Конкурс проєктів на сприяння розробці політик з питань збереження єдності українського суспільства
ЗАВЕРШЕНО
ФОНД «ПАРТНЕРСТВО ЗА СИЛЬНУ УКРАЇНУ»
Оголошення про конкурс № PFRU- CFP019-06
Дата оголошення: 23 січня 2024 р.
Кінцевий термін подання: 06 лютого 2024 р.
Шановний учаснику!
Програма «Фонд «Партнерство за сильну Україну»» (ФПСУ), що реалізується компанією «Кімонікс Інтернешнл», оголошує конкурс проєктних пропозицій щодо реалізації заходів зі сприяння розробці національної політики з питань збереження єдності українського суспільства та управління його трансформацією з врахуванням місцевого досвіду, контекстуалізованих винесених уроків, доказової бази.
Гранти присуджуватимуться українським неурядовим організаціям (НУО) та організаціям громадянського суспільства (ОГС). У цьому документі описана процедура збору та оцінки пропозицій від НУО/ОГС.
Присудження гранту та реалізація грантового проєкту здійснюватимуться відповідно до правил Міністерства закордонних справ, справ Співдружності та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК), що регулюють надання грантів за договорами, та внутрішніх політик управління грантами ФПСУ.
Попередня консультація в рамках проєкту відбудеться 29 січня 2024 р. о 12:00. Консультація проходитиме в Teams за наступним посиланням: TBC
Нарада Microsoft Teams
Приєднуйтесь з комп’ютера або через мобільний додаток чи за допомогою обладнання конференц-залу
Натисніть тут, щоб доєднатися до наради
Ідентифікатор наради: 297 994 329 084
Пароль: eS6bs8
Скачати Teams | Доєднатися в Інтернеті
Під час консультації зацікавлені учасники, що відповідають критеріям відбору, зможуть задати питання стосовно конкурсу, отримати рекомендації щодо підготовки грантової пропозиції та інформацію про процедуру подання грантової заявки.
Усі питання стосовно цього конкурсу просимо направляти на адресу [email protected] (тема листа: Questions PFRU-CFP019-06). Відповіді на питання надаватимуться в письмовій формі в міру надходження. Звертаємо увагу на те, що питання прийматимуться не пізніше, ніж за 48 годин до кінцевого терміну подання пропозицій.
Співробітники ФПСУ та Кімонікс не мають право вимагати, а учасникам заборонено пропонувати будь-які грошові кошти, плату, комісію, кредит, подарунки, чайові, цінності або компенсацію в обмін на чи як винагороду за сприятливе ставлення під час конкурсу. Про всі неналежні вимоги з боку співробітників Фонду слід повідомляти керівнику групи ФПСУ або за адресою [email protected].
Оголошення містить наступні додатки:
Додаток А – Форма грантової пропозиції
Додаток В – Детальна форма бюджету
Додаток С- Форма відбору партнерів Фонду
РОЗДІЛ І. ОПИС ПРОГРАМИ
IA. МЕТА
Кімонікс Інтернешнл оголошує конкурс проєктних пропозицій (Конкурс) за програмою «Фонд «Партнерство за сильну Україну»» (далі – «ФПСУ»).
Гранти присуджуватимуться українським НУО/ОГС для реалізації проєктних заходів у сфері планування та розвитку політики, спрямованої на вирішення складних політичних питань на національному рівні, що виникли чи загострились через неспровоковану повномасштабну російську агресію. Оскільки основні зусилля держава зосереджує на здобутті перемоги у війні, паралельно існує потреба в підтримці її роботи з розробки політики та програм, які допоможуть Україні здобути перемогу в мирі.
Одним із основних завдань ФПСУ є надання підтримки органам центральної влади у формуванні національної політики з пріоритетних питань збереження єдності українського суспільства та управління його трансформацією з урахування доказової бази, а також місцевих потреб і досвіду. НУО та ОГС вже давно відіграють важливу роль у підтримці органів центральної влади в питаннях управління та політики, і цей грант має на меті надати їм у цьому підтримку.
За результатами конкурсу ФПСУ планує виділити 14 700 000,00 грн. у вигляді грантів для реалізації проєктів по всій країні.
