Ефективна взаємодія НУО з донорами і отримувачами допомоги з CRM-системою Microsoft Dynamics 365

Початок: 12.06.2025 о 11:00
Закінчення: 12.06.2025 о 12:30
Адреса: Україна
Місце: онлайн в Teams
BDO в Україні
Телефон: 097 975 45 75
E-mail: [email protected]

500614073_1265675622232408_6977388607587050084_n
Ефективна взаємодія НУО з донорами і отримувачами допомоги з CRM-системою Microsoft Dynamics 365

В сучасних умовах діяльність неприбуткових організацій і благодійних фондів (NGO) все більше залежить від якісної та прозорої взаємодії і комунікації з донорами й отримувачами допомоги.

Донорська підтримка є основою для реалізації соціально важливих проєктів, і саме від ефективності комунікації та організації процесів залежить успіх цих ініціатив. Надійна CRM-система стає незамінним інструментом для управління всіма етапами взаємодії: від прийняття та погодження заявок до супроводу отримувачів допомоги і ведення документації.
 
Запрошуємо представників NGO, неурядових громадських організацій, благодійних фондів взяти участь у вебінарі, присвяченому використанню Microsoft Dynamics 365 Sales — сучасної CRM-системи, яка дозволяє автоматизувати рутинні процеси, підвищити прозорість комунікації та оптимізувати управління проєктами. Особливу увагу буде приділено спеціальним пропозиціям Microsoft для NGO, серед яких безкоштовні ліцензії та інтеграція з іншими сервісами Microsoft, що розширюють можливості організації.
 
Дата: 12 червня (Чт)
Час: 11:00–12:30
Формат: онлайн в Teams
Тільки зареєстровані учасники отримають посилання на трансляцію. Зареєструватись -> https://bit.ly/44UusDU
 
Під час вебінару учасники дізнаються:
1. Пропозиції від Microsoft для NGO: спеціальні умови і безкоштовні ліцензії. Переваги екосистеми Microsoft
2. Основні функції CRM-системи Microsoft Dynamics 365 Sales, взаємодія із сервісами Microsoft і автоматизації рутинних завдань
3. Взаємодія з донорами в CRM системі: проходження етапів бізнес-процесу погодження заявки, комунікація і маркетингова пост-комунікація
4. Взаємодія з отримувачами допомоги в CRM-системі: валідація заявок і пост-супровід
5. Документообіг в CRM системі: ведення договорів, процедури погодження і повідомлення ключових відповідальних осіб
6. Завдання і нагадування, планування активностей
7. Microsoft Copilot — віртуальний асистент зі ШІ для автоматизації рутинних завдань NGO
 
Спікери BDO в Україні:
- Андрій Боренков, керівник консалтингу, модератор заходу
- Лілія Черниш, партнер з аудиту
- Евеліна Швед, розробник автоматизованих рішень
- Єгор Терехов, розробник бізнес-застосунків
 
Цей вебінар стане важливим кроком для отримувачів допомоги NGO, які прагнуть підвищити ефективність роботи, забезпечити якісну взаємодію з донорами і надавачами допомоги, а також впровадити сучасні цифрові рішення для сталого розвитку організації.
 
Реєструйтесь вже сьогодні і зробіть крок до нових можливостей разом з BDO в Україні!
Зареєструватись -> https://bit.ly/44UusDU
 
Організатор:

BDO в Україні є частиною глобальної мережі BDO – однієї з найбільших міжнародних аудиторських та консалтингових мереж, і працює на українському ринку з 1997 року. Сьогодні, компанія є одним із лідерів українського ринку та пропонує широкий спектр послуг, включаючи аудитом, бухгалтерський аутсорсинг (в т.ч. ведення військового обліку), податкове консультування, оцінку активів та збитків від війни і допомагає українському бізнесу залучати іноземні інвестиції та виходити на міжнародні ринки. BDO активно залучена в проєкти економічного відновлення України і є партнером фандрайзингової платформи UNITED24. Крім того СЕО компанії є Членом правління Комітету з Відновлення України при Європейській Бізнес Асоціації.