля. Великобританія є стороною Стокгольмської конвенції, спрямованої на ліквідацію 12 стійких органічних забруднювачів;
  • хлорфторвуглеці (ХФУ). Великобританія є стороною Монреальського протоколу, і речовини, на які наразі поширюється дія Протоколу, не можуть поставлятися в рамках програми допомоги;
  • тютюн. Для будь-яких цілей, які прямо підтримують тютюнову індустрію, включаючи сільськогосподарське виробництво та переробку. Незважаючи на це загальні сільськогосподарські добавки, такі як добрива, можуть фінансуватися, якщо ідентифіковним споживачем не є тютюнова промисловість;
  • всі фінансові, програмні чи двосторонні відносини з виробниками замінників грудного молока, що порушують Міжнародне зведення правил про збут замінників грудного молока. У залежності від ситуації МЗС СК може співпрацювати з цими компаніями в рамках багатосторонніх або багатодонорських програм чи ініціатив;
  • заходи, що можуть призвести до цивільних заворушень;
  • заходи, що дискримінують будь-яку групу за ознакою віку, зміни статі, інвалідності, раси, кольору шкіри, етнічної приналежності, статі та сексуальної орієнтації, вагітності та материнства, релігії або переконань;
  • виплати відсотків або плати за обслуговування за договорами фінансового лізингу;
  • подарунки;
  • адміністративні штрафи, штрафи за кримінальні правопорушення;
  • платежі за роботи або заходи, що повністю фінансуються з інших джерел у грошовій або натуральній формі;
  • безнадійні борги перед пов’язаними сторонами;
  • виплати за несправедливе звільнення або інші компенсаційні виплати;
  • заміна або повернення будь-яких коштів, втрачених в результаті шахрайства, корупції, хабарництва, крадіжки, фінансування тероризму або іншого неправомірного використання коштів;
  • будь-які штрафи чи збори, що стягуються місцевими органами влади або будь-яким місцевим державним органом;
  • залучення коштів (за винятком будь-яких узгоджених розподілених витрат, не пов’язаних із проєктом);
  • іноземна валюта як окрема стаття бюджету;
  • погашення боргу;
  • витрати, пов’язані з підготовкою конкурсної заявки або комерційної пропозиції до укладення офіційної угоди;
  • витрати, понесені до укладення офіційної угоди;
  • адвокаційна діяльність, публічні кампанії, маркетинг і комунікації, політики, авансові платежі за послуги, капітальні витрати, земельні ділянки, банківські збори та страхування (окрім випадків, заздалегідь прямо обумовлених у письмовій формі в якості виключення), якщо вони не пов’язані безпосередньо з проєктом;
  • поїздки залізничним або повітряним транспортом класом вище «стандартного економ-класу», за винятком випадків, коли вищий клас поїздки забезпечує краще співвідношення ціни та якості або є обов’язковим за певним законодавством, наприклад Законом про рівність 2010 року. 

В цілому, витрати, не включені до затвердженого бюджету, дозволяються лише у випадку письмового схвалення компанією «Кімонікс».

РОЗДІЛ V. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОДАННЯ ЗАЯВОК

VA. ІНСТРУКЦІЯ УЧАСНИКАМ 

Подання заявки здійснюватиметься у два етапи. Учасник повинен подати грантову пропозицію з детальним бюджетом та Форму відбору партнерів Фонду (додатки A, B, С). Технічна заявка та бюджет подаються окремо у заданих форматах з дотриманням інструкцій та рекомендацій, наведених у додатку. Технічна пропозиція оцінюватиметься відповідно до критеріїв оцінки переваг, наведених у розділі V нижче. 