Збір пропозицій проводитиметься у форматі відкритого конкурсу, в рамках якого всі зацікавлені організації матимуть рівні можливості подати заявку на отримання фінансування. Конкурс не зобов’язує ФПСУ, Кімонікс та Міністерство закордонних справ, справ Співдружності Націй та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК) надати грант і не передбачає покриття витрат, пов’язаних із підготовкою та/або подачею пропозицій або закупівлею чи укладанням договорів на послуги чи товари. Крім того, ФПСУ залишає за собою право відхилити будь-яку із поданих заявок або всі заявки, провести перемовини з будь-яким учасником з метою внесення змін до заявки або до бюджету, або надати грант без подальших перемовин із учасником.
IB. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ) – це багаторічна донорська програма, за якою надається підтримка стійкості українського уряду перед лицем російської агресії проти України та надання необхідної підтримки українським державним інституціям, громадянському суспільству та засобам масової інформації. Програма впроваджується компанією-розпорядником коштів – Кімонікс Інтернешнл. Програмою керує МЗС СК за додаткового фінансування з боку інших урядів, у тому числі США, Канади, Швеції, Швейцарії та Фінляндії.
Загальними цілями ФПСУ є:
- збереження впевненості українців на ТОТ у тому, що Україна (громадяни та держава) не відступиться від них та від зусиль возз’єднати їх із контрольованими територіями;
- збереження довіри до українських державних інституцій серед громадян на доступних територіях, які найбільше постраждали від війни;
- формування у громадян, соціальних груп і громад на доступних територіях, які найбільше постраждали від війни, сильного почуття спільної приналежності, цінностей і мети;
- врахування локального досвіду, контекстуалізованих винесених уроків і доказової бази в національній політиці з пріоритетних питань підтримки національної єдності та управління трансформацією
Основним партнером ФПСУ є Уряд України – центральна та місцева влада, політичне та адміністративне керівництво відповідних органів центральної, обласної та місцевої влади. Хоча Уряд і є основним партнером ФПСУ, ФПСУ не переказуватиме кошти безпосередньо Урядові; натомість ФПСУ фінансуватиме проєкти від імені Уряду. Окрім того, ФПСУ взаємодіє з іншими основними партнерами, в тому числі громадами, суб’єктами громадянського суспільства, НУО та приватним сектором. Продовжуючи свою роботу із посилення стійкості, ФПСУ взаємодіятиме безпосередньо з одержувачами грантів, постачальниками товарів і послуг з метою підтримки проєктів і найважливішими партнерами-виконавцями та зацікавленими сторонами за проєктами.
IC. ОПИС ПРОГРАМИ
ФПСУ має на меті сприяти врахуванню місцевого досвіду, контекстуалізованих винесених уроків і доказової бази в національній політиці з пріоритетних питань збереження єдності України та управління її трансформацією. Кінцевою метою є забезпечення українського уряду інструментами для сприяння формуванню політики, що ґрунтуватиметься на доказовій базі та враховуватиме виклики, з якими зіткнуться громади по всій Україні під час післявоєнної трансформації та в подальший мирний період.
У рамках цього конкурсу проєктних пропозицій ФПСУ шукає ОГС та НУО для співпраці з урядом над розробкою політики, що допоможе Україні успішніше керувати післявоєнною трансформацією. Ця співпраця відбувається в контексті численних політичних викликів, які виникли або загострилися через повномасштабне російське вторгнення. У міру збільшення кількості та посилення цих викликів спроможність держави їх вирішувати відповідно зменшувалася через виправдану зосередженість на здобутті перемоги у війні. Проте для забезпечення ефективності та сталості післявоєнної трансформації необхідне впровадження чіткої комплексної політики в широкому діапазоні галузей, у тому числі економіці, охороні здоров’я, освіті, соціальній та судовій сфері. Успішність цієї трансформації залежатиме не лише від того, які послуги влада надає громадянам, але й від того, як вона ці послуги надає. Тому важливо, щоб державна політика та програми ґрунтувалися на принципах прозорості та підзвітності.Особливий інтерес для ФПСУ становлять ті сфери політики, де вже зараз є потенціал для посилення соціальної згуртованості та єдності українського суспільства як під час війни, так і в період післявоєнної трансформації. Таким чином, пропозиції, подані на цей конкурс, мають стосуватися одного чи кількох наведених нижче питань:
- Орієнтація на впровадження Української формули миру. Президент Зеленський представив Формулу миру з 10 пунктів, які є передумовами укладення мирної угоди. Хоча багато з цих пунктів покладають тягар дій на Російську Федерацію, вони також вимагають заходів з боку України у вигляді планування та розробки політки органами центральної влади. Наприклад, такі питання, як реінтеграція тимчасово окупованих територій або повернення викрадених дітей, вимагають великої роботи з боку українського уряду зі створення чіткої внутрішньої політики та законодавчої бази, в рамках якої можна буде досягти цих цілей. Учасники мають продемонструвати, як їхня пропозиція може допомогти владі в досягненні прогресу з одного чи кількох пунктів Формули миру. При цьому слід враховувати, що ФПСУ може підтримувати лише невійськові заходи, що відповідають принципам офіційної допомоги в цілях розвитку (ОДР).
