Конкурс на закупівлю Обладнання для фізичної безпеки (систем відеонагляду) комʼюніті-хабів та прихистків в Львові, Дніпрі та Харкові з Монтажем.

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Vitalii T

prostirtender_tender_ntylth(3)
Конкурс на закупівлю Обладнання для фізичної безпеки (систем відеонагляду) комʼюніті-хабів та прихистків в Львові, Дніпрі та Харкові з Монтажем.

Громадська організація «АЛЬЯНС.ГЛОБАЛ»  оголошує конкурс на закупівлю Обладнання для фізичної безпеки “безпечних просторів” та прихистків (Системи відеонагляду + Монтаж)  для комʼюніті-хабів Дніпра, Харкова та Львова та просить потенційних учасників конкурсу взяти участь і подати свої комерційні пропозиції.

Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення проведення тренінгів у м. Київ, Дніпро, Харків в рамках проєкту: «Посилення лідерського і організаційного потенціалу ЛГБТІК+ в період війни», за фінансової підтримки Данської ради у справах біженців (ДРБ).

Дата оголошення конкурсу 11.03.2025р.

АГ  при фінансуванні  ДРБ просить Вас подати цінову пропозицію на послуги, зазначені нижче:

Необхідні характеристики
(будь ласка, дивиться додатки)

 Кількість замовлення Одиниця виміру
Обладнання для фізичної безпеки “безпечних просторів” та прихистків в Львові з Монтажем. (Система відеонагляду + Монтаж) 1 комплект
Обладнання для фізичної безпеки “безпечних просторів” та прихистків в Дніпрі з Монтажем. (Система відеонагляду + Монтаж) 2 комплект
Обладнання для фізичної безпеки “безпечних просторів” та прихистків в Харкові з Монтажем. (Система відеонагляду + Монтаж) 1 комплект

Технічне завдання і вимоги, заявка комерційної пропозиції  у вкладеному файлі (Додаток Б). Додаток Б Інструкція до техзавдання та Форма Пропозиції RFQ-UKR-2025-03 (1)

Термін надання послуг/виконання робіт:
Протягом 5-10 днів із дня оголошення результатів конкурсу переможцю. 

Перелік документів, які необхідно подати:
1. Комерційну пропозицію (обов’язково вказати бажану вартість послуг в додатку до оголошення).
2.Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи або ФОП

Документи, які передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані скан-копії.

Умови здійснення оплати:

Оплата послуг здійснюється в безготівковій формі після їх надання та підписання Акту про надання послуг. Очікується, що всі витрати, пов’язані із наданням послуг в рамках даного конкурсу, надавач послуг здійснює за власний рахунок.

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284.

Імейл для комерційних пропозицій: [email protected]
Імейл для запитань: [email protected]. Танасійчук Віталій, тел. 068-421-63-77.

Переможець конкурсу визначатиметься за найнижчою ціновою пропозицією та відповідністю технічному завданню.

Кінцевий термін приймання комерційних пропозицій від учасників:

 «17» березня 2025 року, до 22 год. 00 хв. за київським часом.

Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть. 
Додаток Б Інструкція до техзавдання та Форма Пропозиції RFQ-UKR-2025-03 (1)

 

 


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг з розробки проектно-кошторисної документації

Запит цінової пропозиції на стаціонарну комп'ютерну техніку (системні блоки)

Закупівля на обрання постачальника щодо забезпечення харчуванням учасників тренінгів у м. Кременчук

Запрошення до участі в тендері на поставку товарів, згідно Лот №1 та №2

Тендер на укладення рамкової угоди з постачання канцелярських товарів для потреб організації

Тендер із закупівлі офтальмологічних витратних матеріалів