Якщо учасник відповідає чи перевершує критерії оцінки переваг, заявка переходить на другий етап, на якому проводитиметься належна перевірка (due diligemce) на основі інформації, наданої у Формі відбору партнерів Фонду (додаток C) та переговори стосовно бюджету. ФПСУ зв’яжеться з потенційними грантоотримувачами на цьому етапі, щоб обговорити потенційні зміни в їхніх заявках. ФПСУ прийме рішення про можливість фінансування проєктної пропозиції через грантовий механізм лише після завершення другого етапу, а саме належної перевірки та переговорів щодо бюджету / адаптації проєктної пропозиції. ФПСУ залишає за собою право вийти з переговорів у разі недостатньої готовності грантоотримувача йти на зустріч запитам ФПСУ або невідповідності скоригованої проєктної пропозиції цілям ФПСУ.

VB. ПОДАННЯ ЗАЯВОК 

Грантові пропозиції подаються українською чи англійською мовами (формат Word, шрифт Times New Roman, розмір шрифту 11, одинарний інтервал, обсяг – до 10 (десяти) сторінок) на базі шаблонів у додатках A, B, С. 

Грантові пропозиції подаються в електронному форматі за вказаною нижче адресою із зазначенням в темі листа Конкурсу № PFRU-CFP017-07. ФПСУ прийматиме проєктні пропозиції до 23:59 за київським часом 17 жовтня 2023 року. Заявки, подані з запізненням, та такі, що не відповідають вимогам, не розглядатимуться. 

Учасники повинні надати онлайн резюме проєкту скориставшись посиланням на Гугл-форму.    

Фонд «Партнерство за сильну Україну»

[email protected]

Учасники повинні надати ФПСУ таку інформацію:

  • Oнлайн-резюме проєкту (форма доступна за посиланням) із зазначенням основної інформації про організацію та проєктну пропозицію;
  • заповнені Форми грантової пропозиції та детального бюджету (додатки А та В);
  • заповнену Форму відбору партнерів Фонду (додаток С). Просимо звернути увагу на те, що документи, зазначені в цій формі, надаються разом з цією формою;
  • резюме персоналу, задіяного в проєкті;
  • відскановані копії таких документів ( *.PDF або*.JPG):
  • листи підтримки від місцевої влади (необов’язково).
  • свідоцтво про реєстрацію або виписка/витяг;
  • довідка з державного податкового органу про реєстрацію організації в Реєстрі неприбуткових установ та організацій із зазначенням коду некомерційної діяльності;

Пакет документів необхідно надати одним листом в архіві ( *.rar), розміром не більше 15 МБ.

Просимо надсилати будь-які питання стосовно цього оголошення на вказану електронну адресу: [email protected] (Тема листа: Питання відносно PFRU-CFP017-07). Відповіді надаватимуться в письмовій формі. Просимо звернути увагу на те, що за 48 годин до кінцевої дати цього оголошення прийом питань припиняється. 

РОЗДІЛ VI. КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ПЕРЕВАГ ПРОПОЗИЦІЇ 

Оцінка грантових пропозицій складається з декількох етапів:

Перевірка критеріїв відповідності:

Отримані заявки перевіряються на відповідність критеріям. Ті, що відповідають вимогам, передаються на розгляд Конкурсній комісії.

Критерії прийнятності

Так чи ні (так/ні)

Критерії відповідності

Заявка подана у встановлений термін

 

Всю необхідну інформацію / відповіді на питання надано

 

Всі підтверджуючі документи включені в заявку

 

 

Всі грантові заявки, що пройшли перевірку критеріїв відповідності, розглядатимуться внутрішньою Конкурсною комісією, що складається із фахівців ФПСУ з реалізації проєктів. Грантові заявки оцінюватимуться відповідно до наведених нижче критеріїв: 

Етап 1. Розгляд проєктної пропозиції 

Критерії прийнятності 

Так чи ні (так/ні) 

Критерії прийнятності 

Статус реєстрації організації (дозволено здійснювати діяльність в Україні), у тому числі підтверджуючі реєстраційні документи

 

Відповідність організації вимогам для отримання коштів 

 

Не перевищує максимальний ліміт бюджету

Технічні критерії

 

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу (подана заявка повністю відповідає тематиці та пріоритетам — 20 балів; заявка частково відповідає тематиці та пріоритетам — 10 балів; заявка не відповідає тематиці та пріоритетам конкурсу — 0 балів).

