Грантовий конкурс «Україна плюс» для регіональних ЗМІ
ЗАВЕРШЕНО
- підтримати незалежні медіа у Східній Європі, на Балканах та Кавказі;
- покращити доступ громадян країн-учасниць проекту до суспільно важливих та достовірних новин про події на міжнародному, національному та регіональному рівнях;
- сприяти просуванню цінностей етичної та чесної журналістики, об’єктивному висвітленню подій, незалежності редакційної політики та свободі вираження думок.
- Публікація/просування 10-ти національних мультимедійних пакетів під назвою «Україна Плюс», які будуть підготовлені національним медіа-партнером(ами) проекту. Ці пакети слугуватимуть для збагачення контенту регіональних учасників. Планується створення 5-ти пакетів на рік (10 впродовж усього проекту). Кожен національний пакет охоплюватиме одну тему та міститиме 3 мультимедійні матеріали, які створюватимуться із використанням сучасних інструментів інтерактивної візуальної журналістики.
- Адаптація національних мультимедійних пакетів до інтересів та потреб власних аудиторій. Це означає, що впродовж проекту (з січня 2019 року до червня 2020 року) регіональні партнери повинні створити 7 регіональних мультимедійних пакетів, кожен з яких міститиме 3 історії власного виробництва. Період виробництва та адаптації кожного регіонального мультимедійного пакету становитиме 2 місяці.
- У разі зацікавленості – публікація/просування мультимедійних пакетів міжнародного виробництва під назвою «Сусіди» (міжнародні, але перекладені місцевою мовою, матеріали, що випускаються у всіх країнах-учасницях проекту).
- візьмуть участь у серії навчальних та консультативних заходів для покращення навичок зі створення мультимедійної продукції та монетизації/стратегічного розвитку медіа;
- отримають підтримку менторів для застосування нових навичок на практиці.
- Навчання з мультимедіа та менторство: орієнтовані на ноу-хау та підвищення майстерності, щоб допомогти партнерам виготовляти власні матеріали на високому технічному рівні, використовуючи різні джерела, методи перевірки, об’єктивні факти та інтерактивні методи залучення аудиторії.
- Навчання зі стратрозвитку та менторство: орієнтовані на підвищення майстерності в розширенні аудиторії, диверсифікації бізнесу, монетизації онлайн-контенту та продажу/маркетингу.
- Виробництво 7-ми регіональних мультимедійних пакетів (по 3 матеріали в пакеті) на обрані теми. Кожен пакет виробляється та публікується регіональними партнерами самостійно за підтримки гранту;
- Публікація та просування 10 національних мультимедійних пакетів «Україна Плюс», що виготовляються національним(и) виробником(ами).
- Надання пропозицій щодо тем для національних мультимедійних пакетів і концепцій історій, які мають задовольняти регіональні інтереси та потреби.
- Виготовлення власних мультимедійних пакетів «Україна Плюс», а також публікація та просування їх на своїх платформах і каналах, зокрема в Інтернеті.
- Робота з редакторами/менторами «Інтерньюз-Україна», які будуть надавати рекомендації; взаємодія з наставниками щодо виробничих графіків та термінів виконання.
- Публікація національних версій мультимедійних пакетів «Україна Плюс» та просування пакетів на власних платформах та каналах, зокрема в Інтернеті.
- Публікація та просування міжнародних мультимедійних пакетів «Сусіди» на власних платформах та каналах, зокрема в Інтернеті (за бажанням).
- Участь у проектних заходах, що стосуються розширення можливостей (тренінги, наставництво).
- Періодична програмна та фінансова звітність про діяльність та витрати у встановленому форматі.
- Регіональним партнером може бути друковане видання, радіо, телебачення чи онлайн-медіа.
- Регіональне ЗМІ повинно базуватися та працювати за межами столиці.
- Відповідність стандартам професійної етики.
- Присутність на медіаринку не менше 1 року.
- Функціональний веб-сайт.
- Гнучкість і можливість виконати роботу в рамках зазначених термінів.
- Оцінка технічної пропозиції, зокрема заповнення всіх обов’язкових елементів заявки та чіткість пропозиції щодо публікації та адаптації мультимедійних пакетів.
- Оцінка фінансової пропозиції, яка не повинна перевищувати суму 4500 доларів США для адаптації та публікації мультимедійних пакетів «Україна Плюс», а також для виготовлення власних матеріалів.
- Оцінка технічної пропозиції становить 90% від загальної оцінки заявки.
- Оцінка фінансового пропозиції становить 10% від загальної оцінки заявки.
- Професіоналізм учасника конкурсу (учасник має потенціал для завершення проекту; відповідність стандартам професійної етики; розподілення обов’язків в команді чітко прописані відповідно до вимог проекту; пропонована концепція доводить, що заявник має достатні технічні можливості і досвід для створення успішних мультимедійних пакетів; концепція показує, що заявник розуміє мету проекту; має потенціал для розробки/продовження виробництва мультимедійних матеріалів після закінчення проекту) – максимум 25 балів;
- Якість портфоліо (якість матеріалів у портфоліо, різноманітність матеріалів, попередній досвід висвітлення суспільно цікавих тем за допомогою мультимедійних інструментів) – максимум 25 балів;
- Якість загальної концепції адаптації та розміщення мультимедійних пакетів (новизна/оригінальність запропонованої концепції; різноманітність мультимедійних елементів, які використовуються, чіткість та узгодженість запропонованої концепції; повне розуміння тем місцевого інтересу, добре сформульовані ідеї історії) – максимум 40 балів.
- Узгодженість і зрозумілість опису витрат (максимум 5 балів).
- Раціональний бюджет, складений з максимальним використанням наявних ресурсів (максимум 5 балів).