Програма «Фінансовий менеджмент проєктів, які фінансуються донорами»

Початок: 14.07.2025 о 14:00
Закінчення: 18.07.2025 о 16:00
Адреса:
Місце: Вебінар

+++тренінг фінменеджмент проектів
Програма «Фінансовий менеджмент проєктів, які фінансуються донорами»

Як уникнути типових помилок у роботі з донорським фінансуванням?

Ще на етапі підготовки бюджету для донора важливо чітко розуміти, чи зможе організація виконати взяті на себе фінансові зобов’язання, включаючи ті, які вона сама заклала в бюджет. Адже вірно складений бюджет — це не лише ключ до успішного виконання проєкту та звітування, але й надійний захист від податкових ризиків.

На практиці трапляються типові помилки:

  •  організація здійснює витрати, які суперечать її неприбутковому статусу;
  •  власним коштом покриває витрати, які могла б включити до донорського бюджету;
  •  має труднощі з фінансовим звітуванням через помилки в первинних документах;
  •  не дотримується вимог донорів до оформлення та підтвердження витрат.

Якщо вам знайомі ці ситуації, або ви тільки починаєте працювати з донорами, запрошуємо вас долучитися до  програми «Фінансовий менеджмент проєктів, які фінансуються донорами», створеною командою Аудиторської компанії Compass Group. 

Програма створена на основі реального досвіду аудиту, супроводу НПО та включає практичні кейси, актуальні вимоги донорів і дієві рішення. 

Модулі програми: 

1 день. Бюджетування грантових заявок

  • Оплата праці персоналу.
  • Витрати на консультантів.
  • Витрати на відрядження.
  • Витрати на оренду.
  • Витрати на відкриті заходи.
  • Закупівля основних засобів.
  • Витрати на аудит.
  • Витрати на субгрантинг.
  • Інші проектні витрати.
  • Непрямі та адміністративні витрати.
  • Не забуваємо врахувати податкові навантаження.
  • Пам’ятаємо про «забуті витрати».

 

2 день. Фінансове звітування за проєктами

  • Первинний документообіг у фінансовій звітності по проєктам.
  • Питання, які потрібно узгоджувати в процесі виконання проєкту.
  • Внутрішній контроль фінансової звітності по проєкту, узгодження проєктних фінансових звітів з діяльністю НПО.
  • Узгодження бухгалтерського обліку з системами бюджетування організації, як, коли і що потрібно порівнювати.
  • Правила звітування перед донором.
  • Як робити перерахунок валюти (методи перерахунків валют; що робити, якщо бюджет в одній валюті, фінансування надійшло в іншій, а витрати в гривнях; які витрати “губляться” і де їх знайти; як проводити звірку з Донором).
  • Чи можливо нарахувати резерви за рахунок Донора?
  • Що потрібно зробити до моменту аудиторської перевірки?
  • Правила фінансового закриття проєкту.

 

3день. Власний внесок у проєкт та адміністрування субгрантингових угод

  • Власний внесок, співфінансування – одне й теж саме чи ні?
  • Власний внесок грошима.
  • Власний внесок послугами та товарами.
  • Власний внесок від партнерів.
  • Документальне забезпечення чи повинно бути?
  • Правила бюджетування власного внеску.
  • Фінансове звітування власного внеску.
  • Аудиторські перевірки власного внеску.

По закінченню програми учасники отримають:

Сертифікат від Аудиторської компанії Compass Group в pdf форматі;

Доступ до запису вебінарів на 2 тижні;

Матеріали для роботи більше 100 стр.

Тривалість програми: 

  • інтенсивні онлайн-тренінги 3 рази на тиждень по 2 години;
  • мова програми – українська;
  • постійне спілкування з тренеркою.  

Детальніше дізнатися про програму та зареєструватися ви можете за посиланням.

Програму буде проводити: Лариса Шкурка

  • Керуюча партнерка  Compass Group;
  • Сертифікована аудиторка;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова  експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.