MediaGuard: зміцнення місцевих інформаційних екосистем: запит на подання заявок

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Chemonics PFRU

журналістка
MediaGuard: зміцнення місцевих інформаційних екосистем: запит на подання заявок

Програма «Партнерство за сильну Україну»  (ФПСУ)

Запит на подання заявок (ЗПЗ)

Назва діяльності «MediaGuard: зміцнення місцевих інформаційних екосистем»

***** КОДЕКС ЕТИКИ ТА ДІЛОВОЇ ПОВЕДІНКИ *****  

Компанія «Кімонікс Груп Ю. Кей Лімітед» (далі – Кімонікс) дотримується принципів доброчесності та обирає грантерів, ґрунтуючись лише на об’єктивних критеріях, а саме, і не тільки, технічних перевагах та співвідношенні ціни та якості.

Компанія «Кімонікс» не дозволяє шахрайства, змови учасників конкурсу, фальсифікації пропозицій/ставок, хабарництва або компенсаційних виплат («відкатів»). Порушення будь-якою юридичною або фізичною особою цих стандартів призведе до дискваліфікації з цієї конкурсної процедури, відсторонення від участі у конкурсах у майбутньому, а інформація про порушника може бути передана до Офісу ділової поведінки компанії «Кімонікс» і Міністерства закордонних справ, справ Співдружності та розвитку Сполученого Королівства (далі – МЗС СК).

Співробітники Програми «Партнерство за сильну Україну», Фаза 2 (ФПСУ) та Кімонікс не мають право вимагати, а заявникам заборонено пропонувати будь-які грошові винагороди, гонорари, комісії, кредити, подарунки, грошові винагороди, цінності чи компенсацію в обмін на сприятливе ставлення під час конкурсу. Про всі неналежні вимоги з боку співробітників Фонду слід повідомляти за електронною адресою BusinessConduct@chemonics.com.  

Заявники повинні підписати заяву за шаблоном, що міститься у Додатку А до цього Запиту, включивши таке: 

  • Інформацію про будь-які близькі, сімейні або фінансові відносини з компанією «Кімонікс» або співробітниками Програми. Наприклад, якщо двоюрідний брат або сестра учасника тендеру працює у Програмі.
  • Інформацію про будь-які сімейні або фінансові відносини з іншими заявниками, які подали пропозиції. Наприклад, якщо батько заявника є власником компанії, яка подала іншу заявку.
  • Засвідчення, що ціни в заявці були визначені самостійно, без будь-яких консультацій, перемовин або домовленостей з будь-яким іншим заявником або конкурентом з метою обмеження конкуренції.
  • Засвідчення, що вся інформація в заявці та вся супровідна документація є достовірною і точною.
  • Засвідчення розуміння та згоди із заборонами компанії Кімонікс щодо шахрайства, хабарництва та «відкатів».

1. Основна інформація

1.1. Основні відомості про ЗПЗ

№ ЗПЗ. 25-01_MediaGuard

Назва діяльності: MediaGuard: зміцнення місцевих інформаційних екосистем

Дата оголошення: 14 жовтня 2025 року

Кінцевий термін подання заявок: 3 листопада 2025 року

Країна реалізації проєкту/цільові регіони: Чернігівська, Донецька, Дніпропетровська, Харківська, Херсонська, Миколаївська, Одеська, Сумська та Запорізька області (див. перелік відповідних громад (за типом видання) в розділі 3.3.1)

Контактна адреса: [email protected]

Кінцевий термін надсилання запитань: 30 жовтня 2025 року

2. Опис діяльності

2.1. Основні відомості про ЗПЗ

ФПСУ (що реалізується компанією «Кімонікс») – це багаторічна донорська програма, що фінансується урядами Канади, Естонії, Фінляндії, Норвегії, Швеції, Швейцарії, Великобританії. Метою ФПСУ є зміцнення стійкості українського уряду в умовах російської агресії проти України шляхом надання необхідної підтримки місцевим громадам у співпраці з українським урядом, громадянським суспільством, медіа та приватним сектором. Діяльність ФПСУ спрямована на досягнення таких результатів:

  • Результат 1. Підвищення спроможності та ефективності України в протидії спробам Росії ізолювати людей, які проживають на ТОТ, оперативному реагуванні на їхню деокупацію та формуванні підвалин для довгострокової реінтеграції. 
  • Результат 2. Забезпечення спроможності української влади відновлювати та покращувати надання пріоритетних послуг у вразливих громадах (через інклюзивний підхід до планування та надання послуг) з метою збереження/зміцнення довіри громадян до української держави та стабілізації ситуації. 
  • Результат 3. Збереження / зміцнення вертикальної та горизонтальної соціальної згуртованості з метою забезпечення стійкості суспільства, зокрема психологічної та економічної, в умовах російської агресії та сприяння єдності. 
  • Результат 4 (Збір і поширення даних і досвіду). Розуміння місцевих потреб, настроїв та ризиків, пов’язаних із стійкістю, а також винесення уроків із програмних заходів ФПСУ; використання цієї інформації для адаптації програмної діяльності ФПСУ та поширення серед відповідних державних органів і програм з метою сприяння врахуванню місцевого контексту в національних політиках, зокрема в сфері відновлення та реінтеграції. 

Діяльність, описана в цьому Запиті, сприятиме досягненню програмного результату 4 шляхом посилення доступу цільових зацікавлених сторін до побудованої на доказовій базі інформації, що допомагатиме в розробці додаткових пов’язаних інтервенцій ФПСУ.

ФПСУ надає стабілізаційну підтримку за допомогою портфеля проєктних заходів, спрямованих на посилення суспільної стійкості, забезпечення доступу до послуг та інформації, сприяння формуванню інклюзивної місцевої економіки та генерування знань для врахування в адаптивній програмній діяльності. У цьому контексті проєкт «MediaGuard: зміцнення місцевих інформаційних екосистем» сприяє досягненню програмних цілей шляхом зміцнення місцевої інформаційної стійкості в прифронтових і прикордонних областях. Це досягається шляхом підтримки авторитетної, орієнтованої на аудиторію журналістики та роз’яснювального контенту, що покращує доступ громадськості до точної інформації про послуги, відновлення та громадянське життя та при цьому зменшує вплив шкідливої дезінформації.

Право на участь у конкурсі мають ЗМІ, що обслуговують аудиторію в конкретних громадах у таких областях: Чернігівська, Сумська, Харківська, Донецька, Запорізька, Миколаївська, Херсонська, Дніпропетровська, Одеська. Повний перелік прийнятних громад за типом ЗМІ наведено в розділі 3.3.1.