- Підвищення залученості потенційно маргіналізованих та/або вразливих груп. Хоча рівень згуртованості українців лишається високим, динаміка війни створила потенціал для виникнення розколів під час післявоєнної трансформації. Певні групи в суспільстві можуть вважати, що вони заплатили за війну вищу ціну та пішли на більші жертви, ніж інші, тому мають право очікувати від влади більшого в післявоєнний період. Якщо їхні очікування не реалізуються, ці групи можуть стати агентами негативного впливу (spoilers) під час післявоєнної трансформації. При цьому інші групи можуть навпаки почуватися забутими владою, що може підривати соціальну згуртованість. До таких груп можуть зокрема належати:
- ветерани та їхні сім’ї;
- громадяни, що виїхали з України і прагнуть реінтеграції;
- громадяни, що живуть ближче до лінії фронту чи кордонів з Росією/Білоруссю;
- громадяни, що пережили тривалу окупацію;
- діти та молодь;
- люди похилого віку;
- люди з інвалідністю;
- етнічні меншини.
Учасники повинні продемонструвати, як їхня пропозиція сприятиме залученню однієї чи кількох таких груп до процесу планування та розробки політики на рівні органів центральної влади.
- Покращення методів роботи органів влади з метою поліпшення координації, підвищення прозорості, забезпечення інклюзивності консультацій із громадськістю з критично важливих питань. Багато пов’язаних із післявоєнною трансформацією питань, які стоять перед владою, за своєю суттю є складними та багатогранними. Для ефективної підготовки до неї вкрай важливою є міжвідомча співпраця та робота з зацікавленими сторонами поза межами урядового сектору. З точки зору соціальної згуртованості також важлива прозорість роботи та підзвітність органів влади. Учасники повинні продемонструвати, як запропоновані ними проєктні заходи покращать методи роботи органів влади та як це, в свою чергу, сприятиме плануванню післявоєнної трансформації.
Оскільки робота з органами центральної влади на цьому гострому етапі війни носить дуже чутливий і складний характер, пропозиції, подані на цей конкурс, мають продемонструвати врахування наступних моментів.
Підхід. Учасники повинні продемонструвати нюансований підхід до запропонованих ними ініціатив, зокрема:
- обізнаність і знання поточної політичної динаміки та тенденцій, а також розуміння їхнього можливого впливу на запропоновані заходи;
- чітко визначений, вузький обсяг, на який спрямовуватимуться зусилля, з реалістичними цілями в межах строків;
- чітка стратегія подолання політичних та інших викликів, які виникатимуть під час реалізації запропонованих заходів;
- детальна методологія та чіткий перелік очікуваних результатів;
- популяризація цінностей гендерної рівності та соціальної інтеграції.
Взаємодія з зацікавленими сторонами. З огляду на те, що заходи, запропоновані в рамках цього конкурсу, передбачатимуть роботу з політиками та урядовцями на найвищому рівні, надзвичайно важливим є наявність детального підходу до взаємодії з зацікавленими сторонами. Учасники мають розробити чітку стратегію взаємодії з зацікавленими сторонами з поясненням того, як вони взаємодіятимуть із різними зацікавленими сторонами в органах влади (та поза межами урядового сектору (в залежності від обставин)) для ефективного досягнення мети гранту. У цій стратегії учасники мають описати, як вони працюватимуть із усіма чутливими політичними питаннями та ризиками, релевантними, на їхню думку, для цього проєкту. Якщо успіх реалізації заходів залежить від готовності політичних акторів взяти на себе їхню подальшу реалізацію, учасники повинні чітко вказати, як і з ким вони досягатимуть цієї мети.