До 20 балів

Конкретність, реалістичність та ефективність запланованих проєктних заходів (заплановані проєктні заходи є 1) конкретними  — 5 балів, 2) реалістичними — 7.5  балів, 3) ефективними — 7.5 балів, заходи не відповідають вищевказаним умовам — 0 балів)

До 20 балів

Спроможність організації-учасника успішно і в строк реалізувати проєкт за допомогою наданих ресурсів (організація-учасник володіє необхідним досвідом і ресурсами для успішної реалізації проєкту — 25 балів; організація – учасник частково володіє необхідним досвідом і ресурсами для успішної реалізації проєкту — 15 балів; організація-учасник не має необхідного досвіду і ресурсів для успішної реалізації проєкту — 0 балів)

До 25 балів

Рівень компетентності (освіта, досвід роботи) проєктного персоналу (залучений персонал має відповідний рівень компетентності – 20 балів, не має необхідного рівня компетентності – 0 балів)

До 20 балів

Критерії аналізу бюджету пропозиції

 

Відповідність запланованих витрат і необхідних ресурсів очікуваним результатам (фінансова пропозиція є обґрунтованою і відповідає підходу “найвища якість за найнижчою ціною” – 15 балів; фінансова пропозиція вимагає перегляду та / або скорочення витрат – 10 балів; фінансова пропозиція не є обґрунтованою — 0 балів)

До 15 балів

 

Коментар 

Рекомендується на наступний етап (так / ні) 

 

Заявки, що відповідають критеріям відповідності та прийнятності і набрали понад 70 балів за результатами аналізу технічних критеріїв і бюджету, перейде на другий етап оцінки, під час якого проводитиметься адаптація пропозиції, переговори щодо бюджету та належна перевірка.

Етап 2. Адаптація пропозиції та переговори щодо бюджету 

Критерії прийнятності 

Так чи ні (так/ні) 

Критерії прийнятності 

  • Пропозицію було повністю скориговано згідно з рекомендаціями ФПСУ
  • Фінальний бюджет проєктної пропозиції, погоджений за результатами переговорів, базується на принципі оптимального співвідношення ціни та якості, є відношуваним, дозволеним і розумним
 

Коментар 

Рекомендується на наступний етап (так / ні) 

 

 

 

Етап 3. Належна перевірка (due diligence) 

Критерії прийнятності 

Так чи ні (так/ні) 

Критерії прийнятності 

Організація має такі основні політики / регламенти / процедури: 

  • політика обов’язку належної турботи
  • політика охорони здоров’я, добробуту та прав людини (необхідна буде також аналогічна політика стосовно дітей, якщо грантова діяльність пов’язана з дітьми)
  • політика з фінансів і закупівель
  • політика боротьби з хабарництвом і корупцією
  • політика захисту даних 
  • політика рівних можливостей і боротьби з дискримінацією 
  • письмове підтвердження членства в Глобальному договорі ООН або намірів приєднатися до цього Договору в ході реалізації проєкту (тільки для проєктів з бюджетом понад 1 млн фунтів стерлінгів)
 

Коментар 

Рекомендується для фінансування (так / ні) 

   

 

РОЗДІЛ VII. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИСУДЖЕННЯ ГРАНТУ ТА ЙОГО СУПРОВІД

Усі гранти узгоджуватимуться, деномінуватимуться і виплачуватимуться в українській гривні (UAH). Усі витрати, що фінансуються за рахунок гранту, повинні бути допустимими, розподіленими та обґрунтованими. Заявки на отримання гранту повинні супроводжуватися деталізованим і реалістичним бюджетом згідно з положеннями розділу V.

