Грантовий конкурс «Україна плюс» для регіональних ЗМІ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
pereklad

local
Грантовий конкурс «Україна плюс» для регіональних ЗМІ
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» у партнерстві з Internews розпочинає міжнародний проект «Посилення незалежних медіа в Європі та Євразії». Ця ініціатива покликана:
  • підтримати незалежні медіа у Східній Європі, на Балканах та Кавказі;
  • покращити доступ громадян країн-учасниць проекту до суспільно важливих та достовірних новин про події на міжнародному, національному та регіональному рівнях;
  • сприяти просуванню цінностей етичної та чесної журналістики, об’єктивному висвітленню подій, незалежності редакційної політики та свободі вираження думок.
Керівний комітет проекту обере 10 регіональних ЗМІ, що стануть  партнерами проекту. Партнери можуть представляти друковані видання, радіо, телебачення чи онлайн-медіа. Незалежно від типу засобу масової інформації, місцевий партнер обов’язково повинен мати веб-сайт та можливість публікувати матеріали проекту в Інтернеті, зокрема в соціальних мережах. 
 
10 регіональних медіа-партнерів будуть залучені до виробництва та публікації мультимедійного контенту, а саме:
  • Публікація/просування 10-ти національних мультимедійних пакетів під назвою «Україна Плюс», які будуть підготовлені національним медіа-партнером(ами) проекту. Ці пакети слугуватимуть для збагачення контенту регіональних учасників. Планується створення 5-ти пакетів на рік (10 впродовж усього проекту). Кожен національний пакет охоплюватиме одну тему та міститиме 3 мультимедійні матеріали, які створюватимуться із використанням сучасних інструментів інтерактивної візуальної журналістики.
  • Адаптація національних мультимедійних пакетів до інтересів та потреб власних  аудиторій. Це означає, що впродовж проекту (з січня 2019 року до червня 2020 року) регіональні партнери повинні створити 7 регіональних мультимедійних пакетів, кожен з яких міститиме 3 історії власного виробництва. Період виробництва та адаптації кожного регіонального мультимедійного пакету становитиме 2 місяці.
  • У разі зацікавленості – публікація/просування мультимедійних пакетів міжнародного виробництва під назвою «Сусіди» (міжнародні, але перекладені місцевою мовою, матеріали, що випускаються у всіх країнах-учасницях проекту).
Мультимедійні пакети «Україна Плюс» (як національні пакети, так і регіональні версії) повинні містити мультимедійні формати: текстові, відео, аудіо, фотографічні та інші інтерактивні елементи (інфографіка, ігри, вікторини, аудіо слайд-шоу, хроніки, короткі відео та інші). Такі види інтерактивних елементів залучають нових користувачів на сайти та покращують взаємодію з аудиторією.
 
Теми національних та регіональних мультимедійних матеріалів «Україна Плюс» будуть визначатися координаційною радою проекту разом з регіональними партнерами, щоб врахувати їхні інтереси та потреби. Матеріали будуть охоплювати теми, що становлять національний інтерес, зокрема політику, вибори, економіку, бізнес, навколишнє середовище, освіту, корупцію, європейську інтеграцію та міжнародні справи, еміграцію, меншини (у тому числі люди з обмеженими можливостями), здоров’я, соціальне забезпечення, сільське господарство та конфлікти. Формат матеріалів може бути аналітичним та/або інформаційно-розважальним для підвищення інтересу  аудиторії.
 
Окрім цього, регіональні медіа-партнери: 
  • візьмуть участь у серії навчальних та консультативних заходів для покращення навичок зі створення мультимедійної продукції та монетизації/стратегічного розвитку медіа;
  • отримають підтримку менторів для застосування нових навичок на практиці. 
Регіональні медіа-партнери отримають допомогу від менторів у створенні історій у форматах, які вони, можливо, раніше не використовували, і навчаться урізноманітнювати свій контент, робити його більш привабливим для громадськості завдяки таким заходам проекту: 
  • Навчання з мультимедіа та менторство: орієнтовані на ноу-хау та підвищення майстерності, щоб допомогти партнерам виготовляти власні матеріали на високому технічному рівні, використовуючи різні джерела, методи перевірки, об’єктивні факти та інтерактивні методи залучення аудиторії.
  • Навчання зі стратрозвитку та менторство: орієнтовані на підвищення майстерності в розширенні аудиторії, диверсифікації бізнесу, монетизації онлайн-контенту та продажу/маркетингу. 
Відібрані регіональні ЗМІ будуть партнерами протягом усього терміну проекту «Посилення незалежних медіа в Європі та Євразії» (листопад 2018 – вересень 2020). Вони долучатимуться до промо проекту, а також будуть залучені до участі в інших видах діяльності проекту, як-то обмін контентом. Формат залучення буде погоджений з «Інтерньюз-Україна».
 
Кожен із 10 партнерських ЗМІ отримає грант у розмірі 4500 доларів США для участі в активностях, зазначених вище. 
 
Очікувані продукти:  
  • Виробництво 7-ми регіональних мультимедійних пакетів (по 3 матеріали в пакеті) на обрані теми. Кожен пакет виробляється та публікується регіональними партнерами самостійно за підтримки гранту; 
  • Публікація та просування 10 національних мультимедійних пакетів «Україна Плюс», що виготовляються національним(и) виробником(ами). 
Матеріали повинні бути привабливими та доступними, а також містити мультимедійні та інтерактивні елементи (текст, відео, аудіо, фотографії, інфографіки, ігри, вікторини, слайд-шоу, хроніки, короткі відео тощо). Матеріали також повинні бути адаптовані та розміщені в Інтернеті незалежно від основної платформи регіонального медіа-партнера. 
 