Чутливість до конфлікту і питань гендерної рівності та соціальної інклюзії (GESI). Учасники мають продемонструвати, як вони враховуватимуть динаміку війни та потенційну шкоду, якої можуть завдати непередбачувані наслідки запропонованої ними інтервенції. Необхідно описати, які вживатимуться заходи для мінімізації ризиків створення чи загострення напруженості або психологічних травм під час цієї роботи. Крім того, учасники мають продемонструвати, як забезпечуватиметься інклюзивність під час інтервенції та врахування поглядів верств населення, що часто є маргіналізованими (жінки, молодь, люди похилого віку, малозабезпечені групи, люди з інвалідністю тощо).
Сталість. Основна увага в цьому конкурсі приділяється плануванню політики на середньо- та довгострокову перспективу. Тому учасники повинні чітко пояснити, як їхні заходи сприятимуть забезпеченню сталості змін. При цьому вони мають враховувати всі політичні та інші ризики, що можуть позначитися на сталості цих змін.
Цілі
Загальною метою ФПСУ є посилення соціальної згуртованості та єдності українського суспільства як під час війни, так і в період післявоєнної трансформації. Метою цього гранту ФПСУ є:
- просування прозорості, міжвідомчої координації та врахування широкого спектру поглядів при формуванні політики українського уряду;
- сприяння розробці політики українським урядом;
- забезпечення українського уряду доказовою базою та даними досліджень для розробки актуальної, побудованої на доказовій базі політики.
ФПСУ також має на меті надати експертну підтримку партнерам у громадянському секторі, що переможуть на цьому конкурсі. Таким чином, грантоотримувачам буде надана фінансова та експертна підтримка в реалізації поточних та/або нових проєктних заходів, пов’язаних із плануванням і аналізом політики.
ФПСУ також надасть переможцям конкурсу підтримку в підвищенні громадської обізнаності, активізації обговорення та участі громадськості у відповідних проєктних заходах із розробки політики, в якій на першому місці стоятимуть інтереси українців. Грантоотримувачам буде запропоновано взяти участь у роботі консультативної платформи ОГС, на якій вони зможуть обмінюватися практиками та винесеними уроками, а також спільно працювати над просуванням цих питань по всій Україні.
У рамках субпроєкту «Планування та аналіз політики» ФПСУ надає підтримку в розробці та використання всіх відповідних інструментів і підходів, зокрема:
- забезпечення українського уряду доказовою базою чи даними досліджень для сприяння розробці політики;
- наставництво та консультування існуючих форумів центральної влади, таких як робочі групи, ради та інші платформи, призначених сприяти міжвідомчій співпраці при розробці політики та взаємодії з зацікавленими сторонами;
- подолання розриву між обсягом невирішених проблем і поточними можливостями українського уряду в розробці політики для їхнього вирішення;
- надання експертної допомоги українським органам центральної влади в розробці політики;
- підтримка у впровадженні вже розробленої політики.
Конкретні результати:
Від переможців очікується завершення як мінімум одного (бажано більше) з етапів розробки політики, а саме:
- початкове визначення обсягу
- кабінетні дослідження та формування доказової бази
- взаємодія з зацікавленими сторонами
- розробка проєкту
- консультації
- впровадження
Перевага надаватиметься пропозиціям, у яких буде продемонстровано, як заходи сприятимуть проходженню повного циклу (від початкового визначення обсягу до впровадження).
Примітка. У рамках цього конкурсу пропозиції щодо прямої гуманітарної допомоги (у вигляді пакетів допомоги, що складаються з продуктів харчування, медикаментів, товарів гуманітарного призначення тощо) громадянам не розглядатимуться.
ID. КЕРІВНИЙ ОРГАН / РЕГУЛЮЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Гранти присуджуватимуться і впроваджуватимуться відповідно до правил Міністерства закордонних справ, справ Співдружності та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК), що регулюють надання грантів за договорами, та внутрішніх політик управління грантами ФПСУ.
РОЗДІЛ II. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИСУДЖЕННЯ ГРАНТІВ
ФПСУ планує виділити гранти на суму близько 14 700 000,00 грн для реалізації проєктів у наступних регіонах: по всій країні. Очікується, що сума кожного гранту може коливатися від 2 450 000,00 грн до 4 800 000,00 грн. Остаточна сума гранту залежатиме від конкретних грантових заходів і результатів фінальних переговорів, тому може бути меншою чи більшою за зазначену вище. Просимо учасників подавати свої бюджетні пропозиції лише в межах зазначеного діапазону, інакше заявка може бути відхилена на першому етапі розгляду. Очікується, що строк дії грантів за цим конкурсом не перевищуватиме 5 (п’ять) місяців. Реалізація грантових проєктів має розпочатися якомога швидше та завершитися не пізніше 31 липня 2024 р.
