Дводенний практикум “Управління проектами, як вірно побудувати роботу, щоб проекти були успішними”

Початок: 08.02.2024 о 10:00
Закінчення: 09.02.2024 о 17:00
Адреса:
Місце: уточнюється

Завершено

проекти
Дводенний практикум “Управління проектами, як вірно побудувати роботу, щоб проекти були успішними”

Як забезпечити успіх проектів?

Управління проектами – це комплексний підхід до планування, виконання та контролю проекту з метою досягнення його мети та успішного завершення.

Для максимально ефективного та успішного виконання проектів Аудиторська компанія Compass Group створила авторський практикум “Управління проектами, як вірно побудувати роботу, щоб проекти були успішними”.

Даний захід повністю побудований на практичних кейсах роботи. Він сформує загальну картину роботи неприбуткової організації і правила проектної діяльності. Зможе сформувати у персоналу бачення і розуміння проектної і фінансової складової на кожному етапі життєвого циклу проектної діяльності. Даний захід може бути проведений як в корпоративному форматі для вашої організації, так і відкритому форматі ми проводимо 08 та 09 лютого в Києві.

Програма заходу:

1 день 

Блок перший (теоретична частина):

  1. Життєвий цикл проекту і стратегія діяльності неприбуткової організації.
  2. Модель проектної діяльності.
  3. Податкові правила і статутні вимоги, коли проект не вигідний для організації.
  4. Основні ризики, які потрібно проконтролювати при подачі грантової заявки і при укладанні договорів на виконання проектів.
  5. Правила та процедури управління проектною діяльністю, що повинні регламентувати.
  6. Тендерні процедури в проектній діяльності.

Блок другий (практична частина):

  1. Формуємо графік виконання проекту.
  2. Формуємо команду проекту під графік проекту (кількість, зайнятість, оплату) та організаційну структуру проекту.
  3. Розраховуємо податкове навантаження при різних формах співпраці з персоналом.
  4. Формуємо Work breakdown structure (WBS ) для проектної діяльності.

2 день 

Блок перший (теоретична частина):

  1. Фінансове управління в проектній діяльності.
  2. Принципи дозволеності витрат і основні вимоги фінансуючих сторін.
  3. Доходи та витрати, основні податкові правила, які потрібно планувати в проекті.
  4. Прямі та непрямі витрати, правила розподілу витрат.
  5. Фінансові питання, які потрібно контролювати нефінансовому менеджеру.
  6. Фінансування за фіксованою ціною, що це за вид грантів.
  • Як скласти графік виконання та погодити графік фінансування даного проекту.
  • Як звітуватись за даним видом проектів.
  1. Власний внесок в проект.

Блок другий (практична частина):

1. Складаємо бюджет проекту і плануємо документальне звітування за видами витрат:

    • Заробітна плата;
    • Залучені консультанти;
    • Витрати на закупівлі;
    • Робота з бенефіціарами;
    • Витрати на відрядження;
    • Робота за субгрантингом;
    • Витрати на заходи;
    • Інші види витрат.

2. Узгоджуємо робочий план проекту з рухом грошових коштів за проектом, аналізуємо касові розриви і вносимо зміни до графіку робіт.

3.Визначаємо основні точки контролю і питання, які узгоджуємо з донором.

4. Правила закриття проекту і як пройти аудит.

 

Дата проведення:

КИЇВ – 08 та 09 лютого 2024 року

Час: 10:00-17:00+

Детальніше про умови участі

Зустріч буде проводити Лариса Шкурка 

  • Керуюча партнерка  Compass Group;
  • Сертифікована аудиторка;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова  експертка у сфері медіа, IT- бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.
  • https://www.facebook.com/app_scoped_user_id/846855648783730/ Ірина Унгурян

    Доброго дня. Навчання безкоштовне, а проживання/харчування та логістичні витрати за рахунок учасників?