Конкурс проєктів в сфері розвитку медіа для забезпечення громад точним і високоякісним місцевим новинним контентом

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Chemonics PFRU

Тренінг, майстер клас, онлайн
Конкурс проєктів в сфері розвитку медіа для забезпечення громад точним і високоякісним місцевим новинним контентом

ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС

ФОНД «ПАРТНЕРСТВО ЗА СИЛЬНУ УКРАЇНУ», Оголошення про конкурс медіа проєктів

Дата оголошення: 12 травня 2023 р.

Кінцевий термін подання заявок: 26 травня 2023 р.

 

Шановний учаснику!

Програма «Фонд «Партнерство за сильну Україну»» (ФПСУ), що реалізується компанією «Кімонікс Інтернешнл», оголошує конкурс проєктних пропозицій для реалізації заходів, спрямованих на підтримку та використання достовірних джерел інформації для посилення стійкості та відновлення громад, зокрема через авторитетні регіональні та місцеві ЗМІ у вибраних областях України, що постраждали від бойових дій, які ведуться на території України.

В результаті Конкурсу планується відібрати низку проєктів від авторитетних українських регіональних і локальних ЗМІ з прифронтових територій, нещодавно звільнених територій та з числа ЗМІ з тимчасово окупованих територій (ТОТ), які працюють у вигнанні. Подальше управління процесом відбору кандидатів та цими проєктами буде передане експертній організації з досвідом в сфері розвитку медіа, яка слугуватиме посередником між ФПСУ і відібраними ЗМІ, керуючи медіа програмою від імені ФПСУ. У цьому документі описується процедура збору та оцінки проєктних пропозицій.

Проєктні пропозиції відбиратимуться і впроваджуватимуться відповідно до правил Міністерства закордонних справ, справ Співдружності та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК), які регулюють надання фінасування за договорами, та внутрішніх політик ФПСУ з управління проєктами.

ФПСУ/Кімонікс проведе попередню консультацію стосовно подання заявок 19 травня 2023 р. об 12:00. Консультація проводитиметься на платформі Microsoft Teams за посиланням нижче:

 

Microsoft Teams meeting

Join on your computer, mobile app or room device

Click here to join the meeting

Meeting ID: 286 227 560 572
Passcode: eDfmsi

Download Teams | Join on the web

 

Під час цієї консультації зацікавлені учасники, що відповідають критеріям відбору, зможуть задати питання стосовно конкурсу, отримати рекомендації стосовно підготовки проєктної пропозиції та інформацію про процедуру подачі проєктної пропозиції.

Всі питання стосовно цього конкурсу просимо направляти на адресу [email protected] (тема листа: Questions PFRU-CFP017-06/013-03). Відповіді на питання надаватимуться в письмовій формі в міру надходження питань. Звертаємо увагу на те, що питання прийматимуться не пізніше, ніж за 48 годин до кінцевого терміну подання пропозицій.

Співробітники ФПСУ / Кімонікс не мають право вимагати, а учасникам заборонено пропонувати будь-які грошові винагороди, гонорари, комісію, кредит, подарунки, чайові, цінності чи компенсацію в обмін на сприятливе ставлення під час конкурсу. Про всі неналежні вимоги з боку співробітників Фонду слід повідомляти керівнику групи ФПСУ або за адресою [email protected].

Цей документ має наступні додатки:

 

Додаток А – Форма проєктної пропозиції

Додаток В – Детальна форма бюджету

 

РОЗДІЛ І. ОПИС ПРОГРАМИ

IA.       МЕТА

Кімонікс Інтернешнл оголошує конкурс проєктних пропозицій за програмою «Фонд «Партнерство за сильну Україну»» (ФПСУ).

ФПСУ, в партнерстві з експертною організацією-посередником в сфері розвитку медіа, планує відібрати низку медійних проєктів від авторитетних українських регіональних і локальних ЗМІ, спрямованих на забезпечення відповідних громад точним і високоякісним місцевим новинним контентом. Ці проєкти дотримуватимуться суворих журналістських стандартів і охоплюватимуть широке коло важливих для місцевого населення питань, в тому числі контроль за роботою місцевої влади під час відновлення громад, а також посилення стійкості громадянського суспільства перед лицем російських наративів.