2.2. Мета діяльності

ФПСУ надаватиме обмежені по тривалості гранти незалежним ЗМІ обласного та місцевого рівня для створення та поширення високоякісного, актуального для аудиторії контенту, який:

  1. Просуває теми суспільного інтересу, що є важливими для стійкості та згуртованості громад (наприклад, готовність до кризових ситуацій, доступ до послуг і пільг, раннє відновлення, інклюзія та соціальна згуртованість, захист культурної спадщини);
  2. Сприяє зміцненню довіри завдяки точному, доступному та практичному висвітленню (наприклад, покрокові інструкції щодо отримання життєво важливих послуг, історії реальних користувачів);
  3. Зменшує поширення та вплив недостовірної інформації, надаючи пріоритет верифікації, прозорості та своєчасному виправленню помилок;
  4. Враховує GEDSI (гендерна рівність, люди з інвалідністю, соціальна інклюзія) та контекстуальну чутливість при виготовленні контенту, забезпечуючи представництво різних категорій та вибір формулювань (мінімізуючи шкоду та максимізуючи позитивний ефект);
  5. Формує сталу інституційну спроможність редакцій, яка збережеться після закінчення дії гранту.

Орієнтовні результати (від кожного грантоотримувача):

  1. Регулярне створення мультимедійного контенту (короткі відео, розгорнуті статті, фоторепортажі, роз’яснювальні матеріали, інфографіка, подкасти або радіопередачі).
  2. Робота за спільним редакційним календарем публікацій, який координується з ФПСУ.
  3. Участь у щонайменше одній сесії обміну досвідом і одному семінарі з планування контенту (віртуально).
  4. Щомісячні звіти про хід реалізації проєкту (включно з інформацією про охоплення, залучення, утримання аудиторії (залежно від обставин), теми коментарів, нотатки про винесені уроки) з посиланнями або доказами публікаціїчи трансляції.
  5. Комплексний підсумковий звіт із показниками охоплення, залучення та впливу на громадськість.

Цілі організаційного навчання

ФПСУ є адаптивною програмою та передбачає регулярні навчальні сесії. Очікується, що усі грантери включатимуть навчальні заходи у свою роботу.

  • Аналіз післядії (After Action Reviews) (обов’язково): Після завершення обраних активностей грантер повинен проводити Аналіз післядії, щоб оцінити успіхи, труднощі та можливості для удосконалення роботи. Команда Моніторингу, оцінки та навчання ФПСУ забезпечить грантера відповідним шаблоном. Для проєктів тривалістю понад рік Аналіз післядії потрібно проводити раз на квартал щодо окремих аспектів реалізації, узгоджених із проєктною командою. Якщо щоквартальний Аналіз післядії неможливий, допустимий альтернативний формат після узгодження із командою Моніторингу, оцінки та навчання ФПСУ.
  • Сесія рефлексивного навчання (Action Learning Sessions) (рекомендовано): Рекомендується проводити короткі сесії (щоквартально або частіше) в межах кожного напряму роботи, щоб обговорювати виклики та обмінюватися досвідом.
  • Документування та звітність: Грантери зобов’язані заздалегідь інформувати проєктні команди про кожен навчальний захід, дотримуватися наданих рекомендацій щодо його проведення та передавати зібрані під час сесій дані проєктним командам у погоджений термін.

Команда Моніторингу, оцінки та навчання ФПСУ забезпечить грантерів необхідними шаблонами, методичними рекомендаціями та, за потреби, може допомогти з фасилітацією навчальних сесій.

2.3. Детальний опис діяльності

Незалежні ЗМІ обласного та місцевого рівня стикаються з тиском через роботу в умовах війни (скорочення доходів, обмеження щодо безпеки та доступу), при цьому інформаційні потреби аудиторій стають все гострішими. У ситуації дефіциту точної місцевої інформації зростає ризик поширення шкідливих чуток та зловмисних наративів, які підривають довіру до легітимних інституцій і згуртованість громади.

У стабілізаційній програмній діяльності пріоритетом є орієнтовані на потреби населення інтервенції, побудовані на місцевій ініціативі, що забезпечують видиму суспільну значущість та мінімізують шкоду, пов’язану зокрема й зі способами створення та поширення інформації.

ФПСУ надаватиме підтримку ЗМІ для забезпечення стабільного потоку якісного, орієнтованого на потреби аудиторій контенту, що відповідає суспільному інтересу та чітким редакційним, безпековим і якісним стандартам, в умовах пропорційного моніторингу та організаційного навчання для оперативної адаптації. Це відповідає пріоритету ФПСУ: реалізовувати цілеспрямовані проєкти на місцевому рівні, знаходити практичні рішення для подолання викликів і робити висновки з отриманого досвіду для врахування в загальній програмній діяльності.

2.3.1 Цільові аудиторії та  взаємодії

  • Основна аудиторії: мешканці цільових областей, у тому числі ВПО, репатріанти, ветерани та їхні сім’ї, молодь та інші вразливі категорії.
  • Взаємодії: залежно від обставин грантоотримувачі можуть співпрацювати з державними органами та постачальниками послуг для верифікації та забезпечення точності інформації, що подається при висвітленні подій суспільного інтересу; грантоотримувач завжди зберігає редакційну незалежність.

2.3.2 Редакційні принципи

  • Редакційна незалежність: програма підтримує дотримання стандартів новинної журналістики (баланс думок і точок зору, оперативність подачі інформації, достовірність, відокремлення фактів від коментарів та оцінок, точність подачі інформації, повнота представлення фактів та інформації по проблемі), але не впливає на редакційну позицію.
  • Етика та безпека: підхід «не нашкодь», захист джерел, травмоінформований підхід при висвітленні подій, пропорційні практики цифрової/фізичної безпеки.
  • GEDSI та доступність: інклюзивність у доборі джерел, представництво різних категорій, підписи, субтитри та альтернативний текст (за можливості).

2.3.3 Типи ЗМІ та відповідні вимоги

Програма розглядає заявки від усіх ЗМІ, які дотримуються журналістських стандартів та здійснюють діяльність на рівні одного або декількох населених пунктів, тобто є локальними або регіональними медіа.  З метою забезпечення справедливого відбору, реалістичних очікувань і збереження амбіційності, апліканти мають самостійно визначити тип медіа, до якого вони належать, відповідно до цілей програми. Оцінка здійсненності проєкту проводитиметься з урахуванням обраного типу медіа.

Тип А: орієнтовані в першу чергу на цифрові канали (високопродуктивні редакції)

  • Профіль: високе охоплення (значна аудиторія), часті публікації на різних платформах, регулярне виробництво коротких відео, налагоджена аналітика та управління спільнотою.
  • Типові канали: вебсайт, YouTube, Facebook, Instagram, Telegram, подкасти.

Тип B: традиційні ЗМІ в обмежених інформаційних середовищах

  • Профіль: друковані газети, радіостанції, змішані традиційні/цифрові ЗМІ, що обслуговують громади з обмеженим або нестабільним доступом до цифрових каналів або домінуванням ворожих мовленнєвих сигналів.
  • Типові канали: друковані видання, радіомовлення, включаючи всі власні цифрові канали.

