Future Development Agency оголошує тендер №2-G14-G7-G6 та запрошує постачальників до участі у тендері на закупівлю за різними напрямками (Лотами №1-3)
ЗАВЕРШЕНО
Future Development Agency оголошує тендер та запрошує постачальників до участі у тендері на закупівлю.
Закупівлі проводятся у рамках освітньо-грантової програми розвитку ветеранського бізнесу «ЖИТИ НАЗУСТРІЧ». Програма ініційована та впроваджується Future Development Agency за фінансування ПУМБ.
Мета Програми:
-
розширити економічні можливості ветеранів і ветеранок, військовослужбовців, які хочуть започаткувати або розвивати власну справу через навчання, менторську і фінансову підтримку;
-
запуск та/або розвиток їх бізнесів у партнерстві з цивільним населенням;
-
створити нові робочі місця для інтеграції ветеранів.
Future Development Agency оголошує тендер №2-G14-G7-G6 та запрошує постачальників до участі у тендері на закупівлю за різними напрямками (Лотами №1-3).
Лот №1 на закупівлю пневматичної установки заливки ППУ (Товар)
Граничний термін подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2025 року, 23:59 за київським часом
Електронна адреса для комунікацій та надсилання пропозицій: [email protected]
Оголошення про результати: 21 лютого 2025 року
Основні характеристики пневматичної установки заливки ППУ:
-
Модель: Profinstrument А-250
-
Робочий тиск реактора від 80 – 150 бар
-
Сумарна потужність – 4 кВт
-
Напруга – 220 В
-
Продуктивність – 2-6 кг/хв
-
Споживання стисненого повітря – 800-1100 л/хв
-
Довжина шлангу з підігрівом максимальна – 45 м
-
Співвідношення змішування – 1:1
-
Розміри установки – 970х760х1200 мм
-
Вага – 115 кг
До відбору приймаються також пропозиції з аналогічними по функціональним характеристикам моделі пневматичних установок заливки ППУ.
Завантаження/розвантаження, пакування Товару: за рахунок Підрядника.
Місце доставки: с. Новотаромське, Дніпропетровська область.
Оплата:
- логістичні послуги – 100% після підписання відповідного договору поставки Товару ;
- попередня оплата – 20% від вартості Товару після підписання відповідного договору поставки;
- остаточна оплата – 80% у триденний термін після отримання Товару.
Вимоги до вибору підрядника:
-
Юридична особа або фізична особа-підприємець (2-3 група ПП) з відповідними КВЕДами;
-
Дата реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця щонайменше з 2023 року;
-
Наявність сертифікації обладнання буде перевагою;
-
Наявність обладнання в Україні буде перевагою;
-
Своєчасність доставки та якість обладнання;
-
Гарантія, сервісне обслуговування в Україні буде перевагою.
Учасники повинні включити таку інформацію до конкурсних пропозицій:
-
Копії реєстраційних документів
– виписка з ЄДР
– та актуальний витяг з ЄДР про державну реєстрацію (2025 рік)
– свідоцтво/довідка платника податків
– інші відповідні документи для підтвердження пропозиції -
Заповнений та підписаний Додаток №1 – “Анкета учасника тендеру” (завантажити шаблон)
-
Заповнений та підписаний Додаток №2 – “Тендерна пропозиція” (завантажити шаблон)
Прохання надсилати Ваші пропозиції та копії документів у форматі *.pdf сканованих документів з підписом та печаткою (за наявністю) на електронну адресу: [email protected] з темою листа: Пропозиція до тендеру №2-G14-G7-G6. Лот №1 (назва вашої компанії)
Лот №2 на закупівлю тканини спеціальної (Товар)
Граничний термін подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2025 року, 23:59 за київським часом
Електронна адреса для комунікацій та надсилання пропозицій: [email protected]
Оголошення про результати: 21 лютого 2025 року
Основні характеристики тканини:
-
Назва тканини – 4stretch ranger green
-
нейлон – 90%
-
лайкра – 10%
-
щільність – 70г
-
тип тканини – 4Wstretch
-
колір – Ranger Green
-
виробник – Туреччина
-
кількість – 800 погонних метрів
-
Назва тканини – 500D CORDURA® 100% NYL MultiСam
-
нейлон – 100%
-
щільність – 500D
-
колір – оригінальний MultiСam
-
виробник – Cordura США
-
кількість – 385 погонних метрів.
