2025 рік приніс суттєві оновлення в обліковій та звітній практиці для представництв міжнародних неурядових організацій, які працюють в Україні. Частина з них уже подала першу фінансову звітність, інші готуються до цього вперше. У реальності команди стикаються з низкою складних питань: від правильного внесення залишків до обліку амортизації, валютних операцій, співпраці з бенефіціарами та партнерами.
Саме тому, Аудиторська компанія «Compass Group» запрошує на важливу дводенну консультаційну зустріч “Представництва міжнародних неурядових організацій: бухгалтерські та податкові нюанси”, яка допоможе представництвам працювати грамотно, без порушень, у відповідності до українського законодавства та внутрішніх політик головного офісу.
Ця зустріч для бухгалтерів, фінансових менеджерів, адміністраторів, керівників представництв міжнародних НУО, які:
-
звітують або готуються до фінансової звітності в Україні,
-
прагнуть гармонізувати облік із політикою головного офісу,
-
хочуть уникнути податкових ризиків та типових помилок,
-
шукають практичні рішення та шаблони для щоденної роботи.
План заходу:
День 1. Бухгалтерські правила: помилки та складнощі
- Облікова політика головного офісу та представництва, як узгодити.
- Внесення залишків по рахункам, з якого періоду та як перевірити їх достовірність, аналіз основних помилок.
- Основні засоби, малоцінні необоротні активи, як вірно розмежувати.
- Нематеріальні активи, правила обліку та нарахування амортизації.
- Запаси для представництва та бенефіціарів.
- Облік благодійної та гуманітарної допомоги.
- Надходження з Головного офісу: правила застосування 683 та 48 рахунків.
- Монетарні та немонетарні статті.
- Нарахування та закриття фінансових результатів від курсових різниць.
- Закриття фінансових результатів і як зробити перевірку фінансової звітності.
День 2. Співпраця з бенефіціарами та партнерами: податкові правила
А) Співпраця з юридичними особами:
- Самостійна співпраця з отримувачами благодійної допомоги юридичними особами;
- Тристоронні угоди: правила співпраці за такими договорами;
- Субгрантер ГО чи БО: податкові навантаження та первинний документообіг;
- Гранти підприємницьким товариствам.
Б) Виплати бенефіціарам фізичним особам:
- Документообіг з надання благодійної допомоги;
- Надання благодійної допомоги головним офісом;
- Правила застосування пп.165.1.56 ПКУ, коли представництво і для яких бенефіціарів має право застосовувати;
- Виплати грантів фізичним особам на розвиток підприємницької діяльності;
- Благодійні гранти та порядок їх оподаткування:
- Стажування для співробітників;
- Навчання та підвищення кваліфікації;
- Медична та психологічна допомога;
- Інші види допомоги.
Дата проведення: 12, 13 червня 2025 року, онлайн
Час: 14:00-16:00+
Консультаційну зустріч буде проводити: Лариса Шкурка
- Керуюча партнерка Compass Group;
- Сертифікована аудиторка;
- Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
- Податкова експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.