План дистрибуції та розповсюдження контенту (тільки для ЗМІ типу В)

Заявники, які пропонують друкований та/або радіоконтент, повинні надати практичний план дистрибуції та розповсюдження контенту, що охоплює:

  • Друковані видання: запланований тираж кожного випуску та періодичність, канали та місця розповсюдження (наприклад, кіоски, поштові маршрути, державні установи, партнерські НУО/ОГС, партнерські заклади роздрібної торгівлі), оціночна кількість примірників на кожну точку та географічне охоплення прийнятних громад; логістичні та безпекові аспекти (транспортування, зберігання, безпечні маршрути); партнерські угоди та/або меморандуми про взаєморозуміння; підхід до моніторингу (наприклад, показники отримання примірників, вибіркові фотоаудити, періодичні підтвердження дистрибуції друкованих видань від партнерів).
  • Радіо: розклад трансляцій (дні/час), станція(ї) та частота(и), орієнтовні карти покриття; партнери з ретрансляції (за наявності); очікувані оцінки розміру аудиторії, підхід до моніторингу (наприклад, журнали ефірного часу , підтвердження ретрансляції).

За можливості ЗМІ типу B можуть також включати супутні цифрові адаптації контенту (наприклад, PDF друкованого видання, аудіофрагменти для соціальних платформ), але це не є обов’язковим.

2.3.4 Баланс контенту та пріоритетні теми (для всіх грантоотримувачів)

З метою забезпечення суспільної значущості фінансованого контенту та збереження при цьому редакційної незалежності грантоотримувачі дотримуватимуться наступного балансу при створенні контенту:

A. Пріоритетні теми (≥50% фінансованих результатів)

Програма здійснює регулярний аналіз потреб цільових аудиторій щодо тем, важливих для стійкості громад. Аналітичний бриф, який оновлюється щомісяця, узагальнює результати цього аналізу та надається грантоотримувачам на початку кожного звітного періоду. Документ містить інформацію про актуальні запити аудиторій, що формуються у громадах, а також теми, які потребують додаткового інформування. Серед ключових напрямків: готовність до кризових ситуацій та безпека, доступ до послуг, раннє відновлення, інклюзія та соціальна згуртованість, захист культурної спадщини, прозорість і підзвітність, енергетична та екологічна стійкість, тощо.

Аналітичний бриф є інструментом підтримки у плануванні контенту: він звертає увагу на контекстуальну чутливість, принципи GEDSI та пропонує теми для висвітлення. Документ має рекомендаційний характер і не визначає редакційну позицію. Грантоотримувачі зберігають повний контроль над вибором тем, форматів і способів подання інформації. Водночас Програма рекомендує виготовляти щонайменше 50% створених матеріалів у межах грантової активності на тематики, окреслені в аналітичному брифі з метою посилення суспільної значущості контенту.

B. Репортажі, орієнтовані на місцеві потреби (≤50% від фінансованих результатів)

Решта контенту (до 50%) може бути зосереджена на своєчасній, актуальній для місцевої аудиторії журналістиці (наприклад, щоденні місцеві новини, новини у сфері послуг, проблеми громади), за умови, що в ній:

  • Застосовуються надійні методи верифікації достовірності та підхід «не нашкодь».
  • Інтегровані принципи контекстуальної чутливості та GEDSI.
  • Забезпечується досягнення цілей ФПСУ щодо зміцнення довіри, громадянської приналежності та доступу до точної інформації.

C. Планування та координація

Грантоотримувачі враховуватимуть вищезазначений баланс у своєму щомісячному редакційному календарі та матимуть можливість коригувати його у разі виникнення термінових питань суспільного інтересу. ФПСУ може фасилітувати регулярне спільне планування контенту з метою порівняння відгуків аудиторії та уточнення Аналітичного брифу пріоритетних тем на базі успішних прикладів у різних регіонах та форматах. Участь не обмежує редакційну незалежність.

D. Докази та позначення

Кожен фінансований результат повинен бути позначений у щомісячних звітах як пріоритетна тема або місцеві потреби. Звіти містять посилання або докази публікації або трансляції та основні показники ефективності залежно від ЗМІ (наприклад, охоплення, залучення та утримання аудиторії для цифрових ЗМІ; журнали тиражу або трансляції для друкованих ЗМІ або радіо).

E. Гнучкість

У разі, якщо нагальні потреби вимагають тимчасового відхилення від запланованого розподілу контенту, грантоотримувачі можуть перерозподілити кошти в грантовому періоді. ФПСУ може погодити еквівалентні заміни в інших форматах або каналах, якщо це обґрунтовано покращує охоплення чи доступність контенту для аудиторій.

2.3.5 Мінімальні вимоги до виробництва контенту (за категоріями та типами ЗМІ)

Заявники повинні взяти на себе зобов’язання створювати дві категорії контенту протягом п’яти місяців реалізації грантового проєкту. Базові очікування відрізняються залежно від типу ЗМІ (A чи B) з метою врахування операційних реалій та при цьому збереження амбіцій.

Категорія 1. Аналітичний, роз’яснювальний контент

Контент, що забезпечує глибину розуміння, контекст та практичну ясність щодо тем суспільного інтересу.

Приклади форматів:

  • Довгі тексти: ексклюзивні редакційні статті, глибинні інтерв’ю, аналітика, тематичні роз’яснювальні матеріали, фактчекінг.
  • Довгі відео: документальні та/або тематичні відеосюжети (3-10 хвилин).
  • Похідні короткі матеріали: адаптації контенту під конкретні платформи (Facebook, Instagram, Twitter/X, Telegram), включаючи текстові публікації, інформаційні картки (image cards), короткі кліпи.

Обсяги оригінального контенту (впродовж 5 місяців діяльності):

  • Тип А: мінімум 30 оригінальних матеріалів, кожен з яких має мінімум 2 похідні матеріали, адаптовані під конкретні платформи.
  • Тип В: мінімум 25 оригінальних матеріалів (в перерахунку на еквівалент одиниці друкованого чи радіоконтенту), кожен з яких має 1 можливу адаптацію контенту (наприклад, радіо-тизерабо допис у цифрових каналах,якщо є).

Категорія 2. Новини та контент для оперативного реагування (своєчасні новини, адаптовані під конкретні платформи)

Своєчасні матеріали для інформування аудиторії, адаптовані під конкретні платформи.

Приклади форматів:

  • Короткі відео: Reels, YouTube Shorts.
  • Дописи, адаптовані під конкретні платформи: оригінальні новини для Facebook, Instagram, Twitter/X, Telegram, включаючи текстові новини, інформаційні картки (image cards), короткі кліпи (Stories), опитування.

