Future Development Agency оголошує тендер №2-G14-G7-G6 та запрошує постачальників до участі у тендері на закупівлю за різними напрямками (Лотами №1-3)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


prostirtender tender ntylth
Future Development Agency оголошує тендер №2-G14-G7-G6 та запрошує постачальників до участі у тендері на закупівлю за різними напрямками (Лотами №1-3)

Future Development Agency оголошує тендер та запрошує постачальників до участі у тендері на закупівлю. 

Закупівлі проводятся у рамках освітньо-грантової програми розвитку ветеранського бізнесу «ЖИТИ НАЗУСТРІЧ». Програма ініційована та впроваджується Future Development Agency за фінансування ПУМБ.

Мета Програми: 

  • розширити економічні можливості ветеранів і ветеранок, військовослужбовців, які хочуть започаткувати або розвивати власну справу через навчання, менторську і фінансову підтримку;

  • запуск та/або розвиток їх бізнесів у партнерстві з цивільним населенням;

  • створити нові робочі місця для інтеграції ветеранів.

Future Development Agency оголошує тендер №2-G14-G7-G6 та запрошує постачальників до участі у тендері на закупівлю за різними напрямками (Лотами №1-3).

Лот №1 на закупівлю пневматичної установки заливки ППУ (Товар) 


Граничний термін подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2025 року, 23:59 за київським часом
Електронна адреса для комунікацій та надсилання пропозицій: [email protected]
Оголошення про результати: 21 лютого 2025 року

Основні характеристики пневматичної установки заливки ППУ:

  • Модель: Profinstrument А-250

  • Робочий тиск реактора від 80 – 150 бар 

  • Сумарна потужність – 4 кВт

  • Напруга – 220 В

  • Продуктивність – 2-6 кг/хв

  • Споживання стисненого повітря – 800-1100 л/хв

  • Довжина шлангу з підігрівом максимальна – 45 м

  • Співвідношення змішування – 1:1

  • Розміри установки – 970х760х1200 мм

  • Вага – 115 кг


До відбору приймаються також пропозиції з аналогічними по функціональним характеристикам моделі пневматичних установок заливки ППУ.

Завантаження/розвантаження, пакування Товару:  за рахунок Підрядника.

Місце доставки: с. Новотаромське, Дніпропетровська область.

Оплата: 

- логістичні послуги – 100% після підписання відповідного договору поставки Товару ;

- попередня оплата – 20% від вартості Товару після підписання відповідного договору поставки;

- остаточна оплата – 80% у триденний термін після отримання Товару.

Вимоги до вибору підрядника:

  • Юридична особа або фізична особа-підприємець (2-3 група ПП) з відповідними КВЕДами;

  • Дата реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця щонайменше з 2023 року;

  • Наявність сертифікації обладнання буде перевагою;

  • Наявність обладнання в Україні буде перевагою;

  • Своєчасність доставки та якість обладнання;

  • Гарантія, сервісне обслуговування в Україні буде перевагою.

Учасники повинні включити таку інформацію до конкурсних пропозицій:

  • Копії реєстраційних документів
    – виписка з ЄДР
    та актуальний витяг з ЄДР про державну реєстрацію (2025 рік)
    свідоцтво/довідка платника податків
    інші відповідні документи для підтвердження пропозиції

  • Заповнений та підписаний Додаток №1 – “Анкета учасника тендеру” (завантажити шаблон)

  • Заповнений та підписаний Додаток №2 – “Тендерна пропозиція” (завантажити шаблон)

Прохання надсилати Ваші пропозиції та копії документів у форматі *.pdf сканованих документів з підписом та печаткою (за наявністю) на електронну адресу: [email protected] з темою листа: Пропозиція до тендеру №2-G14-G7-G6. Лот №1 (назва вашої компанії)

Лот №2 на закупівлю тканини спеціальної (Товар) 


Граничний термін подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2025 року, 23:59 за київським часом
Електронна адреса для комунікацій та надсилання пропозицій: [email protected]
Оголошення про результати: 21 лютого 2025 року

Основні характеристики тканини:

  • Назва тканини 4stretch ranger green

  • нейлон  90%

  • лайкра – 10%

  • щільність – 70г

  • тип тканини 4Wstretch

  • колір Ranger Green

  • виробник Туреччина

  • кількість 800 погонних метрів

  • Назва тканини  500D CORDURA® 100% NYL MultiСam 

  • нейлон – 100%

  • щільність 500D

  • колір  оригінальний MultiСam

  • виробник  Cordura США

  • кількість – 385 погонних метрів.