Цими проєктами керуватиме експертна організація-посередник.

Відбір пропозицій проводитиметься у формі відкритого конкурсу з метою надання всім зацікавленим сторонам рівних можливостей для подання заявок на отримання фінансування. Конкурс не зобов’язує ФПСУ, Кімонікс чи МЗС СК надавати фінансування і не передбачає покриття жодних витрат, пов’язаних із підготовкою та/або поданням заявок, а також закупівлею чи укладанням договорів на закупівлю жодних товарів або послуг. Крім того, ФПСУ залишає за собою право відхилити будь-яку із поданих заявок або всі заявки, провести перемовини з будь-яким учасником з метою внесення змін до заявки чи бюджету або надати фінансування без подальших перемовин із учасником.

 

IB.       ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ) – це багаторічна донорська програма, спрямована на надання підтримки з посилення стійкості українського уряду перед лицем російської агресії проти України та критично необхідної підтримки українським державним інституціям, громадянському суспільству та засобам масової інформації. Програма впроваджується компанією-розпорядником коштів «Кімонікс Інтернешнл» за договором із МЗС СК, за яким додаткове фінансування надається також іншими країнами-донорами, у тому числі Канадою, США, Фінляндією, Швейцарією та Швецією.

Загальними цілями ФПСУ є:

  • збереження співробітництва громад та зв’язків між громадянами та українською державою;
  • збереження довіри до державних інституцій і виборних органів через реалізацію ними ефективного раннього відновлення на звільнених територіях;
  • відродження України: посилення згуртованості громад та їхньої готовності до післявоєнної трансформації.

Основним партнером ФПСУ є Уряд України – центральна та місцева влада, політичне та адміністративне керівництво відповідних органів центральної, обласної та місцевої влади. Хоча основним партнером ФПСУ є Уряд України, фонд також взаємодіє з іншими основними партнерами, в тому числі громадами, суб’єктами громадянського суспільства, НУО, ЗМІ та приватним сектором. У рамках своєї постійної роботи з посилення стійкості ФПСУ взаємодіятиме безпосередньо з грантоотримувачами, постачальниками товарів і послуг для проєктів і найважливішими партнерами-виконавцями та зацікавленими сторонами за проєктами.

 

IC.       ОПИС ПРОГРАМИ

Доступ до неупередженої інформації з перевірених джерел є одним із ключових елементів зміцнення стійкості України перед лицем війни. Збереження четвертої влади стає дедалі важливішим – не лише для забезпечення місцевої аудиторії широким спектром і різноманіттям місцевих поглядів, яким довіряють, але й для недопущення дефіциту демократії (місцеві ЗМІ відіграють ключову роль у прозорості та підзвітності влади). До того ж, надаючи необхідну інформацію місцевим громадам, укріплюючи зв’язки всередині громад та висвітлюючи ініціативи, які мають безпосередній вплив на життя їхніх мешканців, ЗМІ є важливим елементом соціальної згуртованості.

Після початку повномасштабного російського вторгнення в деяких областях України війна напряму вплинула на місцеві/регіональні ЗМІ. Персонал був змушений евакуюватись, роботу низки ньюзрумів було припинено. Крім того, з початком вторгнення в Україні почалися проблеми у приватного сектора, і це призвело до скорочення ринку реклами, що був одним із ключових джерел доходів для ЗМІ.

Після початку повномасштабної російської агресії проти України протягом 2022 р. припинили свою роботу понад 200 регіональних ЗМІ. Лише частині з них удалося відновити роботу після часткової стабілізації ситуації та деокупації деяких регіонів. Через значне зменшення організаційних спроможностей багато місцевих і регіональних ЗМІ опинилися на межі виживання, оскільки їм доводилося боротися з такими викликами, як втрата прибутків, брак людських ресурсів, пошкоджена інфраструктура, пошкоджене обладнання, безпекові питання, робота в умовах стресу.