РОЗДІЛ III. ЦІЛЬОВІ ТЕРИТОРІЇ ПРОЄКТНИХ ЗАХОДІВ
Грантові заходи можуть реалізовуватися лише на території України.
РОЗДІЛ IV. КРИТЕРІЇ ПРИЙНЯТНОСТІ
IVA. ПРИЙНЯТНІ РЕЦИПІЄНТИ
Організації, що подають проєктні пропозиції для участі в цьому Конкурсі, повинні відповідати наступним вимогам:
- статус громадської організації чи НУО, офіційно зареєстрованої та визнаної за українським законодавством;
- статус неприбуткової організації;
- готовність пройти процедуру належної перевірки (due diligence), щоб продемонструвати здатність розробити / запровадити політики щодо обов’язку належної турботи / охорони здоров’я, добробуту та прав людини / інші необхідні політики і процедури.
- підтверджений досвід реалізації грантів, дотичних до тематики цього Конкурсу, а саме планування та аналізу політики;
- наявність налагоджених надійних стосунків із ключовими зацікавленими сторонами (міністерство, робоча група, рада), що можуть бути підтверджені офіційним листом-рекомендацією чи меморандумом;
- бухгалтер повинен мати вищу освіту (в галузі бухгалтерського обліку) та як мінімум один рік досвіду в сфері бухгалтерського обліку;
- знання мови – вільне володіння українською;
- готовність дотримуватися всіх правил і норм співпраці, запропонованих міжнародним донором;
Конкурсна пропозиція має містити резюме персоналу, залученого до реалізації проєкту. Наведені нижче критерії оцінки не слід вважати вичерпними, але в пропозиції має бути включений експертний персонал із наступною кваліфікацією:
- досвід реалізації проєктів за фінансування МЗС СК / Фонду попередження конфліктів, стабільності та безпеки (CSSF) або інших міжнародних донорів;
- досвід інтеграції гендерних питань у програмні заходи, дослідження та навчання на досвіді реалізації проєктів, а також у цикли звітності перед донорами за показниками моніторингу, оцінки та навчання (MEL).
ФПСУ визначатиме відповідність НУО / ОГС вимогам для отримання фінансування ФПСУ на базі заповненої Форми відбору партнерів Фонду (додаток С).
Учасники повинні продемонструвати наявність надійної системи управління у формі фінансових, адміністративних і технічних політик і процедур та представити систему внутрішнього контролю, що забезпечує збереження матеріальних цінностей; захищає від шахрайства, марнотратства і зловживань; сприяє досягненню цілей і завдань програми. Перед наданням гранту ФПСУ проведе оцінку цієї спроможності. Для організацій, які не мають цих спроможностей, ФПСУ може змінити тип гранту, надати допомогу в формуванні спроможностей та включити особливі умови в грантову угоду.
Заявки від організацій, які не відповідають вищезазначеним вимогам, не розглядатимуться. Заявки від фізичних осіб, комерційних організацій, державних установ та організацій, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій та релігійних організацій не розглядатимуться.
Наступні організації НЕ МАЮТЬ ПРАВА подавати заявки на отримання грантів за цим конкурсом:
- жодні організації, що зловживали донорськими коштами в минулому (окрім випадків, коли участь організації в конкурсі прямо затверджена донорами ФПСУ);
- жодні організації, включені в додаткові матеріали, надані урядом Великої Британії чи іншими сторонами, стосовно осіб чи організацій, яким заборонено надавати допомогу;
- жодні організації, чиї назви чи керівництво є в системі «Віжуал Комплайенс» (Visual Compliance – система пошуку по міжнародних переліках заборонених осіб та організацій, опублікованих Великою Британією, США, Канадою, ЄС, ООН, та іншим міжнародним перелікам);
- жодні організації, пов’язані з російськими організаціями та/або організації, зареєстровані в Росії.
IVB. НЕПРИЙНЯТНІ ВИТРАТИ
Всі витрати грантових коштів мають демонструвати оптимальне співвідношення ціни та якості, бути прийнятними і обґрунтованими.