Обсяги оригінального контенту (впродовж 5 місяців діяльності):

  • Тип A: мінімум 200 оригінальних новин (не повинно бути подвійного підрахунку одного й того ж матеріалу на одній платформі).
  • Тип B: мінімум 100 оригінальних новин (в перерахунку на еквівалент одиниці друкованого чи радіоконтенту); супутні дописи в цифрових каналах враховуються по одному разу на платформу, де вони були створені.

Заявники можуть пропонувати обґрунтовані відхилення (наприклад, більше аудіоматеріалів, якщо це виправдано звичками аудиторії), за умови збереження чи покращення загального охоплення, частоти та якості.

2.3.6 Стандарти планування, якості та безпеки

  • Редакційний календар та цикл: щомісячний план (теми, формати, канали).
  • Верифікація достовірності інформації та виправлення помилок: використання простого контрольного списку верифікації та своєчасна, прозора публікація виправлень помилок.
  • Мова: українська.
  • Доступність: підписи, субтитри та альтернативний текст (за можливості).
  • Організаційне навчання та адаптація: пропорційний моніторинг із оперативними циклами зворотного зв’язку; акцент на тому, що в цьому контексті працює і чому.
  • Стандарти розповсюдження контенту (лише для ЗМІ типу B): грантоотримувачі дотримуватимуться затвердженого плану дистрибуції та розповсюдження контенту, вестимуть архів базових доказів (наприклад, декларації про тираж, поштова документація, журнали обліку трансляцій або підтвердження від партнерів з дистрибуції). Про істотні відхилення необхідно повідомляти ФПСУ із наданням оновленого плану (якщо виправдано).

2.3.7 GEDSI

ФПСУ підтримує інклюзивну та справедливу комунікацію, яка відображає різноманіття українського суспільства. Медіа та комунікаційні продукти мають значний вплив на те, як громади сприймають себе та інших. Чутливість до GEDSI передбачає здатність:

  • Розуміти, як гендерна рівність, питання людей з інвалідністю та соціальна інтеграція проявляються в контексті, де ви працюєте.
  • Усвідомлювати, як ваша діяльність і продукти можуть впливати на видимість, репрезентацію та гідність людей із різних соціальних груп.
  • Вживати активних заходів для створення інклюзивного, шанобливого та позбавленого стереотипів контенту, який відображає різноманітні голоси та перспективи

Це означає критично осмислювати, чиї історії розповідаються, кого не видно і як саме представлені люди. Такий підхід передбачає інклюзивний добір героїв і героїнь, уникнення узагальнень і використання доступної мови, зокрема підходу “спочатку людина, потім її ознака”. Ці принципи мають бути інтегровані на всіх етапах виробництва контенту: від планування і редакційних рішень до візуального оформлення та поширення. Заявникам пропонується обдумати, як їхня діяльність сприятиме рівності та інклюзії як у змісті, так і в процесі реалізації.

2.3.8 Контекстуальна чутливість та принцип «не нашкодь»

ФПСУ працює з темами, які можуть бути чутливими у складних умовах, де існує ризик непередбачуваних наслідків для громад та окремих груп. Контекстуальна чутливість передбачає здатність:

  • Розуміти контекст, у якому ви працюєте.
  • Усвідомлювати, який вплив ваша діяльність може мати на цей контекст.
  • Діяти з урахуванням цього розуміння, щоб уникнути негативних наслідків і максимально посилити позитивний вплив.

Це означає необхідність враховувати контекстну чутливість і потенційні напруження всередині спільнот, які можуть взаємодіяти з вашим контентом.

Принцип «не нашкодь» є базовим стандартом для всіх грантоотримувачів.

Він ґрунтується на розумінні того, що жодна діяльність не є нейтральною: вона може впливати на людей і суспільство як позитивно, так і негативно –  передбачуваними та непередбачуваними способами.

У вразливих умовах цей принцип означає, що будь-яке втручання не повинно загострювати наявні напруження або створювати нові конфлікти. Це потребує глибокого аналізу місцевого контексту та потенційного впливу дій на різні групи, особливо на ті, що вже є маргіналізованими або вразливими. Контекст слід оцінювати на всіх етапах реалізації проєкту, щоб забезпечити його релевантність і доречність.

Заявникам пропонується критично оцінити:

  • Чи може контент або діяльність вплинути на відносини між групами?
  • Які ризики для безпеки, гідності та довіри можуть виникнути?
  • Як мінімізувати шкоду та посилити позитивний ефект?

Ці принципи мають бути інтегровані на всіх етапах реалізації проєкту – від планування та редакційних рішень до поширення контенту.

2.3.9 Результати та звітність (для кожного грантоотримувача)

  • Щомісячні результати: виконання затвердженого календаря для продуктів 1-ї та 2-ї категорій з посиланнями/доказами публікації або трансляції/розповсюдження.
  • Щомісячний звіт про результати реалізації проєкту: охоплення, залучення, утримання аудиторії (за необхідності), важливі коментарі аудиторій, повторювані питання, короткі нотатки про винесені уроки.
  • Зведена інформація про баланс контенту: простий підрахунок створеного контенту на пріоритетні теми та теми, орієнтовані на місцеві потреби, з посиланнями, та базовими показниками ефективності (якщо є).
  • Докази розповсюдження контенту за типами (тип B):

- Друковані видання: зведена інформація про надруковані та розповсюджені випуски, точки розповсюдження за місцем розташування, короткий звіт про показники отримання/повернення примірників – якщо відстежувались). Включіть підтверджувальні матеріали (наприклад, накладні, фотографії стендів/дошок оголошень – залежно від обставин)).

- Радіо: щомісячні журнали трансляцій/ефірного часу з датами та часом, підтвердження всіх повторних трансляцій, короткі спостереження на тему охоплення та характеристики аудиторії (на основі радіостанціної аналітики, панельних даних або якісних відгуків – за наявності).

  • Обмін досвідом і планування: участь принаймні в одному заході з обміну досвідом.
  • Щомісячні звіти подаються до ФПСУ впродовж 5 днів після завершення місячного періоду виробництва контенту.
  • Підсумковий звіт про реалізацію проєкту: знання про аудиторію, що спрацювало, а що ні, рекомендації щодо забезпечення сталості.

Грантоотримувачі зберігають авторські права на оригінальний контент. ФПСУ‑2 отримує неексклюзивну ліцензію без сплати роялті на розповсюдження профінансованих результатів, зберігання в архіві та посилання на них для цілей некомерційної програмної комунікації, організаційного навчання та звітності (з зазначенням авторства грантоотримувача).