Метою ФПСУ є робота з авторитетними регіональними та місцевими ЗМІ на нещодавно деокупованих і прифронтових територіях, а також з медійними організаціями з тимчасово окупованих територій (ТОТ), які працюють у вигнанні, з метою забезпечення доступності достовірних і надійних джерел інформації та новин. Підтримка українських ЗМІ у всіх постраждалих від війни областях може зіграти важливу роль у ранньому відновленні громад і посиленні стійкості перед лицем російської агресії. Люди схильні довіряти контенту[1], створеному місцевими ЗМІ, тому відродження та зміцнення місцевих незалежних медійних платформ покращить доступ до надійної інформації та сприятиме післявоєнному відновленню відповідних громад, посиленню в них соціальної згуртованості, стійкості та їхньому розвитку.

Цілі:

ФПСУ готовий розглянути проєктні пропозиції від ЗМІ на прифронтових і нещодавно деокупованих територіях та ЗМІ з ТОТ у вигнанні. Фонд прагне підтримати локальні і регіональні медіа, які дотримуються стандартів якісної журналістики і чия операційна діяльність і матеріально-технічна база постраждали з початком повномасштабного вторгнення росії в Україну 24.02.23 р.   

ФПСУ підтримає місцеві та регіональні ЗМІ, які висвітлюють щоденне життя місцевих громад, діяльність громадянського суспільства та роботу місцевих органів влади стосовно питань, що становлять суспільний інтерес.

Для досягнення цієї цілі ФПСУ надаватиме місцевим ЗМІ підтримку в покращенні якості та збільшенні обсягу створеного на базі власних джерел контенту в умовах війни. Ця підтримка також допоможе місцевим ЗМІ розширити сферу розповсюдження свого контенту серед місцевих мешканців завдяки каналам в соціальних мережах. До того ж, ФПСУ надасть підтримку у створенні контенту з дотриманням принципів конфліктно-чутливої журналістики та урахуванням міркувань соціальної інклюзіі і гендерної рівності.

Форми підтримки: В рамках цього конкурсу буде відібрана низка медійних проєктів. Підтримка надаватиметься за всіма або декотрими з таких напрямків:

  1. Укріплення потенціалу ЗМІ – професійна журналістика, створення якісного контенту, контент-планування, управління персоналом, управління фінансами, створення контенту з дотриманням принципів конфліктно-чутливої журналістики та урахуванням міркувань соціальної інклюзіі і гендерної рівності, кібербезпека, особиста безпека, маркетинг.
  2. Операційні видатки ЗМІ – канали розповсюдження інформації, підтримка SMM/SEO, підтримка новинних веб-платформ, створення і поширення матеріалів у друкованому форматі, поточні витрати, витрати маркетингу.
  3. Технічна підтримка ЗМІ (обладнання) – ЗІЗ, термінали «Starlink», камери, комп’ютери, спеціалізоване обладнання (в пріоритеті – редакції, які безпосередньо постраждали від війни).   

Очікувані довгострокові результати:

  1. Відновлення/підтримання/розширення доступу громадян до достовірної/точної української інформації.
  2. Підвищення обізнаності громадян і забезпечення їхньої спроможності слідкувати за роботою демократично обраних установ.
  3. Підтримка різноманіття регіональних ЗМІ.
  4. Формування у ЗМІ навичок/знань для надання точної інформації, диверсифікації використовуваних джерел інформації, забезпечення відповідальності влади перед суспільством.

Очікувані короткострокові результати:

  1. Підтримка низки місцевих і регіональних ЗМІ;
  2. Вдосконалення навичок місцевих і регіональних ЗМІ створювати якісний оригінальний контент з власних джерел дотриманням принципів конфліктно-чутливої журналістики та урахуванням міркувань соціальної інклюзіі і гендерної рівності;
  3. створення місцевими та регіональними ЗМІ якісного контенту на базі власних джерел інформації про різні аспекти життя громад на прифронтових і нещодавно деокупованих територіях.

 

ID.       КЕРІВНИЙ ОРГАН / РЕГУЛЮЮЧІ ДОКУМЕНТИ

Проєкти відбиратимуться та впроваджуватимуться відповідно до правил Міністерства закордонних справ, справ Співдружності та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК), що регулюють надання фінансування за договорами, та внутрішніх політик управління проєктами ФПСУ.