До відбору приймаються також пропозиції з аналогічними по функціональним характеристикам тканини.
Завантаження/розвантаження, пакування, доставки Товару: за рахунок Підрядника.
Місце доставки: м. Київ
Оплата:
- логістичні послуги -100% після підписання відповідного договору поставки Товару ;
- попередня оплата – 20% від вартості Товару після підписання відповідного договору поставки;
- остаточна оплата – 80% у триденний термін після отримання Товару.
Вимоги до вибору підрядника:
-
Юридична особа або фізична особа-підприємець (2-3 група ПП) з відповідними КВЕДами;
-
Дата реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця щонайменше з 2023 року;
-
Наявність обладнання в Україні буде перевагою;
-
Своєчасність доставки та якість обладнання;
Учасники повинні включити таку інформацію до конкурсних пропозицій:
-
Копії реєстраційних документів
– виписка з ЄДР
– та актуальний витяг з ЄДР про державну реєстрацію (2025 рік)
– свідоцтво/довідка платника податків
– інші відповідні документи для підтвердження пропозиції -
Заповнений та підписаний Додаток №1 – “Анкета учасника тендеру” (завантажити шаблон)
-
Заповнений та підписаний Додаток №2 – “Тендерна пропозиція” (завантажити шаблон)
Прохання надсилати Ваші пропозиції та копії документів у форматі *.pdf сканованих документів з підписом та печаткою (за наявністю) на електронну адресу: [email protected] з темою листа: Пропозиція до тендеру №2-G14-G7-G6. Лот №2 (назва вашої компанії)
Лот №3 на закупівлю м’яса птиці та свинини (Товар)
Граничний термін подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2025 року, 23:59 за київським часом
Електронна адреса для комунікацій та надсилання пропозицій: [email protected]
Оголошення про результати: 21 лютого 2025 року
Основні характеристики:
-
Філе куряче
-
Відповідність ДСТУ 3143:2013
-
Наявність «Протоколу випробувань лабораторії промислової токсикології»
-
Кількість – 1250 кг
-
Полядвиця свиняча
-
Відповідність ДСТУ 4590:2013
-
Наявність «Протоколу випробувань лабораторії промислової токсикології»
-
Кількість – 1100 кг
Завантаження/розвантаження, пакування, доставки Товару: за рахунок Підрядника.
Місце доставки: м. Львів
Оплата:
- логістичні послуги -100% після підписання відповідного договору поставки Товару ;
- попередня оплата – 20% від вартості Товару після підписання відповідного договору поставки;
- остаточна оплата – 80% у триденний термін після отримання Товару.
Вимоги до вибору підрядника:
-
Юридична особа або фізична особа-підприємець (2-3 група ПП) з відповідними КВЕДами;
-
Дата реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця щонайменше з 2023 року;
-
Наявність обладнання в Україні буде перевагою;
-
Своєчасність доставки та якість обладнання;
Учасники повинні включити таку інформацію до конкурсних тендерних пропозицій:
-
Копії реєстраційних документів
– виписка з ЄДР
– та актуальний витяг з ЄДР про державну реєстрацію (2025 рік)
– свідоцтво/довідка платника податків
– інші відповідні документи для підтвердження пропозиції -
Заповнений та підписаний Додаток №1 – “Анкета учасника тендеру” (завантажити шаблон)
-
Заповнений та підписаний Додаток №2 – “Тендерна пропозиція” (завантажити шаблон)
Прохання надсилати Ваші пропозиції та копії документів у форматі *.pdf сканованих документів з підписом та печаткою (за наявністю) на електронну адресу: [email protected] з темою листа: Пропозиція до тендеру №2-G14-G7-G6. Лот №3 (назва вашої компанії)