3. Інформація про грант

3.1. Детальні відомості про грант:

Тип гранту:  З відшкодуванням витрат

Очікувана кількість присуджених грантів: 15 (залежить від якості заявок та наявного фінансування)

Очікувана тривалість гранту: 5 місяців

Очікувана сума гранту: Очікується, що кожен окремий грант становитиме до 560 000,00 грн. Конкурсна комісія залишає за собою право рекомендувати коригування запропонованого бюджету, в тому числі можливе збільшення чи зменшення залежно від обсягу та обґрунтованості проєктних заходів.

3.2. Воркшоп перед поданням заявки:

ФПСУ проведе онлайн воркшоп перед подачею заявки 20 жовтня 2025 року о 14:30 за київським часом на платформі Teams (посилання). Цей воркшоп надасть можливість зацікавленим учасникам поставити запитання щодо ЗПЗ та отримати інструкції щодо заповнення аплікаційної форми, форми самооцінки або стосовно будь-яких інших вимог, перелічених у цьому ЗПЗ.

3.3. Прийнятні реципієнти:

Медіа організації, що працюють на одній або декількох прийнятних територіях, зазначених у розділі 3.3.1, мають підтверджену аудиторію та досвід регулярного виробництва контенту. ЗМІ місцевого чи обласного рівня є прийнятними для участі в конкурсі за умови демонстрації ними значного, верифікованого охоплення та постійного висвітлення подій на цих територіях.

Типи ЗМІ (виберіть один тип при поданні заявки)

  • Тип А: орієнтовані в першу чергу на цифрові канали (високопродуктивні) редакції з усталеною присутністю на різних цифрових платформах, регулярним випуском коротких відео, управлінням цифровою спільнотою та базовою аналітичною спроможністю.
  • Тип В: традиційні ЗМІ в обмежених інформаційних середовищах (друковані, радіо, мікс), які обслуговують спільноти з обмеженим / нестабільним доступом до цифрових каналів або працюють в умовах домінування ворожих мовленнєвих сигналів; узгоджені друковані / радіопродукти та (за можливості) супутні цифрові адаптації контенту.

Бажані знання та кваліфікація (для обох типів):

  • Доведений досвід у журналістиці суспільного інтересу, фактчекінгу та етичному висвітленні подій.
  • Спроможність забезпечувати запропонований мікс форматів і адаптуватися з урахування знань про аудиторію.
  • Налагоджені канали розповсюдження контенту та базова аналітична спроможність.
  • Чітке врахування аспектів контекстуальної чутливості та GEDSI при плануванні, відборі джерел, забезпеченні представництва різних категорій.
  • Пріоритетність безпеки персоналу та протоколів цифрової / фізичної безпеки.

3.3.1 Вимоги щодо географічного охоплення 

ФПСУ готовий надавати підтримку ЗМІ, що працюють на зазначених нижче територіях. До участі в конкурсі запрошуються ЗМІ місцевого та обласного рівня за умови демонстрації ними суттєвого, регулярного висвітлення подій на цих територіях і наявності верифікованого охоплення в громадах, які вони обслуговують. 

Примітка. Якщо ЗМІ переміщені або працюють дистанційно з міркувань безпеки, вони залишаються прийнятними за умови наявності ними обслуговування аудиторії в зазначених нижче громадах. 

Прийнятні території для ЗМІ типу А (орієнтовані в першу чергу на цифрові канали) 

  • Чернігівська область: Новгород-Сіверська, Сновська, Городнянська громади;
  • Донецька область: Новодонецька, Черкаська громади;
  • Дніпропетровська область: Криворізька, Синельниківська, Павлоградська, Кам’янська громади;
  • Харківська область: Печенізька, Солоницівська, Чугуївська, Мереф’янська, Балаклійська, Краснокутська, Слобожанська громади;
  • Херсонська область: Високопільська, Великоолександрівська громади;
  • Миколаївська область: Снігурівська, Галицинівська, Баштанська громади;
  • Одеська область: Южненська, Чорноморська, Великодолинська, Білгород-Дністровська громади;
  • Сумська область: Садівська, Нижньосироватська, Лебединська, Тростянецька, Недригайлівська, Охтирська громади;
  • Запорізька область: Долинська, Павлівська громади.

Прийнятні території для ЗМІ типу B (традиційні ЗМІ в обмежених середовищах) 

Учасники, які подають пропозиції за типом B, повинні в плані дистрибуції та розповсюдження контенту чітко продемонструвати його розповсюдження та/або трансляцію в зазначених нижче прийнятних громадах: 

  • Чернігівська область: Семенівська, Новгород-Сіверська, Сновська громади;
  • Донецька область: Дружківська, Комарська, Костянтинівська, Мирноградська, Покровська, Сіверська, Добропільська громади;
  • Дніпропетровська область: Марганецька, Межівська, Нікопольська, Покровська громади;
  • Харківська область: Великобурлуцька, Борівська, Дворічанська, Куп’янська, Курилівська, Вовчанська, Дергачівська громади;
  • Херсонська область: Бериславська, Білозерська, Дар’ївська, Милівська, Новоолександрівська, Новорайська, Нововоронцовська, Станіславська громади;
  • Сумська область: Свеська, Великописарівська, Білопільська, Хотінська громади;
  • Запорізька область: Гуляйпільська, Комишуваська, Оріхівська, Преображенська, Степногірська громади.

3.4. Критерії прийнятності та обовязкові умови для участі:

Організації, що подають проєктні пропозиції для участі в цьому Конкурсі, повинні відповідати наступним вимогам:

  • Мати статус офіційно зареєстрованої та визнаної за українським законодавством громадської організації чи НУО.
  • Мати статус неприбуткової організації. 
  • Бути готовними пройти процедуру належної перевірки (due diligence) ФПСУ та заповнити форму самооцінки, що додається до заявки. Заявників перевірять в системі «Віжуал Комплайенс» (Visual Compliance – система пошуку по міжнародних переліках заборонених осіб та організацій, опублікованих Великою Британією, США, Канадою, ЄС, ООН, та іншим міжнародним перелікам).
  • Персонал організації повинен складатися з кваліфікованих фахівців, з досвідом проєктного менеджменту та ведення фінансової звітності.
  • Підтвердити наявність ефективної структури управління та систем менеджменту, включно з фінансовими, адміністративними та технічними політиками та процедурами, а також системою внутрішнього контролю, яка забезпечує захист активів, запобігає шахрайству, хабарництву, корупції, зловживанню коштами чи їх нецільовому використанню.
  • Наявність «Політики із захисту здоров’я, добробуту та прав людини» та детальної інформації стосовно процедур та заходів, які гарантують дотримання цієї політики під час реалізації проєкту.
  • Забезпечити належну турботу про власний персонал та/або залучених консультантів, готовність надати інформацію про відповідні політики, процеси та процедури на підтвердження своєї спроможності виконати цю вимогу.
  • Дотримуватись вимог етики та ділової поведінки, викладених на титульній сторінці цього ЗПЗ, а також «Кодексу поведінки постачальників компанії «Кімонікс»» (включеного до Форми самооцінки заявника, Додаток С), який ґрунтується на Кодексі поведінки МЗС СК .