Опублікування цього оголошення і допомога з підготовкою грантової заявки не є присудженням гранту чи зобов’язанням з боку ФПСУ його присудити. Це також не є зобов’язанням з боку ФПСУ оплатити витрати, понесені при підготовці та поданні заявки. Крім того, ФПСУ залишає за собою право прийняти або відхилити будь-яку або всі отримані заявки, а також звернутися до учасників за додатковими роз’ясненнями.

Учасники отримають письмове сповіщення про рішення ФПСУ стосовно їхньої заявки. Причини, з яких заявку відхилено чи прийнято, повідомлятися не будуть. 

РОЗДІЛ VIII. ЗВІТНІСТЬ, МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНКА ГРАНТОВИХ ПРОЄКТІВ

Моніторинг та оцінка

Грантоотримувач несе відповідальність за моніторинг реалізації проєкту та оцінку його результатів. ФПСУ і його донори стежитимуть за реалізацією грантового проєкту за допомогою звітів грантоотримувача, зустрічей із співробітниками проєкту, їхніми партнерами і бенефіціарами, контрольних візитів та участі в проєктних заходах.

Звітність 

Грантоотримувач надаватиме звіти у форматі, зазначеному ФПСУ:

  • звіти про хід реалізації, у тому числі опис заходів і результатів відповідно до узгоджених показників моніторингу та фінансової складової;
  • позапланові зведені звіти на вимогу ФПСУ у відповідний момент часу, коли Фонду знадобиться інформація про грантовий проєкт в період між плановими звітами про хід його реалізації;
  • звіт про результати реалізації грантового проєкту, або остаточний звіт, який включатиме опис заходів і результатів, а також фінансовий звіт за весь період дії грантової угоди (якщо є обов’язковим згідно з типом угоди).

Заходи за грантовою угодою реалізуються відповідно до норм, правил, політик і процедур ФПСУ.

РОЗДІЛ IX. ФІНАНСУВАННЯ 

Тип гранту визначається в ході перемовин. Типи грантів, які можуть бути запропоновані, описані нижче: 

Тип гранту

Основні характеристики

З фіксованою сумою / з проміжними етапами

  • Заздалегідь визначаються конкретні проміжні етапи / результати, які повинні бути виконані в межах гранту, і грантоотримувач отримує оплату після успішного завершення цих етапів.
  • Без авансових платежів, але дозволяється початковий платіж за перший етап

 

З відшкодуванням витрат /Час і матеріали 

  • Грантоотримувач може отримувати авансові платежі або відшкодування витрат
  • Для звітуванню за аванс і отримання наступного авансу необхідно надати квитанції  

 

 

ПЕРЕЛІК ДОДАТКІВ:  

Додаток А – Форма грантової пропозиції

Додаток В – Детальна форма бюджету

Додаток С – Форма відбору партнерів Фонду

 

ДОДАТОК А

Форма грантової пропозиції

Annex A Project Proposal_upd (2) 

ДОДАТОК В

Детальний бюджет

Просимо заповнити наведену нижче таблицю із зазначенням орієнтовних витрат за проєктом в українських гривнях (UAH):

Annex B_Budget template (3)

Просимо звернути увагу, що в разі відбору вашої заявки можливо знадобиться внести зміни до бюджету в рамках повного процесу переговорів щодо гранту. 

ДОДАТОК С

Форма відбору партнерів Фонду

Annex С_PFRU Selection Form for Fund Partners_ukr (1)


Останні публікації цього розділу:

Тендер на надання послуг з розміщення відеоролика в потягах Інтерсіті та в метро Києва і Харкова

Тендер на реалізацію міні-проєктів, що розроблені в межах КЗВ «Навчаємось жити у громаді»

Конкурс грантів у сфері відновлення житла/надання притулку та захисту ВПО та місцевого населення Харківської, Дніпропетровської та Полтавської областей від Helvetas Swiss Intercooperation

Тендер на закупівлю матеріалів для проведення ремонтних робіт

Конкурс на відбір консультантів-параюристів

Закупівля інтерактивних панелей з корекційними програмами для забезпечення Day care Centers та Family friendly spaces в Одеській та Миколаївській областях