 

РОЗДІЛ II. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИСУДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ

За результатами конкурсу ФПСУ планує присудити фінансування у розмірі близько 44,1 млн грн. Малі та середні ЗМІ можуть подавати фінансові пропозиції з бюджетом до 1 025 000 грн, а великі ЗМІ можуть подавати фінансові пропозиції з бюджетом до 2 050 000 грн. Критерії для малих, середніх і великих ЗМІ наведені в розділі IVA «Прийнятні реципієнти». Просимо учасників подавати бюджетні пропозиції лише в рамках зазначеного максимального діапазону, інакше заявка може бути відхилена. Очікується, що строк реалізації проєктів у рамках цього конкурсу не перевищуватиме 6 місяців. Запланована дата початку реалізації проєктів – 15 червня 2023 р., всі проєкти необхідно завершити до 31 грудня 2023 р.

У бюджеті можна передбачати кошти, наприклад (але не виключно), на: оплату роботи персоналу / експертів / консультантів; витрати на маркетинг у соціальних мережах (SMM та інші рекламні витрати); закупівлю обладнання (за потреби); транспортні витрати, пов’язані зі створенням контенту; офісні витрати тощо.

Один учасник може подати не більше 1 (однієї) заявки на цей конкурс.

РОЗДІЛ III. ГЕОГРАФІЧНІ РАМКИ КОНКУРСУ

Проєктні заходи повинні охоплювати одну або більше з наступних областей:

  1. Херсонська область
  2. Миколаївська область
  3. Одеська область
  4. Запорізька область
  5. Дніпропетровська область
  6. Харківська область
  7. Донецька область
  8. Луганська область
  9. Сумська область
  10. Чернігівська область
  11. Київська область

Для відповідності критерію прийнятності та отримання фінансування за програмою авторитетні медійні організації повинні представляти зазначені вище області чи працювати на їх території. Редакторський колектив може фізично працювати з інших, більш безпечних територій, але повинен створювати контент, який охоплює громади, де він початково працював.

 

РОЗДІЛ IV. КРИТЕРІЇ ПРИЙНЯТНОСТІ

IVA.     ПРИЙНЯТНІ РЕЦИПІЄНТИ

Типи ЗМІ, яким може бути надана підтримка в рамках цього конкурсу:

– місцеві/регіональні онлайн-ЗМІ;

– місцеві/регіональні друковані ЗМІ;

– місцеві/регіональні телеканали;

– місцеві/регіональні радіостанції.

Критерії відбору малих і середніх ЗМІ:

  • щомісячна аудиторія до 0,3 млн користувачів в інтернеті за даними Google Analytics або ж аналогічна аудиторія слухачів чи глядачів;
  • як мінімум 5 співробітників;
  • цільова аудиторія – прифронтові, нещодавно звільнені та тимчасово окуповані території;
  • дотримання професійних журналістських стандартів;
  • авторитетність серед ЗМІ, що висвітлюють життя місцевих громад;
  • висока зацікавленість у розвитку соціальних медійних платформ з метою збільшення показника охоплення цільової аудиторії;
  • наявність розробленого плану зі збільшення на 15% обсягу створення та поширення якісного оригінального контенту з власних джерел.

Критерії відбору великих ЗМІ:

  • щомісячна аудиторія понад 0,3 млн користувачів в інтернеті за даними Google Analytics або ж аналогічна аудиторія слухачів чи глядачів;
  • як мінімум 20 співробітників;
  • цільова аудиторія – прифронтові, нещодавно звільнені території та/або ТОТ;
  • дотримання професійних журналістських стандартів;
  • авторитетність серед ЗМІ, що висвітлюють життя місцевих громад;
  • висока зацікавленість у розвитку соціальних медійних платформ з метою збільшення показника охоплення цільової аудиторії;
  • наявність розробленого плану зі збільшення на 15% обсягу створення та поширення якісного оригінального контенту з власних джерел.