Мінімальна організаційна спроможність:

  • Мінімум 12 місяців безперервної видавничої діяльності (мінімальна вимога прийнятності для участі в конкурсі). ЗМІ, які пропрацювали три чи більше років в поточній структурі власності, вважатимуться сильнішими за показником «Експертні знання та досвід».
  • Для ЗМІ типу А (орієнтовані в першу чергу на цифрові канали): підтверджена аудиторія у власних (owned) цифрових каналах. Обов’язкова взаємодія з аудиторією в Telegram та Facebook, а також дуже бажана присутність в Instagram та/або YouTube. Учасники повинні включити в заявку нещодавні (за останні 3 місяці) аналітичні дані на всіх доступних платформах.
  • Для ЗМІ типу В (традиційні ЗМІ): докази регулярного випуску друкованого чи радіоконтенту та (за можливості) супутніх цифрових адаптацій.
  • Заявники повинні продемонструвати хорошу репутацію, відомий місцевій аудиторії бренд та тривалий досвід роботи (бажано три роки чи більше під поточним брендом чи власником; як виняток можуть бути розглянуті заявники з коротшим досвідом роботи, якщо керівництво редакції має підтверджений послужний список). Приклади доказів: архіви історичних публікацій; опитування аудиторії; задокументовані партнерства; визнання третіми сторонами; прозора політика щодо виправлень помилок.

Наступні організації НЕ МАЮТЬ ПРАВА подавати заявки на отримання грантів за цим конкурсом:

  • Організації, зареєстровані на тимчасово окупованих територіях України, які не змінили свою реєстрацію на підконтрольні уряду України території.
  • Організації, не зареєстровані згідно з українським законодавством (якщо інше не погоджено окремо з MЗС СК).
  • Організації, що зловживали донорськими коштами протягом останніх п’яти років.
  • Організації, що згадуються в додаткових джерелах уряду Великої Британії про заборонені організації або відсторонених осіб.
  • Організації зі статусом «чинне виключення з участі» у Віжуал Комплаєнс (“Visual Compliance”, пошуковій системі, що перевіряє списки виключених осіб і організацій Великобританії, США та інших країн).
  • Політичні партії, угрупування, установи або їхні дочірні компанії та афілійовані структури.
  • Організації, які підтримують або пропагують антидемократичну політику чи незаконну діяльність.
  • Організації, зарєєстровані в Росії, Північній Кореї або Ірані.
  • Організації, повʼязані з будь-якою особою чи організацією, яка внесена до Державного реєстру санкцій Ради національної безпеки і оборони України (РНБО).

Принципи допустимості витрат:

Витрати, відображені у бюджеті, мають:

  • Мати безпосередній зв’язок із реалізацією заходів та бути необхідними для їх виконання.
  • Відповідати нормам чинного законодавства України, зокрема щодо оподаткування, трудових відносин та інших відповідних сфер.
  • Бути обґрунтованими, доцільними та відповідати принципам належного фінансового управління.
  • Бути здійсненими в межах визначеного періоду.
  • Бути ідентифікованими, підтвердженими документально та відображеними в бухгалтерському обліку грантоотримувача відповідно до чинних стандартів і звичних облікових практик організації.

Допустимі витрати на розповсюдження контенту (ЗМІ типу B)

Обгрунтовані витрати на розповсюдження друкованої продукції (наприклад, доставка та транспортування, поштові послуги, плата за розміщення контенту в кіосках, розміщення на місцевих дошках оголошень) є допустимими, якщо вони безпосередньо пов’язані з затвердженими проєктними заходами, підтверджені стандартною документацією та забезпечують оптимальне співвідношення «ціна-якість».

Заборонена закупівля товарів, вироблених «Хуавей Текнолоджи Компані» (Huawei Technology Company), «Зед-Ті-І Корпорейшн» (ZTE Corporation), «Хайтера Ком’юнікейшнз Корпорейшн» (Hytera Communications Corporation), «Ханчжоу Хіквіжн Діджитал Текнолоджи Компані» (Hangzhou Hikvision Digital Technology Company), «Дахуа Текнолоджи Компані» (Dahua Technology Company).

Зазначені в бюджеті витрати мають бути прийнятними відповідно до «Вказівок МЗС СК з прийнятних витрат для комерційних контрактів» Eligible Cost Guidance for Commercial Contracts, та «Вказівок МЗ СК стосовно допустимих витрат для грантових угод з обов’язковою звітністю» FCDO Eligible Cost Guidance for Accountable Grant Agreements.

Учасники ЗПЗ не мають права пропонувати або постачати товари чи послуги, що надаються компаніями, яким призупинено отримання фінансування або допомоги урядами Великої Британії або Сполучених Штатів або які є відсторонені або недопущені до отримання такої допомоги або фінансування.

3.5. Інформація про подання заявок:

Наступний перелік документів та форм має бути завжди і повністю наданий в рамках цього ЗПЗ:

1. Заповнена онлайн-форма, доступна за посиланням. Ця форма містить запит на основну інформацію про організацію та проєктну пропозицію. Кожна організація має заповнити онлайн-форму лише один раз.

2. Форма грантової пропозиції (Додаток A). Учасники повинні запропонувати детальну стратегію реалізації проєкту, узгоджену з описом діяльності в розділі 2.3 «Детальний опис діяльності», та продемонструвати глибоке розуміння потреб програми ФПСУ.

3. Бюджет (Додаток B)

Форма грантової заявки та бюджет подаються у заданих форматах із дотриманням інструкцій і рекомендацій, наведених у додатку. Просимо звернути увагу, що грантоотримувач отримає фінальний платіж обсягом 5-10% від загального бюджету проєкту після подання 100% звітності, включно з підтвердженням усіх фінансових операцій.

4. Форма самооцінки заявника (Додаток C).

Усі організації, які обираються для присудження гранту, підлягають попередній оцінці їхніх мінімальних управлінських та фінансових спроможностей для роботи з коштами уряду Великої Британії, а також відповідності «Кодексу поведінки постачальників Кімонікс», який ґрунтується на «Кодексі поведінки МЗС СК» – FCDO Code of Conduct. Грантова пропозиція подається разом із копіями всіх наявних політик чи установчих документів, які запитуються у «Формі самооцінки».

5. Матриця ризиків (Додаток D).

6. Організаційна структура та перелік ключового персоналу.

7. Витяг з Єдиного державного реєстру / реєстраційні документи (в тому числі всі документи про перереєстрацію, якщо актуально).

8. Довідка про неприбутковість.

9. Статут (остання редакція).

10. Наявні політики.

11. Фінансові звіти (за останні 3 роки).