Загальна тематика для регіональних пакетів «Україна Плюс» буде обрана регіональними партнерами з-поміж 10 тем національних мультимедійних пакетів «Україна Плюс» (7 тем з 10) та затверджена конкурсним комітетом. 
 
Обов’язки та відповідальність партнерських ЗМІ
  • Надання пропозицій щодо тем для національних мультимедійних пакетів і концепцій історій, які мають задовольняти регіональні інтереси та потреби.
  • Виготовлення власних мультимедійних пакетів «Україна Плюс», а також публікація та просування їх на своїх платформах і каналах, зокрема в Інтернеті.
  • Робота з редакторами/менторами «Інтерньюз-Україна», які будуть надавати рекомендації; взаємодія з наставниками щодо виробничих графіків та термінів виконання.
  • Публікація національних версій мультимедійних пакетів «Україна Плюс» та просування пакетів на власних платформах та каналах, зокрема в Інтернеті.
  • Публікація та просування міжнародних мультимедійних пакетів «Сусіди» на власних платформах та каналах, зокрема в Інтернеті (за бажанням).
  • Участь у проектних заходах, що стосуються розширення можливостей  (тренінги, наставництво).
  • Періодична програмна та фінансова звітність про діяльність та витрати у встановленому форматі.
Вимоги
  • Регіональним партнером може бути друковане видання, радіо, телебачення чи онлайн-медіа.
  • Регіональне ЗМІ повинно базуватися та працювати за межами столиці.
  • Відповідність стандартам професійної етики.
  • Присутність на медіаринку не менше 1 року.
  • Функціональний веб-сайт.
  • Гнучкість і можливість виконати роботу в рамках зазначених термінів.
Критерії відбору
  • Оцінка технічної пропозиції, зокрема заповнення всіх обов’язкових елементів заявки та чіткість пропозиції щодо публікації та адаптації мультимедійних пакетів.
  • Оцінка фінансової пропозиції, яка не повинна перевищувати суму 4500 доларів США для адаптації та публікації мультимедійних пакетів «Україна Плюс», а також для виготовлення власних матеріалів.
Переможців визначить керівний комітет проекту за бальною системою.
  1. Оцінка технічної пропозиції становить 90% від загальної оцінки заявки.
  2. Оцінка фінансового пропозиції становить 10% від загальної оцінки заявки.
1.1. Критерії оцінки технічної пропозиції
  • Професіоналізм учасника конкурсу (учасник має потенціал для завершення проекту; відповідність стандартам професійної етики; розподілення обов’язків в команді чітко прописані відповідно до вимог проекту; пропонована концепція доводить, що заявник має достатні технічні можливості і досвід для створення успішних мультимедійних пакетів; концепція показує, що заявник розуміє мету проекту; має потенціал для розробки/продовження виробництва мультимедійних матеріалів після закінчення проекту) – максимум 25 балів;
  • Якість портфоліо (якість матеріалів у портфоліо, різноманітність матеріалів, попередній досвід висвітлення суспільно цікавих тем за допомогою мультимедійних інструментів) – максимум 25 балів;
  • Якість загальної концепції адаптації та розміщення мультимедійних пакетів (новизна/оригінальність запропонованої концепції; різноманітність мультимедійних елементів, які використовуються, чіткість та узгодженість запропонованої концепції; повне розуміння тем місцевого інтересу, добре сформульовані ідеї історії) – максимум 40 балів.
2.1. Критерії оцінки фінансової пропозиції
  • Узгодженість і зрозумілість опису витрат (максимум 5 балів).
  • Раціональний бюджет, складений з максимальним використанням наявних ресурсів (максимум 5 балів).
Графік виробництва мультимедійних пакетів 
 
Період підготовки кожного мультимедійного пакету становитиме 4 тижні. Алгоритм виробництва матеріалів і терміни будуть визначені спільно з «Інтерньюз-Україна» після оголошення переможців. 
Період виробництва та адаптації кожного мультимедійного пакету становитиме до 2 місяців. Пакети будуть публікуватися один раз на два місяці, починаючи з січня 2019 року.
 
Бюджет
 
Кожен із 10 партнерських ЗМІ отримає грант у розмірі 4500 доларів США. Ці кошти буде виплачено частинами в ході реалізації проекту. Грант буде покривати витрати на виробництво, розміщення матеріалів, заробітну плату.
 
Заявка та кінцевий термін подачі пропозицій
 
Будь ласка, заповніть аплікаційну онлайн-форму за посиланням до 16 грудня 2018 року включно. 
 
Контактна інформація
 
За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка, до менеджерки проекту Ольги Сушицької, тел. 067 243 63 55, [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю методичних матеріалів для класів безпеки

Тендер пропозицій на закупівлю приладдя молодіжних центрів та арт-матеріалів для спільних занять з дітьми, офісний супровід

Запрошення до участі у тендері з метою підписання договору поставки без фіксації ціни на канцелярські, господарчі товари та матеріали для творчості (UHF-7)

Конкурс на закупівлю обладнання №1 (Ноутбук)

Тендерна пропозиція щодо постачання шин та інших автотоварів

Тендерна пропозиція щодо постачання товарів для забезпечення фізичної безпеки співробітників і надавачів послуг