Юридичні особи, що подають проєктні пропозиції для участі в цьому Конкурсі, повинні відповідати наступним вимогам:

  • законно створена та зареєстрована медійна організація в одній із цільових областей. Організаційно-правова форма: незалежна приватна медійна компанія чи некомерційна медійна організація. Заявки повинні подаватися від імені організації громадянського суспільства / НУО чи від зареєстрованої юридичної особи (незалежна приватна медійна компанія чи некомерційна медійна організація), законно створеної та зареєстрованої в одній із цільових областей проєкту;
  • підтверджене дотримання професійних і етичних журналістських стандартів;
  • попередній досвід роботи в проєктах із донорським фінансуванням буде перевагою;
  • досвід реалізації медійних проєктів в Україні;
  • досвід інтеграції гендерних питань у програмну діяльність, дослідження та винесення уроків, а також досвід підготовки звітності з питань моніторингу, оцінки, винесення уроків (MEL) згідно з графіком звітування для донорів буде перевагою;
  • готовність дотримуватися всіх правил і норм співпраці, запропонованих міжнародним донором;
  • готовність пройти процедуру належної перевірки (due diligence), щоб продемонструвати здатність розробити / запровадити на достатньому рівні політики щодо обов’язку належної турботи / охорони здоров’я, добробуту та прав людини / інші необхідні політики і процедури.

 

Разом із заявкою подається резюме редакторського колективу, залученого до проєкту.

Пропозиції від юридичних осіб, які не відповідають вищевказаним вимогам, не розглядатимуться. Заявки від фізичних осіб, комерційних організацій, державних установ і організацій, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій і релігійних організацій не розглядатимуться.

Наступні юридичні особи НЕ МАЮТЬ ПРАВА подавати заявки за цим конкурсом:

  • організації, що зловживали донорськими коштами в минулому (окрім випадків, коли участь організації в конкурсі прямо затверджена донорами ФПСУ);
  • організації, включені в додаткові матеріали, надані урядом Великої Британії чи іншими сторонами, стосовно осіб чи організацій, яким заборонено надавати допомогу;
  • організації, чиї назви чи керівництво є в системі «Віжуал Комплайенс» (Visual Compliance – система пошуку по міжнародних переліках заборонених осіб та організацій, опублікованих Великою Британією, США, Канадою, ЄС, ООН, та іншим міжнародним перелікам);
  • організації, пов’язані з російськими організаціями та/або організації, зареєстровані в Росії.

 

IVB.     НЕПРИЙНЯТНІ ВИТРАТИ

Усі витрати мають демонструвати оптимальне співвідношення ціни та якості, бути прийнятними і обґрунтованими.

Фінансування ФПСУ не може використовуватися для таких цілей:

  • заходи, що не узгоджуються з Паризькою (кліматичною) угодою;
  • експлуатація дорослих працівників або дитяча праця;
  • предмети розкоші (в тому числі алкоголь, тютюн, хутро, перли, коштовне й напівкоштовне каміння);
  • ліки, не включені до списку основних лікарських засобів Всесвітньої організації охорони здоров’я (з урахуванням обмежених винятків);
  • пестициди, якщо вони не затверджені радником з питань клімату та довкілля. Велика Британія є стороною Стокгольмської конвенції, спрямованої на ліквідацію 12 стійких органічних забруднювачів;
  • хлорфторвуглеці (ХФУ). Великобританія є стороною Монреальського протоколу, і речовини, на які наразі поширюється дія Протоколу, не можуть поставлятися в рамках програми допомоги;
  • тютюн. Для будь-яких цілей, в яких можна ідентифікувати підтримку тютюнової індустрії, включаючи сільськогосподарське виробництво та переробку. Незважаючи на це загальні сільськогосподарські добавки, такі як добрива, можуть фінансуватися, якщо ідентифіковним споживачем не є тютюнова промисловість;
  • всі фінансові відносини (в рамках програм чи двосторонніх угод) з виробниками замінників грудного молока, що порушують Міжнародне зведення правил про збут замінників грудного молока. У залежності від ситуації МЗС СК може співпрацювати з цими компаніями в рамках багатосторонніх або багатодонорських програм чи ініціатив;
  • заходи, що можуть призвести до цивільних заворушень;
  • заходи, що дискримінують будь-яку групу за ознакою віку, зміни статі, інвалідності, раси, кольору шкіри, етнічної приналежності, статі та сексуальної орієнтації, вагітності та материнства, релігії чи переконань;
  • виплата відсотків або плата за обслуговування за договорами фінансової оренди;
  • подарунки;
  • адміністративні штрафи, штрафи за кримінальні правопорушення;
  • плата за роботи або заходи, що повністю фінансуються з інших джерел у грошовій або натуральній формі;
  • безнадійні борги перед пов’язаними сторонами;
  • виплати за несправедливе звільнення або інші компенсаційні виплати;
  • заміна або повернення будь-яких коштів, втрачених в результаті шахрайства, корупції, хабарництва, крадіжки, фінансування тероризму або іншого неправомірного використання коштів;
  • будь-які штрафи чи збори, що стягуються місцевими органами влади або будь-яким місцевим державним органом;
  • залучення коштів (за винятком будь-яких узгоджених розподілених витрат, не пов’язаних із проєктом);
  • конвертація валют як окрема стаття бюджету;
  • погашення боргу;
  • витрати, пов’язані з підготовкою конкурсної заявки або комерційної пропозиції до укладення офіційної угоди;
  • витрати, понесені до укладення офіційної угоди;
  • адвокаційна діяльність, публічні кампанії, маркетинг і комунікації, політики, авансові платежі за послуги, капітальні витрати, земельні ділянки, банківські збори та страхування (окрім випадків, заздалегідь прямо обумовлених у письмовій формі в якості виключення), якщо вони не пов’язані безпосередньо з проєктом;
  • поїздки залізничним або повітряним транспортом класом вище «стандартного економ-класу», за винятком випадків, коли вищий клас поїздки забезпечує краще співвідношення ціни та якості або є обов’язковим за певним законодавством, наприклад Законом про рівність 2010 року

В цілому, витрати, не включені до затвердженого бюджету, дозволяються лише у випадку письмового схвалення компанією «Кімонікс».

 

РОЗДІЛ V. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОДАННЯ ЗАЯВОК

 

VA.        ІНСТРУКЦІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ

 

Учасник подає проєктну пропозицію з детальним бюджетом (форми в додатках А та В). Учасник представляє технічну пропозицію та бюджет окремо в наданих формах і має дотримуватися інструкцій і рекомендацій, наведених в додатку. Технічна пропозиція оцінюватиметься за критеріями оцінки, наведеними у розділі VI.

Якщо учасник повністю відповідає чи перевищує вимоги за критеріями оцінки, його пропозиція переходить на другий етап конкурсу, де проводиться належна перевірка перед присудженням фінансування.

 

VB.      ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОДАННЯ ЗАЯВОК

Пропозиції подаються українською чи англійською мовами (формат Word, шрифт Times New Roman, розмір шрифту 11, одинарний інтервал, обсягом до 7 (семи) сторінок) на базі шаблонів у додатках A, B.

Пропозиції подаються в електронному форматі за вказаною нижче адресою із зазначенням в темі: «PFRU-CFP017-06/013-03 Конкурс медіа проєктів ФПСУ».

ФПСУ прийматиме проєктні пропозиції до 23:59 за київським часом 26 травня 2023 року. Заявки, подані з запізненням, та такі, що не відповідають вимогам, не розглядатимуться.

Онлайн-резюме проєкту подається за допомогою наведеного посилання через Google-форму.

Фонд «Партнерство за сильну Україну»

[email protected]

Учасники повинні надати ФПСУ наступну інформацію:

  • онлайн-форму резюме проєкту (доступна за посиланням) із зазначенням основної інформації про організацію та проєктну пропозицію;
  • заповнені Форми проєктної пропозиції та детального бюджету (додатки А та В);
  • резюме персоналу / редакторського колективу, задіяного в проєкті;
  • відскановані копії таких документів ( *.PDF або*.JPG):
  • свідоцтво про реєстрацію або виписка/витяг;
  • довідка з державного податкового органу про реєстрацію організації в Реєстрі неприбуткових установ та організацій із зазначенням коду некомерційної діяльності (за наявності).