12. Аудиторський звіт / звіти (якщо є).

13. Редакційна політика (якщо є).

14. Для ЗМІ типу А: аналітика щодо соціальних мереж та/або платформ за останні три (3) місяці по всіх доступних власних каналах (наприклад, вебсайт, Facebook, Instagram, YouTube, X, Telegram) із зазначенням показників охоплення, залучення аудиторії та географії охоплення. Можна надавати експортовані скріншоти або звіти з нативних інструментів аналітики.

15. Для ЗМІ типу B:

  • Друковані ЗМІ: план дистрибуції з детальною інформацією про тираж та графік виходу, локації, охоплення, логістику, партнерів, моніторинг.
  • Радіо: розклад трансляцій, станція(ї) та частота(и), орієнтовні карти охоплення радіосигналом, очікуваний оціночний розмір аудиторії; включіть короткий опис журналів ефірного часу (traffic logs) або інших засобів, які використовуються для підтвердження ефірного мовлення.

16. Зразки портфоліо контенту (посилання або вкладення у форматі PDF).

17. Листи підтримки від адміністрацій (за можливості).

Грантові пропозиції подаються українською мовою (формат Word, шрифт Times New Roman, розмір шрифту 11, одинарний інтервал, обсяг – до 10 (десяти) сторінок) на базі шаблонів у додатках A, B, С, D.

Повні проєктні пропозиції подаються в електронному вигляді на адресу: [email protected] із зазначенням номеру конкурсу 25-01_MediaGuard. ФПСУ прийматиме проєктні пропозиції до 23:59 за київським часом 03 (третього) листопада 2025 року.

Усі документи за цим Запитом мають бути подані до встановленого терміну. Компанія «Кімонікс» залишає за собою право не розглядати заявки, подані із запізненням, та такі, що не відповідають критеріям відповідності.

4. Оцінка

4.1 Перевірка заявки та процес відбору:

Критерії відповідності

Так / ні

Заявка подана у встановлений термін 

 

Організація-заявник має статус офіційно зареєстрованої та визнаної за українським законодавством громадської організації чи НУО

 

Запропоновані заходи відповідають зазначеним у ЗПЗ географічним пріоритетам (області/громади), визначеним у пп. 1.1. Основні відомості, Місце реалізації

 

Організація-заявник та персонал організації пройшли перевірку в системі «Віжуал Комплаєнс» та Youcontrol

 

Всі підтверджуючі документи включені в заявку 

 

Заявки, що відповідають критеріям відповідності, передаються на розгляд Конкурсній комісії.

Конкурсна комісія буде оцінювати повні грантові заявки за наступними критеріями прийнятності, які наведені в таблиці нижче.

Критерії прийнятності

Бали

  1. Методологія та дизайн проєкту

40

  1. Експертні знання та досвід

30

  1. Бюджет та співвідношення «ціна- якість»

20

  1. Управління ризиками

10

Всього (зі 100 балів)

100

Детальний опис критеріїв оцінки подано нижче.

А. Методологія та дизайн проєкту: 40 балів

В даній категорії проєктні пропозиції оцінюватимуться за такими критеріями:

  • Якість та реалістичність заявки з огляду на життєздатність запропонованої методології та дизайну проєкту (тобто, наскільки запропонований технічний підхід здатний забезпечити досягнення очікуваних результатів).
  • Доцільність запропонованої методології.
  • Актуальність та якість підходів до інтеграції аспектів GEDSI та контекстуальної чутливості в контент на Пріоритетні теми та Теми, на орієнтовані на місцеві потреби.
  • Відповідність темам суспільного інтересу та аудиторіям, окреслених у розділі 2.2.
  • Тип А (орієнтовані в першу чергу на цифрові канали): нещодавні (за останні 3 місяці) аналітичні дані про аудиторію на всіх доступних власних цифрових платформах для підтвердження охоплення та залучення аудиторії (за більш високе верифіковане охоплення та залучення у необхідних цільових географічних регіонах учасники отримають вищий бал за цим критерієм).
  • Тип B (традиційні): надійність і реалістичність плану дистрибуції та розповсюдження контенту (друкований та/або радіоконтент), у тому числі наскільки охоплюється населення у необхідних цільових географічних регіонах, та як підтверджуватиметься розповсюдження контенту.

Методологія та дизайн проєкту мають відповідати вимогам та очікуванням, викладеним у розділі 2.2 вище, чітко демонструючи обізнаність заявника щодо програми та платформ, необхідних для всебічного й точного оцінювання на різних етапах реалізації програми. Запропоновані інноваційні рішення, зокрема із врахуванням гендерної рівності, різноманіття та інших наскрізних аспектів, отримають більшу кількість балів.

Відповідність меті та пріоритетам конкурсу:

  • 40 балів: подана заявка повністю відповідає тематиці та пріоритетам, визначеним у обсязі робіт, запропонована методологія та дизайн проєкту можуть обґрунтовано очікувати досягнення запланованих результатів, включено відповідний та послідовний підхід до GEDSI та контекстуальної чутливості, а також містяться переконливі докази залежно від типу ЗМІ:

- Тип ЗМІ А: чітка, нещодавня аналітика з власних цифрових платформ, що демонструє надійне охоплення та залучення цільової аудиторії у необхідних цільових географічних регіонах.

- Тип ЗМІ B: надійний, детальний план дистрибуції та розповсюдження контенту у необхідних цільових географічних регіонах.

  • 30 балів: проєктна заявка повністю відповідає темі та пріоритетам, зазначеним в технічному завданні, запропонована методологія об’єктивно здатна досягти очікуваних результатів, однак GEDSI-підхід і контекстуальну чутливість інтегровано частково або не повністю. Аналітика для ЗМІ типу A надана, але є недостатньою або неповною. У плані розповсюдження контенту для ЗМІ типу B недостатня деталізація.
  • 20 балів: методологія та проєктний дизайн частково відповідають темам та пріоритетам, зазначеним в технічному завданні, проте відповідний GEDSI-підхід та контекстуальна чутливість не інтегровані. Аналітика для ЗМІ типу A є недостатньою. План розповсюдження контенту для ЗМІ типу B є обмеженим.
  • 10 балів: методологія та проєктний дизайн частково відповідають темам та пріоритетам, зазначеним в технічному завданні, GEDSI-підхід і контекстуальна чутливість не інтегровані. Аналітика для ЗМІ типу A відсутня. План розповсюдження контенту для ЗМІ типу B не надано.
  • 0 балів: проєктна заявка не відповідає темі та пріоритетам, зазначеним в технічному завданні, методологія не є послідовною.

Для ЗМІ типу A члени комісії враховуватимуть в залежності від платформи такі показники, як кількість унікальних користувачів/переглядів сторінок, середня тривалість перегляду/утримання, охоплення та залучення аудиторії (наприклад, реакції, коментарі, поширення) на базі даних нативних інструментів аналітики. За вищі верифіковані показники та/або позитивні останні тенденції учасники отримають вищий бал.