Грантові кошти ФПСУ не можуть використовуватися для таких цілей:
- заходи, що не узгоджуються з Паризькою (кліматичною) угодою;
- експлуатація дорослих працівників або дитяча праця;
- предмети розкоші (в тому числі алкоголь, тютюн, хутро, перли, коштовне й напівкоштовне каміння);
- ліки, не включені до списку основних лікарських засобів Всесвітньої організації охорони здоров’я (з урахуванням обмежених винятків);
- пестициди, якщо вони не затверджені радником з питань клімату та довкілля. Великобританія є стороною Стокгольмської конвенції, спрямованої на ліквідацію 12 стійких органічних забруднювачів;
- хлорфторвуглеці (ХФУ). Великобританія є стороною Монреальського протоколу, і речовини, на які наразі поширюється дія Протоколу, не можуть поставлятися в рамках програми допомоги;
- тютюн. Для будь-яких цілей, які прямо підтримують тютюнову індустрію, включаючи сільськогосподарське виробництво та переробку. Незважаючи на це загальні сільськогосподарські добавки, такі як добрива, можуть фінансуватися, якщо ідентифіковним споживачем не є тютюнова промисловість;
- всі фінансові, програмні чи двосторонні відносини з виробниками замінників грудного молока, що порушують Міжнародне зведення правил про збут замінників грудного молока. У залежності від ситуації МЗС СК може співпрацювати з цими компаніями в рамках багатосторонніх або багатодонорських програм чи ініціатив;
- заходи, що можуть призвести до цивільних заворушень;
- заходи, що дискримінують будь-яку групу за ознакою віку, зміни статі, інвалідності, раси, кольору шкіри, етнічної приналежності, статі та сексуальної орієнтації, вагітності та материнства, релігії або переконань;
- виплати відсотків або плати за обслуговування за договорами фінансового лізингу;
- подарунки;
- адміністративні штрафи, штрафи за кримінальні правопорушення;
- платежі за роботи або заходи, що повністю фінансуються з інших джерел у грошовій або натуральній формі;
- безнадійні борги перед пов’язаними сторонами;
- виплати за несправедливе звільнення або інші компенсаційні виплати;
- заміна або повернення будь-яких коштів, втрачених в результаті шахрайства, корупції, хабарництва, крадіжки, фінансування тероризму або іншого неправомірного використання коштів;
- будь-які штрафи чи збори, що стягуються місцевими органами влади або будь-яким місцевим державним органом;
- залучення коштів (за винятком будь-яких узгоджених розподілених витрат, не пов’язаних із проєктом);
- іноземна валюта як окрема стаття бюджету;
- погашення боргу;
- витрати, пов’язані з підготовкою конкурсної заявки або комерційної пропозиції до укладення офіційної угоди;
- витрати, понесені до укладення офіційної угоди;
- адвокаційна діяльність, публічні кампанії, маркетинг і комунікації, політики, авансові платежі за послуги, капітальні витрати, земельні ділянки, банківські збори та страхування (окрім випадків, заздалегідь прямо обумовлених у письмовій формі в якості виключення), якщо вони не пов’язані безпосередньо з проєктом;
- поїздки залізничним або повітряним транспортом класом вище «стандартного економ-класу», за винятком випадків, коли вищий клас поїздки забезпечує краще співвідношення ціни та якості або є обов’язковим за певним законодавством, наприклад Законом про рівність 2010 року.
В цілому, витрати, не включені до затвердженого бюджету, дозволяються лише у випадку письмового схвалення компанією «Кімонікс».
Звертаємо увагу на те, що кошти за цим грантом не можна витрачати на надання гуманітарної допомоги бенефіціарам проєкту. ФПСУ не займається реалізацією проєктів гуманітарної допомоги.
РОЗДІЛ V. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОДАННЯ ЗАЯВОК
VA. ІНСТРУКЦІЯ УЧАСНИКАМ
Учасник подає грантову пропозицію з детальним бюджетом (додатки A, B). Технічна заявка та бюджет подаються окремо у заданих форматах із дотриманням інструкцій і рекомендацій, наведених у додатку. Технічна пропозиція оцінюватиметься відповідно до критеріїв оцінки переваг, наведених у розділі V.
Якщо пропозиція учасника відповідає чи перевершує критерії оцінки переваг, вона переходить на другий етап, на якому перед присудженням гранту проводиться належна перевірка (due diligence) на основі інформації, наведеної в Формі відбору партнерів Фонду (додаток С). На цьому етапі ФПСУ може зв’язуватися з грантоотримувачами для обговорення потенційних коригувань пропозицій.
Учасників конкурсу письмово поінформують про рішення щодо їхніх пропозицій. Причини відхилення чи прийняття пропозиції не повідомляються.