Пакет документів необхідно надати одним листом в архіві ( *.rar), розміром не більше 15 МБ.

Просимо надсилати всі питання стосовно цього оголошення на наступну електронну адресу: [email protected] (Тема листа: Питання відносно PFRU-CFP017-06/013-03). Відповіді на питання надаватимуться в письмовій формі в міру надходження. Просимо звернути увагу на те, що за 48 годин до кінцевої дати цього оголошення прийом питань припиняється.

РОЗДІЛ VІ. КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ПЕРЕВАГ ПРОПОЗИЦІЇ

Оцінка пропозицій складається з декількох етапів:

Аналіз за критеріями відповідності

Отримані заявки перевіряються на відповідність критеріям. Ті, що відповідають вимогам, передаються на розгляд Конкурсній комісії.

Критерії прийнятності 

Так чи ні (так/ні) 

Критерії відповідності 

Заявка подана у встановлений термін 

 

Всю необхідну інформацію / відповіді на питання надано 

 

Всі підтверджуючі документи включені в заявку 

 

Всі заявки, що пройшли перевірку на базі критеріїв відповідності, розглядатимуться внутрішньою Конкурсною комісією, що складається із фахівців ФПСУ з реалізації проєктів. Заявки оцінюватимуться відповідно до наведених нижче критеріїв:

Етап 1. Аналіз проєктної пропозиції та детального бюджету

Критерії прийнятності 

Так чи ні (так/ні) 

Критерії прийнятності 

Статус реєстрації юридичної особи (дозволено здійснювати діяльність в Україні), у тому числі підтверджуючі реєстраційні документи

 

Відповідність юридичної особи вимогам для отримання коштів 

 

Технічні критерії

 

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу (подана заявка повністю відповідає тематиці та пріоритетам — 25 балів; заявка частково відповідає тематиці та пріоритетам — 15 балів; заявка не відповідає тематиці та пріоритетам конкурсу — 0 балів).

До 25 балів

Конкретність, актуальність, ефективність запланованих проєктних заходів (заплановані проєктні заходи 1) є конкретними — 5 балів, 2) пропонують контент, актуальний для місцевої громади — 10 балів, 3) сприяє покращенню доступу місцевих громад до інформації — 10 балів, заходи не відповідають вищевказаним умовам — 0 балів)

До 25 балів

Спроможність організації-учасника успішно і в строк реалізувати проєкт за допомогою наданих ресурсів (організація-учасник володіє необхідним досвідом і ресурсами для успішної реалізації проєкту — 25 балів; організація – учасник частково володіє необхідним досвідом і ресурсами для успішної реалізації проєкту — 15 балів; організація – учасник не має необхідного досвіду і ресурсів для успішної реалізації проєкту — 0 балів)

До 25 балів

Рівень компетентності (освіта, досвід роботи) проєктного персоналу (залучений персонал має відповідний рівень компетентності – 10 балів, не має необхідного рівня компетентності – 0 балів)

До 10 балів

Критерії аналізу бюджету

 

Відповідність запланованих витрат і необхідних ресурсів очікуваним результатам (фінансова пропозиція є обґрунтованою і відповідає підходу “найвища якість за найнижчою ціною” – 15 балів; фінансова пропозиція вимагає перегляду та / або скорочення витрат – 10 балів; фінансова пропозиція не є обґрунтованою — 0 балів)

До 15 балів

 

Коментар 

Рекомендується на наступний етап (так / ні) 

 

 

Учасники, пропозиції яких відповідають критеріям відповідності та прийнятності і набрали понад 70 балів за результатами аналізу технічних критеріїв і бюджету, переходять на другий етап оцінки та повинні будуть пройти процедуру належної перевірки ФПСУ.