B. Експертні знання та досвід: 30 балів

В даній категорії проєктні пропозиції оцінюватимуться за такими критеріями:

  • До трьох (3) прикладів виконаних робіт, які є технічно або тематично подібними до запропонованої ФПСУ діяльності у необхідних цільових географічних регіонах.
  • Тип ЗМІ А (орієнтовані в першу чергу на цифрові канали): докази послідовної регулярності публікацій на різних платформах протягом останніх 12 місяців, позитивні тенденції (зростання або покращення залучення аудиторії) будуть розглядатися як перевага.
  • Тип ЗМІ В (традиційний): докази надійного розповсюдження друкованого та/або радіоконтенту (наприклад, попередні тиражі та партнери з розповсюдження контенту, розклади трансляцій, охоплення) або надійний план створення таких мереж під час реалізації проєкту.
  • Контактні дані осіб, з якими ФПСУ може зв’язатися для отримання рекомендацій щодо попередніх проєктів.
  • Резюме персоналу, який бере участь у проєкті.

Критерії попередньої діяльності та досвіду повинні відповідати детальному опису програми, наведеному в Розділі 2.3. Будь-які приклади попередньої діяльності, надані заявником, повинні узгоджуватися з технічними/тематичними цілями запропонованої ФПСУ діяльності. Заявники, які не мають трьох співставних проєктів, залишаються прийнятними для участі в конкурсі, але отримають нижчу оцінку за цим критерієм.

Відповідність тематиці  та пріоритетам конкурсу:

  • 30 балів: організація-заявник має мінімум 3 релевантні проєкти, успішно реалізовані протягом останніх 5 років, кожен з яких безпосередньо відповідає технічному та тематичному фокусу запропонованої діяльності; документально підтверджений досвід роботи в необхідних цільових географічних регіонах; резюме персоналу демонструють чітку відповідність кваліфікацій запропонованим ролям.
  • 20 балів: організація-заявник демонструє відповідний досвід роботи в необхідних цільових географічних регіонах але: проєктів менше або вони лише частково відповідають обсягу цієї діяльності; або відзначаються деякі прогалини у відповідності досвіду персоналу або контексту реалізації.
  • 10 балів: організація-заявник демонструє відповідний досвід роботи в необхідних цільових географічних регіонах, та надає обмежені або не дуже відповідні приклади минулих досягнень; досвід реалізації проєктів є загальним і не відповідає цілям цієї діяльності.
  • 0 балів: організація-заявник не продемонструвала відповідного досвіду або не надала достатньої підтверджуючої інформації.

C. Бюджет та співвідношення «ціна-якість»: 20 балів

Учасники подають детальний бюджет за статтями витрат (Додаток B), який буде оцінено з точки зору обґрунтованості витрат, повноти та співвідношення ціни та якості. Бюджет має бути чітким та реалістичним, демонструючи оптимальне використання ресурсів організації та грантових коштів, забезпечуючи належне співвідношення: «ціна-якість». У примітках до бюджету учасники повинні детально пояснити розрахунок одиничної вартості товарів/послуг.

Відповідність меті та пріоритетам конкурсу:

  • 20 балів: запропонований бюджет є чітким, обґрунтованим, найкращим чином демонструє співвідношення ціни та якості.
  • 10 балів: запропонований бюджет потребує суттєвого доопрацювання та/або скорочення витрат.
  • 0 балів: запропонований бюджет не є обґрунтованим.

D. Управління ризиками: 10 балів

Учасник має пояснити, яким чином планується мінімізувати бюджетні, екологічні та безпекові ризики, які потенційно можуть завадити виконанню запланованих грантових заходів. 

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу   

  • 10 балів: Структура та зміст «Матриці ризиків» дає змогу оцінити ефективність управління ризиками та передбачених заходів з їх мінімізації.
  • 5 балів: «Матриця ризиків» розроблена та охоплює ключові категорії, але в окремих розділах бракує деталізації або чіткості.
  • 0 балів: «Матриця ризиків» відсутня або представлена недостатньо ґрунтовно.

Заявки, що відповідають критеріям відповідності та прийнятності та отримали понад 70 балів, будуть запрошені до наступного етапу та для проходження належної перевірки.

5. Вимоги

5.1. Діючі положення

Гранти ФПСУ надаються відповідно до «Стандартних умов МЗС СК» (Standard Terms and Conditions), а також згідно з «Кодексом поведінки постачальників компанії «Кімонікс»», який ґрунтується на «Кодексі поведінки МЗС СК» (FCDO Code of Conduct). Цей кодекс включено до «Форми самооцінки заявника»  і є обов’язковим для виконання всіма отримувачами фінансування.

ФПСУ зобов’язаний забезпечити дотримання усіма організаціями, фінансованими МЗС СК, вказівок, викладених у вищезазначених положеннях, відповідно до умов грантових угод.

МЗС СК залишає за собою право відмовити кандидатам на присудження гранту, висунутих компанією «Кімонікс», та припинити, повністю або частково, надання грантової винагороди в будь-який час.

Цей Запит на подання заявок не зобов’язує компанію «Кімонікс» до фінансування діяльності або присудження фінансування жодному із заявників.

Просимо надсилати будь-які питання стосовно цього оголошення на вказану електронну адресу: [email protected] (Тема листа: Питання відносно 25-01_MediaGuard), до 23:59, 30 жовтня 2025 року.  

Просимо надсилати питання в письмовій формі.

6. Повідомлення про результати відбору або запрошення до наступного етапу (за наявності)

6.1 Результати відбору та подальші кроки:

ФПСУ прагне опрацьовувати заявки своєчасно. Учасники, які успішно пройдуть  оцінювання, будуть повідомлені протягом 20 робочих днів про те, що їх рекомендовано до присудження гранту. Водночас важливо зазначити, що така рекомендація не є рішенням про надання фінансування і не зобов’язує компанію «Кімонікс» укладати грантову угоду. Наступний етап оцінювання – процедура належної перевірки (Due Diligence), перевірка в системі «Віжуал комплаєнс», погодження бюджетної пропозиції та, за потреби, отримання схвалення донора перед остаточним рішенням про присудження фінансування.

Додаток_A_Grant_proposal_UKR

Додаток B_Grant Budget template

Додаток C_Форма для самостійної оцінки

Додаток D_Grantee Risk Matrix_UKR


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю засобів індивідуального захисту

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Відновлення системи пожежогасіння)

Тендерний відбір на постачання Гуманітарних наборів у Сумській області

Закупівля меблів

Тендер на закупку меблів та обладнання

Міждисциплінарна освітня ініціатива у сфері глибоких технологій (DeepTech) | реєстрацію продовжено