До відбору приймаються також пропозиції з аналогічними по функціональним характеристикам тканини.

 

Завантаження/розвантаження, пакування, доставки Товару:  за рахунок Підрядника.

Місце доставки: м. Київ

Оплата: 

- логістичні послуги -100% після підписання відповідного договору поставки Товару ;

- попередня оплата – 20% від вартості Товару після підписання відповідного договору поставки;

- остаточна оплата – 80% у триденний термін після отримання Товару.

Вимоги до вибору підрядника:

  • Юридична особа або фізична особа-підприємець (2-3 група ПП) з відповідними КВЕДами;

  • Дата реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця щонайменше з 2023 року;

  • Наявність обладнання в Україні буде перевагою;

  • Своєчасність доставки та якість обладнання;

Учасники повинні включити таку інформацію до конкурсних пропозицій:

  • Копії реєстраційних документів
    – виписка з ЄДР
    – та актуальний витяг з ЄДР про державну реєстрацію (2025 рік)
    – свідоцтво/довідка платника податків
    – інші відповідні документи для підтвердження пропозиції

  • Заповнений та підписаний Додаток №1 – “Анкета учасника тендеру” (завантажити шаблон)

  • Заповнений та підписаний Додаток №2 – “Тендерна пропозиція” (завантажити шаблон)

Прохання надсилати Ваші пропозиції та копії документів у форматі *.pdf сканованих документів з підписом та печаткою (за наявністю) на електронну адресу: [email protected] з темою листа: Пропозиція до тендеру №2-G14-G7-G6. Лот №2 (назва вашої компанії)

Лот №3 на закупівлю м’яса птиці та свинини (Товар) 


Граничний термін подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2025 року, 23:59 за київським часом
Електронна адреса для комунікацій та надсилання пропозицій: [email protected]
Оголошення про результати: 21 лютого 2025 року

Основні характеристики:

  • Філе куряче

  • Відповідність ДСТУ 3143:2013

  • Наявність «Протоколу випробувань лабораторії промислової токсикології»

  • Кількість – 1250 кг

  • Полядвиця свиняча

  • Відповідність ДСТУ 4590:2013

  • Наявність «Протоколу випробувань лабораторії промислової токсикології»

  • Кількість – 1100 кг

     

Завантаження/розвантаження, пакування, доставки Товару:  за рахунок Підрядника.

Місце доставки: м. Львів

Оплата: 

- логістичні послуги -100% після підписання відповідного договору поставки Товару ;

- попередня оплата – 20% від вартості Товару після підписання відповідного договору поставки;

- остаточна оплата – 80% у триденний термін після отримання Товару.

Вимоги до вибору підрядника:

  • Юридична особа або фізична особа-підприємець (2-3 група ПП) з відповідними КВЕДами;

  • Дата реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця щонайменше з 2023 року;

  • Наявність обладнання в Україні буде перевагою;

  • Своєчасність доставки та якість обладнання;

Учасники повинні включити таку інформацію до конкурсних тендерних пропозицій:

  • Копії реєстраційних документів
    – виписка з ЄДР
    – та актуальний витяг з ЄДР про державну реєстрацію (2025 рік)
    – свідоцтво/довідка платника податків
    – інші відповідні документи для підтвердження пропозиції

  • Заповнений та підписаний Додаток №1 – “Анкета учасника тендеру” (завантажити шаблон)

  • Заповнений та підписаний Додаток №2 – “Тендерна пропозиція” (завантажити шаблон)

Прохання надсилати Ваші пропозиції та копії документів у форматі *.pdf сканованих документів з підписом та печаткою (за наявністю) на електронну адресу: [email protected] з темою листа: Пропозиція до тендеру №2-G14-G7-G6. Лот №3 (назва вашої компанії)


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг з розробки проектно-кошторисної документації

Запит цінової пропозиції на стаціонарну комп'ютерну техніку (системні блоки)

Закупівля на обрання постачальника щодо забезпечення харчуванням учасників тренінгів у м. Кременчук

Запрошення до участі в тендері на поставку товарів, згідно Лот №1 та №2

Тендер на укладення рамкової угоди з постачання канцелярських товарів для потреб організації

Тендер із закупівлі офтальмологічних витратних матеріалів