РОЗДІЛ VIІ. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИСУДЖЕННЯ ПРОЄКТУ ТА ЙОГО СУПРОВІД

Усі бюджети проєктів будуть узгоджуватися, розраховуватися і надаватися в українській гривні (UAH). Усі витрати повинні бути допустимими, відношуваними та обґрунтованими. Заявки повинні супроводжуватися деталізованим і реалістичним бюджетом згідно з положеннями розділу IX. ФПСУ може зв’язуватися з учасниками для обговорення потенційних коригувань їхніх заявок.

Опублікування цього оголошення і допомога з підготовкою грантової заявки не є присудженням гранту чи зобов’язанням з боку ФПСУ його присудити. Це також не є зобов’язанням з боку ФПСУ оплатити витрати, понесені при підготовці та поданні заявки. Крім того, ФПСУ залишає за собою право прийняти або відхилити будь-яку або всі отримані заявки, а також звернутися до учасників за додатковими роз’ясненнями.

Учасники отримають письмове сповіщення про рішення ФПСУ стосовно їхньої заявки. Причини, з яких заявку відхилено чи прийнято, повідомлятися не будуть.

РОЗДІЛ VIIІ. ЗВІТНІСТЬ, МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНКА ПРОЄКТІВ

Моніторинг та оцінка

Реципієнт несе відповідальність за моніторинг реалізації проєкту та оцінку його результатів. ФПСУ і його донори стежитимуть за реалізацією проєкту за допомогою звітів реципієнта, зустрічей із співробітниками проєкту, їхніми партнерами і бенефіціарами, контрольних візитів та участі в проєктних заходах.

Звітність

Реципієнт надаватиме звіти у форматі, зазначеному ФПСУ:

  • звіти про хід реалізації, у тому числі опис заходів і (короткострокових і довгострокових) результатів відповідно до узгоджених показників моніторингу та фінансової складової, а також інформацію про розповсюдження медійних продуктів;
  • позапланові зведені звіти на вимогу ФПСУ у відповідний момент часу, коли Фонду знадобиться інформація про проєкт в період між плановими звітами про хід його реалізації;
  • звіт про результати реалізації проєкту, або остаточний звіт, який включатиме опис заходів і (короткострокових і довгострокових) результатів.

Проєктні заходи реалізуються відповідно до норм, правил, політик і процедур ФПСУ.

РОЗДІЛ ІХ. МЕХАНІЗМ ФІНАНСУВАННЯ

Запропонований учаснику механізм фінансування залежатиме від організаційно-правової форми юридичної особи, що подає пропозицію, а також базуватиметься на оцінці спроможності. Якщо заявку подала НУО/ОГС, то, швидше за все, буде запропоновано механізм грантової угоди. Якщо заявку подасть юридична особа іншого типу, тоді, швидше за все, вибрана пізніше НУО/ОГС, що адмініструватиме програму підтримки ЗМІ, запропонує прямі закупівлі / закупівлі у натуральній формі. Щоб можна було вибрати найкращий механізм реалізації проєкту, на етапі подання заявки в ФПСУ Учасник має повідомити про наявність НУО/ОГС, яка могла б виступити в якості реципієнту за грантовим механізмом.

Додаток А - Форма проєктної пропозиції: Annex A Project Proposal – FINALIZED_Ukr

Додаток В – Детальна форма бюджету: Annex B_Budget template_eng-ua

 

[1] Українські громадяни споживали більше новин, були стійкішими до дезінформації та більше довіряли своїм ЗМІ під час війни з Росією у 2022 р. Джерело: https://internews.in.ua/news/ukrainian-citizens-consume-more-news-are-more-resilient-to-disinformation-and-trust-their-media-more-during-russia-s-war-in-2022/


Останні публікації цього розділу:

Закупівля PPE (бронежилет/плитоноска + шолом) 17 комплектів

Тендер із надання послуг перевезення гуманітарної допомоги територіями Одеської, Миколаївської області та до міста Херсона.

Тендер на проведення кількісного дослідження потреб ромської громади

Тендер на офісні та складські приміщення м.Вінниця

Запит цінових пропозицій на послуги з бронювання протиударною плівкою вікон RFQ-UKR-00283199

Проведення оцінки приміщень в школах ПР 60