VB. ПОДАННЯ ЗАЯВОК
Грантові пропозиції подаються українською чи англійською мовами (формат Word, шрифт Times New Roman, розмір шрифту 11, одинарний інтервал, обсяг – до 7 (семи) сторінок) на базі шаблонів у додатках A, B, С.
Грантові пропозиції подаються в електронному форматі за адресою [email protected] із зазначенням номеру Конкурсу PFRU-CFP019-06. ФПСУ прийматиме проєктні пропозиції до 23:59 за київським часом 06 лютого 2024 р. Заявки, подані з запізненням, та такі, що не відповідають вимогам, не розглядатимуться.
Учасники повинні надати онлайн резюме проєкту скориставшись посиланням на Гугл-форму.
Учасники повинні надати ФПСУ таку інформацію:
- Oнлайн-резюме проєкту (форма доступна за посиланням) із зазначенням основної інформації про організацію та проєктну пропозицію;
- заповнені Форми грантової пропозиції та детального бюджету (додатки А та В);
- заповнену Форму відбору партнерів Фонду (додаток С). Просимо звернути увагу на те, що документи, зазначені в цій формі, надаються разом з цією формою;
- резюме персоналу, задіяного в проєкті;
- відскановані копії таких документів ( *.PDF або*.JPG):
- листи підтримки від місцевої влади (необов’язково).
- свідоцтво про реєстрацію або виписка/витяг;
- довідка з державного податкового органу про реєстрацію організації в Реєстрі неприбуткових установ та організацій із зазначенням коду некомерційної діяльності;
Пакет документів необхідно надати одним листом в архіві ( *.rar), розміром не більше 15 МБ.
Просимо надсилати будь-які питання стосовно цього оголошення на вказану електронну адресу: [email protected] (Тема листа: Питання відносно PFRU-CFP019-06). Відповіді надаватимуться в письмовій формі. Просимо звернути увагу на те, що за 48 годин до кінцевої дати цього оголошення прийом питань припиняється.
РОЗДІЛ VI. КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ПЕРЕВАГ ПРОПОЗИЦІЇ
Оцінка грантових пропозицій складається з декількох етапів:
Етап 1. Перевірка критеріїв відповідності
Отримані заявки перевіряються на відповідність критеріям. Заявки, що відповідають вимогам, передаються на розгляд Конкурсній комісії.
Критерії прийнятності |
Так чи ні (так/ні) |
Критерії відповідності |
|
Заявка подана у встановлений термін |
|
Всю необхідну інформацію / відповіді на питання надано |
|
Всі підтверджуючі документи включені в заявку |
Всі грантові заявки, що пройшли перевірку критеріїв відповідності, розглядатимуться внутрішньою Конкурсною комісією, що складається із фахівців ФПСУ з реалізації проєктів. Грантові заявки оцінюватимуться відповідно до наведених нижче критеріїв:
Етап 2. Розгляд проєктної пропозиції
Критерії прийнятності |
Відповідає / не відповідає |
Статус реєстрації організації (дозволено здійснювати діяльність в Україні), у тому числі підтверджуючі реєстраційні документи |
|
Відповідність організації вимогам для отримання коштів |
|
Не перевищує максимальний ліміт бюджету |
|
Технічні критерії |
Відповідає / не відповідає |
Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу (подана заявка повністю відповідає тематиці та пріоритетам — 25 балів; заявка частково відповідає тематиці та пріоритетам — 15 балів; заявка не відповідає тематиці та пріоритетам конкурсу — 0 балів). |
До 25 балів |
Конкретність, реалістичність та ефективність запланованих проєктних заходів (заплановані проєктні заходи є 1) конкретними — 5 балів, 2) реалістичними — 10 балів, 3) ефективними — 10 балів, заходи не відповідають вищевказаним умовам — 0 балів) |
До 25 балів |
Спроможність організації-учасника успішно і в строк реалізувати проєкт за допомогою наданих ресурсів (організація-учасник володіє необхідним досвідом і ресурсами для успішної реалізації проєкту — 25 балів; організація-учасник частково володіє необхідним досвідом і ресурсами для успішної реалізації проєкту — 15 балів; організація-учасник не має необхідного досвіду і ресурсів для успішної реалізації проєкту — 0 балів) |
До 25 балів |
Рівень компетентності (освіта, досвід роботи) проєктного персоналу (залучений персонал має належний рівень компетентності – 10 балів, не має необхідного рівня компетентності – 0 балів) |
До 10 балів |
Критерії аналізу бюджету пропозиції |
Відповідає / не відповідає |
Відповідність запланованих витрат і необхідних ресурсів очікуваним результатам (фінансова пропозиція є обґрунтованою і відповідає підходу «найвища якість за найнижчою ціною» – 15 балів; фінансова пропозиція вимагає перегляду та / або скорочення витрат – 10 балів; фінансова пропозиція не є обґрунтованою — 0 балів) |
До 15 балів
|
Коментар |
Рекомендується на наступний етап (так / ні) |
Заявки, що відповідають критеріям відповідності та прийнятності та отримали понад 70 балів за результатами аналізу технічних критеріїв і бюджету, переходять на третій етап для проходження належної перевірки.
Етап 3. Належна перевірка (due diligence) учасника та переговори щодо грантової угоди
Критерії прийнятності |
Так чи ні (так/ні) |
Організація має будь-які з наступних основних політик / регламентів / процедур:
|
|
Перевірка за системою «Віжуал Комплайенс» (Visual Compliance) |
|
Рекомендації від донорів |
|
Оцінка економічного та фінансового стану |
|
Оцінка технічних і професійних спроможностей |
|
Оцінка екологічних ризиків |
|
Узгоджено обсяг робіт |
|
Узгоджено бюджет |
|
Коментар |
Рекомендується для фінансування (так / ні) |
РОЗДІЛ VII. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИСУДЖЕННЯ ГРАНТУ ТА ЙОГО СУПРОВІД
Усі гранти узгоджуватимуться, деномінуватимуться і виплачуватимуться в українській гривні (UAH). Усі витрати, що фінансуються за рахунок гранту, повинні бути допустимими, розподіленими та обґрунтованими. Заявки на отримання гранту повинні супроводжуватися деталізованим і реалістичним бюджетом згідно з положеннями розділу V. Опублікування цього оголошення і допомога з підготовкою грантової заявки не є присудженням гранту чи зобов’язанням з боку ФПСУ його присудити. Це також не є зобов’язанням з боку ФПСУ оплатити витрати, понесені при підготовці та поданні заявки. Крім того, ФПСУ залишає за собою право прийняти або відхилити будь-яку або всі отримані заявки, а також звернутися до учасників за додатковими роз’ясненнями.
Учасники отримають письмове сповіщення про рішення ФПСУ стосовно їхньої заявки. Причини, з яких заявку відхилено чи прийнято, повідомлятися не будуть.
РОЗДІЛ VIII. ЗВІТНІСТЬ, МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНКА ГРАНТОВИХ ПРОЄКТІВ
Моніторинг та оцінка
Грантоотримувач несе відповідальність за моніторинг реалізації проєкту та оцінку його результатів. ФПСУ і його донори стежитимуть за реалізацією грантового проєкту за допомогою звітів грантоотримувача, зустрічей із співробітниками проєкту, їхніми партнерами і бенефіціарами, контрольних візитів та участі в проєктних заходах.
Звітність
Грантоотримувач надаватиме звіти у форматі, зазначеному ФПСУ:
- звіти про хід реалізації, у тому числі опис заходів і результатів відповідно до узгоджених показників моніторингу та фінансової складової;
- позапланові зведені звіти на вимогу ФПСУ у відповідний момент часу, коли Фонду знадобиться інформація про грантовий проєкт в період між плановими звітами про хід його реалізації;
- звіт про результати реалізації грантового проєкту, або остаточний звіт, який включатиме опис заходів і результатів, а також фінансовий звіт за весь період дії грантової угоди (якщо є обов’язковим згідно з типом угоди).
Проєктні заходи за грантовою угодою реалізовуватимуться згідно з нормами, правилами, політиками та процедурами ФПСУ.
РОЗДІЛ IX. ФІНАНСУВАННЯ
Тип гранту визначається в ході перемовин. Типи грантів, які можуть бути запропоновані, описані нижче:
Тип гранту |
Основні характеристики |
З фіксованою сумою / з проміжними етапами |
|
З відшкодуванням витрат /Час і матеріали |
|
Грант у натуральній формі |
|
Гібридна форма (наприклад, із проміжними етапами / у натуральній формі) |
|
ПЕРЕЛІК ДОДАТКІВ
Додаток А – Форма грантової пропозиції
Додаток В – Детальна форма бюджету
Додаток С – Форма відбору партнерів Фонду